MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 40 FirstFirst ... 612131415161718192026 ... LastLast
Results 376 to 400 of 986
  1. #376
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Zou wat zijn als de huidige Badr zou winnen, is er eindelijk wat leven in de heavyweight divisie in het Kickboksen. Badr vs Jamal voor de titel, winnaar Wilnis vs Plazibat tegen Rico, daarna kan er ook een derde partij komen tussen Rico en Badr als voorbeeld.
    Maar realistisch gezien zie ik het niet gebeuren. Die vijf rondes alleen al voor Badr, daar staat hij al 2-0 achter.
    Zet je je geld op Badr of Rico?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Rico

  3. #378
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zou leuk zijn dat Badr hem pakt.
    maar heb me geld toch op Rico gezet.

  4. #379
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Off topic, die gast waarvan rico verloor op kunlun vecht op glory china vgm.

  5. #380
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Ik denk toch wel Badr. Puur op basis van zijn talent, en omdat ik zie dat hij eindelijk de juiste instelling heeft. Maarja, misschien is hij wel te laat begonnen met zijn werk serieus nemen..

  6. #381
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Rico
    Ik zou het echt niet durven zeggen, Badr in de vorm van 10 jaar geleden dan zou ik zeker op hem mijn geld zetten. Maar hij zal nooit zijn oude niveau meer halen en dat is de tricky part, maar daartegenover heeft Rico ook al een lange tijd niet gevochten en misschien speelt dat wel in Badr zijn voordeel.

    50/50

  7. #382
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Rico
    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Off topic, die gast waarvan rico verloor op kunlun vecht op glory china vgm.
    Andrei Hirasimchuck

  8. #383
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Vinden jullie niet dat Rico teveel bezig is met tv e.d. zo net voor een grote wedstrijd en denken jullie dat het misschien (onbewust) invloed heeft op zijn prestatie in de ring?

  9. #384
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    @Neigo
    Tijdens de titelpartij tegen JBS was Rico ook tijdens zijn voorbereiding naar Hollywood gegaan om auditie te gaan doen. Die pot heeft hij gewonnen. Zijn enorme voordeel is zijn geweldige conditie, gemaakt voor die vijf rondes.

    Tof dat ze Andrei Hirasimchuck hebben getekend bij Glory. Die heeft ook een tijd niet gevochten, ben enorm benieuwd naar zijn Glory debuut tegen Bruno Chavez in China.

  10. #385
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Hamicha legt uit waarom hij niet vecht op Collision 2 / Glory 74 Arnhem.
    Volgens mij lezen ze bij Glory ook mee op MF forum.
    Tegenstander was paar keer genoemd hier.
    https://youtu.be/rF3JjF-Okuc

  11. #386
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Zou wat zijn als de huidige Badr zou winnen, is er eindelijk wat leven in de heavyweight divisie in het Kickboksen. Badr vs Jamal voor de titel, winnaar Wilnis vs Plazibat tegen Rico, daarna kan er ook een derde partij komen tussen Rico en Badr als voorbeeld.
    Maar realistisch gezien zie ik het niet gebeuren. Die vijf rondes alleen al voor Badr, daar staat hij al 2-0 achter.
    Mooie uiteenzetting, 100% mee eens.

  12. #387
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Iemand de eerste aflevering van Rico’s serie gezien?

  13. #388
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

  14. #389
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Wel een echte sportman die Rico. Ik vind zijn trainer ook heel goed overkomen.

    Krauweel over Badr:

    ‘Deze man heeft het charisma mensen dingen te laten geloven’

    Sterk, heel sterk!
    Last edited by Lowkick92; 29-11-2019 at 14:32.

  15. #390
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wel een echte sportman die Rico. Ik vind zijn trainer ook heel goed overkomen.

    Krauweel over Badr:

    ‘Deze man heeft het charisma mensen dingen te laten geloven’

    Sterk, heel sterk!
    Hij heeft wel een punt.

  16. #391
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wel een echte sportman die Rico. Ik vind zijn trainer ook heel goed overkomen.

    Krauweel over Badr:

    ‘Deze man heeft het charisma mensen dingen te laten geloven’

    Sterk, heel sterk!
    Dat vond ik nou juist het meest onbenullige van heel die meeting. Een beetje Badr proberen mentaal te breken, het lijkt wel of ze zich allemaal moed inpraten.

    Badr is helemaal niet charismatisch, Badr is/was een spectaculaire vechter en een genot om naar zijn wedstrijden te kijken.

    Het is mij opgevallen dat Badr heel stilletjes ( social media ) is net voor de wedstrijd . De afgelopen keren toonde hij leeuwengedrag toen hij tegen Rico en Hesdy vocht. Tegen Rico begon hij heel zwaar te ademen bij de staredown en bij Hesdy was er een filmpje dat hij schreeuwt en bloed op zn muil had. Ik had die beide keren als onzeker ervaren, maar deze keer herken ik Badr van de K1 tijden ( mediaschuw, geen gekke haantjes acties , stilletjes tot aan het moment suprême)

  17. #392
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hij heeft wel een punt.
    Ze doen net of zij ervoor gezorgd hebben dat de gelredome is uitverkocht, men moet niet vergeten dat Badr er een aanzienlijk aandeel in had. Ik kan me geen partij herinneren van Rico dat hij stadions vol had zitten.

  18. #393
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Ze doen net of zij ervoor gezorgd hebben dat de gelredome is uitverkocht, men moet niet vergeten dat Badr er een aanzienlijk aandeel in had. Ik kan me geen partij herinneren van Rico dat hij stadions vol had zitten.
    Vgm wasglory 59 uitverkocht en toen hebben ze nog extra kaarten beschikbaar gesteld. Daar vocht Rico ook, de vraag is kwamen allemaal die mensen voor zijn partij?
    Was bij mij bijv niet het geval, wel mooi meegenomen uiteraard.

  19. #394
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Wel een echte sportman die Rico. Ik vind zijn trainer ook heel goed overkomen.

    Krauweel over Badr:

    ‘Deze man heeft het charisma mensen dingen te laten geloven’

    Sterk, heel sterk!
    Vind ik, en tevens de waarheid.

  20. #395
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Dat vond ik nou juist het meest onbenullige van heel die meeting. Een beetje Badr proberen mentaal te breken, het lijkt wel of ze zich allemaal moed inpraten.

    Badr is helemaal niet charismatisch, Badr is/was een spectaculaire vechter en een genot om naar zijn wedstrijden te kijken.

    Het is mij opgevallen dat Badr heel stilletjes ( social media ) is net voor de wedstrijd . De afgelopen keren toonde hij leeuwengedrag toen hij tegen Rico en Hesdy vocht. Tegen Rico begon hij heel zwaar te ademen bij de staredown en bij Hesdy was er een filmpje dat hij schreeuwt en bloed op zn muil had. Ik had die beide keren als onzeker ervaren, maar deze keer herken ik Badr van de K1 tijden ( mediaschuw, geen gekke haantjes acties , stilletjes tot aan het moment suprême)
    Dat is nu precies wat Krauweel bedoelt😄 Hij laat jou nu geloven dat dit de Badr is uit K1 tijd maar kijkend naar de laatste pakweg 5 partijen is dat helemaal niet logisch.

    Stel dat Rico een off day heeft en Badr van hem wint dan is Badr de Glory kampioen, maar staat die belt in verhouding tot zijn prestaties de afgelopen jaren?

  21. #396
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Lol Badr niet charismatisch?

    Rico kon pas na zijn acteer lessen eindelijk een leuke persconferentie geven.

  22. #397
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Badr vanavond te gast bij Beau.

  23. #398
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Leuke uitzending. Documentaire komt 14 december op videoland

  24. #399
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    59
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Leuke uitzending. Documentaire komt 14 december op videoland
    Denk dat docu van Badr meer kijkers zal trekken op het betaalde Videoland dan dat docu van Rico trekt op een gratis zender.

    Ik was echt fan van Rico toen hij zo bescheiden was.
    Nu hoop ik dat de oude Badr bij hem in de ring stapt.
    Zal wel niet, maar hoop doet leven :-)

  25. #400
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Schuurpapier View Post
    Denk dat docu van Badr meer kijkers zal trekken op het betaalde Videoland dan dat docu van Rico trekt op een gratis zender.

    Ik was echt fan van Rico toen hij zo bescheiden was.
    Nu hoop ik dat de oude Badr bij hem in de ring stapt.
    Zal wel niet, maar hoop doet leven :-)
    Denk niet dat de badr army videolandaccount heeft.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •