PDA

View Full Version : computer probleem hellup!!!



blackadder
01-02-2010, 12:19
Ok. Ik heb mien harde schijf dus in 2 partities gedeeld ja. Nu heb ik een spel geinstalleerd op de D: schijf, dat is dus mijn 2de partitie, omdat ie gewoonweg niet op de C: paste qua grootte. Installatie gaat goed. Snelkoppeling staat op bureaublad. Geen probleem meldingen, patch process gaat perfect, alles normaal. Nadat ie eindelijk klaar is met installeren wil ik dus spelen. En nu krijg ik telkens deze melding, een venster met volgende boodschap:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_34.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
Mijn vraag is dus what the hell is dit? Is het omdat ik dat spel op de andere partitie heb gezet? Moet ik de snelkoppeling op mijn bureau blad aanpassen? Wat kan ik doen? HEEEEELLLLUPPP!!!!

Slome
01-02-2010, 12:26
Ok. Ik heb mien harde schijf dus in 2 partities gedeeld ja. Nu heb ik een spel geinstalleerd op de D: schijf, dat is dus mijn 2de partitie, omdat ie gewoonweg niet op de C: paste qua grootte. Installatie gaat goed. Snelkoppeling staat op bureaublad. Geen probleem meldingen, patch process gaat perfect, alles normaal. Nadat ie eindelijk klaar is met installeren wil ik dus spelen. En nu krijg ik telkens deze melding, een venster met volgende boodschap:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_34.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
Mijn vraag is dus what the hell is dit? Is het omdat ik dat spel op de andere partitie heb gezet? Moet ik de snelkoppeling op mijn bureau blad aanpassen? Wat kan ik doen? HEEEEELLLLUPPP!!!!

probeer de app. te open via het bronbestand niet via de snelkop...

blackadder
01-02-2010, 12:35
Umm...hoe doe ik dat?
T'is een online MMORPG btw...(Warhammer Age of Reckoning) die elke keer met opstarten eerst een filesearch doet.

Slome
01-02-2010, 12:43
Umm...hoe doe ik dat?
T'is een online MMORPG btw...(Warhammer Age of Reckoning) die elke keer met opstarten eerst een filesearch doet.

mis. zit ik dr naast hoor. maar als je op je bureaublad een snelkoppeling hebt. Heb ik op een van je schijfen ook een een bronbestand .exe ofzo.?!

gewoon bij zoeken ff kijken..
anders opnieuw installeren.. of moet je dan weer betalen voor de game?

blackadder
01-02-2010, 12:52
mis. zit ik dr naast hoor. maar als je op je bureaublad een snelkoppeling hebt. Heb ik op een van je schijfen ook een een bronbestand .exe ofzo.?!
Enigste .EXE die ik ken vinden is de snelkoppeling zelf.



anders opnieuw installeren.. of moet je dan weer betalen voor de game?Nee. Je maakt gewoon op hun server een account aan en die is dan geldig tot je je abo weer opzegt of je timecard ongeldig wordt.
Opnieuw installeren? Oooowwww...dat duurt zolang. Dat kreng is 15 GB groot.

joost
01-02-2010, 13:11
Start je pc een keer opnieuw op, kijk of hij het dan wel doet zo niet download de laatste Windows direct X9 die staan meestal gekoppeld met deze melding!

B3 lik3 M3
01-02-2010, 13:16
http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_34dll-dll.htm

ff directX opnieuw installeren!

thrillseekah
01-02-2010, 14:34
het is geen externe schijf, toch?

blackadder
01-02-2010, 14:42
http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_34dll-dll.htm

ff directX opnieuw installeren!
No joy damned!!!
:boos:

blackadder
01-02-2010, 14:42
het is geen externe schijf, toch?
Nee. Gewoon een tweede partitie.

B3 lik3 M3
01-02-2010, 14:46
En drivers van je videokaart updaten?

blackadder
01-02-2010, 15:13
En drivers van je videokaart updaten?
Nothing.:(

Neivra
01-02-2010, 17:26
Je kan het dll bestand googlen.
En vervolgens proberen deze in de installatie map te plaatsen.

NTT-FX
01-02-2010, 18:44
Welke windows versie draai je ? Fris of minder fris ? ( als in ; legaal of niet ;) )

blackadder
01-02-2010, 22:57
Welke windows versie draai je ? Fris of minder fris ? ( als in ; legaal of niet ;) )
Minder fris. Maar dat zou niks moeten uitmaken. Ik heb ook andere MMORPGS, EVE online, City of Heroes en Guild Wars, en die doen het ook allemaal.
Oh. En het is Windows XP met SP3.

B3 lik3 M3
02-02-2010, 08:05
Je kan het dll bestand googlen.
En vervolgens proberen deze in de installatie map te plaatsen.

Dat moet je dus juist niet doen.. of je moet de directX uit elkaar trekken.. maar dit moet je dus niet doen ;)

NTT-FX
02-02-2010, 12:45
Als je bij start > Uitvoeren het commando dxdiag invoert en op OK klikt , welke versie van directx laat ie dan zien ?

Neivra
02-02-2010, 15:10
Dat moet je dus juist niet doen.. of je moet de directX uit elkaar trekken.. maar dit moet je dus niet doen ;)

Hoezo mag dat niet, werkte wel voor mij voor een soort gelijke probleem?

En mijn excuses, omdat dat dus niet mag!:blush:
Won't happen again!

blackadder
03-02-2010, 01:38
Als je bij start > Uitvoeren het commando dxdiag invoert en op OK klikt , welke versie van directx laat ie dan zien ?
Direct X 9.0c

NTT-FX
04-02-2010, 16:21
Als een herinstall van directx en nieuwe grafische drivers je niet helpen zou ik zeggen ; herinstallatie windows...