PDA

View Full Version : Trainer slaat toeschouwer knock-out



Marchant
25-02-2010, 12:44
NUEVO IMPERIAL - Een Chileense trainer was het niet eens met het verlies van zijn boksende broer. Hij besloot verhaal te halen in de ring bij de tegenstander.
Daarop gingen ook toeschouwers zich ermee bemoeien en liep de zaak volledig uit de hand.

De trainer sloeg een van hen met een klap knock-out. Wonderwel hield het slachtoffer geen blijvend letsel over aan de goedgeplaatste linkse hoek. (ANP/REUTERS)

kijk hier het filmpje

http://ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/466018/2010/02/25/Trainer-slaat-toeschouwer-knock-out.dhtml

Marchant
25-02-2010, 12:53
haal maar weg kut filmpje doet het niet meer!

Justinian
25-02-2010, 13:06
Jawel, filmpje doet het wel.

Peter0711
25-02-2010, 13:08
Jawel hoor...Doet het prima..Top..thanks!!

Schandalig trouwens,dit soort acties!!

Leventdepevent
25-02-2010, 13:30
bij mij doet ie het niet hoor jongens

natasja
25-02-2010, 14:31
heb ook weleens een wedstrijd meegemaakt waarbij het publiek helemaal gek werd,
waren toen duitse turken geloof ik, mijn zusje kwam goed weg want die stond net iets te verder van die gozer die een trap naar haar hoofd maakte.
was best een enge situatie toen..

goro
25-02-2010, 14:45
Hmmm, moet wel iets bekennen... Ik coachte vroeger een pupil van me... Hij kreeg een trap in zijn kruis en draaide zich om. De andere bleef verder vechten en de arbiter kwam er niet tussen... Ik ging door het lint en gaf die kerel een low kick...


Ik begon bijna te knokken en toen realiseerde ik me, hola waar ben ik mee bezig... Ik ben de zaal uitgegaan vanwege schaamte en spijt. Even afkoelen buiten. Drna heb ik mijn excuses aangeboden aan hem en zijn trainer.

Soms doet een mens rare dingen. Normaal ben ik een rustige kerel...

Peter0711
25-02-2010, 15:48
Hmmm, moet wel iets bekennen... Ik coachte vroeger een pupil van me... Hij kreeg een trap in zijn kruis en draaide zich om. De andere bleef verder vechten en de arbiter kwam er niet tussen... Ik ging door het lint en gaf die kerel een low kick...


Ik begon bijna te knokken en toen realiseerde ik me, hola waar ben ik mee bezig... Ik ben de zaal uitgegaan vanwege schaamte en spijt. Even afkoelen buiten. Drna heb ik mijn excuses aangeboden aan hem en zijn trainer.

Soms doet een mens rare dingen. Normaal ben ik een rustige kerel...



Jaja...Tuig :D

Kemal
25-02-2010, 19:58
hahah mooi om te zien en idd echt goed geplaatst die linkerhoek

goro
26-02-2010, 13:38
Jaja...Tuig :D
je hebt me weer door!

Justinian
26-02-2010, 13:49
Hmmm, moet wel iets bekennen... Ik coachte vroeger een pupil van me... Hij kreeg een trap in zijn kruis en draaide zich om. De andere bleef verder vechten en de arbiter kwam er niet tussen... Ik ging door het lint en gaf die kerel een low kick...


Ik begon bijna te knokken en toen realiseerde ik me, hola waar ben ik mee bezig... Ik ben de zaal uitgegaan vanwege schaamte en spijt. Even afkoelen buiten. Drna heb ik mijn excuses aangeboden aan hem en zijn trainer.

Soms doet een mens rare dingen. Normaal ben ik een rustige kerel...
Ik kan het wel begrijpen. De emotie wint het dan van het verstand ;) Netjes dat je je excuses hebt aangeboden.

goro
26-02-2010, 14:03
Ik kan het wel begrijpen. De emotie wint het dan van het verstand ;) Netjes dat je je excuses hebt aangeboden.
Dat was het minste wat ik kon doen. Echt beschamend... Het is al jaren geleden maar ik heb toch 5 jaar niet meer mogen coachen van de club...

Een straf zoals Akoi...

Ronald
27-02-2010, 01:32
Ik kan het wel begrijpen.
Ik kan het wel begrijpen dat jij het kunt begrijpen ;) :D