MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 92 of 92
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het echt per post zieliger worden. Micha, jamilla, als ik jullie was zou ik een algemeen GG publicatieverbod afkondigen.

    Echt een welgemeend advies.

    Jullie (en dan bedoel ik ook Bas Boon) berokkenen echt meer schade aan GG dan dat jullie aan goodwill kweken.

    Ga van je eigen kracht uit en niet van het afzeiken van anderen. Nu met dat persbericht over Kim ook weer het afzeiken van andere personen en organisaties. hullie doen dit en zullie doen dat en wij zijn beterder. De gemiddelde vmbo heeft een hoger niveau.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default


    Het is Alistair die is begonnen GG aan te klagen dit ivm dat hij geenpercentage meer wilde afstaan en wist dat hij daarvoor een contractbreuk moestplegen ( dus wie klaagt hier nu wie aan?) GG heeft net als alle andere k1vechters meer als een jaar moeten wachten op betalingen van FEG. GG heeft hetheft in eigen hand genomen door een investeerder te vinden diezelf evenementen wil gaan organiseren en daarvoor een aantal vechters vanoa GG een aanbetaling heeft gedaan ( er zijn ook andere zoals Le Banner).
    GG wilde de K1 redden met een investeerder, nu zitten er weer dezelfde mensendie K1 naar de ondergang hebben gebracht, dat is zeer triest (TV wil met diemensen niks te maken hebben). Het heeft dus ook geen zin om met deze mensen tewerken.
    GG zeikt helemaal niet op Alistair, het zijn aanhangers van Alistair zoalsEldar die publiekenlijk hun mening geven en dat mag best net zoals Cor Hemmerspubliekenlijk zijn mening heeft gegeven. Let wel op GG zelf heeft publiekenlijkalleen via hun advocaat gereageerd het enigste wat ik van Bas Boon heb kunnenlezen was het sienna miller/mars verhaal.
    Je zult altijd voor en tegenstanders op een forum hebben maar hun mening isgeen officiele statement van het GG management of dat van Alistair.


  3. #78
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post

    Het is Alistair die is begonnen GG aan te klagen dit ivm dat hij geenpercentage meer wilde afstaan en wist dat hij daarvoor een contractbreuk moestplegen ( dus wie klaagt hier nu wie aan?) GG heeft net als alle andere k1vechters meer als een jaar moeten wachten op betalingen van FEG. GG heeft hetheft in eigen hand genomen door een investeerder te vinden diezelf evenementen wil gaan organiseren en daarvoor een aantal vechters vanoa GG een aanbetaling heeft gedaan ( er zijn ook andere zoals Le Banner).
    GG wilde de K1 redden met een investeerder, nu zitten er weer dezelfde mensendie K1 naar de ondergang hebben gebracht, dat is zeer triest (TV wil met diemensen niks te maken hebben). Het heeft dus ook geen zin om met deze mensen tewerken.
    GG zeikt helemaal niet op Alistair, het zijn aanhangers van Alistair zoalsEldar die publiekenlijk hun mening geven en dat mag best net zoals Cor Hemmerspubliekenlijk zijn mening heeft gegeven. Let wel op GG zelf heeft publiekenlijkalleen via hun advocaat gereageerd het enigste wat ik van Bas Boon heb kunnenlezen was het sienna miller/mars verhaal.
    Je zult altijd voor en tegenstanders op een forum hebben maar hun mening isgeen officiele statement van het GG management of dat van Alistair.
    Vergelijk het bericht van Eldar Gross nu eens met een gemiddelde post van davinci.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Allereerst weet iedereen dat Ron de gene is die GG heeft opgezet! Je zal hem dan ook ' geestelijke vader van GG' kunnen noemen.
    Verder weet ik dat hij alles heeft overgedragen aan Bas Boon.
    Ook omdat Ron als geen ander wilde dat GG zou gaan groeien.
    In de loop der jaren is GG een merknaam geworden, die zowel in Azië als in Amerika bekend staat en garant staat voor de meest complete martial artists.
    GG is ook groter als Bas Boon alleen, maar ook groter als Alistair Overeem alleen.
    Het managementwerk word tegenwoordig verdeeld tussen, Martijn de jong, Cor Hemmers, en Bas Boon.
    Zelf denk ik dat Bas Boon op dit moment keihard bezig is om de gehele vechtsport een positieve push te geven.
    Met ze allen weten we dat we dit hard nodig hebben.
    I.p.v. hier op het forum alleen maar elkaar proberen te kwetsen, beledigen, kapot te maken, zouden we een front moeten vormen.
    Hoe is het eigenlijk mogelijk dat bijvoorbeeld de japanners al die jaren constant vechters en managers tegen elkaar heeft uit kunnen spelen?
    Alle grote kampioenen komen uit Nederland. Wij hebben al die jaren de hele K1 gedomineerd. En dat hebben we met ze alle gedaan!
    Ik denk dat het tijd word om echt de koppen bij elkaar te steken en er voor te zorgen dat we weer met ze allen kunnen gaan genieten van het grote spektakel wat de K1 ieder jaar heeft gebracht.
    Of hebben jullie de K1 niet gemist in december...???
    Laat ik het zo zeggen; de japanners hebben de naam, maar de Nederlanders hebben de ziel. (de vechters)

    Er kan hier gepraat worden over Ron, hoe ze willen, en wat ze willen..
    ik denk dat Ron een van de grootste vechtsport fan is.
    Uit alles wat jullie zeggen blijkt dat Ron aan de uiteindelijke teugels trekt. En dit bovenstaande verhaal zal best waar zijn maar gaat voorbij aan het feit dat de ultimate owner nog steeds een veroordeeld moordenaar is met een zeer rijk crimineel verleden.. Ter vergelijking hoe denk je dat beleggers zouden reageren als Shell morgen met een persverklaring komt dat Willem Holleder haar niewe CEO wordt ? Mede door dit soort feiten zal vechtsport nooit volledig geaccepteerd worden in Nederland en heeft na een positieve impuls geleid tot de downfall in de uiteindelijke gemeentes van vechtsport gala's... maar das puur mijn mening. Jullie zien het vast heel anders en blijven net doen alsof het een parkeerboete is waarvoor jullie "CEO" vast zit.

  5. #80
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Uit alles wat jullie zeggen blijkt dat Ron aan de uiteindelijke teugels trekt. En dit bovenstaande verhaal zal best waar zijn maar gaat voorbij aan het feit dat de ultimate owner nog steeds een veroordeeld moordenaar is met een zeer rijk crimineel verleden.. Ter vergelijking hoe denk je dat beleggers zouden reageren als Shell morgen met een persverklaring komt dat Willem Holleder haar niewe CEO wordt ? Mede door dit soort feiten zal vechtsport nooit volledig geaccepteerd worden in Nederland en heeft na een positieve impuls geleid tot de downfall in de uiteindelijke gemeentes van vechtsport gala's... maar das puur mijn mening. Jullie zien het vast heel anders en blijven net doen alsof het een parkeerboete is waarvoor jullie "CEO" vast zit.
    Bryan hoe lees jij??

    jij stelt hier dat Ron de eigenaar is van GG.

    Maar als je zojuist mijn bericht goed gelezen had, zag je dat ik zei dat Ron de oprichter van GG is. En dat het nu gerund wordt door; martijn, cor en bas.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Bryan hoe lees jij??

    jij stelt hier dat Ron de eigenaar is van GG.

    Maar als je zojuist mijn bericht goed gelezen had, zag je dat ik zei dat Ron de oprichter van GG is. En dat het nu gerund wordt door; martijn, cor en bas.
    Degene die een bedrijf runt hoeft niet perse de eigenaar te zijn. Wie bezit(ten) de aandelen?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •