PDA

View Full Version : Ernstig mishandeld door een groep Marrokanen



Robbie
16-02-2010, 12:19
"Bron Telegraaf"
Man mishandeld door groep jongens HILVERSUM - Een 25-jarige man uit Hilversum is afgelopen weekend ernstig mishandeld door een groep van tien tot vijftien Marrokanen
De daders vielen de vriendin van de man lastig, schrijft de Gooi en Eemlander. Toen hij daar iets van zei werd het slachtoffer vastgepakt en met zijn benen door het glas gesleurd. Vervolgens mishandelden ze hem.

Volgens de krant durfde niemand in te grijpen, ook beveiligingsmedewerkers niet. Toen de politie arriveerde waren de daders er al vandoor gegaan. De man heeft aangifte gedaan.

De vechtpartij vond plaats in de G-Spot.

Robbie
16-02-2010, 12:20
Niet normaal meer, maar ideaal voor de PVV zo vlak voor de verkiezingen!!

Kemal
16-02-2010, 12:22
De vechtpartij vond plaats in de G-Spot..... is die vrouw mishandeld dan...? ;-)

Dennuz
16-02-2010, 12:27
Dan ga je je als eigenaar toch ook afvragen waar je je beveiligers voor betaald...

mikeymcd
16-02-2010, 12:28
De vechtpartij vond plaats in de G-Spot..... is die vrouw mishandeld dan...? ;-)

LOL,

maar blijft te ziek voor woorden dit natuurlijk. Kan er echt agressief van worden als ik zoiets lees.

Peter0711
16-02-2010, 13:08
Mag je dit tegenwoordig nog wel neer zetten ??
Of krijgen we nou weer het geziek van "Ach Nederlanders doen dit ook" Dit ligt niet aan Marrokanen????

Je wordt er toch een keer scheidziek van he!! Wat bezielt die mensen toch elke keer!!!

Ik zeg " OPROTTEN"

natasja
16-02-2010, 13:16
is toch verschrikkelijk he

Afgelopen weekend gingen we met 4 meiden de stad in, lekker carnaval vieren...
Alleen er waren vele groepen marokkaanse jongens die de boel echt probeerde te verzieken.
Heel jammer is dit.
Op een of andere manier wordt het steeds erger met carnaval.
Ze vinden dit feest niks aan, laat ze dan lekker thuisblijven.
Ze bekijken gewoon de zwakkere en gaan die dan lastigvallen

Misselijkmakend vind ik dit.
En voordat iemand gaat roepen oh wat rascistisch blablabla.
Het is nou eenmaal zo hahaha, zij zijn de enige die niet in een boerenkiel met zaddoek en gordijnen lopen dus het valt nu erger op.

Peter0711
16-02-2010, 13:22
Het is niet rascistisch....Het is de harde realiteid !! Was het maar Rascisme,want dan konden we er nog iets aan doen! Maar helaas!!!

Wat bezielt die mensen toch zeg!! Echt

micha
16-02-2010, 13:49
triest

Biiyen
16-02-2010, 13:56
Over een paar jaar wordt Carnaval net als Sinterklaas weggezet als een racistisch feest.


is toch verschrikkelijk he

Afgelopen weekend gingen we met 4 meiden de stad in, lekker carnaval vieren...
Alleen er waren vele groepen marokkaanse jongens die de boel echt probeerde te verzieken.
Heel jammer is dit.
Op een of andere manier wordt het steeds erger met carnaval.
Ze vinden dit feest niks aan, laat ze dan lekker thuisblijven.
Ze bekijken gewoon de zwakkere en gaan die dan lastigvallen

Misselijkmakend vind ik dit.
En voordat iemand gaat roepen oh wat rascistisch blablabla.
Het is nou eenmaal zo hahaha, zij zijn de enige die niet in een boerenkiel met zaddoek en gordijnen lopen dus het valt nu erger op.

Fr3ddy
16-02-2010, 14:53
is toch verschrikkelijk he

Afgelopen weekend gingen we met 4 meiden de stad in, lekker carnaval vieren...
Alleen er waren vele groepen marokkaanse jongens die de boel echt probeerde te verzieken.
Heel jammer is dit.
Op een of andere manier wordt het steeds erger met carnaval.
Ze vinden dit feest niks aan, laat ze dan lekker thuisblijven.
Ze bekijken gewoon de zwakkere en gaan die dan lastigvallen

Misselijkmakend vind ik dit.
En voordat iemand gaat roepen oh wat rascistisch blablabla.
Het is nou eenmaal zo hahaha, zij zijn de enige die niet in een boerenkiel met zaddoek en gordijnen lopen dus het valt nu erger op.

Had je niet in de gaten dat dit PVV'ers waren, verkleed als Marokkanen?

Wiseguy
16-02-2010, 15:17
Alle turken terug naar marokko!

betuwebiker
16-02-2010, 15:23
Alle turken terug naar marokko!

Volgens mij komen de turken uit Turkije!?!?:confused:

Marchant
16-02-2010, 15:26
Volgens mij komen de turken uit Turkije!?!?:confused:


Sommige ook uit amsterdam west :D
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/intelligent.jpg

Het was sarcasties bedoeld denk ik zo.;)

pure
16-02-2010, 15:37
zelfverdediging , krijg je als je als groep in de nauw wordt gedreven.

PigDog
16-02-2010, 15:40
zij zijn de enige die niet in een boerenkiel met zaddoek en gordijnen lopen dus het valt nu erger op.

Hallo, dramaqueen! Als er één volk in gordijnen loopt, zijn zij het wel! Je moet ook geen carnaval vieren bij de shoarmaboer??!!
:whistling:

PigDog
16-02-2010, 15:44
Mag je dit tegenwoordig nog wel neer zetten ??
Of krijgen we nou weer het geziek van "Ach Nederlanders doen dit ook" Dit ligt niet aan Marrokanen????

Je wordt er toch een keer scheidziek van he!! Wat bezielt die mensen toch elke keer!!!

Ik zeg " OPROTTEN"

Hele goeie reply.
Ik heb 12 jaar aan de deur gestaan, en er gebeurde nooit wat.
Zeker geen marokkanen als klant gehad!
Scheidziek wert ik er van!

Barbaar
16-02-2010, 16:13
ZIE HET NUT NIET VAN IN OM DIT ARTIKEL HIER TE PLAATSEN OP EEN KICKBOKS/MMA SITE. HIER MOET HET ALLEEN OVER DE SPORT GAAN EN NIETS ANDERS!!!!!!!!!! STELLETJE RACISTEN....

Wiseguy
16-02-2010, 16:27
Barbaar dat zijn geen racisten! Als het een artikel was over de jeugd was van noord lutjebroek dan hadden ze het hier ook geplaatst!!

Briant
16-02-2010, 16:44
ZIE HET NUT NIET VAN IN OM DIT ARTIKEL HIER TE PLAATSEN OP EEN KICKBOKS/MMA SITE. HIER MOET HET ALLEEN OVER DE SPORT GAAN EN NIETS ANDERS!!!!!!!!!! STELLETJE RACISTEN....


Het staat in off-topic waar onder anderen de actualiteit word besproken

enneh

http://www.plurter.com/wp-content/uploads/2009/12/capslock.jpg

poNji
16-02-2010, 16:45
ZIE HET NUT NIET VAN IN OM DIT ARTIKEL HIER TE PLAATSEN OP EEN KICKBOKS/MMA SITE. HIER MOET HET ALLEEN OVER DE SPORT GAAN EN NIETS ANDERS!!!!!!!!!! STELLETJE RACISTEN....
VIND IK OOK JA!!! POTVERDIKKEME JONGENS!!!!!! JULLIE SNAPPEN OOK NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

betuwebiker
16-02-2010, 16:55
Sommige ook uit amsterdam west :D
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/intelligent.jpg

Het was sarcasties bedoeld denk ik zo.;)




:rotflmao:

ICON
16-02-2010, 17:15
ZIE HET NUT NIET VAN IN OM DIT ARTIKEL HIER TE PLAATSEN OP EEN KICKBOKS/MMA SITE. HIER MOET HET ALLEEN OVER DE SPORT GAAN EN NIETS ANDERS!!!!!!!!!! STELLETJE RACISTEN....

je snapt het begrip offtopic dus nog niet helemaal?

bryan
16-02-2010, 17:20
opzoeken en doodmaken 1 voor 1.. zou mijn advies zijn.. aangifte doen heeft totaal geen zin.. just pick them apart one by one..

Kemal
16-02-2010, 17:32
opzoeken en doodmaken 1 voor 1.. zou mijn advies zijn.. aangifte doen heeft totaal geen zin.. just pick them apart one by one..


Ja je hebt gelijk, het ligt niet zo zeer of het nou marokanen, turken, antilianen of welke bevolkingsgroep in Nederland is , in een groep is het altijd wel heel makkelijk om iets te doen. Als ze alleen zijn, lopen ze vaak een stukje harder of maken ze een ommetje..

Op dat moment moeten ze dan ook maar het lef hebben om iets te doen....:cool2:

GerritTonijn
16-02-2010, 17:43
'Ernstig mishandeld' was genoeg info geweest. Rest kan je al raden.

ARMENIA
16-02-2010, 18:46
Agja de ervaring leert mij, Hollanders zeuren er altijd over (buitenlanders, marokkanen, etc.) maar jullie doen er ook nooit wat aan, ga dan ook niet zeuren op het internet want de problemen zullen toch niet verdwijnen.

Gewoon Russian style aanpakken:P

Sjaak
16-02-2010, 18:48
Tja een groep .......... wanneer heb ik dat meer gehoord

blackadder
16-02-2010, 18:54
zelfverdediging , krijg je als je als groep in de nauw wordt gedreven.
Inderdaad. Die knakker had zich er ook niet mee moeten bemoeien. Ik kan me voorstellen dat die jongens zich toen bedreigd voelden.
Ik begrijp ook waarom van der Laan zo blij is met hun bijdrages aan de maatschappij.

payap
16-02-2010, 19:09
Tja, ik geef ze groot gelijk. Je wordt door de Nederlandse overheid er goed voor beloond.



GOUDA - Marokkaanse crimineeltjes die in Gouda betrokken waren bij het sneeuwballenincident, zijn door de gemeente 'afgekocht' om hen rond de jaarwisseling van de straat te houden.

Ze kregen gezamenlijk 2250 euro in een envelop geduwd om zelf een feestje te organiseren. Dat stelt de gemeentelijke VVD-fractie op basis van verklaringen van de betrokken jongeren uit de omstreden Goudse woonwijk Oosterwei. Enkele tientallen Marokkanen belaagden verschillende mensen met sneeuwballen, wierpen barrières op en maakten zich schuldig aan berovingen.

Om de jongeren koest te houden, kregen ze van de gemeente handje contantje geld aangeboden. De VVD in Gouda is furieus omdat gemeenschapsgeld zonder procedures werd uitbetaald. "Bovenal is het niet verstandig. Je beloont immers crimineel gedrag", stelt de VVD-fractie.

Rustig

Gouda bevestigt dat er geld is gegeven. "Wij wilden juist voorkomen dat de boel verder zou escaleren", is de reactie bij de gemeente. "De jongeren hebben zelf voor het feest een begroting ingediend. Ze moesten aangeven hoeveel geld ze nodig hadden voor het inhuren van een diskjockey, een hapje en een drankje. Voor ons was het belangrijk dat het in de wijk rustig zou blijven rond de jaarwisseling."

Volgens de gemeente moest er snel gehandeld worden. "Het zal best zo zijn dat het geld contant is overhandigd, maar het is goed besteed. Achteraf was iedereen blij. We hebben vijf Marokkanen als dank na afloop ook nog een boekenbon gegeven", meldt een woordvoerster.

NielsN
16-02-2010, 19:10
Agja de ervaring leert mij, Hollanders zeuren er altijd over (buitenlanders, marokkanen, etc.) maar jullie doen er ook nooit wat aan, ga dan ook niet zeuren op het internet want de problemen zullen toch niet verdwijnen.

Gewoon Russian style aanpakken:P

:thup:

Beste reply van de hele thread! De meeste Nederlanders zijn zulke huilebalken. :crying:

natasja
16-02-2010, 19:29
Hallo, dramaqueen! Als er één volk in gordijnen loopt, zijn zij het wel! Je moet ook geen carnaval vieren bij de shoarmaboer??!!
:whistling:

Oh spuit 11, bij ons loop je met carnaval in boerenkiel, met zaddoek en gordijnen.
Is niks dramatisch aan (behalve dan dat het er niet uitziet hahaha)
Dus .....................

Sjaak
16-02-2010, 19:36
GOUDA - Marokkaanse crimineeltjes die in Gouda betrokken waren bij het sneeuwballenincident, zijn door de gemeente 'afgekocht' om hen rond de jaarwisseling van de straat te houden.

Ze kregen gezamenlijk 2250 euro in een envelop geduwd om zelf een feestje te organiseren. Dat stelt de gemeentelijke VVD-fractie op basis van verklaringen van de betrokken jongeren uit de omstreden Goudse woonwijk Oosterwei. Enkele tientallen Marokkanen belaagden verschillende mensen met sneeuwballen, wierpen barrières op en maakten zich schuldig aan berovingen.

Om de jongeren koest te houden, kregen ze van de gemeente handje contantje geld aangeboden. De VVD in Gouda is furieus omdat gemeenschapsgeld zonder procedures werd uitbetaald. "Bovenal is het niet verstandig. Je beloont immers crimineel gedrag", stelt de VVD-fractie.

Rustig

Gouda bevestigt dat er geld is gegeven. "Wij wilden juist voorkomen dat de boel verder zou escaleren", is de reactie bij de gemeente. "De jongeren hebben zelf voor het feest een begroting ingediend. Ze moesten aangeven hoeveel geld ze nodig hadden voor het inhuren van een diskjockey, een hapje en een drankje. Voor ons was het belangrijk dat het in de wijk rustig zou blijven rond de jaarwisseling."

Volgens de gemeente moest er snel gehandeld worden. "Het zal best zo zijn dat het geld contant is overhandigd, maar het is goed besteed. Achteraf was iedereen blij. We hebben vijf Marokkanen als dank na afloop ook nog een boekenbon gegeven", meldt een woordvoerster.

Tja je zal in Gouda wonen :whistling: 3 maart kan je het gemeente bestuur keihard afrekenen op deze waanzin :boos:

ARMENIA
16-02-2010, 19:38
:thup:

Beste reply van de hele thread! De meeste Nederlanders zijn zulke huilebalken. :crying:

Ik had het wel geweten hoor als ik in me eigen land leefde en we hadden met dit soort gedrag te maken.

Freemasonry symbooltje ofniey?

PigDog
16-02-2010, 19:50
Oh spuit 11, bij ons loop je met carnaval in boerenkiel, met zaddoek en gordijnen.
Is niks dramatisch aan (behalve dan dat het er niet uitziet hahaha)
Dus .....................

Moet je tijdens carnaval bij jullie 11 X squirten????

Peter0711
16-02-2010, 20:23
Ik vndt het een beetje vreemd dat een Nederlander als huilebalk wordt uitgemaakt als dit gesprek wordt aangekaart.Ik ben trots op het feit dat wij in Nederland,geweld niet met geweld oplossen!

Wat ik ook vreemd vindt,is dat er geen Marrokaan is die beaamt dat het wel veel gebeurt dat hun "volk" zo in de media komt ! Wat geloof ik inmiddels een duidelijk feit is!
En als daar dan over gediscuseerd wordt,zijn wij (onafhankelijk van land van herkomst) rascisten.Terwijl wij als Nederlanders juist de geen zijn die met ze allen aan een multiculturele samenleving werken.

Er wordt ook nergens gesuggureerd dat wij als Nederlanders (onafhankelijk van land van herkomst) nooit een fout begaan,of verkeerd reageren met een groep..Tuurlijk gebeurt dat wel eens..Net alsdat het door chinezen,of polen enz wel eens gebeurt,maar het feit is dat Marrokanen veel vaker op deze manier in het nieuws komen,en ik vindt het daarom te belachelijk voor woorden,dat wij daat met ze allen niet over kunnen discuseren zonder uitgemaakt te worden als rascist.! Wat wordt er dan van ons verwacht? Dat we met ze allen het nieuws negeren,en zeggen "Ach,dat doen we allemaal" Nee,zo is het dus mooi niet,als het Nederlanders waren,die Marrokanen continu in elkaar trapte met een hele groep,denk ik dat gezien mijn ervaring hier op MF,en net zo gediscuseerd zou worden!

Dus in plaats van te zeiken over de mensen die dit gesprek steeds aankaarten,is het mischien handig eens te kijken naar de oorzaak van die discussie's,en dan niet je kop in het zand te steken,en iedereen hersenloos voor racsist uit te maken,terwijl deze site juist volgens mij hardstikke mulit cultureel is....Maar goed,ik ben Nederlander,dus mag ik dat wel zeggen?????

Ik ben geen rascist,ik ben eerlijk!

Wiseguy
16-02-2010, 20:32
Racist!

ARMENIA
16-02-2010, 20:38
Racist!

wrestler_nl
16-02-2010, 21:25
Het maakt niet waar ze vandaan komen, als je met een groep (van 10 personen) 1 persoon aanvalt en mishandelt dan ben je gewoon een fucking loser!

Wiseguy
16-02-2010, 21:29
Blame the musketiers. 1 voor allen en alleen voor 1

NielsN
16-02-2010, 21:51
Ik vndt het een beetje vreemd dat een Nederlander als huilebalk wordt uitgemaakt als dit gesprek wordt aangekaart.Ik ben trots op het feit dat wij in Nederland,geweld niet met geweld oplossen!

Wat ik ook vreemd vindt,is dat er geen Marrokaan is die beaamt dat het wel veel gebeurt dat hun "volk" zo in de media komt ! Wat geloof ik inmiddels een duidelijk feit is!
En als daar dan over gediscuseerd wordt,zijn wij (onafhankelijk van land van herkomst) rascisten.Terwijl wij als Nederlanders juist de geen zijn die met ze allen aan een multiculturele samenleving werken.

Er wordt ook nergens gesuggureerd dat wij als Nederlanders (onafhankelijk van land van herkomst) nooit een fout begaan,of verkeerd reageren met een groep..Tuurlijk gebeurt dat wel eens..Net alsdat het door chinezen,of polen enz wel eens gebeurt,maar het feit is dat Marrokanen veel vaker op deze manier in het nieuws komen,en ik vindt het daarom te belachelijk voor woorden,dat wij daat met ze allen niet over kunnen discuseren zonder uitgemaakt te worden als rascist.! Wat wordt er dan van ons verwacht? Dat we met ze allen het nieuws negeren,en zeggen "Ach,dat doen we allemaal" Nee,zo is het dus mooi niet,als het Nederlanders waren,die Marrokanen continu in elkaar trapte met een hele groep,denk ik dat gezien mijn ervaring hier op MF,en net zo gediscuseerd zou worden!

Dus in plaats van te zeiken over de mensen die dit gesprek steeds aankaarten,is het mischien handig eens te kijken naar de oorzaak van die discussie's,en dan niet je kop in het zand te steken,en iedereen hersenloos voor racsist uit te maken,terwijl deze site juist volgens mij hardstikke mulit cultureel is....Maar goed,ik ben Nederlander,dus mag ik dat wel zeggen?????

Ik ben geen rascist,ik ben eerlijk!

:lol:

Ik zei niet racist, ik zei huilebalk...

En ik zeg het nog eens... "Aankaarten", "aan een multiculturele samenleving werken", "discussieren"... En dan zijn die gemene Marokkanen toch zo ondankbaar... :crying:

Peter0711
16-02-2010, 22:12
@ NielsN Hardstikke leuk dat je de aandacht naar jezelf toetrekt,maar had hiet niet zozeer alleen over jou hoor,maar goed,thanks voor je Reply.. :D

@ Wisegay & Armenie Shit,valt ik nou na zo een mooi verhaal nog door de mand,jullie zien ook door alles heen!! :D

Maar goed,je hebt wel gelijk,ik wil niet nog een keer door de mand vallen,maar het zijn inderdaad die klote musketiers met die faggot cape's !! Rotvolk!! :D

Wiseguy
16-02-2010, 22:17
Al die kutmarokkanen moeten terug naar hun eigen kamelenland. Wij willen onze eige identiteit houden en typisch nederlandse dingen eten zoals boerenkool en shoarma.

Peter0711
16-02-2010, 22:19
Neej man...Boerenkool is zo oost-europees...Gewoon oud hollands Rotti !!!

Kemal
16-02-2010, 22:23
Neej man...Boerenkool is zo oost-europees...Gewoon oud hollands Rotti !!!


http://www.youtube.com/watch?v=7oirn5nBCwQ....:D;)

GerritTonijn
16-02-2010, 22:24
Al die kutmarokkanen moeten terug naar hun eigen kamelenland. Wij willen onze eige identiteit houden en typisch nederlandse dingen eten zoals boerenkool en shoarma.
racist!

Je kan trouwens bijna overal wel shoarma laten bezorgen, dus ze kunnen altijd nog komen brengen he als ze weg zijn!! :D

Peter0711
16-02-2010, 22:36
@ Kamal hahahha die kon ik helemaal niet..Die is geweldig!!

Slome
16-02-2010, 22:46
zeker weten geen PVV of TON voor mij,, maar hier moet een einde aankomen:twak:

LeeMurray
16-02-2010, 22:51
Ik had dit bericht al gelezen.

Ik vind het heel naar voor die jongen, maar zou dit verhaal nieuwswaardig geacht worden als de daders geen Marokkanen waren.

Het valt me op dat er rond verkiezingstijd veel van dit soort berichtjes met Marokkanen in de hoofdrol in de krant staan. Bepaalde dingen mogen benoemd worden, maar dit gaat nergens over IMO. Bij Opsporing Verzocht zag ik een tijdje geleden een blanke en/ of Nederlandse jongen die tijdens het uitgaan vrouwen had afgetuigd zonder aanleiding. Ik heb toen geen topic gezien met hysterische reacties gezien...

Peter0711
16-02-2010, 22:59
Dat is ook erg krom inderdaad,dat ben ik helemaal met je eens! Maar aan de andere kant,vorige week was er een leuke kickbokswedstrijd die ik heb gezien,waar een jongen met een hele mooie knock-out won..Die zie ik hier ook niet op dit topic,terwijl als yodsanklai een keer verliest aan de andere kant van de wereld,staat dat hier metteen on-line....! Hoge bomen vangen veel wind,tis een beetje krom,gezien nederlandse nederlanders ook niet altijd lievertjes zijn. Maar goed,nu ligt de aandacht er wel op,dus dat dat op dit moment wel besproken wordt,en die nederlanders niet,kan ik wel een beetje begrijpen,hoe krom het ook is!

LeeMurray
16-02-2010, 23:33
Ja, Peter.

Ik denk dat er vanuit de Marokkaanse gemeenschap mensen moeten opstaan die hun soortgenoten gaan aanspreken op onwenselijk gedrag. 'Ze' kunnen het wel, want als een meisje van Marokkaanse afkomst met een zwarte of witte Nederlander gaat, wordt ze echt wel aangesproken op haar 'onwenselijk gedrag' door haar soortgenoten. De roddels bereiken snel genoeg haar ouders e.d. met alle gevoplgen van dien. Dat meisje kan ergens in de bergen eindigen of erger. Dan kan het wel ineens.

Gaat een jongen van Marokkaanse afkomst met een niet-Marokkaanse meid dan wordt ie niet aangesproken. Misdragen Marokkaanse jongens zich, dan wordt er te vaak schouderophalend gereageerd i.p.v. dat men zich distantieert van die losers. Conclusie: jongens kunnen wel allerlei dingen uithalen en meisjes niet. 't Is dus allemaal erg selectief.

Het onwenselijke, onaangepaste gedrag van die 'slechte' Marokkanen wordt gedoogd door hun gemeenschap, zo lang het jongens zijn. De gemeenschap neemt geen afstand van die gasten. Zo lang er stille tochten voor tasjesdieven worden georganiseerd, weet je dat 'de zwijgende meerderheid' die niet in aanraking met politie komt deel van eht probleem is.

CannieY
16-02-2010, 23:50
Alle turken terug naar marokko!

hahahaha dit was precies wat ik dacht toen ik 1e post las!! ik wou 'em posten repsss :D



Zeker geen marokkanen als klant gehad!
Scheidziek wert ik er van!



Het is niet rascistisch....Het is de harde realiteid !! Was het maar Rascisme,want dan konden we er nog iets aan doen! Maar helaas!!!

Wat bezielt die mensen toch zeg!! Echt

hihi :D

GerritTonijn
17-02-2010, 00:18
hahahaha dit was precies wat ik dacht toen ik 1e post las!! ik wou 'em posten repsss :D






hihi :D

je pund?

Barbaar
17-02-2010, 01:04
Al die kutmarokkanen moeten terug naar hun eigen kamelenland. Wij willen onze eige identiteit houden en typisch nederlandse dingen eten zoals boerenkool en shoarma.


Durf je dat ook voor een Marokkaan te zeggen, ehh ik noem maar iemand........BADR HARI!!:twak:
Fucking Racist!!!

Wiseguy
17-02-2010, 01:12
Durf je dat ook voor een Marokkaan te zeggen, ehh ik noem maar iemand........BADR HARI!!:twak:
Fucking Racist!!!

Welleens overnagedacht dat ik sarcastisch was en de "racisten" hiermee juist belachelijk maak?

blackadder
17-02-2010, 01:30
GOUDA - Marokkaanse crimineeltjes die in Gouda betrokken waren bij het sneeuwballenincident, zijn door de gemeente 'afgekocht' om hen rond de jaarwisseling van de straat te houden.

Ze kregen gezamenlijk 2250 euro in een envelop geduwd om zelf een feestje te organiseren. Dat stelt de gemeentelijke VVD-fractie op basis van verklaringen van de betrokken jongeren uit de omstreden Goudse woonwijk Oosterwei. Enkele tientallen Marokkanen belaagden verschillende mensen met sneeuwballen, wierpen barrières op en maakten zich schuldig aan berovingen.

Om de jongeren koest te houden, kregen ze van de gemeente handje contantje geld aangeboden. De VVD in Gouda is furieus omdat gemeenschapsgeld zonder procedures werd uitbetaald. "Bovenal is het niet verstandig. Je beloont immers crimineel gedrag", stelt de VVD-fractie.

Rustig

Gouda bevestigt dat er geld is gegeven. "Wij wilden juist voorkomen dat de boel verder zou escaleren", is de reactie bij de gemeente. "De jongeren hebben zelf voor het feest een begroting ingediend. Ze moesten aangeven hoeveel geld ze nodig hadden voor het inhuren van een diskjockey, een hapje en een drankje. Voor ons was het belangrijk dat het in de wijk rustig zou blijven rond de jaarwisseling."

Volgens de gemeente moest er snel gehandeld worden. "Het zal best zo zijn dat het geld contant is overhandigd, maar het is goed besteed. Achteraf was iedereen blij. We hebben vijf Marokkanen als dank na afloop ook nog een boekenbon gegeven", meldt een woordvoerster.
:fp:O-n-g-e-l-o-f-e-l-i-j-k...zowel als het vetgedrukte als de rest van deze waanzin.:fp:

Leventdepevent
17-02-2010, 07:15
wat een onzin.......makkelijk geld verdienen noem ik het...eerst rellen en dan afgekocht worden...wat gaan de heren doen als ze de volgende keer geen geld krijgen? of worden ze vanaf nu elk jaar betaald?

Kemal
17-02-2010, 08:24
hahaha maar wel lachen "een boekenbon"...

@Levent: Jij krijgt van de gemeente Dongen toch ook betaald om je daar koest te houden..? ;-)

Leventdepevent
17-02-2010, 08:29
hahaha maar wel lachen "een boekenbon"...

@Levent: Jij krijgt van de gemeente Dongen toch ook betaald om je daar koest te houden..? ;-)
betaald in natura:cool2:

Kemal
17-02-2010, 08:39
betaald in natura:cool2:


owww toch door één van de "lijst-trekkers" he... hahaha:lol:

Kemal
17-02-2010, 10:45
http://www.dumpert.nl/mediabase/833611/fc6827ee/shit_met_z_n_neef.html

hahah don't shoot the messenger..... ;-)

ers
17-02-2010, 11:21
http://www.youtube.com/watch?v=pmAKXFY3FZ4

Hmm Marrokanen.!?!

Gary
17-02-2010, 11:58
Als een stel hooligans, doorgesnoven urkers/volendammers of lonsdalejongeren weereens iets slopen/in mekaar slaan staat er gewoon 'jongeren'. Nooit 'Nederlandse jongeren'. Bij jongeren die niet als 'autochtoon' worden ervaren vermelden ze altijd de afkomst van hun ouders erbij. Volgens mij leidt dit echt tot een enorme misconceptie wat betreft criminaliteit in de kranten.

Als die hooligans bij dat strandfeest in Rotterdam bijvoorbeeld Marokkaans waren geweest was het echt een hele andere discussie geweest. Dan had Wilders meteen staan flippen over de Islam en weet ik veel wat niet. De meeste mensen die op internet een grote bek hebben over Marokkanen hebben er nog nooit 1 gekend of schuiven een paar incedentjes af op een hele bevolkingsgroep...

Zijn er irritante Marokkaanse jongeren in de randstad? Dat zeker.
Zijn er misschien meer irritante Marokkaanse jongeren in de randstad dan 'autochtone' jongeren? Misschien wel. Maar ook wel toevallig dat alle irritante Marokkanen uit dezelfde buurten komen, met dezelfde slechte financiele situaties, gebrek aan sociale voorzieningen en netwerken om zich op de juiste manier te ontplooien.
Wat ik probeer te zeggen is dat de oorzaak voor die 'lastigheid' in geen enkele manier te herleiden is (in mijn ogen) naar het 'Marokkaan zijn' of de Islam. Als dat het geval was dan was Marokko 1 grote teringbende met alleen maar mensen die worden mishandeld. Helaas, Marokko is een prachtig land met (voor zover ik heb meegemaakt) hele gastvrije, lieve mensen. Ook ken ik simpelweg teveel Marokkanen die gewoon wel hun opleiding af hebben gemaakt en gewoon WEL mee willen doen aan ' de maatschappij'.

Sorry voor mn rant, maar soms word ik echt zo doodziek van die hele discussie. Ook wanneer puberale Marokkanen zich soms meer identificeren met Marokko dan met Nederland? Is dat zo raar? Kinderen van tussen de 11-20 zijn constant bezig met hun zelfbeeld en hun gevoel ergens bij te willen horen. Net als dat de meeste kinderen in die leeftijd in een mooi voorgecreëerd subcultuurtje vallen zoals alto/hiphopper/weetikveelwat en zich met allerlei gare bands ed. gaan identificeren neemt het bij allochtonen een iets andere vorm aan. In die onzekere periode van puberteit is het immers veilig om je snel bij de sub-jongerencultuur van je allochtoonse leeftijdsgenoten aan te sluiten. Zie echt niet waarom mensen zich hier zo druk over maken. Uiteindelijk groei je op, en net als dat een alto op een gegeven moment inziet dat zwarte kleding dragen, slipknot luisteren en shag roken achter de fietsenstalling best gaar is, zal de Marokkaanse probleemjongen ook op een gegeven punt denken : fuck dit, er is meer in het leven. En gewoon verdergaan.

Maar zoals iemand al zei : Dit is een sportsite, dit heeft eigenlijk niks met vechtsporten te maken.

Leventdepevent
17-02-2010, 13:00
Als een stel hooligans, doorgesnoven urkers/volendammers of lonsdalejongeren weereens iets slopen/in mekaar slaan staat er gewoon 'jongeren'. Nooit 'Nederlandse jongeren'. Bij jongeren die niet als 'autochtoon' worden ervaren vermelden ze altijd de afkomst van hun ouders erbij. Volgens mij leidt dit echt tot een enorme misconceptie wat betreft criminaliteit in de kranten.

Als die hooligans bij dat strandfeest in Rotterdam bijvoorbeeld Marokkaans waren geweest was het echt een hele andere discussie geweest. Dan had Wilders meteen staan flippen over de Islam en weet ik veel wat niet. De meeste mensen die op internet een grote bek hebben over Marokkanen hebben er nog nooit 1 gekend of schuiven een paar incedentjes af op een hele bevolkingsgroep...

Zijn er irritante Marokkaanse jongeren in de randstad? Dat zeker.
Zijn er misschien meer irritante Marokkaanse jongeren in de randstad dan 'autochtone' jongeren? Misschien wel. Maar ook wel toevallig dat alle irritante Marokkanen uit dezelfde buurten komen, met dezelfde slechte financiele situaties, gebrek aan sociale voorzieningen en netwerken om zich op de juiste manier te ontplooien.
Wat ik probeer te zeggen is dat de oorzaak voor die 'lastigheid' in geen enkele manier te herleiden is (in mijn ogen) naar het 'Marokkaan zijn' of de Islam. Als dat het geval was dan was Marokko 1 grote teringbende met alleen maar mensen die worden mishandeld. Helaas, Marokko is een prachtig land met (voor zover ik heb meegemaakt) hele gastvrije, lieve mensen. Ook ken ik simpelweg teveel Marokkanen die gewoon wel hun opleiding af hebben gemaakt en gewoon WEL mee willen doen aan ' de maatschappij'.

Sorry voor mn rant, maar soms word ik echt zo doodziek van die hele discussie. Ook wanneer puberale Marokkanen zich soms meer identificeren met Marokko dan met Nederland? Is dat zo raar? Kinderen van tussen de 11-20 zijn constant bezig met hun zelfbeeld en hun gevoel ergens bij te willen horen. Net als dat de meeste kinderen in die leeftijd in een mooi voorgecreëerd subcultuurtje vallen zoals alto/hiphopper/weetikveelwat en zich met allerlei gare bands ed. gaan identificeren neemt het bij allochtonen een iets andere vorm aan. In die onzekere periode van puberteit is het immers veilig om je snel bij de sub-jongerencultuur van je allochtoonse leeftijdsgenoten aan te sluiten. Zie echt niet waarom mensen zich hier zo druk over maken. Uiteindelijk groei je op, en net als dat een alto op een gegeven moment inziet dat zwarte kleding dragen, slipknot luisteren en shag roken achter de fietsenstalling best gaar is, zal de Marokkaanse probleemjongen ook op een gegeven punt denken : fuck dit, er is meer in het leven. En gewoon verdergaan.

Maar zoals iemand al zei : Dit is een sportsite, dit heeft eigenlijk niks met vechtsporten te maken.
mooi gezegd reps

cornelus
17-02-2010, 13:20
Allemaal leuk en aardig.. maar dat er inmiddels sprake is van een structureel probleem met bepaalde bevolkingsgroepen in onze samenleving mag duidelijk zijn. Dat heeft helemaal niks met racisme te maken, maar is gewoon statistische realiteit. Je kunt wel eeuwig krampachtig politiek correct proberen te blijven, maar op een gegeven is gewoon echt de maat vol. Tja en dan komen de onredelijken nog harder om de hoek kijken. Ik vind het jammer en betreur dat het zo is. Houd wel voor ogen dat culturen en hun geschiedenis altijd verbonden zijn aan het land waar ze ontstaan zijn. Dat valt gewoon niet te ontkennen. Je hebt van nature een aard. En die is verbonden aan je geboortegrond of die van je voorouders. Dat heb je te respecteren. Zowel in positief als in negatief opzicht.

{Overigens heb ik vroeger ook een tijd in Gouda gewoond en ik vond het echt niet tof als ik 's avonds van mijn bijbaantje weer naar huis werd begeleid door een groepje klierende straatmarokkanen omdat ze nog steeds pissig waren omdat ze na sluitingstijd nog een hamburger of iets dergelijks wilden. En dat is al meer dan twintig jaar geleden.}

ciao
eh .. ik bedoel
osu!

('We are all one', om maar met Genki Sudo te spreken.. Gedraag je dan ook zo)

peace & love
one world one people

Marchant
17-02-2010, 13:52
Al die kutmarokkanen moeten terug naar hun eigen kamelenland. Wij willen onze eige identiteit houden en typisch nederlandse dingen eten zoals boerenkool en shoarma.


Durf je dat ook voor een Marokkaan te zeggen, ehh ik noem maar iemand........BADR HARI!!:twak:
Fucking Racist!!!


Wat zeur je nou Wiseguy is Badr Hari!!
Of is Badr hari nou een wiseguy???
Ik weet het niet meer:fp:

steftheboxer
17-02-2010, 14:30
Ik werk in Hilversum en hier op het station is het niet anders. Zit je op je trein te wachten met je iphone en je laptop tasje bij je komt er zo een bontkraagje naast je zitten en drie van zijn vriendinnetjes op de wacht. Gaat meneer claimen dat die Iphone en laptop van hem zijn en wanner ik de boel denk terug te geven.....

Lachend aangekeken en toen zou meneer me wel even gaan bossen ( dat waren zijn worden, weet niet wat het specifiek betekent ) toen een nog grotere glimlach laten zien en hij stond op en liep weg met zijn harem! Denk wel dat 8 op de 10 zijn spullen wel mee geeft om maar geen klappen te krijgen...

Pernik
17-02-2010, 15:04
Ik had dit bericht al gelezen.
Ik vind het heel naar voor die jongen, maar zou dit verhaal nieuwswaardig geacht worden als de daders geen Marokkanen waren.


Nee, omdat het bij Marokkanen allang al niet meer om een incident gaat.

Marchant
17-02-2010, 16:10
Ernstig mishandeld door een groep mannen
"Bron Telegraaf"
Man mishandeld door groep jongens HILVERSUM - Een 25-jarige man uit Hilversum is afgelopen weekend ernstig mishandeld door een groep van tien tot vijftien mannen
De daders vielen de vriendin van de man lastig, schrijft de Gooi en Eemlander. Toen hij daar iets van zei werd het slachtoffer vastgepakt en met zijn benen door het glas gesleurd. Vervolgens mishandelden ze hem.

Volgens de krant durfde niemand in te grijpen, ook beveiligingsmedewerkers niet. Toen de politie arriveerde waren de daders er al vandoor gegaan. De man heeft aangifte gedaan.

De vechtpartij vond plaats in de G-Spot.


Ik had dit bericht al gelezen.

Ik vind het heel naar voor die jongen, maar zou dit verhaal nieuwswaardig geacht worden als de daders geen Marokkanen waren.


Ja ik denk wel dat dit verhaal nieuwswaardig is!

ik denk dat de brute mishandeling hier zwaarder telt dan het feit dat het marokkanen zijn.:fp:
Dat het toevallig weer marokkanen zijn met nadruk op weer ,wordt daarom ook express (terecht )weergegeven.

Peter0711
17-02-2010, 16:15
Ik ben eigelijk wel benieuwd naar de mening van een jonge marrokaanse nederlander? Reageren die hier niet of zo?

TheSkindo
17-02-2010, 16:33
Maar ook wel toevallig dat alle irritante Marokkanen uit dezelfde buurten komen, met dezelfde slechte financiele situaties, gebrek aan sociale voorzieningen en netwerken om zich op de juiste manier te ontplooien.

Juist, het is allemaal onze schuld!

knilles
17-02-2010, 16:39
Ik ben eigelijk wel benieuwd naar de mening van een jonge marrokaanse nederlander? Reageren die hier niet of zo?
Met een inteelt IQ van 60 is het lastig reageren.

GerritTonijn
17-02-2010, 16:43
Met een inteelt IQ van 60 is het lastig reageren.

:eek::D

Wiseguy
17-02-2010, 16:57
Met een inteelt IQ van 60 is het lastig reageren.


121 goed genoeg voor je?

Wiseguy
17-02-2010, 16:58
Ik ben eigelijk wel benieuwd naar de mening van een jonge marrokaanse nederlander? Reageren die hier niet of zo?

Moet ik mezelf gaan verantwoorden voor het gedrag van andere? Elke keer als een nederlander wat fout doe zal ik jou gaan vragen wat je er aan gaat doen om het de volgende keer te voorkomen.

Kemal
17-02-2010, 17:34
Ja ik denk wel dat dit verhaal nieuwswaardig is!

ik denk dat de brute mishandeling hier zwaarder telt dan het feit dat het marokkanen zijn.
.

X2

Briant
17-02-2010, 17:52
Blijkbaar moet het niet gepost worden omdat er marrokanen bij betrokken waren. Gaan we weer lekker terug naar de tijd van Paars.

Marchant
17-02-2010, 17:59
Ik ben eigelijk wel benieuwd naar de mening van een jonge marrokaanse nederlander? Reageren die hier niet of zo?

Wie zegt dat die al niet gereageerd hebben?
Er staat gelukkig nog geen vlaggetje bij je posts

Persoonlijk denk ik dat sommige marokkanen dit stoer vinden om te lezen
"helemaal gangsta je weet toch! ";)

Maar andere marokkanen vinden dit misschien wel 2x zo kut vinden om te lezen ,
omdat zij die er niets mee te maken hebben er ook op worden aangekeken en aangevallen.
Puur omdat ze uit het zelfde land komen.
Deze willen waarschijnlijk een zwaardere straft voor de daders dat jij en ik

mocro9
17-02-2010, 18:58
als je iets goeds gedaan hebt ben je een Nederlander maar als je iets slechts gedaan hebt ineens een Marokkaan.

GerritTonijn
17-02-2010, 19:02
als je iets goeds gedaan hebt ben je een Nederlander maar als je iets slechts gedaan hebt ineens een Marokkaan.

Wat voor goeds?

mocro9
17-02-2010, 19:02
Wat voor goeds?

iets dat niet hiermee te maken heeft;)

Marchant
17-02-2010, 19:05
Wat voor goeds?

Ik vindt deze wel goed :D

http://www.youtube.com/watch?v=-Jw4jndwdK8

Peter0711
17-02-2010, 19:11
@ Wiseguy Ik vraag toch helemaal niet of jij je moet verantwoorden voor het gedrag van andere mensen?? Je moet niet mijn woorden verdraaien! En je moet al helemaal niet de aandacht naar je toe trekken en ineens een slachtoffer rol aannemen als ik gewoon benieuwd ben wat de marrokaanse jeugd hier zelf van vindt..

Wij kunnen hier wel met ze allen discuseren zonder daadwerkelijk te weten wat de marrokaanse gemeentschap er zelf van vindt dat ze zo in de media worden afgeschilderd,maar het lijkt mij persoonlijk beter om juist niet zomaar iedereen over 1 kam te scheren en eens te horen wat de destbetreffende jeugd hier zelf van vindt!!

Maar met reakties zoals de jouwe,heb ik metteen zoiets van "zie je wel,allemaal tuig!!!!!!!" Terug met die bende :D


Nee,maar eve serieus,ik vindt het wel vreemd,dat net als mocro,de meeste marrokanen op hun achterste been gaan staan,en metteen met modder gaan smijten,en dat er nergens beaamt wordt dat er wel heel vaak marrokanse jongeren negatief in het nieuws komen...Je moet je kop niet in het zand steken,want dat vindt ik persoonlijk een beetje raar/jammer.Want het zijn feiten,geen speculaties!