MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Tragedie bij GG gym in Romenie

    Tijdens een sparring sessie met Sem Schilt is een 24 jarige Roemeen overleden na een trap te hebben gekregen van de voormalig K-1 kampioen...

    Klinkt te bizar voor worden maar heb wel links en filmpje die het bevestigen...

    Kombat.ro :: Tragedie in sport! Un luptator de la Academia Ciprian Sora a murit la antrenamente!

    Tragic in Golden Glory Romania / Schilt sparringsparner in romenia dies - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    fucking hell......

    schilt en iedereen die hier bij betrokken is....sterkte...

    mits dit allemaal klopt natuurlijk...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Lees trouwens in de topic van Sherdog dat Schilt niet degene was die de trap had gegeven maar dat die jongen in zijn eentje aan het trainen was en plotseling neer viel, nogmaals ik post alleen wat ik zelf heb gelezen, spreek de taal niet dus het blijft gissen...
    Dat er iemand is overleden en dat Sem Schilt er was kan ik er wel uit opmaken maar of het door een trap komt weet ik niet...

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte voor alle betrokkenen.

    Overigens lees ik op 't forum van sherdog dat er niet staat dat het tijdens een sparringssessie met Sem Schilt was, alleen dat hij daar ook traint. Desalniettemin zal iedereen er aardig kapot van zijn. Zoiets is natuurlijk verschrikkelijk.


  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    fuck man, heftig nieuws, hoe het ook precies is gegaan.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Vreselijk nieuws!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    sterkte iedereen die erbij betrokken is.
    With great Powers comes hot Bitches

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Lees trouwens in de topic van Sherdog dat Schilt niet degene was die de trap had gegeven maar dat die jongen in zijn eentje aan het trainen was en plotseling neer viel, nogmaals ik post alleen wat ik zelf heb gelezen, spreek de taal niet dus het blijft gissen...
    Dat er iemand is overleden en dat Sem Schilt er was kan ik er wel uit opmaken maar of het door een trap komt weet ik niet...
    Dat is voor Sem werkelijk te hopen!!
    Het zal je maar gebeuren dat JIJ degene bent die die trap gegeven hebt!!
    Daar zul je je dan wel flink schuldig over voelen terwijl je er hoogst waarschijnlijk niet aan kunt doen
    Een plotseling overlijden bij het sporten duidt meestal op een aangeboren afwijking,kan bijv wel een verdikte hartspier zijn of een zwak bloedvat in de hersenen.....

    Dat Sem met bulgaren traint is niks nieuws dat heb ik al eerder gepost,maar dit verwacht niemand van een ogenschijnlijke gezonde sporter,wat een doffe ellende voor iedereen daar!!
    Condoleances naar de nabestaanden en alle verdere betrokken sporters in deze!!

  9. #9
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Dat is voor Sem werkelijk te hopen!!
    Het zal je maar gebeuren dat JIJ degene bent die die trap gegeven hebt!!
    Daar zul je je dan wel flink schuldig over voelen terwijl je er hoogst waarschijnlijk niet aan kunt doen
    Een plotseling overlijden bij het sporten duidt meestal op een aangeboren afwijking,kan bijv wel een verdikte hartspier zijn of een zwak bloedvat in de hersenen.....

    Dat Sem met bulgaren traint is niks nieuws dat heb ik al eerder gepost,maar dit verwacht niemand van een ogenschijnlijke gezonde sporter,wat een doffe ellende voor iedereen daar!!
    Condoleances naar de nabestaanden en alle verdere betrokken sporters in deze!!
    vreselijk inderdaad. Maar ze zeggen in dat filmpje dat hij alleen aan het trainen was en dat hij plots in elkaar zakte met ademsmoeilijkheden en dat zn teammaten hem geprobeerd hebben te reanimeren.

    Niks over Schilt dus, er staat alleen dat hij er naar uitkeek om met schilt te gaan trainen.

    rip
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    jeetje wat een nieuws..

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Zo wat een naar nieuws zeg!

    Sterkte aan de nabestaanden.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Dit is natuurlijk vet tragisch!

    Maar ik ben wel blij dat het niet gebeurde tijdens het sparren met Sem zoals in de eerste posts werd gesuggereerd. Iemand KO slaan okay.. Maar een sterfgeval als direct gevolg van een trap, stoot of knie die je zelf hebt uitgedeeld..

    In ieder geval: Sterkte voor alle betrokkenen..
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Zeker sterkte aan alle betrokkenen een erg vervelend bericht.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    vervelend idd, gelukkig was Schillt hier niet bij betrokken.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    RIP
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    knowledgeland
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Lees trouwens in de topic van Sherdog dat Schilt niet degene was die de trap had gegeven maar dat die jongen in zijn eentje aan het trainen was en plotseling neer viel, nogmaals ik post alleen wat ik zelf heb gelezen, spreek de taal niet dus het blijft gissen...
    Dat er iemand is overleden en dat Sem Schilt er was kan ik er wel uit opmaken maar of het door een trap komt weet ik niet...
    Thanks voor je snelle herstel fasada.

    Voor iedereen die erbij betrokken is, heel veel sterkte gewenst.
    R I P
    "Een stelling is gemakkelijker te weerleggen dan op te stellen."

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    our condolences
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Altijd klote natuurlijk als je clubgenoot tijdens trainen overlijdt. RIP!!

  19. #19
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    damnnn

  20. #20
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P.
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  21. #21
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Er is ook een versie die zegt dat die kerel in elkaar zakte na een knie van Semmy ...

  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Even een reactie op dit bericht om alle wilde verhalen en insinuaties te ontkrachten.
    Ben net terug uit Roemenie en het gaat om de 24 jarige Vitali uit Moldavie.

    Na een tweede sparringsronde met Sem en na de bel, liep de Moldavier langs de zijkant van de ring en zakte verkrampt in elkaar. Hierop hebben we gelijk actie ondernomen met reanimatie want het was duidelijk dat er een infarct was.
    Ruim 10 minuten later arriveerde er een aantal rescuemensen die verder gingen en diverse andere zaken aansleepten. Tien minuten daarna doken er ambulances op met verplegers en doktoren, die ruim 45 minuten bezig geweest zijn met deze jonge vechter.

    Een hectische avond met tamelijk ontnuchterend einde na twee weken intensief trainen.
    Sem pakt het goed op, kan geen enkele blaam treffen, want er is geen enkel hard contact geweest en nu is het even tijd om de zaken te laten bezinken. Dit soort zaken gaat niemand in de koude kleren zitten.
    Echt een anticlimax van een perfecte twee weken. Maandag wordt Vitali naar zijn geboorteland Moldavie teruggebracht en woensdag is de begrafenis.
    Heel triest voor familie en zijn trainingspartners/teamgenoten en betrokkenen.

    Requiescat in pace



    Dave Jonkers

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    klote man..
    sterkte voor de nabestaanden en vrienden
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  24. #24
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by waikkal View Post
    Even een reactie op dit bericht om alle wilde verhalen en insinuaties te ontkrachten.
    Ben net terug uit Roemenie en het gaat om de 24 jarige Vitali uit Moldavie.

    Na een tweede sparringsronde met Sem en na de bel, liep de Moldavier langs de zijkant van de ring en zakte verkrampt in elkaar. Hierop hebben we gelijk actie ondernomen met reanimatie want het was duidelijk dat er een infarct was.
    Ruim 10 minuten later arriveerde er een aantal rescuemensen die verder gingen en diverse andere zaken aansleepten. Tien minuten daarna doken er ambulances op met verplegers en doktoren, die ruim 45 minuten bezig geweest zijn met deze jonge vechter.

    Een hectische avond met tamelijk ontnuchterend einde na twee weken intensief trainen.
    Sem pakt het goed op, kan geen enkele blaam treffen, want er is geen enkel hard contact geweest en nu is het even tijd om de zaken te laten bezinken. Dit soort zaken gaat niemand in de koude kleren zitten.
    Echt een anticlimax van een perfecte twee weken. Maandag wordt Vitali naar zijn geboorteland Moldavie teruggebracht en woensdag is de begrafenis.
    Heel triest voor familie en zijn trainingspartners/teamgenoten en betrokkenen.

    Requiescat in pace



    Dave Jonkers
    thnxs voor de info...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Zoals bij veel jonge sporters gebeurd, is ook bij deze jonge kickboxer gebeurd, we hebben zelf in Nederland met Quinty zo een tragedie gehad. Het is verschrikkelijk dat dit is gebeurd zeker ook voor Sem Schilt die altijd ongelofelijk sportief is, tijdens het sparren en de training. Natuurlijk zal er nog duidelijkheid verschaft worden, maar het ziet er naar uit dat deze jongen hoogst waarschijnlijk een hart probleem had. Mijn medeleven gaat uit naar de familie naar deze jongen, naar Golden Glory Roemenië en zeker ook naar Sem en Dave.

    Met een warme groet,

    Jamila

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •