MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default Fighter News: Nu een gratis magazine!

    Het heeft wat langer geduurd dan verwacht, maar het is me toch gelukt. Ik kan jullie trots meedelen dat vanaf nu Fighter News een gratis magazine is geworden. Het bestand is naar de drukker verstuurd en we verwachten de gedrukte versie eind Januari.

    Hieronder vindt u alvast de onderwerpen en de PDF versie van het tijdschrift. De turnpage versie volgt.

    (* druk op de cover om naar het PDF bestand te gaan)



    Onderwerpen:

    P. 4) Kort Nieuws
    P. 8) Interview Gegard Mousasi
    P. 10) Interview Tarik El Idrissi
    P. 12)Stefan Struve in de UFC
    P. 15) In gesprek met: Ben Pontier
    P. 16) Staredown 4
    P. 18) Booster Amateur MMA events
    P. 21) De Nieuwe generatie VS de oude
    P. 24) Column Andy Souwer
    P. 26) Column Alistair Overeem
    P. 28) Fights At the Border
    P. 33) Muay Thai Corner
    P. 34) Thaibel VZW
    P. 36) Stars Of Thaiboxing 4
    P. 38) K-1 Dynamite
    P. 42) Ring Sensations
    P. 44) Babe van de maand
    P. 45) UFC 107 en 108
    P. 49) Danny Hoyer: Toekomst en heden
    P. 51) Het begin van een nieuw tijdperk
    P. 52) Gadgets en tools
    P. 54) Hassan El Hamzaoui: Fresh Start
    P. 52) Hype FC: Serdar Karaca

    Graag jullie mening

    Groeten

    Soroush
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Van harte gefeliciteerd!

    Worden deze op gala's uitgedeeld of kan ik abonnee worden?
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Van harte gefeliciteerd!

    Worden deze op gala's uitgedeeld of kan ik abonnee worden?
    wordt gratis verspreid op de galas of je kan er naar vragen bij je gevechtsport speciaalzaak. Je kan me altijd even mailen, dan kan ik je zeggen waar je het kan verkrijgen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    De cover en onderwerpen ziet er veelbelovend uit, goede zaak weer een vechtsportblad, zijn er gewoon veel te weinig.

    Succes

    Osu Sjaak

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Ede
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Wauw, ziet er echt goed uit. Mooi hoor. Ik ga er binnenkort eentje halen!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Damn, ze hebben goed gekeken naar de Royal Rumble...

    Je zou toch bijna denken dat het een rip off is maar goed, beter goed gestolen dan slecht bedacht zeggen ze wel eens... Zie namelijk veel elementen terug die vroeger in de Royal Rumble staan, beetje jammer...
    Last edited by Fasada; 23-01-2010 at 18:29.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Damn, ze hebben goed gekeken naar de Royal Rumble...

    Je zou toch bijna denken dat het een rip off is maar goed, beter goed gestolen dan slecht bedacht zeggen ze wel eens... Zie namelijk veel elementen terug die vroeger in de Royal Rumble staan, beetje jammer...
    Beste Fasada,

    U heeft helemaal gelijk, dat ga ik zeker niet achter banken of stoelen steken, Royal Rumble zat dan ook fenomenaal in elkaar, niet meer dan logisch dat ik naar een boekje kijk dat niet meer bestaat, dat toch zoveel goede eigenschappen had.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Het is inderdaad je goed recht en begrijp het ook wel, veel zullen het niet eens opmerken maar dat was iets wat mij juist gelijk op viel... Daarom is het beter goed gestolen dan slecht bedacht

    Succes met jullie magazine!!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Het is inderdaad je goed recht en begrijp het ook wel, veel zullen het niet eens opmerken maar dat was iets wat mij juist gelijk op viel... Daarom is het beter goed gestolen dan slecht bedacht

    Succes met jullie magazine!!
    Don't worry, dat valt echt nog wel op

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Eerste nummer ziet er in ieder geval goed uit, succes ermee!

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik een enorme klootzak als ik zeg dat er een fout op de cover staat...? Weet niet hoever de drukker al is, maar ik neem aan dat Ben Pontier met twee hoofdletters moet...

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Uit ervaring weet ik hoeveel tijd en energie het kost om een artikel of zelfs een heel blad te maken. En dat tijd altijd je grootste vijand is. Het is een stuk moeilijker dan de meeste mensen denken.

    Als muaythai liefhebber beperk ik me tot het artikel over Thailand.

    Wellicht enkele tips?

    Controleer de spellingschecker want er staat tot drie keer toe tornooi. Dat lijkt erop dat dit automatisch gebeurt.

    Om de 3e en 4e plaats worden de namen van de vechters volledig gegeven. Bij de finale niet. Dit was informatiever geweest als dit wel was gebeurt. En van Orono lopen er in Thailand meerdere van rond.

    Er staat ook niet vermeld welke titel er werd ingezet door Panpetch. Er zijn namelijke diverse titels in Thailand, bv Lumpinee en Rajadamnern. Dit was de titel van Thailand.

    Wellicht had het artikel een stuk vollediger gekund over Thailand. Anderhalve week voor dit toernooi vondt in Thailand de Lumpinee birthday show plaats. Een van de grootste, zo niet de grooste show in Thailand. Hier werden de hele avond titels van het Lumpinee en Thailand ingezet.

    Nu zijn er veel vechters die, door hun gewicht, niet echt intressant voor ons zijn. Maar deze avond verloor Petchboonchu F.A. Group zijn Super featherweight titel (die hij kort ervoor van Saenchai sor Kingstar had gewonnen) op KO van Nong-O Sit Or (verloren op KO van Saenchai sor Kingstar en winst op Orono Vor Petchpun). Saenchai sor Kingstar verloor op punten om de vacante lightweighttitel van het Lumpinee stadion van Sagatdao Petchpayathai. Vechters rond dit gewicht zien we regelmatig in het westen opduiken.

    Ook wel belangrijk dat Sagatdao Petchpayathai enkele weken geleden nog gekroond werd met een van de belangrijkste awards die er in Thailand zijn. Nml: Vechter van het jaar
    Last edited by payap; 24-01-2010 at 13:40.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Tof blad hoor. Wat een inzet om dit grotendeels alleen te maken. Tip ik zou iemand in de arm nemen om e.e.a. op taal/ spelling te laten controleren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •