PDA

View Full Version : Bouncer gaat neer



kmr
17-01-2010, 04:46
De kleine gast in het witte shirt slaat de bouncer neer en dan komt er een andere bouncer maar de vriend van de kleine gast komt hem helpen, helemaal top!

http://www.youtube.com/watch?v=bSwsNg3FVzY

Octavius
17-01-2010, 10:19
Nou wat fantastisch.

Justinian
17-01-2010, 10:22
Daar word je als uitsmijter niet vrolijk van.

ICON
17-01-2010, 10:41
volgens mij wilde die gast in dat streepjes shirt helpen maar toen kreeg ie zelf een klap.

en inderdaad snap niet wat er helemaal top aan is. niet iedere uitsmijter is een droplul

Garcia
17-01-2010, 12:48
Fail.

Rougemonkey
17-01-2010, 12:51
Ettertjes zijn 't.

YoMarK
17-01-2010, 13:15
Weinig top aan.

kmr
17-01-2010, 15:08
Kijk eens aan, de grote stoere vechtsporters verdedigen bij voorbaat al de bouncer.

Ten eerste was het filmpje bedoeld om gewoon te laten zien wat voor een lef 'gewone' mensen kunnen hebben en ten tweede zou ik als ik al iemand bij voorbaat zou verdedigen de kant van de kleine mannetjes kiezen.

Dit IS wat bouncers naar mijn mening op basis van ervaring kenmerkt: http://www.youtube.com/watch?v=3YeL0BOxDOk

biggz
17-01-2010, 16:46
Sjah als uitsmijter moet je ook niet beginnen

Slome
17-01-2010, 17:37
Ik zag de topic titel: ik ging er helemaal vanuit dat Garcia dit stukje gepost had..... over zijn nachtelijke bezoek aan Haarlem... Haha...

ontopic...

Fail

ps.
dees is ook oke!
http://www.youtube.com/watch?v=551-QfYJymI

ICON
17-01-2010, 18:32
Kijk eens aan, de grote stoere vechtsporters verdedigen bij voorbaat al de bouncer.

Ten eerste was het filmpje bedoeld om gewoon te laten zien wat voor een lef 'gewone' mensen kunnen hebben en ten tweede zou ik als ik al iemand bij voorbaat zou verdedigen de kant van de kleine mannetjes kiezen.


ten eerste
iemand op zn bek slaan heeft niets met lef te maken
ten tweede
denken iemand te moeten verdedigen terwijl je totaal niet weet waar het over gaat is niet bijster slim, lengte van desbetreffende persoon heeft daar verder niets mee te maken
vooroordelen over een beroep,bevolkingsgroep of wat dan ook is achterlijk en ook gevaarlijk.

conclusie.
lees eens n keer iets anders dan de donald duck

kmr
17-01-2010, 23:29
ten eerste
iemand op zn bek slaan heeft niets met lef te maken
ten tweede
denken iemand te moeten verdedigen terwijl je totaal niet weet waar het over gaat is niet bijster slim, lengte van desbetreffende persoon heeft daar verder niets mee te maken
vooroordelen over een beroep,bevolkingsgroep of wat dan ook is achterlijk en ook gevaarlijk.

conclusie.
lees eens n keer iets anders dan de donald duck

Ja, het heeft zeer zeker met lef te maken. Ik vind het apart dat kleine (niet-brede) gasten zulke klerenkasten te lijf gaan zoals het ook tof is dat Fedor vehct tegen gasten die 25 kilo zwaarder zijn.

Ik heb gezegd dat de topic simpelweg bedoeld is om bovenstaande te illustreren en ALS je iemand moet verdedigen, dan zou je de kant van de niet-bouncers moeten kiezen. Ik onderbouw dat door te verwijzen naar mijn ervaring met bijdehande bouncers en door het filmpje te laten zien.

Laat me raden jij bent zo'n gast die aan de deur staat of gasten kent die portier zijn.

Ga eens met Allistair praten, hij kan je vertellen dat zelfs gasten die portier zijn in een nette tent tuig zijn.

Octavius
17-01-2010, 23:30
Kijk eens aan, de grote stoere vechtsporters verdedigen bij voorbaat al de bouncer.

Ten eerste was het filmpje bedoeld om gewoon te laten zien wat voor een lef 'gewone' mensen kunnen hebben en ten tweede zou ik als ik al iemand bij voorbaat zou verdedigen de kant van de kleine mannetjes kiezen.

Vind het posten van zo filmpje totaal nutteloos. Wat is er vooraf gegaan? Je ziet dat een kleine kerl een grote kerl slaat. En die grote blijkt een portier te zij. Wat is daar nu zo top aan! En zoals ICON al zei lekker vooroordeel heb je. Zowel over portiers en vechtsporters.

Denk dat je zelf een probleem hebt omdat je altijd geweigerd word aan de deur.

ashi76
17-01-2010, 23:50
Nou idd.... helemaal top. :twak:

Slome
17-01-2010, 23:52
Ga eens met Allistair praten, hij kan je vertellen dat zelfs gasten die portier zijn in een nette tent tuig zijn.

Que?

Pimp-Daddy
18-01-2010, 12:17
fail @ deze topic.

Vraagje aan kmr: Ben of wordt jij veel geweigerd aan de deur??

Garcia
18-01-2010, 12:37
Ja, het heeft zeer zeker met lef te maken. Ik vind het apart dat kleine (niet-brede) gasten zulke klerenkasten te lijf gaan zoals het ook tof is dat Fedor vehct tegen gasten die 25 kilo zwaarder zijn.

Ik heb gezegd dat de topic simpelweg bedoeld is om bovenstaande te illustreren en ALS je iemand moet verdedigen, dan zou je de kant van de niet-bouncers moeten kiezen. Ik onderbouw dat door te verwijzen naar mijn ervaring met bijdehande bouncers en door het filmpje te laten zien.

Laat me raden jij bent zo'n gast die aan de deur staat of gasten kent die portier zijn.

Ga eens met Allistair praten, hij kan je vertellen dat zelfs gasten die portier zijn in een nette tent tuig zijn.

Dus wat jij zegt is dat op basis van jou ervaringen je gelijk alle uitsmijters over 1 kam scheert. Dat noem ik nou kortzichtig denken.

Ik ben idd zo'n gast die aan de deur staat en de keren dat ik rottigheid heb en in actie moet komen dan is het enkel omdat er niet meer te praten valt met zo'n persoon of dat de persoon zelf al aan 't vechten is.

En om nou met het voorbeeld van Alistair aan te komen om je verhaal wat "krachtiger" te maken is zinloos want je maakt jezelf alleen nog maar meer belachelijk.

The Bulldog
18-01-2010, 12:43
heb tig jaar totaal 7 of 8 jaar als horecaportier gewerk...in die jaren misschien 4 x echt gevochten....met lichte druk door arm in de onder rug iemand te begeleiden terwijl je de persoon toe spreekt is vaak genoeg...

een portier die gelijk losgaat is vaak een portier die de situatie niet overziet, onzeker is of helemaal het verkeerde vak gekozen heeft....

maar dat is imo.

Garcia
18-01-2010, 13:11
heb tig jaar totaal 7 of 8 jaar als horecaportier gewerk...in die jaren misschien 4 x echt gevochten....met lichte druk door arm in de onder rug iemand te begeleiden terwijl je de persoon toe spreekt is vaak genoeg...

een portier die gelijk losgaat is vaak een portier die de situatie niet overziet, onzeker is of helemaal het verkeerde vak gekozen heeft....

maar dat is imo.

Helemaal mee eens.

Slome
18-01-2010, 13:28
Jongeren kunnen voortaan via sms klagen als een portier ze onterecht of om onduidelijke redenen de toegang weigert tot een Amsterdamse uitgaansgelegenheid. Vrijdagavond begint de gemeente Amsterdam een campagne op TMF om jongeren te wijzen op de nieuwe klaagservice.


Veel jongeren zeggen dat ze geweigerd worden bij clubs, maar melden dit niet of nauwelijks bij het Panel Deurbeleid Amsterdam of bij het Meldpunt Discriminatie. 'Als ze dat wel doen, dan kunnen de gemeente, de politie en de horeca de discriminatie aanpakken', aldus een woordvoerster van de gemeente vrijdag. In het Panel Deurbeleid werken partijen samen met jongerenorganisaties om deurregels transparant te maken.

Wie onterecht geweigerd wordt bij de deur, kan gratis een sms sturen met het woord KLACHT 020 naar 3669. Binnen drie werkdagen belt het Meldpunt Discriminatie dan terug om te kunnen beoordelen of de klacht terecht is.

Guillermo
18-01-2010, 13:34
Jongeren kunnen voortaan via sms klagen als een portier ze onterecht of om onduidelijke redenen de toegang weigert tot een Amsterdamse uitgaansgelegenheid. Vrijdagavond begint de gemeente Amsterdam een campagne op TMF om jongeren te wijzen op de nieuwe klaagservice.


Veel jongeren zeggen dat ze geweigerd worden bij clubs, maar melden dit niet of nauwelijks bij het Panel Deurbeleid Amsterdam of bij het Meldpunt Discriminatie. 'Als ze dat wel doen, dan kunnen de gemeente, de politie en de horeca de discriminatie aanpakken', aldus een woordvoerster van de gemeente vrijdag. In het Panel Deurbeleid werken partijen samen met jongerenorganisaties om deurregels transparant te maken.

Wie onterecht geweigerd wordt bij de deur, kan gratis een sms sturen met het woord KLACHT 020 naar 3669. Binnen drie werkdagen belt het Meldpunt Discriminatie dan terug om te kunnen beoordelen of de klacht terecht is.

LOL!

ICON
18-01-2010, 18:20
Ja, het heeft zeer zeker met lef te maken. Ik vind het apart dat kleine (niet-brede) gasten zulke klerenkasten te lijf gaan zoals het ook tof is dat Fedor vehct tegen gasten die 25 kilo zwaarder zijn.

Ik heb gezegd dat de topic simpelweg bedoeld is om bovenstaande te illustreren en ALS je iemand moet verdedigen, dan zou je de kant van de niet-bouncers moeten kiezen. Ik onderbouw dat door te verwijzen naar mijn ervaring met bijdehande bouncers en door het filmpje te laten zien.

Laat me raden jij bent zo'n gast die aan de deur staat of gasten kent die portier zijn.

Ga eens met Allistair praten, hij kan je vertellen dat zelfs gasten die portier zijn in een nette tent tuig zijn.

tja zie andere topic. wat Garcia zegt: kortzichtig.
omdat je n keer problemen hebt gehad met een uitsmijter, zijn ze allemaal hetzelfde?
en waarom zou ik met alistair moeten praten, denk je nou echt dat hij alle uitsmijters ter wereld een lul vindt omdat hij een keer problemen heeft gehad met een paar uitsmijters in een strandtent?

ik ben eigenlijk ook wel weer klaar om het uit te moeten leggen.

rafi
18-01-2010, 18:22
Ja, het heeft zeer zeker met lef te maken. Ik vind het apart dat kleine (niet-brede) gasten zulke klerenkasten te lijf gaan zoals het ook tof is dat Fedor vehct tegen gasten die 25 kilo zwaarder zijn.

Ik heb gezegd dat de topic simpelweg bedoeld is om bovenstaande te illustreren en ALS je iemand moet verdedigen, dan zou je de kant van de niet-bouncers moeten kiezen. Ik onderbouw dat door te verwijzen naar mijn ervaring met bijdehande bouncers en door het filmpje te laten zien.

Laat me raden jij bent zo'n gast die aan de deur staat of gasten kent die portier zijn.

Ga eens met Allistair praten, hij kan je vertellen dat zelfs gasten die portier zijn in een nette tent tuig zijn.

de broer van alistair heeft jaren zelf ook aan de deur gestaan.

ICON
18-01-2010, 18:29
hij staat nu nog aan de deur volgens mij

Slome
18-01-2010, 18:44
hij staat nu nog aan de deur volgens mij


volgens mij ook;)

Slome
18-01-2010, 18:52
zo hoort het nou:
http://www.youtube.com/watch?v=dcYhgrshZ08

T15Boxing
18-01-2010, 19:23
^^hahahaha die is goed:D

kmr
18-01-2010, 20:19
Dus wat jij zegt is dat op basis van jou ervaringen je gelijk alle uitsmijters over 1 kam scheert. Dat noem ik nou kortzichtig denken.

Ik ben idd zo'n gast die aan de deur staat en de keren dat ik rottigheid heb en in actie moet komen dan is het enkel omdat er niet meer te praten valt met zo'n persoon of dat de persoon zelf al aan 't vechten is.

En om nou met het voorbeeld van Alistair aan te komen om je verhaal wat "krachtiger" te maken is zinloos want je maakt jezelf alleen nog maar meer belachelijk.

Is het zo moeilijk om te lezen? Ben je nog vermoeid van het nachtelijke werk?

Ik zeg dat vooroordelen hebben niet goed is en dat ik ALSSSSSSSS ik een oordeel moet hebben op basis van niet-sluitende argumenten de kant van de mannetjes zou kiezen.

Justinian
18-01-2010, 20:35
zo hoort het nou:
http://www.youtube.com/watch?v=dcYhgrshZ08
:D Briljant!

kmr
18-01-2010, 20:41
tja zie andere topic. wat Garcia zegt: kortzichtig.
omdat je n keer problemen hebt gehad met een uitsmijter, zijn ze allemaal hetzelfde?
en waarom zou ik met alistair moeten praten, denk je nou echt dat hij alle uitsmijters ter wereld een lul vindt omdat hij een keer problemen heeft gehad met een paar uitsmijters in een strandtent?

ik ben eigenlijk ook wel weer klaar om het uit te moeten leggen.

Wederom, ik heb de topic niet geopend omdat ik aan wilde tonen dat uitsmijters tuig zijn. Ik heb meerdere malen kenbaar gemaakt wat de reden is. Jij snapt het nog steeds niet, dan is dat jouw tekortkoming.

De tendens was dat iedereen de mannetjes veroordeelde omdat ze de uitsmijter mepten. Daar het niet de bedoeling was om bij 1 van de partijen een schuldvraag neer te leggen toonde ik mijn ongenoegen met jullie zelfingenomenheid. Ook besloot ik een tegengeluid te laten horen. Ik gaf aan op basis van ervaring en ook dat filmpje dat ALS er een kant gekozen moest worden er meer reden is, naar mijn mening, om niet de kant van de bouncers te kiezen.

Het feit dat bij een nette tent de portiers vechtersbazen blijken te zijn ondersteunt mijn vooroordeel juist. (Ik vraag je hierbij om serieus mij te vertellen over situaties waarbij een feestganger bewust een bouncer aanvalt.) Als bouncers over het algemeen nette mensen zijn, dan zijn de incidenten bij gewone tenten uitzonderingen en dan zouden juist bij een nette tent alleen nette bouncers staan.

Kennelijk is dat laatste niet zo, gezien de locatie en de ernst van het incident telt dat voorval met Ali O wel redelijk zwaar, en dat komt omdat over het algemeen bouncers tuig zijn. Zelfs als er gezocht wordt naar nette gasten, geen gekke aanname, dan blijken ze het niet te zijn.

hendriks
18-01-2010, 21:52
ik vraag me altijd af wat de werkelijke reden is waarom je uitsmijter word. ik heb veel vrienden die uitsmijter of security werk doen maar die geven eerlijk toe dat ze de spanning maar ook het geweld interresant vinden. Daarnaast natuurlijk ook de gezelligheid wat je ook wel zult hebben als je aan deur staat. maar ik moet wel zeggen dat ik de meeste uitsmijters allemaal maar machtswellustelingen vind die door middel van hun oerkracht en grote hoeveelheid aan collegas het uitgaansvolk afrost wanneer ze de kans krijgen.

Slome
18-01-2010, 21:57
kmr...

over het algemeen heeft iedere horecabeveiliger een blauwe of grijze pas. Hier heeft hij of zij een korte opleiding voor moeten volgen.
Je kan zo'n pas krijgen als je een VOG hebt.
En tuurlijk werken er genoeg portiers zonder zo'n pas, of met verlopen pas.

Maar, ben je eenmaal aan het werk als horecaportier; sta je met een been binnen bij de horecagelegenheid en me de andere binnen het cellencomplex van het dichtstbijzijnde politiebureau...

portiers hebben de zelfde rechten&plichten als iedere andere burger..

Naast dat je portier bent, ben je ook gewoon mens.
Ieder mens heeft andere normen&waarde, en dus ook andere manier van oplossen en opvatten...

iconian
18-01-2010, 22:21
in Liverpool heb je overal bouncers, bij Mcdonalds, Subway, overal heb je van 's ochtends tot 's avonds uitsmijters en dan ook 2 of 3 per winkel. Het zijn er zoveel, dat iedereen die een beetje bekend is met het uitgaansleven precies weet hoe het werkt en wat je kunt verwachten. Sommige zijn heel relaxed, sommige stijf van de coke en te aggresief. Maar ze doen hun werk wel goed, je ziet nauwelijks vechtpartijen in clubs en als er al iets is heb je binnen 2 seconden 8 uitsmijters in je nek die je eruit mikken. Een hoop uitsmijters zijn echte "characters" die precies doorhebben hoe alles gaat, en als ze je kennen hele relaxte gozers zijn. Zoals Ernie Shavers, staat hier gewoon aan de deur bij een bekende bar en heeft ooit tegen Muhammad Ali gevochten! Het uitgaan is heel relaxt en er is zoveel aanbod van uitsmijters dat de lui die je niet wilt hebben er ook snel uitvliegen.

Octavius
18-01-2010, 23:47
Wederom, ik heb de topic niet geopend omdat ik aan wilde tonen dat uitsmijters tuig zijn. Ik heb meerdere malen kenbaar gemaakt wat de reden is. Jij snapt het nog steeds niet, dan is dat jouw tekortkoming.

De tendens was dat iedereen de mannetjes veroordeelde omdat ze de uitsmijter mepten. Daar het niet de bedoeling was om bij 1 van de partijen een schuldvraag neer te leggen toonde ik mijn ongenoegen met jullie zelfingenomenheid. Ook besloot ik een tegengeluid te laten horen. Ik gaf aan op basis van ervaring en ook dat filmpje dat ALS er een kant gekozen moest worden er meer reden is, naar mijn mening, om niet de kant van de bouncers te kiezen.

Het feit dat bij een nette tent de portiers vechtersbazen blijken te zijn ondersteunt mijn vooroordeel juist. (Ik vraag je hierbij om serieus mij te vertellen over situaties waarbij een feestganger bewust een bouncer aanvalt.) Als bouncers over het algemeen nette mensen zijn, dan zijn de incidenten bij gewone tenten uitzonderingen en dan zouden juist bij een nette tent alleen nette bouncers staan.

Kennelijk is dat laatste niet zo, gezien de locatie en de ernst van het incident telt dat voorval met Ali O wel redelijk zwaar, en dat komt omdat over het algemeen bouncers tuig zijn. Zelfs als er gezocht wordt naar nette gasten, geen gekke aanname, dan blijken ze het niet te zijn.

Lul er nu niet omheen met je mooie verhaal vol moeilijke woordjes.

Je opend met deze tekst:

De kleine gast in het witte shirt slaat de bouncer neer en dan komt er een andere bouncer maar de vriend van de kleine gast komt hem helpen, helemaal top!

Je krijgt reacties en dan begin je in de stress te schieten. Dus ga niet lullen dat je dit topic opende voor een of andere reden. Dit wat totaal niet op te maken uit je eerste post.

Had je reactie wel eens willen zien als we allemaal hadden gezegd. Oh wat een rot portier zeg. Foei!

Pimp-Daddy
19-01-2010, 14:03
Lul er nu niet omheen met je mooie verhaal vol moeilijke woordjes.

Je opend met deze tekst:

De kleine gast in het witte shirt slaat de bouncer neer en dan komt er een andere bouncer maar de vriend van de kleine gast komt hem helpen, helemaal top!

Je krijgt reacties en dan begin je in de stress te schieten. Dus ga niet lullen dat je dit topic opende voor een of andere reden. Dit wat totaal niet op te maken uit je eerste post.

Had je reactie wel eens willen zien als we allemaal hadden gezegd. Oh wat een rot portier zeg. Foei!

idd, een beetje slap om op deze manier op je eigen tekst terug te komen. Als je nou je standpunt gewoon had verdedigd, ookal slaat het nergens op, dan had je wat mij betreft tenminste nog wat credits verdiend.

Maar om even op mijn vraag terug te komen: wordt of ben jij veel geweigerd door portiers??

goro
19-01-2010, 14:41
[quote=Pimp-Daddy;865791]idd, een beetje slap om op deze manier op je eigen tekst terug te komen. Als je nou je standpunt gewoon had verdedigd, ookal slaat het nergens op, dan had je wat mij betreft tenminste nog wat credits verdiend.

quote]

idd LOL afgaaaaaang als een gieterrrrrr!!! :Dhahahaha

aapnootmies
19-01-2010, 18:24
Alleen proleten vechten op straat...

kmr
19-01-2010, 19:03
Lul er nu niet omheen met je mooie verhaal vol moeilijke woordjes.

Je opend met deze tekst:


Je krijgt reacties en dan begin je in de stress te schieten. Dus ga niet lullen dat je dit topic opende voor een of andere reden. Dit wat totaal niet op te maken uit je eerste post.

Had je reactie wel eens willen zien als we allemaal hadden gezegd. Oh wat een rot portier zeg. Foei!

Volgens mij gaat het iedereen om de bewoordingen 'helemaal top'. Dat oordeel geef ik alleen maar aan die vriend die zijn vriend komt helpen!!

kmr
19-01-2010, 19:05
idd, een beetje slap om op deze manier op je eigen tekst terug te komen. Als je nou je standpunt gewoon had verdedigd, ookal slaat het nergens op, dan had je wat mij betreft tenminste nog wat credits verdiend.

Maar om even op mijn vraag terug te komen: wordt of ben jij veel geweigerd door portiers??

Ik in de stress schieten? Ik zeg consequent en onderbouwd hetzelfde. Keer op keer herhaal ik mezelf, op welke manier kom ik op mijn reactie terug? Ik blijf bij alles wat ik gezegd heb.

Jullie zeggen dat de clubganger vast verkeerd zat. Ik antwoord dat het vast ligt aan het agressieve gedrag van de bouncer.

Octavius
19-01-2010, 21:59
Ik heb nergens gezegd dat de clubganger noch de portier schuldig is. Dus ga aub geen aannames doen hierover.

Verder wat wil je bereiken? Bewijzen met een filmpje van enkele seconden zonder enige andere informatie over het feit dat portiers aggressief zijn? Mensen die uitgaan altijd het slachtoffer zijn? Dat kleine mensen grote mensen kunnen raken? En hoe weet je dat het zijn vriend is die hem helpt.

Kan je uit ervaring vertellen dat er mensen zijn zodra er gevochten wordt gewoon meedoen.


En even over het 'helemaal top'

Je geeft commentaar op wat je ziet en dat vind je helemaal top. Mijn reactie hierop kun je lezen als 2e post van je nutteloze topic. Ik vind het totaal zinloos.

kmr
19-01-2010, 22:54
Verder wat wil je bereiken? Bewijzen met een filmpje van enkele seconden zonder enige andere informatie over het feit dat portiers aggressief zijn?

Dat kleine mensen grote mensen kunnen raken? En hoe weet je dat het zijn vriend is die hem helpt.



Nee, ik heb al zo vaak gezegd dat ik hier geen voordeel over bouncers wilde uiten. Beetje vermoeiend om continu hetzelfde te moeten zeggen.


Ik zie bij die kleine gasten een soort 'moed' die je niet zo snel zult zien bij mensen als ze iemand van 115 kilo tegenover zich hebben, dat vind ik bewonderenswaardig. Dat het zijn vriend is boeit me niet, hij helpt toch die andere gast maar even.


Nu is het niet tof, maar als BJ Penn tegen Machida vecht dan is het geweldig. En what about Fedor? Vechten tegen iemand die 25 kilo zwaarder is, dat is toch iemand met het hart van een vechter. Maar mijn filmpje is opeens wreed/agressief/etc.?

Octavius
20-01-2010, 00:56
Nee, ik heb al zo vaak gezegd dat ik hier geen voordeel over bouncers wilde uiten. Beetje vermoeiend om continu hetzelfde te moeten zeggen.


Wat zeg je dan hier:

"Jullie zeggen dat de clubganger vast verkeerd zat. Ik antwoord dat het vast ligt aan het agressieve gedrag van de bouncer."




Ik zie bij die kleine gasten een soort 'moed' die je niet zo snel zult zien bij mensen als ze iemand van 115 kilo tegenover zich hebben, dat vind ik bewonderenswaardig. Dat het zijn vriend is boeit me niet, hij helpt toch die andere gast maar even.


Tja moed. Misschien onder invloed van het een en ander is de drempel stuk lager. En dat helpen.... Zoals ik al had gezegd. Sommige gaan op stap om ruzie te krijgen.



Nu is het niet tof, maar als BJ Penn tegen Machida vecht dan is het geweldig. En what about Fedor? Vechten tegen iemand die 25 kilo zwaarder is, dat is toch iemand met het hart van een vechter. Maar mijn filmpje is opeens wreed/agressief/etc.?

Het grote verschil is de situatie waarin het plaats vind.Jij zet MMA en vechten op staat op een lijn. Dit heeft niks maar ook niks met elkaar te maken.

MMA is een sport. Daar zijn regels. Is er controle en veiligheid. Daarbij weet je wat er gaat gebeuren. Binnen welke regels je het mag doen en wat je mag doen. Op straat zijn geen regels en weet je niet waneer het gebeurd.

Maar blijkbaar kick je erop dat een kleinere lichtere persoon een grotere sterkere neerslaat.
Dus heb ik een vraag aan je.

Ben je klein en wordt je veel geweigerd aan de deur?

ICON
20-01-2010, 08:08
lol zijn jullie nou nog bezig?:D

Garcia
20-01-2010, 08:13
lol zijn jullie nou nog bezig?:D

Alsof je tegen een muur loopt te praten :lol:

goro
20-01-2010, 09:27
Wat zeg je dan hier:


Ben je klein en wordt je veel geweigerd aan de deur?

Of heb je een te agressieve kop? haha

Pimp-Daddy
20-01-2010, 09:44
Ben je klein en wordt je veel geweigerd aan de deur?

Goeie vraag, ben benieuwd naar het antwoord...;)

thrillseekah
20-01-2010, 10:38
kan je nog lang wachten

kmr
20-01-2010, 22:42
"Jullie zeggen dat de clubganger vast verkeerd zat. Ik antwoord dat het vast ligt aan het agressieve gedrag van de bouncer."


Het grote verschil is de situatie waarin het plaats vind.Jij zet MMA en vechten op staat op een lijn. Dit heeft niks maar ook niks met elkaar te maken.

Maar blijkbaar kick je erop dat een kleinere lichtere persoon een grotere sterkere neerslaat.
Dus heb ik een vraag aan je.

Ben je klein en wordt je veel geweigerd aan de deur?

Ik zeg dat als reactie op andere reacties, ik zeg het niet aan het begin van de topic om op die manier de toon te zetten.

Je ziet hier niks anders dan wat je ook in een ring ziet. NIemand wordt door 5 mensen tegelijk aangevallen of getrapt als hij out is. Het is gewoon een gevecht van een man tegen een andere man.

Ik vond dat dit clipje ook nog eens de 'mysterie' die er om de grote stoere bouncer is ontkracht. Heel interessant dus. De gangbare gedachte over bouncers en conflictsituaties wordt hier binnen enkele seconden na de start van het filmpje teniet gedaan.

Tussen de 85 en 90 kg, maar wel meer in de richting van 85, wat een zielig klein mannetje ben ik :crying::whistling: Nee, ik ben nooit geweigerd.

Octavius
20-01-2010, 22:51
Het gaat al helemaal mis door op straat vechten en in de ring gelijk te stellen.

Garcia
21-01-2010, 08:37
Het gaat al helemaal mis door op straat vechten en in de ring gelijk te stellen.

x2

In mijn ogen een totaal nutteloos topic dit maargoed, gezien het feit de discussie op een nette manier gevoerd wordt laat ik 't open :)

Pimp-Daddy
21-01-2010, 09:10
Je ziet hier niks anders dan wat je ook in een ring ziet. NIemand wordt door 5 mensen tegelijk aangevallen of getrapt als hij out is. Het is gewoon een gevecht van een man tegen een andere man.

WAT??? Meen je dat nou echt?? Als je dat echt denkt,wat doe je dan in godsnaam op een MMA forum, als je dat verschil niet eens ziet of weet....:twak:

Nee, ik ben nooit geweigerd.

Daar geloof ik dus geen reet van. klaarblijkelijk ben je ergens heel erg gefrusteerd over...

Slome
21-01-2010, 10:27
als zelfs ali. o ergens wordt geweigerd, nou......

;)

Slome
21-01-2010, 12:14
olie op het vuur:
http://www.youtube.com/watch?v=q2I7kWr2dSo

http://www.youtube.com/watch?v=8jAKV4tBBiA

http://www.youtube.com/watch?v=nWf7F3ipvWY

Hendy
21-01-2010, 12:21
Dat laatste filmpje.. hoop voor die messentrekker dat ie hard kan lopen :lol:

Marquis
21-01-2010, 12:28
Hahahahaha

goro
21-01-2010, 16:40
http://www.youtube.com/watch?v=Hkb2Q-jG86A

En met deze politie wil je ook geen ruzie!

kmr
21-01-2010, 17:10
WAT??? Meen je dat nou echt?? Als je dat echt denkt,wat doe je dan in godsnaam op een MMA forum, als je dat verschil niet eens ziet of weet....:twak:


Uiteraard slaan die mensen in het wilde weg en zie je geen techniek, maar heel algemeen zie je 1 man die vecht met een andere man en ook nog eens zonder handschoenen. Heel vale tudo allemaal.

ICON
21-01-2010, 17:17
lol dit moet toch wel een troll zijn

thrillseekah
21-01-2010, 18:24
ben bang van niet

kmr
21-01-2010, 20:20
Ik word zo moe van jullie schijnheiligheid.

Als er een gevecht is op straat, dan gaan jullie ook kijken. Dit is een gevecht op straat en ik kijk ernaar.

Slome
21-01-2010, 22:15
The Whole F*UCKIN' WORLD IS WACHTIN'

IT'S YOUTUBE....

Pimp-Daddy
22-01-2010, 01:55
Uiteraard slaan die mensen in het wilde weg en zie je geen techniek, maar heel algemeen zie je 1 man die vecht met een andere man en ook nog eens zonder handschoenen. Heel vale tudo allemaal.

Zucht!! Waarom hebben we in Nederland het recht om vrijuit je mening te geven??

Please man, ga lekker de stad in om uitsmijters uit te dagen, en vervolgens met je vriendjes in elkaar te slaan. Dat is toch het zelfde als dagelijks naar de sportschool gaan, je de pleuris trainen, afzien, dieëten en afvallen voor een wedstrijd, om vervolgens op een georganiseerd gala, met begeleiders, scheidsrechters, juryleden en een ringarts, een "wedstrijd" te vechten.

Zie je echt het verschil niet, of ben je nog te stom om te schijten??

ICON
22-01-2010, 09:04
ja is wel heel erg valetudo allemaal weet je

goro
22-01-2010, 09:47
http://skoften.net/index/video/promofilmpje_voor_uitsmijters

Russische bouncers

kmr
24-01-2010, 17:42
Please man, ga lekker de stad in om uitsmijters uit te dagen, en vervolgens met je vriendjes in elkaar te slaan. Dat is toch het zelfde als dagelijks naar de sportschool gaan, je de pleuris trainen, afzien, dieëten en afvallen voor een wedstrijd, om vervolgens op een georganiseerd gala, met begeleiders, scheidsrechters, juryleden en een ringarts, een "wedstrijd" te vechten.



Het traject en de context van een gevecht kunnen anders zijn, maar dat neemt op geen enkele wijze weg dat als de handelingen hetzelfde zijn op basis van die handelingen gezegd kan worden dat er geen verschil is. Ik heb nergens gezegd dat de zaken die jij noemt ook op dit filmpje van toepassing zijn.

Jeroen
25-01-2010, 14:42
De kleine gast in het witte shirt slaat de bouncer neer en dan komt er een andere bouncer maar de vriend van de kleine gast komt hem helpen, helemaal top!

http://www.youtube.com/watch?v=bSwsNg3FVzY

Let op die gozer in het witte shirt, die als eerste de bouncer een beuk geeft. Hij slaat die jongen links van hem kneiterhard voor z'n kop. Die begint daarna vervolgens ook op de bouncer in te slaan. Wat een droeftoeters...

tom l
25-01-2010, 15:37
http://skoften.net/index/video/promofilmpje_voor_uitsmijters

Russische bouncers

Wtf... Het zijn nog magere ventjes voor buitenwippers, maar qua techniek om mensen bijeen te slagen zit het precies wel snor. Die 2 one-punch knockouts aan het begin van het filmpje zouden onder andere omstandigheden wel indrukwekkend zijn. Ik hoop dat er 1 van de dagen is 1 of andere rus met een kalasjnikov passeert aan die discotheek en ze rustig allemaal neervlamt. Wat een klootzakken. Lijkt me dat bouncers in Detroit of St-Louis zulke dingen toch niet zouden moeten proberen.

Wheelie
25-01-2010, 16:57
http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1jCO4

Slome
25-01-2010, 20:56
Michael Kuhr is een held...

http://www.youtube.com/results?search_query=michael+kuhr&search_type=&aq=f

kmr
23-03-2010, 18:39
Zo geheimzinnig was ik toch niet. Had begrepen dat Badr om te beginnen al bij Club Vi in Rotterdam geweigerd was omdat hij nogal laat aankwam met een redelijk grote groep. Was hij al niet blij.
Vervolgens heb ik begrepen dat hij bij Jimmy Woo was geweigerd, reden voor mij onbekend. Uitsmijter ging moedig doen. Dan is het gauw voorbij.

Praat zo iets niet goed maar vaak gaan uitsmijters dat soort jongens wel provoceren..

Of dit allemaal waar is. Van horen zeggen heb ik het maar.



mannen met alle respect maar hoop dat jullie begrijpen dat ik het niet ga vertellen. De uitsmijter in kwestie heeft de problemen echt zelf op z'n hals gehaald en kwam snel van een koude kermis thuis. Ik ben van mening dat de vechter in kwestie niet een vervolging verdiend.


die gasten van de Jimmy Woo zijn echt modderfokkers.....echt respectloos hoe zij mensen behandelen...

dat is algemeen bekend trouwens....

in dat opzicht vind ik het niet eens zo erg


Apart verhaal wil het niet goed praten.
Maar beveiligers zijn meestal ook van die vage mensen die daar maar een beetje bijdehand doen.


Dikke reps voor Badr Hari! Er is niks dat me zo pissig maakt als vijf euro moeten dokken voor een pisbiertje zonder schuim! :D

En even serieus: heel erg veel portiers zijn criminele eikels die de wet van de willekeur toepassen. Brave jongens die er wat zuiders uitzien (zoals ik dikwijls meemaak) worden geweigerd en de grootste dealers en messentrekkers zijn hun beste klantjes... Ja, dan hoeven ze er niet van te schrikken als ze dan eens op de verkeerde botsen.

Marchant
23-03-2010, 19:17
http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1jCO4



lache :lol: tranen in mijn ogen !!!
reps

Kemal
23-03-2010, 19:28
lache :lol: tranen in mijn ogen !!!
reps


X2 geweldig!:lol:

ondiep
23-03-2010, 22:01
http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1jCO4


Die is prachtig :thup:

die van die russische bouncers WTF!!! slaan die gasten iedereen kort die in hun club komt ofwat..?? wat me ook opvalt is dat het allemaal van die onverwachte suckerpunches zijn echt bitches:fp:

Marchant
23-03-2010, 22:41
ja is wel heel erg valetudo allemaal weet je

Ja man je weet toch!! vale tudo :pimp:


Damn !! deze moest ik echt opzoeken op :google:


Weer wat geleerd

Vale tudo (Portuguese pronunciation: ['vali 'tudʊ] (http://www.mixfight.nl/wiki/Wikipedia:IPA_for_Portuguese); meaning "anything goes") are full-contact unarmed combat events, with a limited number of rules, that became popular in Brazil during the 20th century.[1] (http://www.mixfight.nl/forum/#cite_note-0) Although combatants originally used a variety of different combat styles, Vale tudo, has been considered a combat sport (http://www.mixfight.nl/wiki/Combat_sport) by some observers.[2] (http://www.mixfight.nl/forum/#cite_note-1)