MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 101
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Camerabg1 Live uit Suriname: Slamm!! "The Return of the Iron Lady"

    THE RETURN OF THE IRON LADY

    Verslag en Fotografie door:

    Richelieu (Harmen Bakker)
    Onne1983 (Onne Stockman
    Payap (Chris van der Meijde)

    30 augustus a.s. is het weer zo ver. Dan zal de organisatie van “Return Fighters” voor de vierde keer in Suriname een groot kickboks / mma gala organiseren onder de naam “The Return of the Iron Lady”. Plaats van handeling zal wederom zijn de NIS (Anthony Nesty Sporthal) te Paramaribo.

    Na de spectaculaire voorgaande edities die onder naam “The Return of the King”, “The Return of the King 2” en “The Return of the boys” werden gehouden zijn de verwachtingen wederom weer hoog gespannen. De fans kijken al weer tijden uit naar dit evenement met de hoop dat het net zo’n groot spektakel zal worden als de voorgaande keren. En gezien de line up en de motivatie van de vechters zal het wel heel raar moeten lopen als dit niet zo zijn. Vechters als Ashwin Balrak, Leroy Kaestner, Andy Risty, Mutlu Karabulut, Germaine de Randamie, Anthony Kane, Ismael Londt, Reduan Cairo, Casey Bohrman, Cedric Bacuna, Anthony Neykrui, Viktor Kuku en vele anderen zullen er in ieder geval alles aan doen er wederom een onvergetelijke avond van te maken.



    Net als de voorgaande edities zal Mixfight.nl ook deze keer weer live in Suriname aanwezig zijn om alles te volgen. Uiteraard zal dit dagelijks te volgen zijn hier op mixfight.nl met verslagen en foto’s. Niet alleen zijn we erbij op het gala zelf maar ook al ruim van te voren. We zullen dagelijks de vechters volgen in de aanloop naar het gala. We volgen hun trainingen, hoe ze naar het gevecht toe leven, hun optredens in de media en uiteraard op de
    dag zelf. Maar ook interviews met de vechters, trainers en promotors. We zullen kort terugblikken op de vorige gala’s. En ook wat van het land Suriname zelf laten zien.



    De verslaggevers / fotograven Richelieu (Harmen Bakker), Onne1983 (Onne Stockman) en Payap (Chris van de Meijde) zullen mee reizen naar Suriname om dit alles te verslaan.

    Hou mixfight.nl dus in de gaten de komende tijd. Want augustus gaat Suriname maand worden!

    Last edited by Richelieu; 10-08-2009 at 07:51.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Verslaggever/fotograaf Payap vloog vrijdag 7 augustus alvast richting Suriname.

    Suriname is een prachtig land met veel vrolijke en gezellige mensen, mooi weer en heerlijk eten. Het heeft echter ook een nadeel. Het ligt nogal ver weg en dat betekend een lange vlucht. Na ruim acht en half uur vliegen echter is ook dit achter de rug en land de SLM vlucht PY993 veilig op het vliegveld van Suriname. Hier staat Pierre van de organisatie van “Return Fighters” al te wachten. Een hartelijke begroeting volgt want het is sinds het vorige gala al weer acht maanden geleden dat we elkaar voor het laatst zagen. Het vliegveld ligt een eindje rijden van Paramaribo zodat we even goed kunnen bijkleppen onderweg. Ruim een uur later zijn we bij het North Resort hotel waar ook de vechters en gevolg zullen verblijven.







    In Amsterdam had ik nog een fotoshoot gedaan in het M-1 sportcenter met QN sports die de vechters voor het “Return of the Iron Lady” interviewde. De foto’s had ik de dag erop op cd gebrand en nog langs gebracht voordat Qoesje van QN sports teug vloog naar Suriname. Hiervoor nodigde hij me uit, indien ik fit was en op tijd in Suriname, om naar het gala van “The night of the gladiators” te komen en bij hem aan de tafel te komen zitten. Na het inchecken echter begint de tijd al te dringen en de koffer staat nog vol, heb een barstende koppijn en verlang naar een lange koele douche. Het gala laat ik maar schieten. Zeker met het oog gelijk in het ritme te komen en op tijd te slapen.






    THE NIGHT OF THE GLADIATORS

    De informatie die ik de dag erop kreeg was dat het gala geheel in Romeinse stijl was. De vechters kwamen op via een deur waar ze door twee gladiatoren werden begeleidt. Dit gala werd georganiseerd door Angelo Simson die ook zelf een partij vocht. Angelo won de partij op punten tegen zijn Amerikaanse tegenstander. Ook Leon Miedema vocht hier een partij. Leon, die onlangs de overstap maakte naar Team Slamm!!, won op KO in de 1e ronde. Anthony Neykrui had een goede generale voor 30 augustus en won door opgave van zijn Amerikaanse tegenstander. Halverwege de partij werd de handdoek gegooid omdat zijn benen te veel te verduren hadden gehad. Op 30 augustus wacht nu Leroy Kaestner, de winnaar van de Nederlandse K-1 MAX, op hem. En dit zal wel eens een hele mooie partij kunnen worden!



    Overigens kent Suriname vijf sportscholen. Simson Gym, Sparimaka, The Gym, Boni Gym en The Ulimate.
    Last edited by Richelieu; 10-08-2009 at 07:47.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Gaat Germaine toch weer over op het kickboxen?? Jammer...
    Volgens mij heeft ze daar niet meer heel veel tegenstand. Aan de andere kant is er binnen MMA veel meer concurentie op top-niveau.

    Heeft ze dat opgegeven na die ene tegenslag of wil ze hier nog verder mee gaan ?? iemand?

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    vervelende baan hebben die mixfight reporters toch zeg..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    "you can win a car just by comming to this event"

    hoezo dat?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #6
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Chris, even een huishoudelijke mededeling:
    Drank 6º
    Kamertemperatuur 21º
    Vrouwen 37º

    Tot over 2weken!
    Ik heb je kaartje al ontvangen trouwens! Was erg snel! :-)

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf hoor, wanneer vertekt de crew en vechters naar Suriname?

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Een groot gedeelte van de vechters en crew zullen volgende week zondag, de 23ste richting Suriname vertrekken.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Een groot gedeelte van de vechters en crew zullen volgende week zondag, de 23ste richting Suriname vertrekken.
    Bedankt voor de info...

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    A.s. vrijdag zal Ashwin Balrak als eerste vechter aankomen. Twee dagen later op zondag komt Danique, die een dames partij hier vecht aan. Meen dat Kane de 19e aankomt en de grote groep arriveerd op de 23e.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA-knaller View Post
    Gaat Germaine toch weer over op het kickboxen?? Jammer...
    Volgens mij heeft ze daar niet meer heel veel tegenstand. Aan de andere kant is er binnen MMA veel meer concurentie op top-niveau.

    Heeft ze dat opgegeven na die ene tegenslag of wil ze hier nog verder mee gaan ?? iemand?
    Volgens mij rich Germaine zich op het MMA en zal ze binnenkort een tijd naar de VS gaan. Wel vecht ze als er tegenstanders zijn en het schema het toelaat ook nog kickbokspartijen.

    Iig de 30e augustus hier in Suriname ne 29 november op Slamm!! 6 is de planning.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Volgens mij rich Germaine zich op het MMA en zal ze binnenkort een tijd naar de VS gaan. Wel vecht ze als er tegenstanders zijn en het schema het toelaat ook nog kickbokspartijen.

    Iig de 30e augustus hier in Suriname ne 29 november op Slamm!! 6 is de planning.
    Ik hoop eindelijk tegen JOJO!!!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    GAAT DAVE TIENHOVEN OOK MEE?

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    The Return of the King

    Met “The Return of the Iron Lady” is het al weer het vierde gala wat de organisatie van Return Fighters neerzet in Suriname. In de aanloop naar de 30e augustus blikken we even kort terug op de voorgaande edities.

    Het eerste gala werd al weer twee jaar geleden gehouden in augustus 2007. Dit was onder de naam van “The Return of the King”. Verwijzend naar Tyrone Spong, wiens bijnaam “The king of the ring” is.



    Met “The Return of the King” kwam Suriname kompleet in de ban van de ring. Alles en iedereen stond in het teken hiervan. Radio, tv of gesprekken op straat. Het maakte niet uit. En het werd een schitterend avondje daar in de NIS de 26e augustus 2007. De zaal puilde uit en er kon geen kip meer bij. En iedereen ging kompleet uit zin dak.

    Ook de vechters hadden de tijd van hun leven. Ze werden als ware zij grote popsterren overal op straat aangeklampt. Er werd getraind, goede doelen bezocht, optredens voor tv en radio, ontspannen en uiteraard ook veel gedold met elkaar. Andy Souwer was aanwezig en gaf twee seminars.

















    En uiteraard was er het gala zelf. Natuurlijk met vele lokale talenten voor de toekomst die de spits afbeten en lieten zien dat Suriname zich geen zorgen om de toekomst hoef te maken.





    De jonge Guillermo Valpoort zag op het laatste moment zijn partij in het water vallen. Maar vocht wel een demo partij met Andy Souwer, die twee maanden later de K-1 MAX weer zou winnen.



    De jonge Anthony Kane versloeg Kenroy Wilson uit Trinidad & Tobago en daagde Angelo Simson uit.



    Pech was er voor Vincent Vielvoye. Hij stond opgewarmd klaar voor de partij. Maar zijn tegenstander en WBC wereldkampioen muaythai Bassam Chahrour sprong wild over de ringtouwen en scheurde zijn kruisband. Weg partij!

    Brian Lo-A-Njoe maakte heel snel korte metten met Melo uit Brazilie.



    Samranchai 96Penang was de eerste top Thai die in Suriname vocht. Hij versloeg er Bartosz “Pacco “ Koscielniak.



    Rodney Glunder (toen nog Faverus) versloeg met een harde ground and pound Chinto uit Spanje



    Macro Piqué maakte korte metten met de 8 kg zwaardere Yavuz Ozden.



    En uiteraard Tyrone Spong die Human Nikmaslak versloeg.



    Last edited by Richelieu; 12-08-2009 at 06:53.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    "Pech was er voor Vincent Vielvoye. Hij stond opgewarmd klaar voor de partij. Maar zijn tegenstander en WBC wereldkampioen muaythai Bassam Chahrour sprong wild over de ringtouwen en scheurde zijn kruisband. Weg partij!"

    het zou toch ook verboden moeten worden. haha.

    Zijn hier nog videobeelden van. Met name die van Lo-a-njoe?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    "Pech was er voor Vincent Vielvoye. Hij stond opgewarmd klaar voor de partij. Maar zijn tegenstander en WBC wereldkampioen muaythai Bassam Chahrour sprong wild over de ringtouwen en scheurde zijn kruisband. Weg partij!"

    het zou toch ook verboden moeten worden. haha.

    Zijn hier nog videobeelden van. Met name die van Lo-a-njoe?
    Het gala is een paar keer op eurosport geweest. Maar helaas niet de MMA partijen om de bekende reden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top hoor! En Chris alvast een paar weken op verkenning
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Gisterenavond kwam de eerste vechter aan die de 30e augustus in actie zal komen. De altijd goedlachse Ashwin “Bad Boy” Balrak arriveerde in North Resort. Bally, is er ook deze keer weer bij en heeft nog geen editie’van de “Return Fighters” gemist. Elke keer was hij er nog bij. Was niet als vechter danwel als coach. Vanmorgen vroeg toen ik nog lui in m’n mand lag hoorde ik zijn kreten al klinken gevolgd door harde doffe dreunen. Bad Boy Balrak laat er geen gras over groeien en was al vroeg in de weer met zijn voorbereiding. We zullen dan ook gauw met een interview hier komen met hem.

    Acclamatiseren is hier ook wel nodig want het is warm hier, erg warm. Er schijnt een stevige hittegolf te heersen rond Peru waar ook Suriname een paar extra zonnestraaltjes van meepikt. Is het hier al niet bepaald koud, momenteel krijgen we heel gul een paar graadjes extra erbij.

    Het trainen van de vechters zal ook dit jaar weer plaatsvinden bij Boni Gym. Deze Gym beschikt over een zeer mooie sportaccommodatie waar menig sportschool in Nederland jaloers op kan zijn.

    Tijdens ons vorig bezoek schoten we veel foto’s van de vechters in voorbereiding hier. Maar we bezochten ook s’avonds een keer de jongens van Boni Gym zelf die aan het trainen waren. We zullen deze keer zeker weer proberen een lokale training te fotograferen. Hier een training in Suriname bij Boni Gym.


























    Coming Soon een interview met Ashwin “Bad Boy” Balrak
    Last edited by Mixfight reporters; 15-08-2009 at 20:45.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    "Pech was er voor Vincent Vielvoye. Hij stond opgewarmd klaar voor de partij. Maar zijn tegenstander en WBC wereldkampioen muaythai Bassam Chahrour sprong wild over de ringtouwen en scheurde zijn kruisband. Weg partij!"

    het zou toch ook verboden moeten worden. haha.

    Zijn hier nog videobeelden van. Met name die van Lo-a-njoe?
    Bizar..Vielvoye komt net terug van een operatie aan zijn kruisband!

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Afgelopen vrijdag kwam Ashwin Balrak als eerste vechter hier in Suriname aan. Gisteren kwam Danique Tollenaar als tweede aan. En aankomende woensdag landt de man, die wellicht de populairste vechter hier is: “Kabouter” Anthony Kane. Het begint nu dus echt te beginnen en overal zie je de flyers en posters van “The Return of the Iron Lady” dan ook al opduiken. Ashwin Balrak was er gelijk al heel druk mee en ging van de ene naar andere radio station.



    Ook de eerste trainingen werden al afgewerkt. Een stuk hardlopen en padstrainingen bij het zwembad. En het is afzien hier voor de vechters. Het is heet, bloedheet hier momenteel. Suriname pakt een stuk mee van de hittegolf die op een deel van het Zuid-Amerikaanse continent heerst.



    Zoals al aangekondigd strikte we Ashwin Balrak voor een interview


    INTERVIEW: ASHWIN “BAD BOY” BALRAK

    Een van de vechters die 30 augustus in actie zal komen in Suriname op het “The Return of the Iron Lady” gala is Aswin Balrak. Met zijn 34 jaar heeft Aswin Balrak al een lange en vooral succesvolle carrière achter de rug. Denk aan namen als Perry Ubeda, Melvin Manhoef, Changpuek Kiatsongrit, Rodney Faverus, Nordin Bensalah, Jerrel Venetiaan, Wanlop Sithpolek, Yucel Fidan, Thomas Hron, Björn Breggy eva die hij allemaal wist te verslaan. En tegenwoordig uitkomend voor “Team Perfect” lijkt hij met een tweede jeugd bezig en in de vorm van zijn leven. Al meer dan een jaar is hij al weer ongeslagen. Met partijen en een toernooi in alle uithoeken van de wereld. Sinds hij bij “Team Perfect” vecht wist hij al zijn acht de partijen te winnen waarvan vijf voortijdig.



    Heden ten dage is hij hongeriger dan ooit te voren om te knallen in de ring. Zo ook, of liever gezegd, zeker in Suriname. Als eerste van alle vechters kwam Ashwin Balrak aan in zijn Suriname om zich optimaal voor te bereiden op het komende gevecht.

    Alle reden om deze grote vechter te strikken voor interview.



    Naam: Ashwin Balrak
    Bijnaam: Bad Boy
    Geboortedatum: 17 mei 1975
    Geboorteplaats: Suriname
    Aantal partijen: 77
    Lengte: 1.87 m
    Gewicht: 95 kg
    Gewonnen: 66
    Verloren: 10
    No contest: 1
    KO’s : 26

    Laatste drie partijen:

    Igor Sen (gewonnen op KO)
    Björn Breggy (gewonnen op punten)
    Andrei Kirsanov (gewonnen op KO)




    Ashwin, de 30e augustus organiseert de Return Fighters voor de vierde keer hier een gala in Suriname. Jij bent nog elke keer van de partij geweest.

    De eerste keer was ik erbij als coach van Vincent Vielvoye, die toen tegen Bassam Charour zou vechten. De tweede keer vocht ik zelf tegen Thomas Hron. En de vorige keer was ik er zo wie zo al en stond toen in de hoek bij Lloyd van Dam.




