MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 118
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Wie is dan die sterke groep investeerders waar martijn het over heeft?

    Ik hoop niet dat jij geld in GG gaat steken!
    je moest eens weten. Ik neem aan dat alles bekend wordt gemaakt in het officiele persbericht. Misschien is het wel de ex van Tatjana wie weet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Micha je hebt al wel gereageerd op het verwijt van Siyar dat hij zijn geld nog niet heeft gehad maar niet op het feit dat GG het contract probeerde af te houden zodat het met 5 jaar verlengt kon worden.

    Komt hier nog een reactie op? Want je zou bijna denken dat je alleen reageert wanneer het jou goed uitkomt.
    Last edited by The Company; 28-02-2012 at 17:35.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Micha je hebt al wel gereageerd op het verwijt van Siyar dat hij zijn geld nog niet heeft gehad maar niet op het feit dat GG het contract probeerde af te houden zodat het met 5 jaar verlengt kon worden.

    Komt hier nog een reactie op? Want je zou bijna denken dat je alleen reageert wanneer het jou goed uitkomt.
    dat weet ik niet het lijkt me sterk dat je zonder iets te zeggen zolang een contract kan verlengen maar goed ik ben geen jurist. Ik weet wel dat hij jarenlang is begeleidt door Martijn en die heeft altijd het beste voor met zijn mensen en zal nooit maar dan ook nooit iets doen om ze te benadelen.



    reageren als het goed uitkomt? ik krijg hier dagelijks een portie bagger over me heen maar ondertussen ook level 15 wat is goed uitkomen?
    Last edited by micha; 28-02-2012 at 17:41.

  4. #79
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Wel jammer dat je elke keer de naam van AO erbij moet halen om je argument te ondersteunen, Haal deze twee totaal verschillende dingen niet door elkaar!!!!
    Wie zegt dat het twee totaal verschillende dingen zijn ??? (lees rood en dik gedrukt)

  5. #80
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    gewoon hetzelfde man. AO heeft dion en siyar zo ver gekregen om te breken met GG. Hij heeft dat ook bij andere vechters geprobeerd maar die zijn er niet in getrapt.
    Denk je nu echt dat GG ooit iets heeft verdiend aan Dion Staring of Siyar ? Als Martijn de jong een uurloon zou rekenen zou je stijl achterover vallen zoveel tijd heeft hij in die gasten zitten. Waarom komt Dion met een verklaring?? Dat is een groot speel van AO dit komt hem goed uit in zijn rechtzaak tegen GG denkt hij.
    Meer is er niet of denk dat Dion nu een supercontract heeft? Die wordt gewoon voor het karretje gespannen door de persoon die hem niet eens goed genoeg vond als sparringspartner.

    Volgens mij niet hoor, beide Siyar en Dion zijn geen kleine kinderen en ze hebben verstand om zelf beslissing te nemen. Het lijkt alsof AO de nieuwe Don King is hee. Is het nou toepasselijk om die dingen te vermelden Micha? Of het nou GG wel of niet heeft verdiend aan Dion en Siyar is niet relevant want GG zou geen contract met hen tekenen als ze niet waarde waren dus laten we maar hier houden. Het lijkt alsof AO most wanted person van GG is geworden, nogmaals ik probeer hem niet te verdedigen maar objective. Niemand weet wat de toekomst ons brengt dus je kan niet voorspellen hoe Dion in de komend jaren zal presteren want je bent geen god. oh ja? Heeft AO ooit je verteld dat Dion niet goed genoeg vond als een sparringspartner (kom op met feiten en niet met speculatie).

  6. #81
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik weet wel dat hij jarenlang is begeleidt door Martijn en die heeft altijd het beste voor met zijn mensen en zal nooit maar dan ook nooit iets doen om ze te benadelen.
    Volgens mij werd hij niet alleen begeleid door Martijn maar is/was het ook een goede vriend van hem. Dus hij zal echt Martijn niet laten vallen om AO even door zijn rechtzaak heen te helpen. Hetzelfde geldt voor Dion. Ik kan me niet voorstellen dat deze beide heren Martijn laten vallen terwijl er niks aan de hand is en ze eerlijk en fair behandeld zijn door GG.

    Even puur speculatief geredeneerd: Het lijkt het me het meest logisch dat de GG "nuthuggers" financieel tot aan hun nek er in zitten bij GG en het zich niet kunnen veroorloven dat de tent failliet gaat. En dat ze met de moed der wanhoop proberen de boel in de lucht te houden. En ondertussen trainen de heren nog gewoon met Martijn en snijden met de verjaardag gewoon nog een puntje appeltaart

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Volgens mij niet hoor, beide Siyar en Dion zijn geen kleine kinderen en ze hebben verstand om zelf beslissing te nemen. Het lijkt alsof AO de nieuwe Don King is hee. Is het nou toepasselijk om die dingen te vermelden Micha? Of het nou GG wel of niet heeft verdiend aan Dion en Siyar is niet relevant want GG zou geen contract met hen tekenen als ze niet waarde waren dus laten we maar hier houden. Het lijkt alsof AO most wanted person van GG is geworden, nogmaals ik probeer hem niet te verdedigen maar objective. Niemand weet wat de toekomst ons brengt dus je kan niet voorspellen hoe Dion in de komend jaren zal presteren want je bent geen god. oh ja? Heeft AO ooit je verteld dat Dion niet goed genoeg vond als een sparringspartner (kom op met feiten en niet met speculatie).
    dat was in Japan in 2010 nadat AO de k1 had gewonnen en hij klaagde tegen Martijn de Jong over Dion dat was zijn sparringspartner in de voorbereiding voor de dream fight. Ik stond hier bij dus geen speculatie. dus Ja is het antwoord

  8. #83
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit zijn de enige twee die veel contact hadden met AO en zelfs bij hem op vakantie zijn geweest. Dus ik denk dat het hierbij blijft.
    Kijk dit is voor AO goed voor zijn rechtzaak nu kan hij zeggen : zie je nou! Na de rechtzaak zal hij ze echter als een baksteen laten vallen. Ik denk Dion meteen en Siyar als hij geen UFC contract meer heeft. Als zakenman is AO niet echt een superster. Hij was ook eigenaar van Royal Rumble magazine .......
    Micha, ik heb het indruk dat je blij zal zijn als Siyar's contract bij de UFC niet verlegend wordt want je zegt het zelf "Siyar als hij geen UFC contract meer heeft" met ander worden je hoopt dat hij verliest of begrijp ik het verkeerd?

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Micha, ik heb het indruk dat je blij zal zijn als Siyar's contract bij de UFC niet verlegend wordt want je zegt het zelf "Siyar als hij geen UFC contract meer heeft" met ander worden je hoopt dat hij verliest of begrijp ik het verkeerd?
    nee hoor ik heb gezegd dat ik hoop dat hij wint maar denk je dat hij tot zijn pensioen bij de UFC blijft? Ik ken weinig vechters die jarenlang bij de UFC zijn gebleven. zolang je wint mag je blijven zit het ff niet mee dan is het exit. Wat wel gebeurt is dat ze een vechter weer een kans geven als hij weer presteert.

  10. #85
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat was in Japan in 2010 nadat AO de k1 had gewonnen en hij klaagde tegen Martijn de Jong over Dion dat was zijn sparringspartner in de voorbereiding voor de dream fight. Ik stond hier bij dus geen speculatie. dus Ja is het antwoord

    Bewijs heb je natuurlijk niet hee, ik zie dat als een speculatie (Words fly, writings remain) want je hebt geen schriftelijk bewijs of had je dat ook opgenomen?

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Bewijs heb je natuurlijk niet hee, ik zie dat als een speculatie (Words fly, writings remain) want je hebt geen schriftelijk bewijs of had je dat ook opgenomen?
    dus ik lieg? Ik zeg toch dat hij het tegen Martijn zei en dat ik er bij stond..........dus nee ik heb geen schriftelijk bewijs

    Ik zeg IP check

  12. #87
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    wat een nsb gedrag zeg van die gg gasten ik begrijp best dat je daar niet bij wil horen ,je zal als vechter je 3 keer moeten bedenken als je weg gaat als je niet word uitbetaald want anders gaan hun forum warriors je zwartmaken en hun persoonlijke kennis op het net gooien in en in triest en zeer onprofesioneel

  13. #88
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default


  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by mean machine View Post
    wat een nsb gedrag zeg van die gg gasten ik begrijp best dat je daar niet bij wil horen ,je zal als vechter je 3 keer moeten bedenken als je weg gaat als je niet word uitbetaald want anders gaan hun forum warriors je zwartmaken en hun persoonlijke kennis op het net gooien in en in triest en zeer onprofesioneel
    dat zal allemaal wel maar ik lieg niet

  15. #90
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat zal allemaal wel maar ik lieg niet

    zeg niet dat je liegt maar het zal mijn ook niet verbazen dat het wel zo is het blijven ouwe wijven
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #91
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat zal allemaal wel maar ik lieg niet
    maar je klikt wel

  17. #92
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  18. #93
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    heerlijk dit hahahahah jerry jerry jerry trouwens is het jullie niet opgevallen wanneer er iets negatiefs wordt geschreven over de zaken van gg dat micha zegt ik weet niet zeker maar wanneer er iets negatiefs wordt geschreven over ao is het 100 procent zo cmon son

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dit is een forum en ik post gewoon onder mijn eigen naam en als ik iets vertel over wat ik heb gehoord of heb meegemaakt dan moet ik dat zelf weten.

  20. #95
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit is een forum en ik post gewoon onder mijn eigen naam en als ik iets vertel over wat ik heb gehoord of heb meegemaakt dan moet ik dat zelf weten.

    daarom ben je ook een klikspaan ,ik ben blij dat vader me heeft geleerd niet te klikken ik begrijp nu waarom

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by mean machine View Post
    daarom ben je ook een klikspaan ,ik ben blij dat vader me heeft geleerd niet te klikken ik begrijp nu waarom



    ik ook

  22. #97
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post


    ik ook
    dan ben je de eerste bij golden glory die zn fouten toegeeft, ,mischien een leuke naams verandering, VG, ik zou zo zeggen laat je fantasie er maar op los

  23. #98
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Laat Micha lekker gaan. Mag die fan zijn van GG? Ja! Ik vind het juist wel grappig hoe Micha met hand en tand GG verdedigd. Het heeft allemaal een hoge amusementswaarde. Als Micha een journalist was van bijv. het NOS-journaal zou ik zeggen: "doe ff normaal" maar dit is toch een "fucking forum"?

    Freedom of speech for everybody


    Micha: "maakt niet uit hoor dat sommigen zo vals tegen je doen, als je nieuwtjes hebt (waar of niet) plemp ze maar hier (dan scheur ik weer een zak popcorn open)

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hej, laat Micha aub niet stoppen met posten zeg!!

    - trekt weer een zak popcorn los -

  25. #100
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    dat was in Japan in 2010 nadat AO de k1 had gewonnen en hij klaagde tegen Martijn de Jong over Dion dat was zijn sparringspartner in de voorbereiding voor de dream fight. Ik stond hier bij dus geen speculatie. dus Ja is het antwoord
    Chique om het hier te posten dan...Vertrouwelijke gesprekken zijn dat toch??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •