MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Vecht Holzken niet op Slamm??

    Ik zie Holzken bij gg en bij slamm op de matchmaking. Waar vecht hij nou??
    Line-up GLORY WORLD SERIES Super Fights - 26th May 2012 Stockholm:

    Kickboxing:

    1.) Nieky Holzken vs Alex Harris (Sweden)

    2.) Semmy Schilt (Netherlands) vs Errol Zimmerman (Curacao)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Holzken vecht op Glory.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Klopt, er zijn enorm veel ontwikkelingen geweest aangaande Holzken's deelname aan SLAMM!! VII "Holland vs Thailand" op zondag 27 mei, maar helaas heeft Golden Glory uiteindelijk niet hun belofte gehouden. SLAMM!! daarentegen heeft er nu voor gekozen om een jong talent naar voren te halen om, net zoals eerder Mosab Amrani en Mohamed Khamal een kans te krijgen tegen een topper op Thaise regels. Daarom zal Miles Simon (Vos Gym) uit gaan komen tegen Nonsai Sor Sanyakorn.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Klopt, er zijn enorm veel ontwikkelingen geweest aangaande Holzken's deelname aan SLAMM!! VII "Holland vs Thailand" op zondag 27 mei, maar helaas heeft Golden Glory uiteindelijk niet hun belofte gehouden. SLAMM!! daarentegen heeft er nu voor gekozen om een jong talent naar voren te halen om, net zoals eerder Mosab Amrani en Mohamed Khamal een kans te krijgen tegen een topper op Thaise regels. Daarom zal Miles Simon (Vos Gym) uit gaan komen tegen Nonsai Sor Sanyakorn.
    Heb begrepen dat Robbie Hageman ook van gg wel zijn belofte heeft gehouden.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Heb begrepen dat Robbie Hageman ook van gg wel zijn belofte heeft gehouden.
    Robbie Hageman vecht gewoon op SLAMM!! VII "Holland vs Thailand" tegen Ajay Balgobind. Deze wedstrijd heeft zover ik weet nooit ter discussie gestaan en zal dus een knaller in Almere gaan worden.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    , maar helaas heeft Golden Glory uiteindelijk niet hun belofte gehouden. .
    Staat ze netjes maar niet heus . Sterker nog ik vind het schandalig van GG; schandalig naar de fans die naar deze pot uitkeken en schandalig naar Slamm toe die ze hun woord hadden gegeven.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Staat ze netjes maar niet heus . Sterker nog ik vind het schandalig van GG; schandalig naar de fans die naar deze pot uitkeken en schandalig naar Slamm toe die ze hun woord hadden gegeven.
    Gelukkig zeg jij het, ik wilde het al doen maar dan krijg ik het verwijt dat ik onnodig offtopic ga en een "GG Hater" ben...

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Miles staat toch tegen Matthias Ibbsa? Ik hoop dat men niet het ene probleem oplost door een ander probleem te creeeren.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Klopt Eric, voor Ibssa is SLAMM!! op zoek naar een geschikte tegenstander en weet zeker dat (gezien de genoemde opties) er een toppartij uit zal komen.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen we wat footage voor True Gladiator series weggooien.... maar we integreren het wel in de serie. En ik hoop echt dat jullie voor een mooie tegenstander zorgen en niet een of andere koekenbakker of niet aansprekende naam naar voren schuiven.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Kunnen we wat footage voor True Gladiator series weggooien.... maar we integreren het wel in de serie. En ik hoop echt dat jullie voor een mooie tegenstander zorgen en niet een of andere koekenbakker of niet aansprekende naam naar voren schuiven.
    Beetje vertrouwen Eric. Kan me niet echt herinneren dat er tijdens de lange historie van de "Best of Holland" en "Holland vs Thailand" concepten echte "koekenbakkers" door SLAMM!! zijn opgesteld. Uiteindelijk zal er gewoon een goede tegenstander voor Matthias Ibssa gematched worden.
    Last edited by Richelieu; 27-04-2012 at 15:10.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Jammer, had Nieky graag op FMT regels gezien

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Jammer, had Nieky graag op FMT regels gezien
    Klopt, dat hadden meer mensen gezien maar aangezien Nieky niet meer een gangbaar gewicht haalt word het feitelijk onmogelijk. In combinatie met een nogal rommelige communicatie moesten er toch besluiten worden gemaakt. Uiteindelijk staat Nieky nu in Zweden te knokken en zal een aanstomend Nederlands talent (Miles Simosn) tegen Nonsai vechten.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ach ....... toch op
    gaat gewoon om promotor
    die thai maakt het geen flikker uit als je op 74 binnenkomt die knokt toch wel
    tis logish dat je voor je eigen management kiest tis alleen wel slap tegen over slamm
    en de mpl vecht ie gewoon weer op dat gewicht kan je roepen dat 3 rondes anders is dan 5 klopt ook wel
    maar in de finale tegen yodsenclay maakt niet meer uit hoeveel rondes dat zijn dan moet je zwaar aan de bak

  16. #16
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    tis mischien maar beter ook want miles simson vecht tenminste als een tijger en dat heb ik liever dan een loerder
    niet dat nieky een lelijke style heb maar een jong hongerig talent die ik altijd met zijn hart zie vechten is meer dan alleen een goede vervanger

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat dacht ik ook ja wat Lukashenko zegt een Thai boeit het niet zo als z'n tegenstander wat zwaarder is. Maar Holzken is niet de eerste die dit trucje flikt.

    Hafid el Boustati deed dit ook voor het geld toen It's Showtime hem benaderde om voor It's Showtime te vechten cancelde hij gevecht tegen Fatih Ozkan. Andy Souwer zou dit jaar in mei vechten in Frankrijk en heeft nu ook afgezegd.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Weer een goede beurt van gg en een vechter van hun.

    SLAMM daarentegen, altijd top!

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Slamm word gewoon weer VET. En mooie kans voor Miles! Ik gun het hem.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  20. #20
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Weer een goede beurt van gg en een vechter van hun.

    SLAMM daarentegen, altijd top!
    +1, slamm is altijd top.

    Tja en wat GG betreft, die denken alleen aan hun eigen. Niet onlogisch, maar ga dan ook niet zeiken als het andersom is, en dat doen ze nou net wel!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •