PDA

View Full Version : Fatburners: Hemodrene?



Justinian
14-01-2010, 13:04
Aangezien ik m'n vetpercentage omlaag wil brengen heb ik van de week op de sportschool wat 'vetverbranders' aangeschaft. Deze tabletten van het merk Nutrabolics worden onder de naam 'Hemodrene' op de markt gebracht. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Op de sportschool is men er erg enthousiast over. Ik heb 60 tabletten, genoeg voor een maand. Zal jullie wel laten weten hoe het mij is bevallen ;)


http://www.bodyresource.nl/forum/imgcache/21108.png

bryan
14-01-2010, 13:08
zeker laten weten ben wel benieuwd...

Justinian
14-01-2010, 13:24
zeker laten weten ben wel benieuwd...
Zal ik doen. Op de sportschool is men er zoals gezegd heel erg enthousiast over. Verder begin ik eind deze maand nog met creatine. Vraag me alleen af of het geen probleem is om die twee dingen te combineren, maar dat check ik nog wel even.

Kaun
14-01-2010, 13:26
ik ook,, heb nu net Hydroxycut Hardcore aangeschaft,, heb er kwa vetverbranding goede ervaringen over gelezen maar nadat ik wat op Google heb zitten zoeken ben ik ook op een paar nadelige effecten gestuit (slapeloosheid, aantasting van de lever..) ,,dus als dit product kwa effectiviteit en prijs wat beter ligt hoor ik dat graag!

bryan
14-01-2010, 18:39
Zal ik doen. Op de sportschool is men er zoals gezegd heel erg enthousiast over. Verder begin ik eind deze maand nog met creatine. Vraag me alleen af of het geen probleem is om die twee dingen te combineren, maar dat check ik nog wel even.

is denk ik geen probleem... zolang je meer geen pre workout booster met ook creatine gebruikt volgens mij.. want dan krijg je echt te veel binnen.

maar ben benieuwd wat je ervaringen zijn.. ga je je ook echt laten doormeten voor en na ?

Edit : ik heb gewoon mijn black belt zie ik ineens !!! te vet..

GerritTonijn
14-01-2010, 18:45
niet met DIE.

SjorsWilms
25-01-2010, 20:38
Hardlopen is ook een goede vetverbrander....

Boutsen83
26-01-2010, 09:33
Hydroxycut Hardcore

deze heb ik afgelopen zomer gebruikt. Werkte er goed voor mij
wat betreft slapeloosheid, zou ze niet te laat op de avond innnemen, maar dat is bijna bij elke vetverbrander
Beste voor vetverbranding vind ik nog altijd Stack met Ephedra, maar dat is (jammer genoeg) verboden

Justinian
26-01-2010, 09:44
Hardlopen is ook een goede vetverbrander....
Ik combineer het. Vanaf februari begin ik weer met cardio 's ochtends en ik denk dat een aanvullende fatburner hierbij kan helpen. Mijn vetpercentage is ook niet zo hoog; denk dat ik nu op ongeveer 12% zit.

Iggy
26-01-2010, 10:19
Tot welk vet% wil je dan gaan cutten dan?

Joop Kasteel
26-01-2010, 10:22
Creatine erbij is top! Gewoon ouderwets 3 keer per dag 5 gram in een beetje vruchtensap. Kan je afwisselen met de Kre-alkalyn capsules, 4 kort voor de training. Afwisselen in de zin van 4 weken creatine en 4 weken Kre. Creatinepoeder niet langer dan 8 weken, daarna even 4 weken eruit.

GerritTonijn
26-01-2010, 10:45
ik zit al jaren in een cut/bulk verhaal, maar elke x als ik maar richting 'droog' kom gaat mn dieet naar de *** (gebeurd iets slechts ofzo in andere dingen waardoor ik geen zin meer heb in dieet). Maargoed...1 jan. weer begonne met cutte, gaat good so far :P

Naar die 10% dan maar, en dan weer bulke in de zomer haha

Justinian
26-01-2010, 10:51
Creatine erbij is top! Gewoon ouderwets 3 keer per dag 5 gram in een beetje vruchtensap. Kan je afwisselen met de Kre-alkalyn capsules, 4 kort voor de training. Afwisselen in de zin van 4 weken creatine en 4 weken Kre. Creatinepoeder niet langer dan 8 weken, daarna even 4 weken eruit.
Ik heb nu ook Kre-Alkalyne. Daarvan neem ik er 2 's ochtends en 2 's avonds. Op trainingsdagen neem ik er voor de training 2 of 3 in plaats van 's avonds. Goede tip trouwens voor wat betreft het afwisselen met creatinepoeder, dat ga ik eens proberen. Thanks.

@Iggy: ik wil naar de 8 a 10% toe.

MB667
26-01-2010, 11:04
ik ook,, heb nu net Hydroxycut Hardcore aangeschaft,, heb er kwa vetverbranding goede ervaringen over gelezen maar nadat ik wat op Google heb zitten zoeken ben ik ook op een paar nadelige effecten gestuit (slapeloosheid, aantasting van de lever..) ,,dus als dit product kwa effectiviteit en prijs wat beter ligt hoor ik dat graag!

Die heb ik ook gehad afgelopen maand, ik moest 76 wegen en woog na nieuwjaar 79 a 80 zoiets, ben er in 3 weken ongeveer 5 kilo door afgevallen,ik woog zelfs 75 op de weging, zal idd ook wel veel vocht zijn, maar tis idd zooi waarvan je erg slecht slaapt! zelfs melatonine hielp niets. ben blij dat ik het nu niet meer hoef te pakken voor een tijd.......in elk geval niet tot na carnaval ;)

Iggy
26-01-2010, 12:18
@Iggy: ik wil naar de 8 a 10% toe.

Mooi streven. Zou ik ook wel mooi % vinden. Helaas moet ik dan nog 10% eraf want zit nu op 18 a 19%.
Had 2weken geleden ecay stackers gekocht maar voor mij veels te sterk. Kon niet meer in slaap komen zenuwachtig trillen en ontzettend zweten. Maar is natuurlijk ook een teken dat het spul wel werkt. In de vakantie maar is mee gaan beginnen.

Boutsen83
26-01-2010, 14:27
Als je echt goed wilt slapen, moet je Gaba nemen

GerritTonijn
26-01-2010, 14:41
Mooi streven. Zou ik ook wel mooi % vinden. Helaas moet ik dan nog 10% eraf want zit nu op 18 a 19%.
Had 2weken geleden ecay stackers gekocht maar voor mij veels te sterk. Kon niet meer in slaap komen zenuwachtig trillen en ontzettend zweten. Maar is natuurlijk ook een teken dat het spul wel werkt. In de vakantie maar is mee gaan beginnen.

ja, de zgn 'bijwerking' is juist het gene waardoor het werkt :P Als je een stim. hebt zonder die bijwerking doet het weinig.

Anyway, je kan altijd nog clen + T3 proberen, of als je echt snel vet kwijt moet is DNP ook nog een (laatste) optie.

Iggy
27-01-2010, 09:02
Die clen en dnp heb ik aardig wat over gelezen maar dat gaat me een beetje te ver. Dan maar wat harder werken om mn doel te behalen.

Joop Kasteel
27-01-2010, 09:11
Ik heb nu ook Kre-Alkalyne. Daarvan neem ik er 2 's ochtends en 2 's avonds. Op trainingsdagen neem ik er voor de training 2 of 3 in plaats van 's avonds. Goede tip trouwens voor wat betreft het afwisselen met creatinepoeder, dat ga ik eens proberen. Thanks.

@Iggy: ik wil naar de 8 a 10% toe.

Neem de Kre in 1 keer Roy, kort voor je training. Op rustdagen niet.

Joop Kasteel
27-01-2010, 09:12
Mooi streven. Zou ik ook wel mooi % vinden. Helaas moet ik dan nog 10% eraf want zit nu op 18 a 19%.
Had 2weken geleden ecay stackers gekocht maar voor mij veels te sterk. Kon niet meer in slaap komen zenuwachtig trillen en ontzettend zweten. Maar is natuurlijk ook een teken dat het spul wel werkt. In de vakantie maar is mee gaan beginnen.Dat soort zaken, als je ze neemt, neem ze dan in de ochtend, net na je ontbijt. Slapen is dan geen probleem.

Joop Kasteel
27-01-2010, 09:16
ja, de zgn 'bijwerking' is juist het gene waardoor het werkt :P Als je een stim. hebt zonder die bijwerking doet het weinig.

Anyway, je kan altijd nog clen + T3 proberen, of als je echt snel vet kwijt moet is DNP ook nog een (laatste) optie.T3 is troep. Gevaarlijk voor je schildklier. Sommige studies beweren van niet maar er zijn ook nog andere bijwerkingen. Je kunt er goed leip van worden.

HUNTER
27-01-2010, 11:35
ik ook,, heb nu net Hydroxycut Hardcore aangeschaft,, heb er kwa vetverbranding goede ervaringen over gelezen maar nadat ik wat op Google heb zitten zoeken ben ik ook op een paar nadelige effecten gestuit (slapeloosheid, aantasting van de lever..) ,,dus als dit product kwa effectiviteit en prijs wat beter ligt hoor ik dat graag!

Koen?? Jij kan idd wel wat fatburners gebruiken hahahaha ;)

Kaun
27-01-2010, 15:43
Koen?? Jij kan idd wel wat fatburners gebruiken hahahaha ;)


en jij een goede weight-gainer!! ;)
hou gewoon teveel van lekker eten..

HUNTER
27-01-2010, 15:54
en jij een goede weight-gainer!! ;)
hou gewoon teveel van lekker eten..

zo lang ik je nog makkelijk submit hoef ik niet zwaarder te worden :whistling:


Maar back on topic maar weer.....

mama
27-01-2010, 16:02
Ik vraag me iedere x af of zulke dingen nu echt werken.

Justinian
27-01-2010, 16:35
Neem de Kre in 1 keer Roy, kort voor je training. Op rustdagen niet.
Zal ik doen, thanks voor de tip!

Vanaf volgende week ook weer cardio 's ochtends vroeg voor m'n ontbijt, een keer of 3 per week :sleep1:Als ik dan uit de sportschool kom ben ik wel goed wakker, dat is een bijkomend voordeel.

Iggy
27-01-2010, 18:15
T3 is troep. Gevaarlijk voor je schildklier. Sommige studies beweren van niet maar er zijn ook nog andere bijwerkingen. Je kunt er goed leip van worden.

Maar clen en dnp zijn toch veel schadelijker of niet? Hoorde dat je met dnp met een pilletje teveel op al kan overlijden. En dat clen echt heel zwaar is voor je hart.

GerritTonijn
27-01-2010, 18:18
naja...EEN dnp pilletje....dnp werkt cummulatief he, dus moet je gaan loaden. 1 pilltje op 1 dag teveel zal weinig doen...gaat meer over te hoge doseringen (1gram + ) per dag.

Clen is stuk minder gevaarlijk dan DNp, maar daarom ook stuk minder effectief, T3 kan met goed gebruik redelijk veilig worden gebruikt....then again...t3 alleen heeft misschein maar een 5% verhoging van je stofwissling...kan je net zo goed 15min extra cardio'en

MMAFAN-1122
28-01-2010, 10:11
Ik gebruik VIPER ulta-high energy fat-burner is ook echt een aanrader..

MMAFAN-1122
28-01-2010, 10:13
Ik vraag me iedere x af of zulke dingen nu echt werken.

Werk goed(fat-burners), maar je moet er wel veel bij sporten en dieeten anders heeft het geen zin..

MMAFAN-1122
28-01-2010, 10:14
Creatine erbij is top! Gewoon ouderwets 3 keer per dag 5 gram in een beetje vruchtensap. Kan je afwisselen met de Kre-alkalyn capsules, 4 kort voor de training. Afwisselen in de zin van 4 weken creatine en 4 weken Kre. Creatinepoeder niet langer dan 8 weken, daarna even 4 weken eruit.

Bedankt voor de info!

Jeroen
28-01-2010, 10:35
Als je elke dag een mijl of 5 rent gaat je vetpercentage ook rap omlaag. Oh en leuk bijkomend feitje... je conditie wordt ook beter. Dat is toch wat elke sporter wilt? Hard werken, max resultaat en een voldaan gevoel.

simtekf1
01-02-2010, 12:42
Als je elke dag een mijl of 5 rent gaat je vetpercentage ook rap omlaag. Oh en leuk bijkomend feitje... je conditie wordt ook beter. Dat is toch wat elke sporter wilt? Hard werken, max resultaat en een voldaan gevoel.

Inderdaad.
Ik heb op maandag een conditietraining, dinsdag krachttraining, woensdag voetbaltraining (cardio), donderdag krachttraining en zaterdag of voetbal of krachttraining.

Neem het volgende:

visoliecapsules, elke dag.
eiwitshakes, alleen voor krachttraining.
L-Carnitine: elke dag.

En het gaat lekker. :)

Justinian
01-02-2010, 12:50
Gaat hier wel lekker. Ik zit op 101kg bij een vetpercentage van 11,5%. Ben dus qua gewicht wel iets omlaag gegaan, maar mijn vetpercentage is ook verbeterd.

bryan
02-02-2010, 18:03
Gaat hier wel lekker. Ik zit op 101kg bij een vetpercentage van 11,5%. Ben dus qua gewicht wel iets omlaag gegaan, maar mijn vetpercentage is ook verbeterd.

dat zijn nu al mooie cijfers.. aardig stevig gast ouwe !

Justinian
02-02-2010, 18:12
dat zijn nu al mooie cijfers.. aardig stevig gast ouwe !
Het gaat lekker en ik voel me ook sterk. Gisteren weer plat dumbel drukken gedaan met dumbels per stuk van max. 60kg.

Ik ben nu in 1 a anderhalf jaar ongeveer 6 a 7kg zwaarder geworden. Niet verkeerd denk ik. Ik wil naar de 105kg toe. Zal nog wel een tijdje duren, maar geduld is een schone zaak ;)

bryan
02-02-2010, 18:16
volgens mij is dat geen probleem.. je bent in ieder geval lekker op weg.. denk dat mijn max voorlopig rond de 90 kilo zal liggen maar als ik daar een verpercentage van 9% op kan krijgen hoor je mij niet meer klagen !

Justinian
02-02-2010, 22:35
volgens mij is dat geen probleem.. je bent in ieder geval lekker op weg.. denk dat mijn max voorlopig rond de 90 kilo zal liggen maar als ik daar een verpercentage van 9% op kan krijgen hoor je mij niet meer klagen !
90kg op 9% lijkt me top. Hoe lang ben je?

bryan
03-02-2010, 07:31
1.86

Justinian
04-02-2010, 10:35
Dan is 90kg met dat vetpercentage niet verkeerd. Het is mijns inziens een kwestie van hard trainen, goede voeding en voldoende rust. Ik ben zelf trouwens 1.85.

bryan
04-02-2010, 19:00
Dan is 90kg met dat vetpercentage niet verkeerd. Het is mijns inziens een kwestie van hard trainen, goede voeding en voldoende rust. Ik ben zelf trouwens 1.85.

Ben ik nu ook echt meebezig.. ben naar aanleiding van jou interview naar joop kasteel geweest om echt eens dingen goed op een rijtje te zetten om "het lichaam van mijn dromen" te krijgen..Wilde ik trouwens ook nog een verslagje van posten.. kan het echt iedereen aanraden.
dus ben hard bezig met met trainen, goed eten en lekker rust nemen.. maar dan heb je wel een aardig spiertje meer dank ik ouwe ;)

Justinian
04-02-2010, 22:31
Ben ik nu ook echt meebezig.. ben naar aanleiding van jou interview naar joop kasteel geweest om echt eens dingen goed op een rijtje te zetten om "het lichaam van mijn dromen" te krijgen..Wilde ik trouwens ook nog een verslagje van posten.. kan het echt iedereen aanraden.
dus ben hard bezig met met trainen, goed eten en lekker rust nemen.. maar dan heb je wel een aardig spiertje meer dank ik ouwe ;)
Goed om te lezen! Joop heeft er erg veel verstand van en hij had ook voor mij goede tips. Ik denk dat wanneer je je serieus bezig houdt met krachttraining je goede progressie kunt boeken.

Ik doe nu alweer een jaartje of 20 aan kracht training en dat gaat wel lekker (ben ook alweer 34 ;)).

mama
04-02-2010, 23:40
Heb nog wel een kilootje of 15 over voor je Roy, kan je goed testen of die fatburners nu echt goed werken.

Ja ik snap dat je zonder sporten of een dieet niet afvalt. Of een lager vetpercentage gaat krijgen. Maar je leest ook zo vaak van die vage berichten over dit soort "medicijnen".
Mag ze van Joop niet gebruiken ;)

GerritTonijn
04-02-2010, 23:49
Heb nog wel een kilootje of 15 over voor je Roy, kan je goed testen of die fatburners nu echt goed werken.

Ja ik snap dat je zonder sporten of een dieet niet afvalt. Of een lager vetpercentage gaat krijgen. Maar je leest ook zo vaak van die vage berichten over dit soort "medicijnen".
Mag ze van Joop niet gebruiken ;)

is gewoon kwestie van woordgebruik, k hoor wel eens vaker van die mense, 'ja ik zit niet eens op dieet en ik val af!!'...dan zeggen ze niet dat ze opeens geen friet ofzo meer eten elke dag..

Justinian
05-02-2010, 08:10
is gewoon kwestie van woordgebruik, k hoor wel eens vaker van die mense, 'ja ik zit niet eens op dieet en ik val af!!'...dan zeggen ze niet dat ze opeens geen friet ofzo meer eten elke dag..
Hahaha Beetje hetzelfde als de reactie die ik krijg wanneer ik zeg dat ik een dieet volg 'Maar jij bent toch helemaal niet dik?' :D Mensen beseffen niet dat een goed dieet niet alleen kan dienen om af te vallen, maar ook om juist aan te komen.

bryan
05-02-2010, 09:13
Goed om te lezen! Joop heeft er erg veel verstand van en hij had ook voor mij goede tips. Ik denk dat wanneer je je serieus bezig houdt met krachttraining je goede progressie kunt boeken.

Ik doe nu alweer een jaartje of 20 aan kracht training en dat gaat wel lekker (ben ook alweer 34 ;)).

nu met drie MMA en 3 maal krachttraining en het schema van Joop moet het gaan lukken.. lekker in rust en bunker dag.. komt het helemaal goed. Zal je ook wel een beetje op de hoogte houden van de verbeteringen. Is ook weer leuke reclame voor Joop. Denk dat vele andere forum members misschien net dat duwtje van een prof nodig hebben..

maar goed ben nu 28 en wordt over 4 maanden vader dus voor die tijd moet het goed zitten.. want bijhouden is een stuk minder werk ;)

Justinian
05-02-2010, 09:23
nu met drie MMA en 3 maal krachttraining en het schema van Joop moet het gaan lukken.. lekker in rust en bunker dag.. komt het helemaal goed. Zal je ook wel een beetje op de hoogte houden van de verbeteringen. Is ook weer leuke reclame voor Joop. Denk dat vele andere forum members misschien net dat duwtje van een prof nodig hebben..

maar goed ben nu 28 en wordt over 4 maanden vader dus voor die tijd moet het goed zitten.. want bijhouden is een stuk minder werk ;)
Komt vast goed, waar een wil is is een weg. Ik heb zelf drie kinderen, waarvan de jongste a.s. zaterdag 2 wordt, de tweede 9 is en de oudste bijna 11. Als ik naar de sportschool ga voor de krachttraining, dan train ik maar een of twee spiergroepen. Hierdoor ben ik na een half uur a drie kwartier klaar. Stelt niet veel voor qua tijd, maar het is wel lekker intensief. Voeding kun je altijd goed doen vind ik, dat is een kwestie van wennen.

Ben erg benieuwd naar je ontwikkelingen en mooi dat je ons op de hoogte houdt. Ik zal zelf ook wel wat posten over mijn ontwikkelingen. Hemodrene lijkt in ieder geval goed te gaan, maar het kan ook de combi met mijn dieet zijn.

MB667
26-02-2010, 08:53
ontwikkelingen. Hemodrene lijkt in ieder geval goed te gaan, maar het kan ook de combi met mijn dieet zijn.

Val je met hemodrene dus goed af, zonder dat je er teveel energie van krijgt, oftewel, merk je er overdag niets van dat je het hebt genomen en savonds kun je goed slapen?

Met hydroycut hardcore (+ sporten + diet) val je ook echt goed af. Alleen is het probleem met hydroxycut dat ik er helemaal onderste boven van bent als ik er alleen al 3 smorgens pakt, terwijl je er ook nog 3 smiddags moet pakken (in elk geval 4 u naar 1ste inname) nu heb ik nooit problemen gehad met onderste boven van een produkt zijn, maar liever ( lees: absoluut niet)niet door de weeks op het werk..... Nu is het wel zo dat er naar verloop van tijd gewenning plaatsvind, maar dan nog is het een erg sterk goedje. Ook al pak ik er nu 3 smorgens van, dan kan ik nog slecht slapen in de avond.