MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 84
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default Journalist klaagt VN aan voor poging tot massamoord via vaccin Mexicaanse griep

    De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bioterrorisme en poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep. Volgens Burgermeister zal het toedienen van dit vaccin 'de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis' betekenen. Ook heeft ze een verbod aangevraagd op gedwongen vaccinaties, zoals die worden voorbereid in de Verenigde Staten (en waarschijnlijk ook in Frankrijk).

    Burgermeisters akties komen na haar eerdere aanklachten tegen de bedrijven Baxter AG en Avir Green Hills Biotechnology (beiden uit Oostenrijk) voor het produceren van besmette vogelgriepvaccins, waarbij ze stelt dat dit doelbewust is gebeurd om winst te kunnen slaan uit het ontstaan van een pandemie.

    De journalist heeft bewijzen overhandigd van bioterrorisme, dat gepleegd wordt onder leiding van de internationale bankiers die de controle hebben over zowel de Amerikaanse Federal Reserve, de Wereld Gezondheids Organisatie, de VN en de NAVO. Dit bioterrorisme heeft massale genocide als doel, en zal volgens haar worden uitgevoerd door middel van het genetisch gefabriceerde grieppandemie-virus, dat opzettelijk zoveel mogelijk slachtoffers moet gaan maken.

    'Obama onderdeel van plan genocide op 5 miljard mensen'
    Daarnaast presenteert Burgermeister bewijs dat onder andere de Amerikaanse president Barack Obama, zijn ministers van Gezondheid en Homeland Security (Kathleen Sibelius en Janet Napolitano) en de bankiers David de Rotschild, David Rockeffeller en George Soros deel uitmaken van een criminele organisatie die, in samenwerking met de farmaceutische bedrijven Baxter, Novartis en Sanofi Aventis, biologische wapens heeft ontwikkeld, geproduceerd en opgeslagen, met als doel de bevolking van de VS en andere landen te elimineren voor puur financieel en politiek gewin.

    Deze criminele organisatie heeft doelbewust zowel de vogelgriep als de Mexicaanse ('varkens')griep gecreëerd, als voorwendsel voor het invoeren van een massaal internationaal vaccinatieprogramma. Dit vaccin zal volgens Burgermeister opzettelijk besmet zijn met giftige biologische stoffen, waardoor in de komende tien jaar vijf miljard mensen zullen sterven.

    Door het elimeren van de bevolking van (onder andere) Noord Amerika krijgt de internationale machtselite -Illuminati, Bilderberg groep, etc.- toegang tot de natuurlijke hulpbronnen van deze regio, zoals water en onontwikkelde olievelden. Door het opheffen van de VS en haar democratische Grondwet, door het land te laten opgaan in de Noord Amerikaanse Unie, zal deze internationale criminele organisatie de totale controle verkrijgen over Noord Amerika.

    Bewust besmette griepvaccins als bewijs
    Eén van de sterkste wetenschappelijke bewijzen die Burgermeister presenteert is het met het aktieve vogelgriep besmette jaarlijkse anti-griepvirus van Baxter AG (de Oostenrijkse dochtermaatschappij van Baxter International), dat in de winter van 2008/2009 naar 16 laboratoria in vier landen is gestuurd. Dit bericht verscheen overal in de reguliere media. Mede vanwege het feit dat experts hebben verklaard dat zo'n besmetting feitelijk onmogelijk per ongeluk kan hebben plaatsgevonden, zegt de Oostenrijkse journalist dat dit overduidelijk bewijs is dat de farmaceutische bedrijven en internationale overheidsinstellingen aktief betrokken zijn bij de ontwikkeling en verspreiding van de meest dodelijke biologische wapens, met als doel het creëeren van de huidige grieppandemie en daardoor massale sterfte als gevolg van het toedienen van bewust besmette vaccins.

    In februari is een onderdeel van een proefvaccin voor het Mexicaanse griepvirus getest bij BioTest in Tsjechië. Het proefvaccin werd toegediend aan fretten, die vervolgens stierven. Noch de WHO, noch de EU, noch de Oostenrijkse gezondheidsauthoriteiten hebben dit incident onderzocht, of gekeken naar de bestanddelen van het virusmateriaal.

    Uit Burgermeisters dossier blijkt dat het loslaten van het Mexicaanse griepvirus op de bevolking essentieel was om de WHO in staat te stellen een niveau-6 pandemie uit te roepen. In haar gegevens worden de wetten opgesomd die het mogelijk maken voor de VN en de WHO om, in het geval van een pandemie, de Verenigde Staten over te nemen. Daarnaast is er wetgeving in voorbereiding die gedwongen vaccinaties mogelijk moet maken.

    De WHO is de hoofdschuldige voor het onstaan van de huidige pandemie, omdat de organisatie meegeholpen heeft aan de totstandkoming van het Mexicaanse griepvirus. Vanwege het feit dat dit virus uit delen van zowel het varkensgriep-, menselijke griep- als het vogelgriepvirus bestaat, moet het volgens veel experts in een laboratorium zijn ontwikkeld. Verder zijn de symptomen van de Mexicaanse griep niet anders dan die van een gewone griep, en veroorzaakt het ook niet meer slachtoffers dan een normale seizoensgriep.

    Daarom bestaat er volgens Burgermeister eigenlijk geen pandemie, zeker niet omdat de rapporten over het aantal doden inconsistent zijn. Door het massale vaccinatieprogramma wordt de griep onder het mom van 'bescherming van de bevolking' juist als wapen tegen de mensen ingezet, omdat het vaccin besmet is met stoffen die als doel het veroorzaken van zoveel mogelijk doden hebben.

    In dit verband wijst Burgermeister op het door Novartis geproduceerde vogelgriepvaccin, dat in de zomer van 2008 in Polen 21 daklozen doodde. Dit incident beantwoordde volledig aan de definitie van de Amerikaanse regering van een biologisch wapen, namelijk dat het hier een om een biologisch bestanddeel ging, dat toegediend werd door middel van een injectie en een 'vijandige afloop'had (namelijk letsel of de dood).

    Valse info via media, het gevaar van Tamiflu, en FEMA-kampen voor vaccinweigeraars
    Burgermeister komt eveneens met bewijs dat dezelfde internationale farmaceutische bedrijven en internationale overheidsinstellingen, die het pandemische griepvirus hebben ontwikkeld en verspreid, door middel van contracten voor het vaccin grote winsten zullen maken. De door de groep gecontroleerde media verspreidt vervolgens valse informatie, zodat de bevolking overgehaald wordt om het vaccin te accepteren. Daarnaast zullen de anti-griepmiddelen Tamiflu en Relenza de weerstand tegen het grieppandemievirus juist verminderen, en zo meehelpen om het virus te verspreiden en een groot aantal doden te veroorzaken.

    Tevens zijn degenen die door Burgermeister worden aangeklaagd al sinds 2008 bezig om in de VS wetgeving erdoor te drukken, dat de burgers hun recht om vaccinaties te weigeren ontzegd en hen zelfs tot misdadigers verklaart, waardoor ze in de gevangenis of in FEMA-kampen kunnen worden opgesloten. Hierdoor wordt niet alleen de Grondwet van de VS geweld aangedaan, maar wordt tevens de basis gelegd voor massale genocide. In dit verband wijst de journalist niet alleen op het -inmiddels breed erkende- bestaan van FEMA-concentratiekampen, maar ook op de vele door FEMA aangewezen lokaties voor massagraven.

    Burgermeister komt met een hele lading bewijsmateriaal, waaruit onder andere zou blijken dat het inzetten van het griepvirus als wapen tegen de wereldbevolking besproken zou zijn tijdens de recente Bilderberg-vergadering in Griekenland (14 tot 17 mei 2009). Ook de ontploffing van een aantal griepbuisjes aan boord van een Zwitserse trein (zie link onderaan) zou een onderdeel van de plannen voor massale genocide zijn geweest.

    Jane Burgermeister is van Ierse/Oostenrijkse afkomst en heeft artikelen geschreven voor Nature, het Britse Medical Journal, en American Prospect. Ze is Europees correspondent van de Renewable Energy World website, en heeft veel publicaties over klimaatverandering, biotechnologie en ecologie op haar naam staan. Haar grootste zorg is dat, ondanks het feit dat de firma Baxter betrapt is op het bijna veroorzaken van een pandemie, samen met andere farmaceutische bedrijven gewoon door kan gaan met het verstrekken van vaccins. Baxter zou zich op dit moment inspannen om het vaccin tegen de Mexicaanse griep in de loop van juli op de markt te brengen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  2. #2
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    juist...

    ach ja... were doomed... lets fuck up

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    plons

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    niks news. live with it. d

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ach, je moet toch ergens aan dood. What else is new.


  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk.
    And Pinocchio is a true story.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  7. #7
    chief108 Guest

    Default

    geloof het meteen
    maar binnen 10 jaar de pijp uit gaan?

    pfff....
    2012 komt veel eerder

    dus...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    dit bericht klopt helemaal en tim silvia is de nr 1 p4p champ
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  9. #9
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Is dit het verhaallijn voor een nieuw seizoentje Prison Break???
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb voor polio en malaria een prik gehad toen ik heel jong was en later twee keer een tetanus heb goed geholpen. Maar om nu voor een griep je te laten inenten die nog minder dodenlijker is dan de normale griep?
    Vreemd dat bv ons land zoveel geld besteed aan die vacinaties.
    Geen prik dus voor mij!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik heb voor polio en malaria een prik gehad toen ik heel jong was en later twee keer een tetanus heb goed geholpen. Maar om nu voor een griep je te laten inenten die nog minder dodenlijker is dan de normale griep?
    Vreemd dat bv ons land zoveel geld besteed aan die vacinaties.
    Geen prik dus voor mij!
    YouTube - Meja - All 'Bout The Money

  12. #12
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    hij is NU nog minderdodelijk.maar komt ook omdat ze je meteen helpen als je ziek bent met de mex griep.en meteen hulp kan je leven redden. en bij gewone griep laten ze je gewoon. dan is het boeiend.iedereen heeft wel eens griep(ik nu ook).
    maar we weten alleen cijfers die overheid vrijgeeft. en alleen cijfers over mensen waar van we weten dat ze ziek zijn.dus zijn echt wel vele waar we niks over weten.
    maar zoals ik al zei.het is nu nog een klein ziekte dingetje.
    dalijk als HERFST variant komt(dus ergste versie blablabla) dan word volgens rivm ofzo iets van 1 op de 3 mensen besmet.wil niet zeggen doodelijk.maar wel kans op natuurlijk, dan krijg je misschien weer spaanse griep gevallen.
    KUT, eerst dit en dan NOG 2012
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    ik hoef geen inenting, voor de normale is die toch ook alleen voor mensen met verlaagde weerstand
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    iedereen heeft wel eens griep(ik nu ook).
    Nee, jij hebt gewoon teveel gezopen.

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    ik hoef geen inenting, voor de normale is die toch ook alleen voor mensen met verlaagde weerstand
    Ja, maar deze griep schijnt vooral mensen te doden tussen de 20-35... Hoe oud ben jij?

    Anyways, als jullie allemaal die inenting niet hoeven, blijft er meer over... Kan ik jullie er aan houden?

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    hij is NU nog minderdodelijk.maar komt ook omdat ze je meteen helpen als je ziek bent met de mex griep.
    waarom dan zo'n ophef als het toch goed te bestrijden is?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    waarom dan zo'n ophef als het toch goed te bestrijden is?

    Omdat ze bang zijn dat het virus gaat muteren zoals dat ook gebeurde bij de Spaanse griep.

    Maar dat geeft niet, als 80% van de wereldbevolking de pijp uit gaat zou ik dat alleen maar toejuichen. En zelfs als het virus gaat muteren gaan ze de 80% bij lange na niet halen...

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Omdat ze bang zijn dat het virus gaat muteren zoals dat ook gebeurde bij de Spaanse griep.

    Maar dat geeft niet, als 80% van de wereldbevolking de pijp uit gaat zou ik dat alleen maar toejuichen. En zelfs als het virus gaat muteren gaan ze de 80% bij lange na niet halen...
    Het zou alleen een beetje lullig zijn als je zelf tot die 80% hoort.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Het zou alleen een beetje lullig zijn als je zelf tot die 80% hoort.

    Lullig ja, maar meer ook niet.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    waarom dan zo'n ophef als het toch goed te bestrijden is?
    De Cheney bende (groot aandeel houder van Tamiflu http://www.engdahl.oilgeopolitics.ne...u/tamiflu.html ) veroorzaak een probleem en komt dan zelf met de oplossing en wordt ondertussen een paar honderd biljoen rijker, daarom zo een ophef!

  20. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ach, ik kijk over een paar maanden wel of ik een prikje ga halen of niet. Wel humor als die journaliste nu ineens een mysterieus auto ongeluk krijgt ofzo.


  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Nee, jij hebt gewoon teveel gezopen.



    Ja, maar deze griep schijnt vooral mensen te doden tussen de 20-35... Hoe oud ben jij?
    voor het eerst dat dat de grootste doelgroep van een ziekte is voor zover ik weet
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    voor het eerst dat dat de grootste doelgroep van een ziekte is voor zover ik weet
    Neuh.. dat geloof ik niet. Het eerste wat me te binnen schiet is AIDS...

    Ps, maar het is dus wel zo, he? Dat de Mexicaanse griep vooral mensen treft in die leeftijdscategorie...

  23. #23
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post

    Ps, maar het is dus wel zo, he? Dat de Mexicaanse griep vooral mensen treft in die leeftijdscategorie...
    Tja, maar als in Mexico 5000 bejaarden sterven, dan kijkt er niemand van op(doodsoorzaak= ouderdom), pas als toevallig ook een twintigtal mensen in de kracht van hun leven getroffen worden, wordt er alarm geslagen?
    En tussen de 20-50 jaar waar ze meestal over spreken, dat is misschien ook de grootste groep reizigers die van en naar Mexico vliegt?

    Ik weet het ook niet hoor!!! Maar ik denk dat we er nog veel te weinig informatie over hebben om deze conclusie te trekken.
    Er wordt ook geopperd dat oudjes mogelijk nog een beetje resistent zijn door een vergelijkbaar virus dat 60 jaar geleden heeft rondgerend, maar dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk..

    De Spaanse griep maakte qua besmetting volgens mij ook weinig onderscheid in leeftijdsgroepen, maar de mortaliteit was bij jongeren waarschijnlijk het hoogst door een cytokinestorm. Bij jongeren is het immuunsysteem het sterkste dus de grootste cytokinestorm. Hetzelfde trucje haalt het vogelgriepvirus (de H5N1 variant) waarschijnlijk uit, waardoor het zo extreem dodelijk is (50%).

    Trouwens ook al is het 85% onzin, ik ben er blij mee wat deze journaliste doet!

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauler View Post
    Tja, maar als in Mexico 5000 bejaarden sterven, dan kijkt er niemand van op(doodsoorzaak= ouderdom), pas als toevallig ook een twintigtal mensen in de kracht van hun leven getroffen worden, wordt er alarm geslagen?
    En tussen de 20-50 jaar waar ze meestal over spreken, dat is misschien ook de grootste groep reizigers die van en naar Mexico vliegt?

    Ik weet het ook niet hoor!!! Maar ik denk dat we er nog veel te weinig informatie over hebben om deze conclusie te trekken.
    Er wordt ook geopperd dat oudjes mogelijk nog een beetje resistent zijn door een vergelijkbaar virus dat 60 jaar geleden heeft rondgerend, maar dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk..

    De Spaanse griep maakte qua besmetting volgens mij ook weinig onderscheid in leeftijdsgroepen, maar de mortaliteit was bij jongeren waarschijnlijk het hoogst door een cytokinestorm. Bij jongeren is het immuunsysteem het sterkste dus de grootste cytokinestorm. Hetzelfde trucje haalt het vogelgriepvirus (de H5N1 variant) waarschijnlijk uit, waardoor het zo extreem dodelijk is (50%).

    Trouwens ook al is het 85% onzin, ik ben er blij mee wat deze journaliste doet!
    85%? Je ben een optimist!

  25. #25
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    85%? Je ben een optimist!

    optimist? dus het percentage zou lager moeten zijn? (of is het ironie die ik niet zag).

    Anyway, wat ik maar wilde zeggen is dat ik het wel een goede zaak vind als er meer aandacht wordt besteed aan de fout die Baxter AG heeft begaan! (of je het nu 2% of 30 % van het stukje wil noemen)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •