PDA

View Full Version : Wilders spreekt zichzelf tegen



biggz
23-02-2010, 20:13
check dit filmpje

http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/wilders_in_2001_fortuyn_is_verwerpelijk_en_islam_i s_ok/

PigDog
23-02-2010, 20:49
Wilders spreekt en zegt nooit wat. Zo kan hij zich dus ook nooit tegenspreken. Het zijn allemaal verkiezingsleuzen, die hij opratelt. Hij hoeft zich nergens voor te verantwoorden, want hij heeft geen macht.
Laten we hem alsjeblieft eens kiezen, valt hij binnen 3 maanden door de mand en kunnen we weer serieus verder in Nederland...

Marchant
23-02-2010, 21:00
Ik vind iets wat iemand 9 jaar geleden heeft gezegd en die nu iets anders zegt zich niet zelf tegen spreken:fp:

Heb je het nou over iets dat je eerst gisteren zegt en vandaag totaal iets anders oke, maar in 9 jaar tijd kan een hoop gebeuren en kan je van mening veranderen.

Je kan je ook afvragen wat er wel niet in die 9 jaar gebeurt is om er voor te zorgen dat deze man zich zo radicaal van mening heeft doen veranderen.

micha
23-02-2010, 21:07
Wilders spreekt en zegt nooit wat. Zo kan hij zich dus ook nooit tegenspreken. Het zijn allemaal verkiezingsleuzen, die hij opratelt. Hij hoeft zich nergens voor te verantwoorden, want hij heeft geen macht.
Laten we hem alsjeblieft eens kiezen, valt hij binnen 3 maanden door de mand en kunnen we weer serieus verder in Nederland...

x2

ik schaam me dood met hem als minister-president. dan ik zeggen dat ik uit Belgie kom

Marchant
23-02-2010, 21:12
x2

ik schaam me dood met hem als minister-president. dan ik zeggen dat ik uit Belgie kom

Gelukkig hebben we ons de laatste 8 jaar niet hoeven schamen :D

http://s1.hbvl.be/imgpath/assets_img_hbvl/2008/03/26/302639/balkenende-kaapt-vette-vis-voor-neus-n-va-weg_5_460x0.jpg

Tís 1 groot circus met clowns die politiek hier!!

Kemal
23-02-2010, 21:13
@ micha: hahah nou..Breda is ook bijna Belgie ;-)

http://rood.sp.nl/images/bestuursblog/wilders.jpg

GerritTonijn
23-02-2010, 21:22
Lol @ Joop

GerritTonijn
23-02-2010, 21:25
Tijden veranderen, vroeger zei ik ook dat ik dokter wilde worden, nu moet ik er niet aan denken...dit is gewoon een zwak 'argument' van links. Al die linkse mensjes geilen hier natuurlijk op van ZIE JE WEL, maar een beetje nuchtere nederlander weet wel beter. Dit in tegenstelling tot W.Bos die zo een beetje om de week wel een andere mening heeft.

micha
23-02-2010, 21:32
@ micha: hahah nou..Breda is ook bijna Belgie ;-)

http://rood.sp.nl/images/bestuursblog/wilders.jpg


precies als ik begin te praten denken ze in half nederland toch al dat ik uit Belgie kom;):D

Kemal
23-02-2010, 21:34
precies als ik begin te praten denken ze in half nederland toch al dat ik uit Belgie kom;):D


hahah ja ik kan er over meepraten...:D

Ronald
23-02-2010, 22:04
Wilders spreekt en zegt nooit wat. Zo kan hij zich dus ook nooit tegenspreken. Het zijn allemaal verkiezingsleuzen, die hij opratelt. Hij hoeft zich nergens voor te verantwoorden, want hij heeft geen macht.
Precies, één en al retoriek. Het kost me echt moeite om serieus naar hem te luisteren omdat ie zoveel zegt maar zo weinig te vertellen heeft. Hetzelfde geldt overigens voor de linkerkant van de politiek. Ook allemaal van die kreten die vooral dienen om te "scoren" maar weinig om het lijf hebben.
Maar schijnbaar werkt het. Gaat nog leuk worden straks met de formaties. Zal vast een heeeeeele lange tijd gaan duren voordat er iets zinvols geformeerd kan worden.

Marchant
23-02-2010, 22:22
Het zijn allemaal boeven
Kwam deze tegen op de site van de gemeenteraad verkiezing Amsterdam
http://www.republikeinen.org/img/felter1.jpg (http://www.republikeinen.org/afdelingen.php?subaction=showfull&id=1261938342&archive=&start_from=&ucat=12&)

Op zich niets mis mee maar ik vond de onderstaande tekst prachtig:

De partij zoekt een eerste grote donateur, die ons op weg helpt naar de 2e Kamer! Bel 0618878673 0f 0735997253. Het is tot €4500 altijd anoniem en het mag in contanten.

Allemaal dieven!!!:thup:

Leventdepevent
24-02-2010, 07:21
Het zijn allemaal boeven
Kwam deze tegen op de site van de gemeenteraad verkiezing Amsterdam
http://www.republikeinen.org/img/felter1.jpg (http://www.republikeinen.org/afdelingen.php?subaction=showfull&id=1261938342&archive=&start_from=&ucat=12&)

Op zich niets mis mee maar ik vond de onderstaande tekst prachtig:

De partij zoekt een eerste grote donateur, die ons op weg helpt naar de 2e Kamer! Bel 0618878673 0f 0735997253. Het is tot €4500 altijd anoniem en het mag in contanten.

Allemaal dieven!!!:thup:
OMG WANTED DEAD OR ALIVE

Kemal
24-02-2010, 08:18
hij lijkt wel op
Eddy Murphy...hahah

Leventdepevent
24-02-2010, 08:22
Lijsttrekker? zo te zien trekt ie niet alleen die lijst

A-team
24-02-2010, 09:31
Wilders spreekt en zegt nooit wat. Zo kan hij zich dus ook nooit tegenspreken. Het zijn allemaal verkiezingsleuzen, die hij opratelt. Hij hoeft zich nergens voor te verantwoorden, want hij heeft geen macht.
Laten we hem alsjeblieft eens kiezen, valt hij binnen 3 maanden door de mand en kunnen we weer serieus verder in Nederland...

Wilders spreekt alleen over fouten van andere maar iets bijdragen, ho maar.

natasja
24-02-2010, 10:59
ik ben voor Wilders!!!!!

Marchant
24-02-2010, 11:12
ik ben voor Wilders!!!!!


Mooi gesproken!!:confused:
Maar kan je ook onderbouwen waarom?

PigDog
24-02-2010, 11:25
ik ben voor Wilders!!!!!


Mooi gesproken!!:confused:
Maar kan je ook onderbouwen waarom?

Hahaha, dat wordt moeilijk. Zijn hele "partijprogramma" is één anti-moslim jihad. Dus je bent voor Wilders als je tegen marokanen bent. Maar stel dat hij 25 zetels krijgt, dan krijgt hij ministerposten. Maar Wilders is een éénmanspartij, hij heeft dus geen collega partijleden. Moet hij eerst de straat op om een paar man te ronselen, die als minister (lees: stropop) willen dienen.
Dan krijg je van die schimmige figuren, zoals die om Pim heenhingen, en totaal geen politiek verstand hadden. Waar we nog jaren lang plezier van hebben gehad.
En wat denk je wat hij nou echt reëel aan het allochtonen vraagstuk kan doen? Denk je echt dat hij mensen met een nederlands paspoort terug "naar hun eigen land" kan trappen?
Dat er dan geen europees hof is die zegt:"Hé Pipo, ophouden met die onzin"?
Allemaal holle woorden en loze beloftes, en je bent echt een zee-anemoon als je er in trapt...

Maar ja: gewoon kiezen en af laten gaan.....

PigDog
24-02-2010, 11:30
Ik vind iets wat iemand 9 jaar geleden heeft gezegd en die nu iets anders zegt zich niet zelf tegen spreken:fp:

Heb je het nou over iets dat je eerst gisteren zegt en vandaag totaal iets anders oke, maar in 9 jaar tijd kan een hoop gebeuren en kan je van mening veranderen.

Je kan je ook afvragen wat er wel niet in die 9 jaar gebeurt is om er voor te zorgen dat deze man zich zo radicaal van mening heeft doen veranderen.

Ik denk dat de VVD zich over 9 jaar niet ineens gaan druk maken over de minima, of dat Groen Links niet na 9 jaar de industrie capaciteit wil gaan verhogen. Of de Partij van de Dieren, die over 9 jaar zegt: uitroeien en opeten, die fauna!
Dat is wel de strekking van zaken waarin Wilders is veranderd... (180 graden)

Geeft niet, het is een populist, dus wat er leeft onder de bevolking, schreeuwt hij van de daken...

Wiseguy
24-02-2010, 15:44
Wat een clown

smike
25-02-2010, 11:07
Wilders for president!

el bastardo
25-02-2010, 11:41
Geeft niet, het is een populist, dus wat er leeft onder de bevolking, schreeuwt hij van de daken...
Het erge hieraan is alleen, dat een heel groot dom deel van Nederland hier als een schaap achteraan hobbelt zonder kritisch te bekijken wat deze pruik nu eigenlijk zegt of waar hij het op stoelt. Dat vind ik nog veel enger dan de uispraken van die pruik zelf.

Iwan
25-02-2010, 12:47
Wilders is de man! Hij zegt wat een groot deel van Nederland denkt/voelt. Met al die Balken-ellende kabinetten zijn we helemaal geen zak opgeschoten.

natasja
25-02-2010, 14:15
Het erge hieraan is alleen, dat een heel groot dom deel van Nederland hier als een schaap achteraan hobbelt zonder kritisch te bekijken wat deze pruik nu eigenlijk zegt of waar hij het op stoelt. Dat vind ik nog veel enger dan de uispraken van die pruik zelf.

Vergelijk mij niet met een schaap....
Misschien moet hij eens de kans krijgen om zich te kunnen bewijzen.
De rest van de politiek heeft ons goed naar de afgrond weten te brengen...
Nee laten we weer met z'n allen daarop stemmen..
Iedereen stemt vanuit zijn eigen problemen o.i.d, heeft niks te maken met dom zijn ofzo..

el bastardo
25-02-2010, 14:50
Vergelijk mij niet met een schaap....
Misschien moet hij eens de kans krijgen om zich te kunnen bewijzen.
De rest van de politiek heeft ons goed naar de afgrond weten te brengen...
Nee laten we weer met z'n allen daarop stemmen..
Iedereen stemt vanuit zijn eigen problemen o.i.d, heeft niks te maken met dom zijn ofzo..
Mensen die achter loze kreten aanrennen, zijn in mijn beleving schapen. Als jij daar aan mee wil doen, prima. Maar dan ben je voor mij een schaap. Als hij eerst eens een fatsoenlijke inhoud toevoegt aan zijn politieke partij, dan zal ik er naar kijken. Nu zijn het puur kreten, waarvan hij weet dat half Nederland het wil horen en richt hij zich maar op 1 ding om die mensen achter zich te krijgen.
Ik ben het verder met je eens dat BakEllende en zijn vriendjes ook niet gezorgd hebben voor een politiek feestje. Ik heb ook nog geen idee wie mijn stem gaat krijgen. Altijd moeilijk omdat geen enkele partij voor 100% bij me aansluit.

natasja
25-02-2010, 16:37
ach nooit sluit iets voor 100% aan..
Ben benieuwd op wie jij gaat stemmen en om welke redenen
Succes ermee..

thrillseekah
25-02-2010, 16:42
als je iets maar lang genoeg de pis lauw maakt raakt ie vanzelf gefrustreerd en gaat ie fouten maken. probeer maar eens een discussie te voeren met iemand die halverwege iedere zin die je probeert te maken door je heen begint te lullen.

http://www.youtube.com/watch?v=1YBdB5cXHcs&feature=related

of je het eens bent met zijn punten of niet, je ziet dat hij wel duidelijk en rustig pan praten als hij de kans krijgt

Wiseguy
25-02-2010, 18:32
Vergelijk mij niet met een schaap....
Misschien moet hij eens de kans krijgen om zich te kunnen bewijzen.
De rest van de politiek heeft ons goed naar de afgrond weten te brengen...
Nee laten we weer met z'n allen daarop stemmen..
Iedereen stemt vanuit zijn eigen problemen o.i.d, heeft niks te maken met dom zijn ofzo..

Schaap!

Naar de afgrond? Welke afgrond heb jij het over?

natasja
26-02-2010, 10:36
ach schei toch uit!!!!!

micha
26-02-2010, 10:58
afgrond?

ik hoorde vanmorgen een dame op de radio die ging op wilders stemmen want dan worden de allochtonen beter verspreid en staan ze niet meer in groepjes bij elkaar op straat.:crying:

Wiseguy
26-02-2010, 11:34
Nou Natasja als je bent een goede weerspiegeling van de gemiddelde Wilders stemmer.

micha
26-02-2010, 12:53
ik stem op wilkers . heb ik ookal gehoord en mijn favoriet: hij doet er teminste wat aan de rest doet helemaal niks.

el bastardo
26-02-2010, 13:43
Mijn favoriet blijft toch: "Hij zegt tenminste wat iedereen denkt..."

natasja
26-02-2010, 15:10
Nou Natasja als je bent een goede weerspiegeling van de gemiddelde Wilders stemmer.

En wat wil je daar nu mee zeggen??
als je bent???

Zeg eens waar ga je zelf op stemmen??
mister wiseguy
Woord: Betweter = 'know-it-all', wiseguy.
(Zelfstandig naamwoord /Noun. -- Uitspraak/pronunciation: betweter).

Een betweter is iemand die denkt dat hij alles beter weet, een eigenwijs persoon. Synoniemen: criticaster, bemoeial, wijsneus, weetal.

hendriks
26-02-2010, 15:30
Wat zou Wilders voor onze economie beteken wanneer hij daadwerkelijk minister president zou worden? Hij verafschuwd de hele islam en maakt vergelijkingen tussen hun profeet en een schaap. Wij drijven als hoog aangeschreven land handel met landen als turkije indonesie enz enz. Dit is tot stand gekomen door een nuchtere kijk en een goed verstand van handel. Deze landen zullen er niet op zitten te wachten met een land handel te drijven waarvan de minister president hun gehele cultuur en geloofovertuiging haat.vaak denken mensen hier niet over na omdat ze de kleine problemen bij hun op straat opgelost willen hebben. De groepjes allochtonen in de straat bijv...
De cartoons die gemaakt zijn door een stel uit denemarken zorgde voor een gehele boycot tegen denemarken. Wat zal zon minister president wel niet voor gevolgen hebben
grtz

Wiseguy
27-02-2010, 05:48
En wat wil je daar nu mee zeggen??
als je bent???

Zeg eens waar ga je zelf op stemmen??
mister wiseguy
Woord: Betweter = 'know-it-all', wiseguy.
(Zelfstandig naamwoord /Noun. -- Uitspraak/pronunciation: betweter).

Een betweter is iemand die denkt dat hij alles beter weet, een eigenwijs persoon. Synoniemen: criticaster, bemoeial, wijsneus, weetal.

Waarom ga je niet in op mijn vraag en probeer je goedkoop te scoren?

Een voor de duidelijkheid wiseguy is een homoniem. Wiseguy is een term die word gebruikt in de mafia voor iemand die "made man" ( in de mafiafamilie) is.
Maar had niet anders verwacht van een wildersaanhanger.

Ik zal mijn vraag even herhalen.

Naar de afgrond? Welke afgrond heb jij het over?

Wat jou vraag betreft.. ik ga stemmen op D66. Ik vind Pechtold een zeer fatsoenlijke man met goede ideeen en een positieve boodschap.

Wiseguy
27-02-2010, 05:55
Wat zou Wilders voor onze economie beteken wanneer hij daadwerkelijk minister president zou worden? Hij verafschuwd de hele islam en maakt vergelijkingen tussen hun profeet en een schaap. Wij drijven als hoog aangeschreven land handel met landen als turkije indonesie enz enz. Dit is tot stand gekomen door een nuchtere kijk en een goed verstand van handel. Deze landen zullen er niet op zitten te wachten met een land handel te drijven waarvan de minister president hun gehele cultuur en geloofovertuiging haat.vaak denken mensen hier niet over na omdat ze de kleine problemen bij hun op straat opgelost willen hebben. De groepjes allochtonen in de straat bijv...
De cartoons die gemaakt zijn door een stel uit denemarken zorgde voor een gehele boycot tegen denemarken. Wat zal zon minister president wel niet voor gevolgen hebben
grtz

Hij is niet eens welkom in Engeland. Verder zal hij Nederland voor lul gaan zetten tegenover het buitenland en zullen internationale betrekkingen verslechten en bedrijven zich niet willen vestigen in Nederland wat weer resulteert in een afname van banen. Dat is toch helemaal niet belangrijk? Het is veel belangrijker dat vrouwen geen hoofddoek mogen dragen :rolleyes:.

smike
27-02-2010, 14:12
In bijna elk west-Europees land is een type/artij als Wilders opgestaan.
Ik denk dat West-Europa Islam-moe is en dat de mensen zeggen Islam, prima maar niet hier en daar sta ik ook achter.

Peter0711
27-02-2010, 14:16
Dit is met de gemiddelde MF bezoeker een lekker onderwerp om over te discuseren hier...................!! Snel weer weg

Wiseguy
27-02-2010, 14:32
In bijna elk west-Europees land is een type/artij als Wilders opgestaan.
Ik denk dat West-Europa Islam-moe is en dat de mensen zeggen Islam, prima maar niet hier en daar sta ik ook achter.

Je refereert naar West-Europa wel ironisch dat wilders zich daar juist van wil distancieren.

Welke hinder ondervind jij in het dagelijks leven van de Islam?

biggz
27-02-2010, 15:12
Welke hinder ondervind jij in het dagelijks leven van de Islam?

Idd ben ik wel benieuwd naar

smike
27-02-2010, 15:22
Je refereert naar West-Europa wel ironisch dat wilders zich daar juist van wil distancieren.

Welke hinder ondervind jij in het dagelijks leven van de Islam?

Een deel van mijn familie is Moslim. De fout binnen de Islam is dat mensen die ouder zijn een soort van halve God status krijgen. Als k mij aan die regels zou moete houden, dan zou ik zo ongeveer niks meer mogen. Uiteraard leid ik mijn eigen leven en laat ik me niks opdringen, maar onder het mom van de Islam wodt er veel druk op mij uitgeoefend. Ik kan ook met Moslims uit mijn omgeving nauwelijks een normale discussie of gesprek aangaan. ten eerste zijn ze te laat qua oleding en intellectueel niveau, te tweede ligt de schuld altjd bij Amerika en uiteindelijk de Joden.
Ik hoorveel antisemitisme door Mslms om mij heen, daardoor krijg je een negatievere kjk op de wereld, het wordt tijd dat dit verandert, ik ga dan ook Wilders stemmen.

Peter0711
27-02-2010, 15:34
Welke hinder ondervind jij in het dagelijks leven van de Islam?

Laat ik vooropstellen dat ik juist een mulitcultureel nederland toejuig!!
Maar eerlijk is eerlijk,heb jij de afgelopen jaren wel eens het nieuws gekeken??? Want ik denk dat je daar je antwoordt hebt! Het is volgens mij niet zozeer dat mensen op straat lastig gevallen worden door een vrouw in een burka,en daardoor haat of onbegrip creeren,maar de media van dit lieftallige land er meer voor zorgt dat de mens vol met onbegrip rondloopt,waardoor automatisch angst wordt gecreerd,en die angst zorgt er weer voor dat als er een vrouw langsloopt in een burka,mensen daar weer last van hebben!! Of als Marrokanen weer in het nieuws komen door welke vorm van overlast ook,hoger in de spotlight staan,als bijvoorbeeld een Nederlander...!! Het is niet altijd rascisme,maar meer onbegrip,want laten we eerlijk zijn,en wonen ook bv chinezen in Nederland,en als wij als Nederland zo racistisch zijn,hadden de andere groepen net zo vaak in het nieuws gekomen!! En volgens mij is het toch keer op keer weer de moslimcultuur die in het nieuws komt..Daardoor ben ik er van overtuigt dat de media een grote invloed is over dit onderwerp!!

Wiseguy
27-02-2010, 15:51
Een deel van mijn familie is Moslim. De fout binnen de Islam is dat mensen die ouder zijn een soort van halve God status krijgen. Als k mij aan die regels zou moete houden, dan zou ik zo ongeveer niks meer mogen. Uiteraard leid ik mijn eigen leven en laat ik me niks opdringen, maar onder het mom van de Islam wodt er veel druk op mij uitgeoefend. Ik kan ook met Moslims uit mijn omgeving nauwelijks een normale discussie of gesprek aangaan. ten eerste zijn ze te laat qua oleding en intellectueel niveau, te tweede ligt de schuld altjd bij Amerika en uiteindelijk de Joden.
Ik hoorveel antisemitisme door Mslms om mij heen, daardoor krijg je een negatievere kjk op de wereld, het wordt tijd dat dit verandert, ik ga dan ook Wilders stemmen.

Ik lees alleen maar drogredenen. Omdat jou familie de Islam aan jou opdringt mogen andere mensen deze godsdienst niet praktiseren?
Ik moest van mijn ouders altijd spruiten eten en die wilde ik niet dus ik wil niet dat mensen die spruiten wel lusten het wel gaan eten.

Snap je hoe krom dat is?

Het ironische is dat jij de moslims beticht van antisemisme maar zelf ben je anti-islam wat jij nou zo erg maakt als de groep die jij verafschuwt.

Een betere wereld begint bij jezelf.

micha
27-02-2010, 16:20
inspelen op onderbuikgevoelens. Mensen bang maken en tweedracht zaaien. zij en wij

Wiseguy
27-02-2010, 17:30
Laat ik vooropstellen dat ik juist een mulitcultureel nederland toejuig!!
Maar eerlijk is eerlijk,heb jij de afgelopen jaren wel eens het nieuws gekeken??? Want ik denk dat je daar je antwoordt hebt! Het is volgens mij niet zozeer dat mensen op straat lastig gevallen worden door een vrouw in een burka,en daardoor haat of onbegrip creeren,maar de media van dit lieftallige land er meer voor zorgt dat de mens vol met onbegrip rondloopt,waardoor automatisch angst wordt gecreerd,en die angst zorgt er weer voor dat als er een vrouw langsloopt in een burka,mensen daar weer last van hebben!! Of als Marrokanen weer in het nieuws komen door welke vorm van overlast ook,hoger in de spotlight staan,als bijvoorbeeld een Nederlander...!! Het is niet altijd rascisme,maar meer onbegrip,want laten we eerlijk zijn,en wonen ook bv chinezen in Nederland,en als wij als Nederland zo racistisch zijn,hadden de andere groepen net zo vaak in het nieuws gekomen!! En volgens mij is het toch keer op keer weer de moslimcultuur die in het nieuws komt..Daardoor ben ik er van overtuigt dat de media een grote invloed is over dit onderwerp!!

Moslimcultuur? Waar heb je het over? Staat er in de Koran dat je moet stelen en mensen lastig moet vallen? Volgens mij weet je niet wat de Islam inhoud.

micha
27-02-2010, 17:45
het leger inzetten tegen burgers. mensen met een nederlands paspoort het land uitzetten. kopvoddentax

guess2007
27-02-2010, 18:07
het leger inzetten tegen burgers. mensen met een nederlands paspoort het land uitzetten. kopvoddentax

Je vedraaid de woorden nog harder dan de gemiddelde linkse media.

Militairen inzetten in probleem wijken waar de politie geen capacaiteit meer voor heeft, enkel ter preventie, en ter bescherming van mensen die dagelijks geterrorisserd worden in hun eigen wijk.

Mensen die weigeren hun 2e paspoort af te staan en het hier zo verkloot hebben dat ze alle rechten die ze hier kregen hebben verneukt, ja die mag je dan het nederlandse paspoort afnemen, wat dan overblijft is je andere land waar je vast ook heel welkom bent.

Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden, als je dat al niet inziet snap ik best dat je ook niet inziet dat nederland zo langzamerhand naar de klote wordt geholpen door een groep randdebielen die het verpest voor een groot deel van de moslims welke wel in nederland een plek gevonden hebben.

Mijn stem krijgt hij niet hoor, maar zie hem toch wel graag met een goede vertegenwoordiging in het kabinet komen.

Peter0711
27-02-2010, 18:23
Moslimcultuur? Waar heb je het over? Staat er in de Koran dat je moet stelen en mensen lastig moet vallen? Volgens mij weet je niet wat de Islam inhoud.

En volgens mij verdraai jij woorden gewoon om het moeilijk doen! Ik beweer toch niet dat deze dingen in de Koran staan of wel?? Maar goed,ik trek me terug uit deze discussie,want dit is totaal zinloos met mensen zoals jou!

micha
27-02-2010, 18:23
Je vedraaid de woorden nog harder dan de gemiddelde linkse media.

Militairen inzetten in probleem wijken waar de politie geen capacaiteit meer voor heeft, enkel ter preventie, en ter bescherming van mensen die dagelijks geterrorisserd worden in hun eigen wijk.

Mensen die weigeren hun 2e paspoort af te staan en het hier zo verkloot hebben dat ze alle rechten die ze hier kregen hebben verneukt, ja die mag je dan het nederlandse paspoort afnemen, wat dan overblijft is je andere land waar je vast ook heel welkom bent.

Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden, als je dat al niet inziet snap ik best dat je ook niet inziet dat nederland zo langzamerhand naar de klote wordt geholpen door een groep randdebielen die het verpest voor een groot deel van de moslims welke wel in nederland een plek gevonden hebben.

Mijn stem krijgt hij niet hoor, maar zie hem toch wel graag met een goede vertegenwoordiging in het kabinet komen.


dus mensen mogen gewoon dagelijks op hun ziel getrapt worden?

blackadder
27-02-2010, 18:26
dus mensen mogen gewoon dagelijks op hun ziel getrapt worden?
Dat gebeurt toch al?

Wiseguy
27-02-2010, 18:28
En volgens mij verdraai jij woorden gewoon om het moeilijk doen! Ik beweer toch niet dat deze dingen in de Koran staan of wel?? Maar goed,ik trek me terug uit deze discussie,want dit is totaal zinloos met mensen zoals jou!

Ik verdraai geen woorden. Je hebt het over een islamitische cultuur die leid tot criminaliteit. Dat slaat helemaal nergens op.Typisch populistisch gedrag je schopt iedereen tegen zijn schenen maar als er teruggetrapt word ren je weg met de staart tussen je benen. Blijkbaar wil je alleen discusseren met mensen die het met je eens zijn.

hendriks
27-02-2010, 18:33
Ik verdraai geen woorden. Je hebt het over een islamitische cultuur die leid tot criminaliteit. Dat is absurd! Ren maar weg knulletje.
Zie je de criminaliteit door deze islamitische cultuur terug in de landen van herkomst. Het ligt aan de mensen die wij hierheen hebben gehaald.. Arbeiders die in hun land van herkomst al geen toekomst hadden en hier voor een schijnloontje een baan kregen.. ouderen die na veertig jaar in nl te hebben gewoond nog geen nl kunnen,,,,, belachelijk.
En dan geven hun de nederlandse staat de schuld dat inburgeringscursussen niet vanaf het begin zijn aangeboden:wacko:
Wilders daar heb je niks aan. Hij spreekt je aan op je onderbuik gevoel, iedereen wuil dat er wat gebeurt.. maar er is meer dan alleen de probleem jongeren in nl. hoort iemand hem daar wat over zeggen

Wiseguy
27-02-2010, 18:35
Je vedraaid de woorden nog harder dan de gemiddelde linkse media.

Militairen inzetten in probleem wijken waar de politie geen capacaiteit meer voor heeft, enkel ter preventie, en ter bescherming van mensen die dagelijks geterrorisserd worden in hun eigen wijk.

Mensen die weigeren hun 2e paspoort af te staan en het hier zo verkloot hebben dat ze alle rechten die ze hier kregen hebben verneukt, ja die mag je dan het nederlandse paspoort afnemen, wat dan overblijft is je andere land waar je vast ook heel welkom bent.

Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden, als je dat al niet inziet snap ik best dat je ook niet inziet dat nederland zo langzamerhand naar de klote wordt geholpen door een groep randdebielen die het verpest voor een groot deel van de moslims welke wel in nederland een plek gevonden hebben.

Mijn stem krijgt hij niet hoor, maar zie hem toch wel graag met een goede vertegenwoordiging in het kabinet komen.

Weer iemand die marokkanen niet kan onderscheiden met moslims. Wat heeft de Islam te maken met het lastigvallen van mensen :fp:.

guess2007
27-02-2010, 18:35
dus mensen mogen gewoon dagelijks op hun ziel getrapt worden?

Dat bedoel ik nou, draai het gewoon maar om.
Nooit hoor je iemand over indonesiers, chinezen, limburgers, joden, en ook de turken zijn inmiddels een compleet geaccepteerde gemeenschap.
Het is 1 groep die zogenaamd steeds beledigd word, hoe zou dat dan komen? Zijn we echt zo intollerant hier in nederland of zijn we zo geworden door het gedrag van ze?

Doe normaal, pas je aan en draai mee in de cultuur waar je ooit als gast gekomen bent dan trapt er niemand op je ziel.

guess2007
27-02-2010, 18:37
Weer iemand die marokkanen niet kan onderscheiden met moslims. Wat heeft de Islam te maken met het lastigvallen van mensen :fp:.

Lees het nog eens 4 keer dan zie je het misschien, ik maak juist een onderscheid.

Wiseguy
27-02-2010, 18:39
Zie je de criminaliteit door deze islamitische cultuur terug in de landen van herkomst. Het ligt aan de mensen die wij hierheen hebben gehaald.. Arbeiders die in hun land van herkomst al geen toekomst hadden en hier voor een schijnloontje een baan kregen.. ouderen die na veertig jaar in nl te hebben gewoond nog geen nl kunnen,,,,, belachelijk.
En dan geven hun de nederlandse staat de schuld dat inburgeringscursussen niet vanaf het begin zijn aangeboden:wacko:
Wilders daar heb je niks aan. Hij spreekt je aan op je onderbuik gevoel, iedereen wuil dat er wat gebeurt.. maar er is meer dan alleen de probleem jongeren in nl. hoort iemand hem daar wat over zeggen

Waar heb je iemand zien ontkennen dat er problemen zijn met jeugd? Ik erken dat! Ik zie alleen niet in wat dit de islam te maken heeft. Dus omdat marokkaanse jongetjes mensen op straat lastigvallen deugt de Islam niet?

Wanneer gaan mensen eens onderscheid maken tussen religie en afkomst?

Wiseguy
27-02-2010, 18:43
Lees het nog eens 4 keer dan zie je het misschien, ik maak juist een onderscheid.



Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden, als je dat al niet inziet snap ik best dat je ook niet inziet dat nederland zo langzamerhand naar de klote wordt geholpen door een groep randdebielen die het verpest voor een groot deel van de moslims welke wel in nederland een plek gevonden hebben.

Hierin geef je aan dat een groep randdebielen het verpest voor de moslims die wel een plek hebben gevonden in de maatschappij. Daarmee leg je de link tussen raddraaiers en de Islam. Denk je dat die onruststokers overlast veroorzaken omdat dat bij hun religie hoort? Dat slaat toch nergens op. Dus waarom moeten de moslims zich verantwoorden voor het gedrag van marokkaanse straatschofjes.

Wiseguy
27-02-2010, 18:44
Dat bedoel ik nou, draai het gewoon maar om.
Nooit hoor je iemand over indonesiers, chinezen, limburgers, joden, en ook de turken zijn inmiddels een compleet geaccepteerde gemeenschap.
Het is 1 groep die zogenaamd steeds beledigd word, hoe zou dat dan komen? Zijn we echt zo intollerant hier in nederland of zijn we zo geworden door het gedrag van ze?

Doe normaal, pas je aan en draai mee in de cultuur waar je ooit als gast gekomen bent dan trapt er niemand op je ziel.

Hier heb je een punt. Die jongeren mogen wat mij betreft aangepakt worden, maar is dat een argument om hoofddoeken te verbieden?

micha
27-02-2010, 18:45
[quote=guess2007;881253]Dat bedoel ik nou, draai het gewoon maar om.
Nooit hoor je iemand over indonesiers, chinezen, limburgers, joden, en ook de turken zijn inmiddels een compleet geaccepteerde gemeenschap.
Het is 1 groep die zogenaamd steeds beledigd word, hoe zou dat dan komen? Zijn we echt zo intollerant hier in nederland of zijn we zo geworden door het gedrag van ze?


en antillianen dan?

guess2007
27-02-2010, 18:55
[quote=guess2007;881253]Dat bedoel ik nou, draai het gewoon maar om.
Nooit hoor je iemand over indonesiers, chinezen, limburgers, joden, en ook de turken zijn inmiddels een compleet geaccepteerde gemeenschap.
Het is 1 groep die zogenaamd steeds beledigd word, hoe zou dat dan komen? Zijn we echt zo intollerant hier in nederland of zijn we zo geworden door het gedrag van ze?


en antillianen dan?


Zelfde verhaal?

guess2007
27-02-2010, 18:57
Dus waarom moeten de moslims zich verantwoorden voor het gedrag van marokkaanse straatschofjes.

Omdat het vrij normaal is dat je verantwoording neemt over je kinderen.

hendriks
27-02-2010, 18:58
Dat bedoel ik nou, draai het gewoon maar om.
Nooit hoor je iemand over indonesiers, chinezen, limburgers, joden, en ook de turken zijn inmiddels een compleet geaccepteerde gemeenschap.
Het is 1 groep die zogenaamd steeds beledigd word, hoe zou dat dan komen? Zijn we echt zo intollerant hier in nederland of zijn we zo geworden door het gedrag van ze?

Doe normaal, pas je aan en draai mee in de cultuur waar je ooit als gast gekomen bent dan trapt er niemand op je ziel.
whahahah, limburgers :D, woon tegenwoordig zelf in limburg wat een volk:eek:

hendriks
27-02-2010, 19:01
Waar heb je iemand zien ontkennen dat er problemen zijn met jeugd? Ik erken dat! Ik zie alleen niet in wat dit de islam te maken heeft. Dus omdat marokkaanse jongetjes mensen op straat lastigvallen deugt de Islam niet?

Wanneer gaan mensen eens onderscheid maken tussen religie en afkomst?
je hebt gelijk dat zou los van elkaar moeten staan. Maar ik denk dat het lastige is of hun geloof hun cultuur negatief beinvloed wat leid tot criminaliteit. of dat het alleen ligt aan hun cultuur. geloof en cultuur zijn in deze discussie twee losstaande dingen, maar zijn voor de meeste mensen moeilijk te onderscheiden

hendriks
27-02-2010, 19:04
[quote=micha;881260]


Zelfde verhaal?
Zoals ik het beleef wanneer ik met andere praat maakt men geen onderscheid meer tussen deze bevolkingsgroepen..
wanneer ze anders zijn of een andere huidskleur hebben word er negatief over gesproken. De marokkanen steken er met de cijfertjes bovenuit maar de gemiddeldende nederlander kent deze niet eens... Deze jongeren hebben een eigen straatcultuur gecreerd en maken onderling zelf ook geen verschil tussen elkaar ze spreken over ,wij allochtonen

hendriks
27-02-2010, 19:06
http://http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI
voorbeeld hoe de derde generatie over nl denkt

Peter0711
27-02-2010, 19:24
Ik verdraai geen woorden. Je hebt het over een islamitische cultuur die leid tot criminaliteit. Dat slaat helemaal nergens op.Typisch populistisch gedrag je schopt iedereen tegen zijn schenen maar als er teruggetrapt word ren je weg met de staart tussen je benen. Blijkbaar wil je alleen discusseren met mensen die het met je eens zijn.

Hey slimme,haal jij niet posts door elkaar???? Want ik heb nergens vermeld dat de islamitische cultuur tot criminaliteit leid hoor.Ik denk dat jij gewoon rustig moet leren lezen,en niet bij elke zin al op je achterste been gaat staan,want je verdraaid niet alleen woorden,je leest ze ook nog eens totaal verkeerd!!

Maar goed,als ik dan de rest van je posts lees,verklaard dat alweer genoeg..Je moet niet zo zielig doen man,want het is bij lange na niet zo negatief alsdat jij het maakt!!

guess2007
27-02-2010, 19:39
http://http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI



Trieste ventjes, zie ze aan het eind van de maand staan bij de pin om te kijken of die paar euries die ze van de overheid, waar ze zo op schijten, krijgen al op de bank staan.
Als je nou werkelijk op alle vlakken van het leven faalt kun je alleen nog roepen dat je er schijt aan hebt, dan valt het minder op dat je een grote fail bent en kom je tenminste bij de 12 jarige nog stoer over terwijl de rest je uitlacht.

blackadder
28-02-2010, 00:54
http://www.youtube.com/watch?v=PPEG1bna6o8

cholitzu
28-02-2010, 01:25
Never judge a book by the cover!








Wat de boer niet kent eet hij niet!

hendriks
28-02-2010, 01:58
http://www.youtube.com/watch?v=PPEG1bna6o8
whahahah geweldig:thup:

cholitzu
28-02-2010, 02:30
FREEDOM OF SPEECH SUMMIT: GEERT WILDERS "WE ARE ALL ISRAEL NOW" Part II


http://www.youtube.com/watch?v=3W5JgQftaTI&feature=player_embedded

cholitzu
28-02-2010, 02:35
http://www.geencommentaar.nl/media/wildersposter3.gif

rafi
28-02-2010, 11:13
http://www.youtube.com/watch?v=PPEG1bna6o8

hahaha mooi gemaakt.

PigDog
03-03-2010, 20:51
Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden, als je dat al niet inziet snap ik best dat je ook niet inziet dat nederland zo langzamerhand naar de klote wordt geholpen door een groep randdebielen die het verpest voor een groot deel van de moslims welke wel in nederland een plek gevonden hebben.



Helaas, gaat je relaas niet op....

ROTTERDAM - In een interview met de Playboy trekt PVV-er Geert Wilders weer alle registers open. In het blad, dat donderdag in de winkels ligt, doet hij enkele harde uitspraken.

De presentatoren Jeroen Pauw en Paul Witteman noemt hij 'verschrikkelijke mensen' Ook verklaart hij waarom hij bijna geen vrienden heeft: 'Ik ben geen sociaal dier. Ik zie mezelf niet als lastig, de rest is gewoon gezapig, lief en saai.''

Zijn voorstel voor de 'kopvoddentax' - belasting voor hoofddoekjes', daar staat hij nog steeds achter. "Volgens mij zijn we sinds die kopvoddentax alleen maar meer gestegen in de peilingen. Als je niet af en toe hard bent, blijven ze zitten gapen in de politiek." (EBO)

guess2007
03-03-2010, 22:02
Originally Posted by guess2007 http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=881241#post881241)
Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden



"Volgens mij zijn we sinds die kopvoddentax alleen maar meer gestegen in de peilingen. Als je niet af en toe hard bent, blijven ze zitten gapen in de politiek."

Gamma

GerritTonijn
03-03-2010, 22:04
praxis

Leventdepevent
04-03-2010, 07:39
maar ondertussen is die pvv wel de grootste partij in almere :S

Iwan
04-03-2010, 09:20
Geert Wilders is een baas...

PigDog
04-03-2010, 10:14
Kopvoddentax was een grote stunt om de media wakker te schudden.


Zijn voorstel voor de 'kopvoddentax' - belasting voor hoofddoekjes', daar staat hij nog steeds achter.


Alpha et Omega.

stunt
Uitspraak: stʏnt de -woord (mannelijk) stunts Zelfst. Naamw. iets wat je doet of iets dat gebeurt dat erg opvalt. Synoniem: iets opzienbarends `gevaarlijke stunts uithalen` `een geniale marketingstunt`


voorstel
Uitspraak: 'vorstɛl het -woord voorstellen Zelfst. Naamw. plan dat andere mensen mogen goedkeuren of afkeuren `een voorstel doen` `een voorstel tot verbetering`

Wat jij een mediastunt noemt, noemt hij een voorstel in de 2e kamer, waar hij nog steeds achter staat.
Zo heeft hij al tientallen belachelijke voorstellen gedaan, die ieder normaal mens zou afkeuren. Deze man zit niet in de kamer als staatman, maar als clown. Alleen een clown weet dat hij grapjes maakt, maar Geert blijft nog achter zijn voorstel staan ook. Geert kost de samenleving op deze manier heel veel geld. (Laten we het een keer niet over zijn overdreven beveiliging hebben) Ieder voorstel moet namelijk behandeld worden in een democratisch proces. Dan zitten er gemiddeld honderd serieuze politici tegen een dom, kinderlijk voorstel te stemmen. Ik wil niet dat er zulke mensen in een serieuze landsregering zitten. Ik wil niet dat er piassen via de regeringszetels de media zitten op te geilen. Ik wil ook niet dat er duurbetaalde mensen zomaar weglopen uit de kamer als ze het er niet mee eens zijn. Ik wil gewoon dat ze werken aan ons land, serieus, en hard.
En met oplossingen komen voor problemen, in plaats van ze alleen maar te benoemen. Ook niet "als mediastunt".
Het is daar geen circus, en zeker geen mediacircus.
Daar worden beslissingen genomen, of je het eens bent of niet, die voor jaren gevolgen hebben, of niet meer omkeerbaar zijn.
Als Geert lollig wil doen, moet hij op een bierkratje naast de V&D gaan staan blaten.
Als hij films wil maken, moet hij lekker naar de kunstacedemie gaan.
Ik schaam me dat ik deel uit maak van een land met hoge normen en waarden, en zo'n schertsfiguur in de regering. Dan heb ik liever, net zoals Italië had, een pornoster.
Bobby Eden for President!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fa/Bobbi_Eden.jpg

Zij blondeert haar haren ook, alleen ziet het er net iets beter uit.
Voor de rest zullen haar voorstellen,qua inhoud, niet veel verschillen...

:thup:

Leventdepevent
04-03-2010, 10:21
Alpha et Omega.

stunt
Uitspraak: stʏnt de -woord (mannelijk) stunts Zelfst. Naamw. iets wat je doet of iets dat gebeurt dat erg opvalt. Synoniem: iets opzienbarends `gevaarlijke stunts uithalen` `een geniale marketingstunt`


voorstel
Uitspraak: 'vorstɛl het -woord voorstellen Zelfst. Naamw. plan dat andere mensen mogen goedkeuren of afkeuren `een voorstel doen` `een voorstel tot verbetering`

Wat jij een mediastunt noemt, noemt hij een voorstel in de 2e kamer, waar hij nog steeds achter staat.
Zo heeft hij al tientallen belachelijke voorstellen gedaan, die ieder normaal mens zou afkeuren. Deze man zit niet in de kamer als staatman, maar als clown. Alleen een clown weet dat hij grapjes maakt, maar Geert blijft nog achter zijn voorstel staan ook. Geert kost de samenleving op deze manier heel veel geld. (Laten we het een keer niet over zijn overdreven beveiliging hebben) Ieder voorstel moet namelijk behandeld worden in een democratisch proces. Dan zitten er gemiddeld honderd serieuze politici tegen een dom, kinderlijk voorstel te stemmen. Ik wil niet dat er zulke mensen in een serieuze landsregering zitten. Ik wil niet dat er piassen via de regeringszetels de media zitten op te geilen. Ik wil ook niet dat er duurbetaalde mensen zomaar weglopen uit de kamer als ze het er niet mee eens zijn. Ik wil gewoon dat ze werken aan ons land, serieus, en hard.
En met oplossingen komen voor problemen, in plaats van ze alleen maar te benoemen. Ook niet "als mediastunt".
Het is daar geen circus, en zeker geen mediacircus.
Daar worden beslissingen genomen, of je het eens bent of niet, die voor jaren gevolgen hebben, of niet meer omkeerbaar zijn.
Als Geert lollig wil doen, moet hij op een bierkratje naast de V&D gaan staan blaten.
Als hij films wil maken, moet hij lekker naar de kunstacedemie gaan.
Ik schaam me dat ik deel uit maak van een land met hoge normen en waarden, en zo'n schertsfiguur in de regering. Dan heb ik liever, net zoals Italië had, een pornoster.
Bobby Eden for President!

:thup:
dat zouden ze hier in het kabinet wel willen:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:PtQnKYj2LhG-GM:http://images.marktnet.eu/adimg/200706/773219-8878-100x80-t.jpg (http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://images.marktnet.eu/adimg/200706/773219-8878-100x80-t.jpg&imgrefurl=http://www.marktnet.nl/aanbieder/183992/%3Fv%3Dg%26p%3D21&usg=__bpZkK6JNRMqjflh9VT1jfmMieSk=&h=80&w=100&sz=4&hl=nl&start=4&um=1&itbs=1&tbnid=PtQnKYj2LhG-GM:&tbnh=66&tbnw=82&prev=/images%3Fq%3Dbobby%2Beden%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa% 3DN%26tbs%3Disch:1)

PigDog
04-03-2010, 10:26
Dat doet Wilders ook, alleen is de pik dan verwisseld voor iets anders.
Hij weet alleen nog niet in welk gat het hoort....

http://jelleberghuis.files.wordpress.com/2009/09/wilders.jpg

Leventdepevent
04-03-2010, 10:32
Dat doet Wilders ook, alleen is de pik dan verwisseld voor iets anders.
Hij weet alleen nog niet in welk gat het hoort....

http://jelleberghuis.files.wordpress.com/2009/09/wilders.jpg
haha valt nog mee dat ie hem niet in zn kont duwt

hendriks
04-03-2010, 17:02
http://www.tctubantia.nl/regio/almelo-buiten/6320903/TON-Kandidaat-Twenterand-rechtsextremistisch.ece
helaas trekken dit soort partijen vaak gevalletjes als dit aan..
Vind trots op nederland beter als de pvv maar ok.
De pvv heeft wel een erg strenge screening trouwens

Wiseguy
04-03-2010, 18:02
Wat is het toch een karikatuur. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het satire is.