    De evenementen van de “Return Fighters” is iets wat jij hoe dan ook niet wil missen hier in Suriname. Het moet om te vechten zeker helemaal speciaal zijn?

    Het is echt super om hier op deze show te vechten. Het publiek is fantastisch en super enthousiast. Men schreeuwt je naar de overwinning toe. Maar men wil ook dat de beste wint. In Nederland zie je toch dat het publiek verwent is geraakt. Hier leeft men er echt naar toe. Voor deze mensen is het echt iets heel speciaals. En ook de show die de organisatie hier neerzet is fantastisch om in te vechten.




    Je hebt hier een keer gevochten en wel tegen Thomas Hron. Hoe ging die partij?

    Het was een hele zware partij. Thomas Horn is een goede vechter, die ook naar onze partij hier, anderhalf jaar ongeslagen is gebleven tot aan zijn partij in de Arena enige tijd terug. Maar ik was ook niet echt optimaal getraind voor de partij. En zou in eerste instantie ook een andere tegenstander hebben.




    Een andere tegenstander waar je ooit tegen gevochten heb is Nathan “Carnage” Corbett. Een veel besproken naam de laatste tijd. Zeker naar zijn partij tegen Tyrone Spong. Wat is dat voor een vechter die Nathan Corbett?

    Een hele goede vechter. Hij wist mij ook te verslaan. Ik verloor in Zweden van hem op punten in de finale van een K-1 toernooi. Hij wist me twee keer 8 tellen te geven. Dan moet je van aardige huize komen. Wel moet ik erbij zeggen dat ik maar een week voorbereiding had omdat ik een week van te voren inviel in dit toernooi. Ik moest ook veel gewicht nog verliezen voor dit toernooi. Kort voor de wedstrijd nog 6 kilo. Maar dat mag geen excuus zijn want hij wist mij toch te verslaan. Tegen Tyrone had ik het idee dat Tyrone hem in zijn zak had zitten. Maar door die gebroken hand ging dat toch mis. En ook hier wist hij toch Tyrone neer te slaan.


    Je zou zelf nog wel een keer tegen Nathan “Carnage” Corbett willen vechten?

    Ja zeker! Met een goede voorbereiding graag zelfs. Op welke regels maak me niet uit. Desnoods op zijn regels!




    Je hebt een lange carrière al met vele toppartijen tegen de beste vechters uit de wereld. Welke drie partijen heb je het gevoel dat de sterkste zijn die je hebt gevochten?

    De tweede partij met Perry Ubeda, de partij tegen Nordin Bensalah en de tweede partij tegen de Thai Changpuek Kiatsongrit. Dit waren partijen dat ik heel sterk draaide tegen geweldige tegenstanders.




    Welke hedendaagse vechters kijk jij zelf graag naar?

    Mosab Amrani vindt ik een prachtige vechter. Klein, agressieve vechtstijl, kijkt goed en blijft komen en knokken. Andy Souwer is geweldig en ook Petrosyan mag ik graag naar kijken. Dit zijn jongens waar ik voor naar een gala kom of op tv graag naar kijk. In het zwaargewicht zou ik zeggen Badr Hari momenteel. Als hij vecht, gebeurt er altijd wel wat. En hij slaat zijn tegenstanders KO of hij gaat KO. Het is nooit saai.





  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Ashwin Balrak en Mixed Martial Arts. MMA is dat wat voor je?

    Nee, daar ben ik toch echt te oud voor. Om nu nog eens op de grond te gaan liggen rollen. Als ik jonger was en in mijn jeugd bv Judo of zo had getraind dan het het wellicht nog gekund. Maar dat zou dan toch vooral voor het geld zijn. MMA is veel groter en gaat veel meer geld in om dan wat wij doen. Maar in mijn hart en nieren ben ik toch echt een Thaibokser!




    Je bent echt een Thaibokser in hart en nieren zeg je. Wat voor een regels vecht je het liefst?

    Ik ben echt een liefhebber van het knieën en clinchen. Dus ga echt voor Thaiboksen. Als het moet evt met ellebogen maar liever zonder. Eigenlijk zijn K-1 regels niet mijn ding. Ik mis toch echt het clinch en kniewerk daar. Dat is zonde!




    Je zit al weer een tijdje nu bij “Team Perfect” van Ernesto Hoost. Hoe bevalt dat?

    Ja, je ziet het aan mijn resultaten. Acht partijen en allemaal gewonnen waarvan vijf op KO. Ik heb altijd tegen Ernesto opgekeken en hem enorm bewonderd. Het is dan ook fantastisch om met hem nu te trainen. En ondanks mijn 34 jaar en dat ik al heel lang train is elke dag met hem weer een leerproces waar ik in zit.




    Over leerprocessen gesproken. Je hebt een imposante carrière in de ring opgebouwd maar daarbuiten ook stevig aan de weg getimmerd. Je bent nu advocaat. Je studie en de sport en nu dan je werk als advocaat en de sport. Hoe combineer je dit? Beide zijn zaken die veel tijd en energie vragen.

    Het is inderdaad altijd hard werken geweest. Maar ik doe mijn best. Ik heb nu een eigen praktijk die steeds drukker wordt. Ik probeer het zo lang mogelijk te combineren. En hoop dat ik het nog een tijd volhoud om beide te doen.




    Het kickboksen is steeds populairder aan het worden hier in Suriname. Hoe zie jij de potentie hier betreffende vechters en talent voor de toekomst?

    Suriname is relatief gezien een klein land qua inwoner aantal. En de middelen zijn ook een stuk beperkter dan in Nederland. Toch zie je een hoop talent rondlopen hier. Alleen ze moeten de kans krijgen dit te ontplooien. Hier is de competitie heel beperkt onderling. Er zijn maar een aantal scholen (5). Men zal zich dus moeten meten met vechters van buiten Suriname en vooral van niveau. Door zulke wedstrijden kan men ook ervaring op doen met sterke tegenstanders. Daarom is een initiatief als de “Return Fighters” ook belangrijk voor Suriname. Je ziet dat jongens als Andy Ristie en Anthony Neykrui nu ook de A-status hebben gehaald.




    Wat zijn jou verwachtingen voor de 30e augustus op “The Return of the Iron Lady”?

    Ik heb het nog elke keer meegemaakt en gezien de line up die er staat voor de 30e kan het niet anders dan dat het weer een geweldig spektakel gaat worden. Ik verwacht ook net als de vorige keren een afgeladen NIS die compleet uit zijn dak gaat. Wat mijzelf betreft, weet ik nog niet wie mijn tegenstander is. Maar ik ga altijd uit van mijn eigen kracht en train er hard voor om hier weer te vlammen. In Suriname kan Bally echt niet verliezen!


  22. #22
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default Wanneer komen randamie en Lont aan

    wanneer komen die 2vechters aan in Su want de mensen wachten echt op kabouter die woensdag komt en lont en de randamie wie weet wanneer ze aankomen?

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Kabouter komt morgen aan. Hij zal zo rond 15.00 Surinaamse tijd landen. Ashwin Balrak en Danique Tollenaar zijn er al.

    De grote groep komt 23 augustus aan.

    Straks gaan we met Danique naar Ultimate Gym voor een verslag waar haar tegenstandster Soraya (?) traint.

    De trainingsfoto's van Balrak zijn al hier genomen nu.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Ik sprak Germaine net en ze komt idd zaterdag die kant op! Ze is er klaar voor en gaat knallen! Succes Germaine!

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Zo meteen komt er een TV ploeg hier in hotel voor tv interviews met de al aanwezige vechters. In de tussentijd wat foto's van Paramaribo zelf.

    Omdat Harmen en Onne zondag hier arriveren hebben ze al een groot welkomst bord voor deze heren geplaatst. Zo voelen zij zich gelijk thuis!



    Voor de dames in het kippenhok! De heren komen nog uitgebreidt aan bod, So don't worry!



    Rage in Suriname! Vogels in kooitjes die men overal mee naar toe neemt. Zelfs de bouwbakkers die hier in het hotel aan het werk zijn nemen ze mee naar het werk hier.

































    Last edited by Mixfight reporters; 18-08-2009 at 19:09.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •