MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 33 of 34 FirstFirst ... 23293031323334 LastLast
Results 801 to 825 of 849
  1. #801
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    Uit eindelijk tellen toch de juiste punten... Maarja... Geen terechte winner over de gehele partij, extra ronde was beter geweest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #802
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    sneuwe actie van martein de jong om die award. uit zijn handen te slaan

  3. #803
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Haha dit stond net in de chat naast de wedstrijd beelden...
    overeeem needs to do more work in the gym . not the pharmacy

  4. #804
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    weet niet goed wat ik er in het geheel van moet vinden, heb me in ieder geval weer een paar uur goed vermaakt.

    nu.... Boodschappen doen.

    Het was weer gezellig, de groeten!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #805
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Net zoals tegen Hari.
    Het is niet altijd even leuk om te zien maar tactisch zit Remy echt perfect in elkaar.
    Remy is een voorbeeld voor de jeugd die aan vechtsport doet, Badr en die Anabooltje zijn een stelletje heethoofden die alleen maar bezig zijn met anderen beledigen en kleinmaken. Wat heeft Badr nou bereikt tot nu toe en die Anabooltje? Respect voor Remy, geen arrogant praatjes, laat iedereen in zijn waarde en 3x champ !!!

  6. #806
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ritch25 View Post
    Haha dit stond net in de chat naast de wedstrijd beelden...
    overeeem needs to do more work in the gym . not the pharmacy
    je 3de post... en dan kom je met dit aanzetten....

  7. #807
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Eindstand remy heeft gewonnen en dat is wat telt uiteindelijk.
    The Outsiders!! J-MMA #1

  8. #808
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Remy is een voorbeeld voor de jeugd die aan vechtsport doet, Badr en die Anabooltje zijn een stelletje heethoofden die alleen maar bezig zijn met anderen beledigen en kleinmaken. Wat heeft Badr nou bereikt tot nu toe en die Anabooltje? Respect voor Remy, geen arrogant praatjes, laat iedereen in zijn waarde en 3x champ !!!

    x300

  9. #809
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nickshooto View Post
    Uit eindelijk tellen toch de juiste punten... Maarja... Geen terechte winner over de gehele partij, extra ronde was beter geweest.
    Ik begrijp dat je voor Alistair bent en dat is je goed recht, maar als je K-1 vecht dan geldt dat puntensysteem en kun je niet anders oordelen dat Remy de terechte winnaar is. Eerste en tweede ronde gelijk (hooguit tweede ronde 10-9 voor Alistair), terwijl Remy door die 8 tellen de derde ronde won met 10-8. Dus ook al reken je de tweede ronde voor Alistair, dan nog is Remy de terechte winnaar.

  10. #810
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja Remy viel tegen. Idd. triest van Martijn. Zag later Wel Ali Remy sportief feliciteren. Dat vond ik tof! Wil hem nog wel een keer tegen Schilt zien. Die kan hem wel aanpakken. Denk zeker dat Semmy weer K1 champ wordt dit jaar. Hij is veel beter en goed afgetraind. Net als Peter en ook Saki's donerbuikje was er deels af.

    Vond Peter Aerts ook weer schitterend en zelfs van Sem kan ik tegenwoordig genieten.

    Wat een verrassing die Madae, de nieuwe Japanse champ. Wat een upset tegen Melvin.

    Jammer dat mijn favoriet Spong verloor en dat andere favoriet Remy het niet geweldig deed, maar won toch.

    Repsect voor Hesdy . Wat een vechtgeest. Ook respect voor Saki. Als hij vers tegen Madae staat wil ik het nog wel eens zien. Vier rondes tegen Spong is niet niks.

  11. #811
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Alistair deed het heel goed voor een mma vechter. het is niet makkelijk om iets af te leren wat je jaren lang heb getraind.

    saki jongen jongen. als iemand het had verdiend dat was hij het wel.

  12. #812
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu thanks het was gezellig vanmorgen tot nu
    respect !!!
    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  13. #813
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    Maakt allemaal niet uit de morgen / middag is weer om. allemaal mooi partijen gezien, en morgen weer naar Upcoming Glory in Ede . Osu

  14. #814
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    je 3de post... en dan kom je met dit aanzetten....
    Maar het is wel geinig.


    Echt een toernooi met een Obama sfeertje. Change. Yes we can. Dat zullen de Japanners nu wel denken na vandaag.

  15. #815
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Maar het is wel geinig.


    Echt een toernooi met een Obama sfeertje. Change. Yes we can. Dat zullen de Japanners nu wel denken na vandaag.

    Misschien mag je de 1ste 100 post niks grappig posten... lol

  16. #816
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ja Remy viel tegen. Idd. triest van Martijn. Zag later Wel Ali Remy sportief feliciteren. Dat vond ik tof! Wil hem nog wel een keer tegen Schilt zien. Die kan hem wel aanpakken. Denk zeker dat Semmy weer K1 champ wordt dit jaar. Hij is veel beter en goed afgetraind. Net als Peter en ook Saki's donerbuikje was er deels af.

    Vond Peter Aerts ook weer schitterend en zelfs van Sem kan ik tegenwoordig genieten.

    Wat een verrassing die Madae, de nieuwe Japanse champ. Wat een upset tegen Melvin.

    Jammer dat mijn favoriet Spong verloor en dat andere favoriet Remy het niet geweldig deed, maar won toch.

    Repsect voor Hesdy . Wat een vechtgeest. Ook respect voor Saki. Als hij vers tegen Madae staat wil ik het nog wel eens zien. Vier rondes tegen Spong is niet niks.
    couldn't agree more...erg onder de indruk geraakt van Maeda, en overeem heeft iig bewezen dat die overwinning tegen badr geen toeval was...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #817
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil Overeem wel eens tegen een scherpe Badr zien!

  18. #818
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    die overheem was een brok spier en kracht.

  19. #819
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ben het helemaal eens met je commentaat ILKO!

  20. #820
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ik wil Overeem wel eens tegen een scherpe Badr zien!

    ik ben t vrijwel altijd met je eens maar dit is onzin he..
    als badr niet scherp was is dat zijn eigen schuld, op dat niveau moet je iedere wedstrijd scherp zijn,
    je kunt dan niet achteraf zeggen dat je de volgende keer wel scherp zult zijn.. too late!!!

  21. #821
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Sta nog op de helft van mijn v-cash in vergelijking met voorheen

  22. #822
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Pardon? Ik las juist overal steeds dat Alistair altijd al met de zwaargewichten van GG traint en dat hij dus ook gewoon altijd kickboksen traint.


    Ondanks dat mijn grote favorieten Spong en Manhoef hebben verloren, heb ik toch genoten van het event.

    Die Japanner is echt een ontdekking. Snelle acties, goeie conditie, goeie timing, terechte winnaar. Bij de ECHT zware jongens gaat ie het niet redden, maar op dit gewicht is ie een lastige klant.

    Bij Peter hield ik mn hart vast. Hij vocht goed, maar soms wel weer erg laag met z'n handen en beetje trager inkomen. Dat gecombineerd met Errol's enorme stootkracht zorgde toch voor wat spannende momenten! Terechte winst echter (goed voor de vcash).

    Feitosa, altijd cool om te zien en ook goed voor de vcash.

    Hesdy deed het top door 3 ronden te blijven staan tegen een zeer gretige Schilt. Dit was de leukste partij die ik ooit van Schilt heb gezien!

    Jammer voor Alistair, maar net als Maeda tegen Melvin had ook Remy aan 1 goeie stoot genoeg. Spanning was in ronde 1 wel om te snijden zeg! Mooie opening met die dubbele gesprongen knie.
    Beetje jammer dat de hoek van GG Remy's actie niet net zo sportief opvatte als Remy het deed tijdens de persconferentie.

    Al met al heb ik genoten!
    reps

  23. #823
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    pfffffff ik ben ook een hoop v-cash kwijt

  24. #824
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik ben t vrijwel altijd met je eens maar dit is onzin he..
    als badr niet scherp was is dat zijn eigen schuld, op dat niveau moet je iedere wedstrijd scherp zijn,
    je kunt dan niet achteraf zeggen dat je de volgende keer wel scherp zult zijn.. too late!!!

    Badr zal heus wel scherp zijn geweest maar een feit is wel dat hij een maand ervoor een paar keer was neergegaan en die reis naar japan had gemaakt. Misschien bedoelt hij een fittere badr dan de laatste keer dat ze vochten.

  25. #825
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Tot op heden was ik echt wel een Allistair fan maar moet zeggen dat ik nu echt voor Remy ging. Ik weet niet wat Allistair in zn voeding stopt, maar het komt vast niet door het eten van veel danoontjes. Vind het zonde voor de sport!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •