MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 122
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default Marloes ***Spoiler****

    Razendsnel gemaakt door GGTV (Thanks Kay!)

    Marloes gefeliciteerd!


    Last edited by Kemal; 29-04-2012 at 22:35. Reason: youtube video link
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    ze heeft een beetje afgedaan voor mij
    komt vrij zuur over de laatste tijd mbt alistair
    maar goed ze zal vast meer weten (of mogelijk verkeerd geïnformeerd zijn)
    uiteraard mooi dat ze heeft gewonnen vannacht

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    betekend dit dat marloes vs rousey geplant staat voor 28 juli?
    als dat zo is, die wil ik wel zien!!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    ze heeft een beetje afgedaan voor mij
    komt vrij zuur over de laatste tijd mbt alistair
    Dit dus! Dit filmpje ook weer.....Zum Kotzen!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Dit dus! Dit filmpje ook weer.....Zum Kotzen!
    x3 Ik hoop dat Rousey der arm breekt.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wat een drama leek wel the Bold and the Beautiful.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Spelfout in de titel is ook niet echt profesioneel trouwens. Het is Rousey, niet Roushey.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Top Marloes!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een gejank weer .. Gun iemand zijn moment stelletje etterbakken. Wat loop je die leugenaar nou ook nog te verdedigen?? Marloes geeft haar mening klaar.

    Ze levert weer een topprestatie en dan krijg je dit gejank!

    Shame on You!!!!!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wat een huilie huilie interview weer. Waarom moet in elk interview Overeem aangehaalt worden?

  11. #11
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    hahaha als er iemand niet over janken moet beginnen

    iets van die pot en die ketel
    niks over GG zeggen hoor!!!!

    ga je schamen man meeste mensen hier krijgen een hekel aan GG door jouw 'bijdrages' hier

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

    Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

    Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Kan er niks aan doen, maar door het gejankt van GG heb ik een hekel gekregen aan elke vechter van GG. Zal ook voor Rousey zijn als deze matchup er komt.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Top voor marloes.....


    (als je dingen roept kun je reactie verwachten)

    marloes koos ervoor ipv te genieten van hoe goed het gaat weer een negatief iets te roepen....daar komt reactie op....


    betreft die armbreek opmerking....dude doe normaal.....kom anders even mma mee trainen op een gym.... leer je wat respect.....

    discussieren doe je met argumenten kansloze!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

    Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

    Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.
    x2

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

    Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

    Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.
    Het is gewoon niet sympathiek wat ze doet. Zij heeft het recht om (wederom) haar (naïeve) mening te geven over Alistair en wij hebben het recht om daar weer op te reageren.
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het is gewoon niet sympathiek wat ze doet. Zij heeft het recht om (wederom) haar (naïeve) mening te geven over Alistair en wij hebben het recht om daar weer op te reageren.
    wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

    waar haal jij die wijsheid vandaan?

  19. #19
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

    waar haal jij die wijsheid vandaan?
    Volgens mij is Marloes Coenen een beetje partijdig, denk je ook niet Micha?

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

    waar haal jij die wijsheid vandaan?
    De verhalen van Overeem en Siyar komen overeen. Zullen beide nou liegen? Tevens heb ik het idee dat zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang, hetgeen leidde tot een conflict met ZUFFA waardoor de vechters werden gedupeerd. Dit alleen maar omdat GG het geld wilde en er niet op vertrouwde dat de vechters hun deel zouden afgeven aan het management.
    Dan heb ik het niet eens over het moddergegooi en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.
    Last edited by Wiseguy; 29-04-2012 at 19:49.
    Max. 400 x 125

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Maar goed deze discussie is al zovaak gevoerd. Congrats met de overwinning.
    Max. 400 x 125

  22. #22
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De verhalen van Overeem en Siyar komen overeen. Zullen beide nou liegen? Tevens heb ik het idee dat zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang, hetgeen leidde tot een conflict met ZUFFA waardoor de vechters werden gedupeerd. Dit alleen maar omdat GG het geld wilde en er niet op vertrouwde dat de vechters hun deel zouden afgeven aan het management.
    Dan heb ik het niet eens over het moddergegooi en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.
    Vind dit wel heel kort door de bocht......zeker voor iemand die de "ins and outs" niet weet anders zou je jouw verhaal wel staven met feiten ipv aannames.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De verhalen van Overeem en Siyar komen overeen. Zullen beide nou liegen? Tevens heb ik het idee dat zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang, hetgeen leidde tot een conflict met ZUFFA waardoor de vechters werden gedupeerd. Dit alleen maar omdat GG het geld wilde en er niet op vertrouwde dat de vechters hun deel zouden afgeven aan het management.
    Dan heb ik het niet eens over het moddergegooi en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.

    toemaar oude koeien erbij halen? Je hebt tijdens hearing van de week kunnen zien wie er heel goed kan liegen. ik heb al vaker gezegd laten we aan de rechter overlaten wie er liegt. Ik weet hoe het zit en waarom zouden GG mensen zo fel reageren?
    Maar nu wil ik wel eens weten waarom jij jezelf wiseguy noemt ben je zo slim of scherm je stiekem ook met het idee dat je een gangster bent?

    ttt

    Dit topic is/was voor Marloes die weleens reageerde hier als ik de reactie zo lees denk ik niet dat ze nog vaak hier langs komt. Als je een probleem hebt met GG of met mij(?) stuur maar een pm daar zal ik graag op reageren......

  24. #24
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Coenen vs Ruyssen (no audio)

  25. #25
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    zij niet het beste met hun vechters voor hebben maar handelen uit eigenbelang,


    Wie niet tegenwoordig??

    (/QUOTE)en de baas die twee mensen heeft omgelegd. Al met al genoeg signalen om je aan het denken te zetten.
    Off-topic : Zonder partij te kiezen,maar toen GG-vechters successen boekten in de wereld,en K-1 in het bijzonder, hoorden we niemand over het management.

    On-topic : Marloes,gefeliciteerd!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •