MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 112
  1. #1
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default Holleeder krijgt klap van Dick Vrij!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Dick heb de schijt aan hahahahah

  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default Dick Vrij belaagd Holleeder

    AMSTERDAM - Willem Holleeder is vanmiddag belaagd op het terras van café Joffers in Amsterdam-Zuid. Volgens getuigen werd hij aangevallen door de bekende vechtsporter en sportschoolhouder Dick Vrij (links op de foto met baard) en ontstond er een felle woordenwisseling. Holleeder (op zijn rug gefotografeerd) zou ook een harde klap hebben gekregen.


    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1..._terras__.html

  4. #4
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    sorry, is dubbel, mag weg

  5. #5
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    dick vrij is zelf ook een zware jongen, en dan maar zeggen dat er niet veel criminelen in t kickbox wereldje zitten, yeah right

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    dick vrij is zelf ook een zware jongen, en dan maar zeggen dat er niet veel criminelen in t kickbox wereldje zitten, yeah right

    exactly


  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik geloof dat dit soort berichten en activiteiten veel schadelijker voor de sport zijn dan de incidenten rond Hari omdat ze de verwevenheid van de vechtsport met georganiseerde misdaad aantonen...

  8. #8
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    dick vrij is zelf ook een zware jongen, en dan maar zeggen dat er niet veel criminelen in t kickbox wereldje zitten, yeah right
    Jij zit er zelf ook in hahahahah

  9. #9
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Jij zit er zelf ook in hahahahah
    Laten ze jou nou niewt meerekenen

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Holleedertje zijn daden halen hem binnenkort nog eens in let maar op anders.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik geloof dat dit soort berichten en activiteiten veel schadelijker voor de sport zijn dan de incidenten rond Hari omdat ze de verwevenheid van de vechtsport met georganiseerde misdaad aantonen...
    Want Hari is nog nooit gelinkt aan de georganiseerde misdaad. Oh wacht...

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Want Hari is nog nooit gelinkt aan de georganiseerde misdaad. Oh wacht...
    Uiteraard maar dat is niet het punt dat ik maak... Dat hij naast die matpartij ook nog vreemde contacten heeft, maakt hem inderdaad niet bepaald een sieraad voor de sport. Maar het incident op zich(!) past minder in het rijtje van georganiseerde misdaad dan dit incident.

    Er is geen taboe op vechtsportgala's ontstaan door mishandelingen door vechtsporters, maar door het feit dat enkele prominenten in de vechtsportwereld dubieuze contacten onderhouden (waaronder dus ook Hari). Daarom is dit incident ook weer te stom voor woorden. Niet alleen is het blijkbaar nodig om elkaar zo open en bloot te ontmoeten, maar voor het geval dat iemand het nog niet had opgemerkt, is het ook nog nodig de boel op stelten zetten. Lekker bezig jongens. Knappe jongen die een discussie met van der Laan wint als er bij sommigen zo weinig besef is van hoe dit overkomt op de media en ook de politie.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik geloof dat dit soort berichten en activiteiten veel schadelijker voor de sport zijn dan de incidenten rond Hari omdat ze de verwevenheid van de vechtsport met georganiseerde misdaad aantonen...
    Hoe dan? Ik lees enkel dat Holleeder een tik heeft gehad van Dick Vrij. Waar staat de rest? Hoeveel mensen weten wie Dick Vrij is?

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Hoe dan? Ik lees enkel dat Holleeder een tik heeft gehad van Dick Vrij. Waar staat de rest? Hoeveel mensen weten wie Dick Vrij is?
    Het maakt niet zoveel uit wie het is. Holleeder is een hot topic op het moment. Er hoeft alleen maar te staan 'bekende vechtsporter en sportschoolhouder' + Holleeder of iets in die geest en dan sta je er mooi op.

    Hét argument voor een openbaar bestuur om vechtsportgala's te weren en onder BIBOB toezicht te zetten, is het feit dat publieke gelden bij criminelen terecht komen. Dus lijkt het me logisch dat je in ieder geval probeert niet de schijn tegen je te krijgen wat hier dus wel gebeurt. Je geeft in feite bepaalde stromingen binnen het openbaar bestuur een stok om mee te slaan. Niet echt hogere wiskunde allemaal.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Uiteraard maar dat is niet het punt dat ik maak... Dat hij naast die matpartij ook nog vreemde contacten heeft, maakt hem inderdaad niet bepaald een sieraad voor de sport. Maar het incident op zich(!) past minder in het rijtje van georganiseerde misdaad dan dit incident.
    Het laatste incident wellicht. Maar er was bv. ook nog eens iets met een molotov cocktail en een ex-vriendin/kennis of iets dergelijks van Gwinneth Paltrow voor wie Hari even iets opknapte als ik het me goed herinner.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Hoe dan? Ik lees enkel dat Holleeder een tik heeft gehad van Dick Vrij. Waar staat de rest? Hoeveel mensen weten wie Dick Vrij is?
    Dick Vrij wordt in het artikel ook in verband gebracht met Dino Soerel en met Willem Holleeder. Weer een vechtsporter die met criminelen in verband worden gebracht. 't is wel raak de laatste tijd..
    Melvin Rozenblad verdacht van moord, Badr Hari aangeklaagd.. Tijd geleden Ashwin Balrak.

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Het laatste incident wellicht. Maar er was bv. ook nog eens iets met een molotov cocktail en een ex-vriendin/kennis of iets dergelijks van Gwinneth Paltrow voor wie Hari even iets opknapte als ik het me goed herinner.
    Geloof ik direct, het is niet mijn bedoeling om aan te tonen dat Badr geen negatieve sporen nalaat/heeft nagelaten in die context. Het gaat me niet zozeer om Badr.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Hoe dan? Ik lees enkel dat Holleeder een tik heeft gehad van Dick Vrij. Waar staat de rest? Hoeveel mensen weten wie Dick Vrij is?
    Dick Vrij ? WIE ? Gaat weer 64.000 x nergens over. Pffffffffff. Oké, tuurlijk is Dick bekend, net als Holleeder. Ze hebben bonje gehad over weet ik veel. Staat in de krant en op internet. Jongens en meisjes. WHO GIVES A FLYING FUCK ??? Holleeder mag van mij morgen grootmoeftie van koeziefoeziestan worden, president van China en zo verder. Zelfde geldt voor Dick Vrij. Terug naar het echt belangrijke nieuws. " De paddentrek heeft in 2011 meer vrijwilligers getrokken !" Zucht. Ik word zo ongelooflijk moe van dit soort no sense posts. Ga ook niet reageren op mensen die op deze reactie reageren. Moet mijn cavia voeren.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boran View Post
    Dick Vrij wordt in het artikel ook in verband gebracht met Dino Soerel en met Willem Holleeder. Weer een vechtsporter die met criminelen in verband worden gebracht. 't is wel raak de laatste tijd..
    Melvin Rozenblad verdacht van moord, Badr Hari aangeklaagd.. Tijd geleden Ashwin Balrak.
    En laten wij Andre Brilleman niet vergeten.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Het laatste incident wellicht. Maar er was bv. ook nog eens iets met een molotov cocktail en een ex-vriendin/kennis of iets dergelijks van Gwinneth Paltrow voor wie Hari even iets opknapte als ik het me goed herinner.
    Vast niet Gwyneth Paltrow

  21. #21
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Uiteraard maar dat is niet het punt dat ik maak... Dat hij naast die matpartij ook nog vreemde contacten heeft, maakt hem inderdaad niet bepaald een sieraad voor de sport. Maar het incident op zich(!) past minder in het rijtje van georganiseerde misdaad dan dit incident.

    Er is geen taboe op vechtsportgala's ontstaan door mishandelingen door vechtsporters, maar door het feit dat enkele prominenten in de vechtsportwereld dubieuze contacten onderhouden (waaronder dus ook Hari). Daarom is dit incident ook weer te stom voor woorden. Niet alleen is het blijkbaar nodig om elkaar zo open en bloot te ontmoeten, maar voor het geval dat iemand het nog niet had opgemerkt, is het ook nog nodig de boel op stelten zetten. Lekker bezig jongens. Knappe jongen die een discussie met van der Laan wint als er bij sommigen zo weinig besef is van hoe dit overkomt op de media en ook de politie.
    Je hebt n punt, maar ik vrees dat Dick er weinig om maalt.

    Altijd jammer als dit soort dinger er bij sommigen toe leidt dat ze de sport als crimineel oid gaan beschouwen, maar ik vind aan de andere kant ook dat je wel een beetje nuance mag verwachten van mensen; er zijn zat vechtsportclubs die helemaal niets met criminaliteit van doen hebben en aan de andere kant zijn er genoeg voetbalclubs die dat wel zijn.
    Zolang clubs en gala's geen instrument worden voor criminelen om hun zaken mee te doen moet er toch geen probleem zijn?

  22. #22
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Boran View Post
    Dick Vrij wordt in het artikel ook in verband gebracht met Dino Soerel en met Willem Holleeder. Weer een vechtsporter die met criminelen in verband worden gebracht. 't is wel raak de laatste tijd..
    Melvin Rozenblad verdacht van moord, Badr Hari aangeklaagd.. Tijd geleden Ashwin Balrak.
    Dick Vrij werd al jaren geleden genoemd in een boek over de onderwereld.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Mooi, f* Holleeder
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik dacht dat Holleeder hoger in rang stond als Dick...
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En laten wij Andre Brilleman niet vergeten.
    Ach, er zijn wel meerdere bekenden uit het vechtsportwereldje gelinkt aan de onderwereld.
    Hans Nijman, Chris Dolman, Jan Plas dat er mensen zijn die er wakker van liggen, wat wou je er aan gaan doen?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •