PDA

View Full Version : matpartij in belgisch skatepark(mooie takedown+ground'n pound



marrilia
16-02-2010, 14:01
weet niet waar de ruzie over gaat maar volgens mij heeft een van deze twee wel eens mma gezien
Matpartij in Belgisch skatepark - VK Magazine (http://www.vkmag.com/magazine/matpartij_in_belgisch_skatepark/)

iemand een idee waarover ze vechten?

Pimp-Daddy
16-02-2010, 14:10
Mooie takeown idd, en volgens mij ook alleen puur zelfverdediging.

Hoeft voor mij alleen niet in het MMA gedeelte te staan...

Justinian
16-02-2010, 14:11
Godmiljaar! Die jongen bleef maar doorgaan met uitdagen en de skater ging pas voor de takedown op het moment dat hij het gevecht niet meer uit de weg kon gaan (anders dan door weg te rennen). Niks mis mee als je het mij vraagt.

Fyodor
16-02-2010, 14:13
Geen idee waarover het gaat, maar het lijkt erop alsof de juiste persoon de klappen krijgt. Gast met jas aan was duidelijk de agressor. Keurige takedown en Gnp! :)

vrane
16-02-2010, 14:15
Jep. nice g&p.

steftheboxer
16-02-2010, 14:40
Hahaha had hem ook al gezien. Gewoon netjes gedaan van die skater, eerst op afstand houden en rustig blijven en toen het echt niet meer kon de takedown en een mooie GNP!

Volgens mij was ie trouwens aan het dealen daar...

ReZp
16-02-2010, 14:42
Staat er niet meeeer op :(((

BiCkOnE
16-02-2010, 14:46
Geen idee waarover het gaat, maar het lijkt erop alsof de juiste persoon de klappen krijgt. Gast met jas aan was duidelijk de agressor. Keurige takedown en Gnp! :)
Idd! :thup:

Harrie Nak
16-02-2010, 15:10
Mirrooooooooor! :)

http://www.youtube.com/watch?v=aP1D_bpgWGU

betuwebiker
16-02-2010, 15:20
Godmiljaar! Die jongen bleef maar doorgaan met uitdagen en de skater ging pas voor de takedown op het moment dat hij het gevecht niet meer uit de weg kon gaan (anders dan door weg te rennen). Niks mis mee als je het mij vraagt.

Niks mis mee? alleen dan dat die gozer op het eind nog een flink portie klappen had moeten hebben van de cops!! haha
Wat een hufter zeg!!:twak:
die wist echt van geen ophouden

Peter0711
16-02-2010, 15:25
Dat vindt ik trouwens geweldige filmpjes..als er iemand continu loopt te sarren,en iemand loopt uit te dagen,vervolgens als eerste slaat,en dan een pak slaag terug krijgt!! Love it!!

In dit geval,weet ik het hele verhaal natuurlijk niet,maar netjes gedaan.Eerst waarschuwen,vervolgens,verdedigen..

knift
16-02-2010, 15:27
Prachtige Takedown & GNP prachtig

PinPoint
16-02-2010, 15:28
misschien heeft ie wel echt een reden om boos te zijn, iemand zich dat al eens afgevraagd?

ja ja kweet het het is moeilijk voor te stellen....

PD_EC
16-02-2010, 16:43
Dat vindt ik trouwens geweldige filmpjes..als er iemand continu loopt te sarren,en iemand loopt uit te dagen,vervolgens als eerste slaat,en dan een pak slaag terug krijgt!! Love it!!



x2

Tony
16-02-2010, 16:54
Heerlijk filmpje... mooie takedown...
Maar ipv die GnP zou ik liever een mooie textbook choke gezien hebben.

Sadix
16-02-2010, 16:57
vid werkt niet, maar wil hem wel fuckin graag zien.

Andere link misschien?

bryan
16-02-2010, 17:00
die agenten daar in belgië zijn ook wel iets feller.. tering..

Sendur
16-02-2010, 17:00
Haha lekker voor die kut mocro.

Lekker stoer doen en dan klappen krijgen.

Takedown was meester.

baraa_a
16-02-2010, 17:09
die agenten daar in belgië zijn ook wel iets feller.. tering..

x2

mikeymcd
16-02-2010, 17:10
Altijd mooi als de goede mensen klappen krijgen

Kemal
16-02-2010, 17:13
Geweldig eerst uitlokken en uiteindelijk zelf de tatsen krijgen..

GnP
16-02-2010, 17:16
mooie actie, maar om dit nu als topic tussen andere topics met namen als Badr Hari, Wanderlei, enz... te zetten ???

PinPoint
16-02-2010, 17:31
misschien heeft ie wel echt een reden om boos te zijn, iemand zich dat al eens afgevraagd?

ja ja kweet het het is moeilijk voor te stellen....


lekker bevooroordeeld zooitje hier zeg :twak:

innocent untill proven underwise?

Pepe the Ice-Murderer
16-02-2010, 17:31
wat een open kans voor een armbar laten liggen! hahaha, reps voor de skater en voor het filmpje!

GerritTonijn
16-02-2010, 17:47
wat een open kans voor een armbar laten liggen! hahaha, reps voor de skater en voor het filmpje!

haha prachtig, dacht het zelfde, had mooie armbar of choke kunne pakke..Choke was leuker geweest, kan je hem nog assrapen voordat die bijkomt.

TheSpeaker
16-02-2010, 18:42
Haha lekker voor die kut mocro.

Lekker stoer doen en dan klappen krijgen.

Takedown was meester.



Prachtig filmpje, ik geef de skater een dikke thumbs up.. Maar ff terug naar je opmerking "Kut mocro", een beetje triest hoor maar goed het kon net zo goed een kut Fransman, Roemeen, Bulgaar, Italiaan, Turk, Spanjaard, Portugees, Bosniër, Griek, Sloveen, Serviër, Hongaar, Marokkaan, Algerijn, Tunesiër, Libiër, Palestijn, Jood of marsman zijn..

GerritTonijn
16-02-2010, 18:44
Prachtig filmpje, ik geef de skater een dikke thumbs up.. Maar ff terug naar je opmerking "Kut mocro", een beetje triest hoor maar goed het kon net zo goed een kut Fransman, Roemeen, Bulgaar, Italiaan, Turk, Spanjaard, Portugees, Bosniër, Griek, Sloveen, Serviër, Hongaar, Marokkaan, Algerijn, Tunesiër, Libiër, Palestijn, Jood of marsman zijn..

Neehoor, zeker een mocro.


:P

Groundwork
16-02-2010, 18:51
Lijkt mij gewoon zelfverdediging.. dan is zo nen takedown echt lekker =D
uitchoken had lekkerder geweest..
GnP is ook goe natuurlijk..

Achja lovin' it either way!

STERKE JERKE
16-02-2010, 18:51
HIj smeekte erom en kreeg waar hij recht op had!

Spinelbow
16-02-2010, 18:53
hahahahhaha ja ik zag hem ook rond de 50 seconden (Y) rechter been er om heen en je laten vallen zou ik zeggen haha:D
wat een open kans voor een armbar laten liggen! hahaha, reps voor de skater en voor het filmpje!

Mashkadov
16-02-2010, 18:57
Hij had even zijn rug. Nog een "rear choke" en klaar was kees.

Sjaak
16-02-2010, 18:58
Doet me goed zulke filmpjes, is er ook een met Nederlandse ondertiteling ?

Pride_187
16-02-2010, 19:27
als je dan toch al voor noodweer gaat, maar er dan ook noodweerEXCES van.

meteen afstraffen dat gedrag

biggz
16-02-2010, 19:28
Die gast verdiende die klappen wel en hij had er een paar extra moeten krijgen voor die witte sokken. Afschuwelijk gewoon

knift
16-02-2010, 20:06
Een paar ellebogen hier en daar had misschien ook wel lekker geweest.

maartenjackie
16-02-2010, 20:18
ik kan frans en die hele ruzie ging ook over de witte sokken inderdaad.

Sadix
16-02-2010, 20:34
ik kan frans en die hele ruzie ging ook over de witte sokken inderdaad.


hahahaha droogkloot :D

lopez86
16-02-2010, 20:47
Kan iemand misschien ff vertalen?
Ben wel benieuwd waar het over ging.

NielsN
16-02-2010, 21:44
als je dan toch al voor noodweer gaat, maar er dan ook noodweerEXCES van.

meteen afstraffen dat gedrag

:wacko:

Jij hebt geen rechten gestudeerd, of wel...?

Justinian
16-02-2010, 22:09
:wacko:

Jij hebt geen rechten gestudeerd, of wel...?
Het is me in ieder geval wel duidelijk wat hij ermee bedoelt :D

Ronald
16-02-2010, 22:10
mooie actie, maar om dit nu als topic tussen andere topics met namen als Badr Hari, Wanderlei, enz... te zetten ???
Inderdaad, daarom verplaatst naar Off-topic.

Peter0711
16-02-2010, 22:17
Hoezo Badr hari is toch ook een Marrokaan ?? :D :D

btw, ik ken Frans,maar die had hier echt niks mee te maken!

mario the count
16-02-2010, 22:31
:wacko:

Jij hebt geen rechten gestudeerd, of wel...?
haha duidelijk niet, noodweer exces gaat niet op in dit geval.

kobeke88
16-02-2010, 22:44
die agenten daar in belgië zijn ook wel iets feller.. tering..


Is ook wel nodig in een stad als charleroi...
De flikken in België zijn zich zeer goed bewust van het feit dat ze gerust heel wat gezag mogen en kunnen uitoefenen (wat ze van mij zeker mogen doen).
Als je braafjes zou vragen als agent om wat te kalmeren krijg je pas klote scenarios.

Bij ons hier zijn ze nog taai :p

Peter0711
16-02-2010, 22:51
Nou,das grappig dat je dat zegt,ik ga namelijk elk jaar naar de Ardennen,en we zaten vorig jaar op een terras in 1 of ander dorpje te borrelen.En van het 1 kwam het ander,dus uiteindelijk had de buurvrouw de politie gebelt (bleek achteraf) Vervolgens komt er dus ineens een politie busje aanrijden,en die parkeerde voor het Terras,die agent doet de deur open,en keek echt 3 dubbel uit zijn ogen,wankelt uit de auto,struikelt over een grote betonne plantenbak,en sodemieterd met ze gaffel het terras,en vervolgens nog opstaan om ons met dubbele tong te vertellen dat we overlast veroorzaken.. maar Damn,die zijn echt spijkerhard!! :D

vrane
16-02-2010, 22:56
Nou,das grappig dat je dat zegt,ik ga namelijk elk jaar naar de Ardennen,en we zaten vorig jaar op een terras in 1 of ander dorpje te borrelen.En van het 1 kwam het ander,dus uiteindelijk had de buurvrouw de politie gebelt (bleek achteraf) Vervolgens komt er dus ineens een politie busje aanrijden,en die parkeerde voor het Terras,die agent doet de deur open,en keek echt 3 dubbel uit zijn ogen,wankelt uit de auto,struikelt over een grote betonne plantenbak,en sodemieterd met ze gaffel het terras,en vervolgens nog opstaan om ons met dubbele tong te vertellen dat we overlast veroorzaken.. maar Damn,die zijn echt spijkerhard!! :D

Ben ik een flamingant als ik zeg: "enkel in Wallonië"? =)

Kemal
16-02-2010, 23:00
Het puzzelwoordenboek (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek) kent de volgende omschrijvingen:

flamingant: Belg (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Belg/1)
flamingant: Persoonsbenamingen (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Persoonsbenamingen/1)
flamingant: vlaamsgezinde (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/vlaamsgezinde/1)
flamingant: vlamingsgezinde (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/vlamingsgezinde/1)
flamingant: voorstander van de vlaamse beweging (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/voorstander%20van%20de%20vlaamse%20beweging/1)
flamingant: aanhanger van de Vlaamse beweging (http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/aanhanger%20van%20de%20Vlaamse%20beweging/1)

Peter0711
16-02-2010, 23:01
@ Vrane Ardenne = Wallonie ?

ReZp
16-02-2010, 23:05
Als ik er niet meer ben , mogen ze een lcdtje in me kist timmereren en deze op repeat zetten. Wat een topper joh

dikke reps

rafi
17-02-2010, 01:40
Haha lekker voor die kut mocro.

Lekker stoer doen en dan klappen krijgen.

Takedown was meester.wie zegt dat het een mocro is. lijkt eerder op een skinhead.

The_Rock
17-02-2010, 02:07
Prachtig filmpje, ik geef de skater een dikke thumbs up.. Maar ff terug naar je opmerking "Kut mocro", een beetje triest hoor maar goed het kon net zo goed een kut Fransman, Roemeen, Bulgaar, Italiaan, Turk, Spanjaard, Portugees, Bosniër, Griek, Sloveen, Serviër, Hongaar, Marokkaan, Algerijn, Tunesiër, Libiër, Palestijn, Jood of marsman zijn..

Geen Bosnier. Wij zijn ...Ik ben knapper. Dus geen Bosnier.

Mooi Takedown en G&P ..altijd voor G&P gaan!!

Leventdepevent
17-02-2010, 07:23
mooi man zulke takedowns zie je normaal alleen in de ring.......en daarna mooi afgemaakt met zn gnp....ik zeg winner by first round k.o.....skater!!

kobeke88
17-02-2010, 08:37
Nou,das grappig dat je dat zegt,ik ga namelijk elk jaar naar de Ardennen,en we zaten vorig jaar op een terras in 1 of ander dorpje te borrelen.En van het 1 kwam het ander,dus uiteindelijk had de buurvrouw de politie gebelt (bleek achteraf) Vervolgens komt er dus ineens een politie busje aanrijden,en die parkeerde voor het Terras,die agent doet de deur open,en keek echt 3 dubbel uit zijn ogen,wankelt uit de auto,struikelt over een grote betonne plantenbak,en sodemieterd met ze gaffel het terras,en vervolgens nog opstaan om ons met dubbele tong te vertellen dat we overlast veroorzaken.. maar Damn,die zijn echt spijkerhard!! :D

Zoals Vrane het zegt, ENKEL in Wallonië :lol:

langs de andere kant, ondanks zn probleempje, heeft die waalse flik toch nog zn werk verricht :pimp:

Primal
17-02-2010, 12:18
WTF! Witte sokken! Dat kan echt niet meer hoor!

Maare nice, mooi gedaan door skater!

GLADDE BOL
17-02-2010, 18:29
Heb toch echt wel respect voor de jongen met de scateboard.
Blijft lang rustig achteruit lopen en is zuinig op zijn scateboard.
Hij had zijn scateboard VOLGAS door zijn strottehoofd heen moeten jagen.
Had hij op het eind ook geen babbels meer gehad.
Top filmpjes zijn dit.