PDA

View Full Version : Italie



micha
28-02-2010, 12:55
Ben al weleens in Toscane geweest en ook in Venetie maar ik wil weer naar Italie maar vooral niet naar de hollandse toereisten bende.

iemand tips? ik wil lekker aan het strand liggen met een leuk stadje in de buurt.

payap
28-02-2010, 12:58
In Napels heb je denk ik wel een paar leuke wijken waar je weinig toeristen zal tegenkomen. Maar helaas geen strand dan.

Ronald
28-02-2010, 13:13
Ik zit er zelf ook aan te denken om dit jaar naar Italië te gaan dus ben wel benieuwd naar reacties (alhoewel ik zelf alleen nooit lang aan het strand lig ;)).

micha
28-02-2010, 13:20
Toscane is echt waanzinnig. die gebouwen het strand de vrouwen en het eten. alles mooi en relax. maar ik wil nu weer ergens anders heen. blijf weg bij de meren. Como Garda want daar zitten ze:eek:

Peter0711
28-02-2010, 13:22
Napels,das een linke stad!! Daardoor ook weinig toerisme volgens mij.

Napels opgeschrikt door moorden - Buitenland - de Volkskrant (http://www.volkskrant.nl/buitenland/article365500.ece/Napels_opgeschrikt_door_moorden) (artiel is uit 2006,maar wat ik begrijp nog niet echt veranderd!)

Sicilie is volgens mij ook niet zo denderend met toerisme,en wel een hele mooie vakantie locatie met veel bezienswaardigheden! (En zelfs een strand voor Micha...........)

micha
28-02-2010, 13:45
ik ga met de auto met 3 kids dus ik vind sicilie een beetje ver maar ik zag net een mooi huisje in Puglia.
de laatste keer zat in castellioni della pescaia en na een week werden daar de voorrondes gehouden van Miss Italia:cool2:

Ronald
28-02-2010, 14:06
Toscane is echt waanzinnig.
Nog plekken of plaatsen in Toscane die je me aan kunt raden misschien? Ik ben al een aantal keren in Italië geweest maar Toscane ben ik tot nu toe alleen nog maar doorheen gereden.

Kemal
28-02-2010, 14:10
ik ga met de auto met 3 kids

heb je al weer een auto op de kop getikt dan..?;)

micha
28-02-2010, 14:23
heb je al weer een auto op de kop getikt dan..?;)


nee nog niet deze week zit ff thuis ( vandaar mijn postpiek ) maar volgende week hoop ik een deal te kunnen maken

Kemal
28-02-2010, 14:43
nee nog niet deze week zit ff thuis ( vandaar mijn postpiek ) maar volgende week hoop ik een deal te kunnen maken

Nou met de door jouw gewenste Audi A6 zal dat ritje geen probleem zijn..;)

Fr3ddy
28-02-2010, 14:48
Vorig jaar 3x naar Italie geweest.

Sardinie was het leukst.. echt een aanrader. Goed te doen met auto.. veerboot..

Marchant
28-02-2010, 15:25
Ben al weleens in Toscane geweest en ook in Venetie maar ik wil weer naar Italie maar vooral niet naar de hollandse toereisten bende.

iemand tips? ik wil lekker aan het strand liggen met een leuk stadje in de buurt.

Ceriale
Een klein stadje (dorp) tussen Alasio en Albenga. ligt in de bloemen riviera.
Dus goed te doen met kids in de auto.
In mijn ogen 1 van de mooiste plekken van de wereld.
Gezellig , niet super bekend bij de nederlandse toeristen(die liggen aan het Garda meer:fp:), en heerlijk eten.
Ligt er aan wat je wilt zelfs in Rome kun je naar het strand. half uurtje met een treintje

micha
28-02-2010, 16:45
klinkt allemaal goed mensen . ik ga er eens verdiepen.

@kemal met die vakantie in mijn achterhoofd ben ik nou aan het zoeken;)

Leventdepevent
02-03-2010, 10:39
ben alleen nog maar een stuk of 7x in milaan geweest.....is wel aardig, vooral het vrouwelijkschoon wat daar rondloopt ;)... maar de stad opzich is niet heel bijzonder

micha
02-03-2010, 11:38
Milaan is super! zoveel knappe vrouwen bij elkaar is echt zeldzaam.

@ronald Toscane is overal echt mooi . ga lekker in de buurt van Pisa zitten aan de zee. Dan kun je ook nog een dagje sightseeing inplannen

Leventdepevent
02-03-2010, 11:48
Milaan is super! zoveel knappe vrouwen bij elkaar is echt zeldzaam.

@ronald Toscane is overal echt mooi . ga lekker in de buurt van Pisa zitten aan de zee. Dan kun je ook nog een dagje sightseeing inplannen
ja echt heul zeldzaam....ga maar eens tijdens de Fashion week naar Milaan dan kijk je je ogen uit!

Kemal
02-03-2010, 12:33
Geen-Italiè....

hahaha

dirk5
02-03-2010, 12:38
Van de zomer voor mijn broer zijn trouwerij in Florance geweest. Geen strand, maar wel een mooie stad.

Ook een mooie plek om van je frustraties af te komen, dagje met auto door de stad rijden en je voelt je meteen weer een beter mens.

micha
02-03-2010, 15:05
Er is geen land ter wereld met zoveel kunstobjecten als de stad Florence..

PigDog
02-03-2010, 16:19
Ik vond Viareggio wel een leuk stadje.
Vlak bij Forte di Marmi, waar de rijken van Italië hun kiet hebben (Agnelli's enz) Het is een klein kustplaatsje met een schitterende gerenoveerde boulevard waar je tot 's nachts kan winkelen en flaneren.
Voor de rest strand, bos en campings waar nog niet veel Nederlanders zijn waargenomen.
Tip: 's avonds komt in het haventje aan de boulevard een bootje aan waar je verse gebakken vis kan kopen, zo uit de zee in het vet (Fritto Misto)
Bellissimo!
Pisa, Florence, Sienna en de marmermijnen op rij-afstand...
O ja, en op de terugweg even een de-tour naar de Ferrrari-fabriek.

micha
02-03-2010, 17:58
Ik vond Viareggio wel een leuk stadje.
Vlak bij Forte di Marmi, waar de rijken van Italië hun kiet hebben (Agnelli's enz) Het is een klein kustplaatsje met een schitterende gerenoveerde boulevard waar je tot 's nachts kan winkelen en flaneren.
Voor de rest strand, bos en campings waar nog niet veel Nederlanders zijn waargenomen.
Tip: 's avonds komt in het haventje aan de boulevard een bootje aan waar je verse gebakken vis kan kopen, zo uit de zee in het vet (Fritto Misto)
Bellissimo!
Pisa, Florence, Sienna en de marmermijnen op rij-afstand...
O ja, en op de terugweg even een de-tour naar de Ferrrari-fabriek.


Bella Italia!!

Ronald
02-03-2010, 18:51
Ik vond Viareggio wel een leuk stadje.
Vlak bij Forte di Marmi, waar de rijken van Italië hun kiet hebben (Agnelli's enz) Het is een klein kustplaatsje met een schitterende gerenoveerde boulevard waar je tot 's nachts kan winkelen en flaneren.
Voor de rest strand, bos en campings waar nog niet veel Nederlanders zijn waargenomen.
Tip: 's avonds komt in het haventje aan de boulevard een bootje aan waar je verse gebakken vis kan kopen, zo uit de zee in het vet (Fritto Misto)
Bellissimo!
Pisa, Florence, Sienna en de marmermijnen op rij-afstand...
O ja, en op de terugweg even een de-tour naar de Ferrrari-fabriek.
Klinkt erg goed! :)

Italian*Berlusconi*
02-03-2010, 19:13
Amalfi Coast Italy Travel and Leisure - Hotels, Accommodation Lifestyle AmalfiCoast excellence (http://www.amalficoast.com/)

nuff said!! ;) have fun

Marchant
02-03-2010, 19:19
Amalfi Coast Italy Travel and Leisure - Hotels, Accommodation Lifestyle AmalfiCoast excellence (http://www.amalficoast.com/)

nuff said!! ;) have fun


ach wat weet jij er nou van!!!;)

MB667
03-03-2010, 08:51
ben alleen nog maar een stuk of 7x in milaan geweest.....is wel aardig, vooral het vrouwelijkschoon wat daar rondloopt ;)... maar de stad opzich is niet heel bijzonder

Ik ga volgende week 5 dgn naar Milaan ivm met vechtgala 13 mei. Heb je ook nog tips waar je goed ( maar wel niet te duur) kunt uitgaan, eten etc?

bij voorbaat dank!

Leventdepevent
03-03-2010, 09:04
Ik ga volgende week 5 dgn naar Milaan ivm met vechtgala 13 mei. Heb je ook nog tips waar je goed ( maar wel niet te duur) kunt uitgaan, eten etc?

bij voorbaat dank!
ben daar voor mn werk geweest,en heb een aantal x in Galeria gegeten....heel lekker maar wel duur,maar ja baas betaalt he