PDA

View Full Version : Verschil in nieuws brengen Telegraaf en Nu.nl



Dennuz
03-03-2010, 11:36
Zag dit staan op Geenstijl.. Check beide nieuwsberichten over hetzelfde incident..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6187351/__Turkse_familie_zet_ziekenhuis_op_kop__.html

http://www.nu.nl/binnenland/2197162/familie-zet-ziekenhuis-stelten.html

Ben altijd wel benieuwd wat er gestaan had als het een kamper familie was geweest ofzo.. Er is al veel discussie geweest over het noemen van nationaliteiten in dit soort nieuwsberichten.
Wat vinden jullie? Pakt Nu.nl het goed aan of vind je dat de Telegraaf het juist doet?

Kim
03-03-2010, 12:07
Ik vind het niet nodig dat er 'Turken' bijstaat.
Dit zorgt gelijk weer voor vooroordelen. Ik denk niet dat je een Turk moet zijn om
je achterlijk te gedragen.

Leventdepevent
03-03-2010, 12:23
weer een gevalletje onbegrip van beide kanten

Marchant
03-03-2010, 12:53
Als het Marokkanen zijn of Antillianen staat het er ook bij dus waarom niet bij Turken?
Het waren Turken dus waarom zou je ze geen Turken noemen.

Leventdepevent
03-03-2010, 13:16
Als het Marokkanen zijn of Antillianen staat het er ook bij dus waarom niet bij Turken?
Het waren Turken dus waarom zou je ze geen Turken noemen.
das waar, maar als t nederlanders zijn staat het er niet bij.

Wiseguy
03-03-2010, 13:19
De afkomst is niet relevant voor de misdaad. Dat de Telegraaf een populistische krant is dat is allang bekend.

Dennuz
03-03-2010, 13:21
Als het Marokkanen zijn of Antillianen staat het er ook bij dus waarom niet bij Turken?
Het waren Turken dus waarom zou je ze geen Turken noemen.

Bij Polen of andere Oostblok groepen staat het er ook vaak gewoon bij.. Vraag is natuurlijk in hoeverre het toegevoegde waarde heeft..

Marchant
03-03-2010, 13:25
das waar, maar als t nederlanders zijn staat het er niet bij.

Dat mag er van mij ook bij , of iedereen noemen of niemand

Leventdepevent
03-03-2010, 13:28
Dat mag er van mij ook bij , of iedereen noemen of niemand
ja ben ik het volledig mee eens!!:thup:

Biiyen
03-03-2010, 14:15
De afkomst is niet relevant voor de misdaad. Dat de Telegraaf een populistische krant is dat is allang bekend.

De afkomst is wel degelijk relevant voor de misdaad!

Zo kun je namelijk statistieken maken en op basis van statistieken kun je werken naar een gedegen oplossing. bv, extra moslim-zorgtax op de reguliere zorgkosten omdat die een heleboel extra wensen hebben , bv arts van hetzelfde geslacht, gebedsruimtes enz enz en omdat ze zich niet kunnen gedragen in een zorginstelling.

Wiseguy
03-03-2010, 14:22
De afkomst is wel degelijk relevant voor de misdaad!

Zo kun je namelijk statistieken maken en op basis van statistieken kun je werken naar een gedegen oplossing. bv, extra moslim-zorgtax op de reguliere zorgkosten omdat die een heleboel extra wensen hebben , bv arts van hetzelfde geslacht, gebedsruimtes enz enz en omdat ze zich niet kunnen gedragen in een zorginstelling.

Dat is allemaal leuk en aardig maar voor de nieuwslezer is dat toch niet relevant?

Simone
03-03-2010, 14:36
De afkomst is niet relevant voor de misdaad. Dat de Telegraaf een populistische krant is dat is allang bekend.
x2 .. De telegraaf schrijft gewoon, wat zijn doelgroep wil lezen :)

biggz
03-03-2010, 16:14
Dat is allemaal leuk en aardig maar voor de nieuwslezer is dat toch niet relevant?

x2

Marchant
03-03-2010, 16:29
Dat is allemaal leuk en aardig maar voor de nieuwslezer is dat toch niet relevant?

Waarom niet? het is toch informatie,
Wat is wel relevant in zo'n bericht? dat is persoonlijk het intereseert mij bijv. niets dat het in Schiedam is gebeurt. Betekend dat dan dat de locatie niet relevant is want het gaat om de gebeurtenis.
Als je die informatie weg laat krijg je heel kort en bondig nieuws.

Dan krijg je : groep mensen maken ruzie. was later weer goed.

Kemal
03-03-2010, 17:50
zit ook effe te lezen en vond dit wel "appart":

De rust keerde pas weer toen de politie de groep Turken naar het mortuarium had gebracht.

ICON
03-03-2010, 19:54
Waarom niet? het is toch informatie,
Wat is wel relevant in zo'n bericht? dat is persoonlijk het intereseert mij bijv. niets dat het in Schiedam is gebeurt. Betekend dat dan dat de locatie niet relevant is want het gaat om de gebeurtenis.
Als je die informatie weg laat krijg je heel kort en bondig nieuws.

Dan krijg je : groep mensen maken ruzie. was later weer goed.


ik moest gniffelen:D

A-team
04-03-2010, 09:43
das waar, maar als t nederlanders zijn staat het er niet bij.

Tja de Telegraaf. Nederlanders hoef je toch niet te noemen, want dat weet je toch al.

Dennuz
04-03-2010, 11:49
zit ook effe te lezen en vond dit wel "appart":

De rust keerde pas weer toen de politie de groep Turken naar het mortuarium had gebracht.

En dan nog zeggen dat de Nederlandse politie niet daadkrachtig optreed ;)

A-team
04-03-2010, 12:06
En dan nog zeggen dat de Nederlandse politie niet daadkrachtig optreed ;)
:D

PigDog
04-03-2010, 13:17
De afkomst is wel degelijk relevant voor de misdaad!

Zo kun je namelijk statistieken maken en op basis van statistieken kun je werken naar een gedegen oplossing. bv, extra moslim-zorgtax op de reguliere zorgkosten omdat die een heleboel extra wensen hebben , bv arts van hetzelfde geslacht, gebedsruimtes enz enz en omdat ze zich niet kunnen gedragen in een zorginstelling.

Bij location heb je staan: In mijn eigen wereld.
That's so fuckin' true!
:whistling:

smike
04-03-2010, 15:01
De afkomst is wel degelijk relevant voor de misdaad!

Zo kun je namelijk statistieken maken en op basis van statistieken kun je werken naar een gedegen oplossing. bv, extra moslim-zorgtax op de reguliere zorgkosten omdat die een heleboel extra wensen hebben , bv arts van hetzelfde geslacht, gebedsruimtes enz enz en omdat ze zich niet kunnen gedragen in een zorginstelling.

x2 Moslims hebben geen respect voor publieke instellingen

Kemal
04-03-2010, 15:54
x2 Moslims hebben geen respect voor publieke instellingen


alles leuk een aardig : maar niet alles over één kam svp...

PigDog
04-03-2010, 16:02
Grappig, dat zelfs de ongenuanceerde krant in dit verhaal het nooit over moslims heeft gehad.Er zijn grote gemeenschappen christenturken in NL.
Dit heeft Biiyen er net zelf bijverzonnen, en dit wordt door een aantal "denkers" hier op het forum klakkeloos overgenomen.

Kijk, en daar komt nu het PVV gevoel vandaan....
Uit je onderbuik......

Wiseguy
04-03-2010, 17:51
Ik heb smike al eerder op zulke uitspraken kunnen betrappen. Geeft wel aan hoe verbitterd hij is.

Biiyen
04-03-2010, 18:16
Grappig, dat zelfs de ongenuanceerde krant in dit verhaal het nooit over moslims heeft gehad.Er zijn grote gemeenschappen christenturken in NL.
Dit heeft Biiyen er net zelf bijverzonnen, en dit wordt door een aantal "denkers" hier op het forum klakkeloos overgenomen.

Kijk, en daar komt nu het PVV gevoel vandaan....
Uit je onderbuik......

Weet je waar het PVV gevoel vandaan komt PigDog? Laat ik je dat even opsommen adhv van wat kranten koppen:

* Homo's mishandeld en in het water gegooid door Marokkaanse jongeren
* Ondernemer sluit zaak na 3de overval
* Jonge meisjes verkracht en mishandeld door Marokkaanse loverboy's
* Wijk 'Overvecht' wordt geteisterd door Marokkaanse jongeren
* oorlog tussen Molukkers en Marokkanen in Culemborg
* Strand tenten zijn overlast Marokkaanse jongeren zat
* Meeste overlast in discotheken door Marokkanen
* 55% van jong volwassen mannen van Marokkaanse afkomst komt in aanraking met justitie
* de commissaris van Utrecht openlijk in de media verkondigen dat 80% van de criminaliteit in Utrecht veroorzaakt wordt door Marokkaanse jongeren
* Marokkanen plunderen super in Gouda

Zo kun je doorgaan totdat je een lijst kunt uitprinten die bijna gelijk staat aan de omtrek van de gehele wereld.... in kwadraat.

En hier komt het PVV gevoel vandaan, niet uit de onderbuik.

En ik wil helemaal niemand het land uitschoppen of iets dergelijks. Ik wil gewoon dat dit stopt. Dat er straffen worden uitgedeeld die ergens op slaan. Dat met belastinggeld de slachtoffers worden geholpen en niet dat de daders met subsidiegeld reisjes krijgen en rap-projecten krijgen , dat mensen zonder uitzicht een uitzicht krijgen. Ik wil rechtvaardigheid.

Wiseguy
04-03-2010, 18:18
Weet je waar het PVV gevoel vandaan komt PigDog? Laat ik je dat even opsommen adhv van wat kranten koppen:

* Homo's mishandeld en in het water gegooid door Marokkaanse jongeren
* Ondernemer sluit zaak na 3de overval
* Jonge meisjes verkracht en mishandeld door Marokkaanse loverboy's
* Wijk 'Overvecht' wordt geteisterd door Marokkaanse jongeren
* oorlog tussen Molukkers en Marokkanen in Culemborg
* Strand tenten zijn overlast Marokkaanse jongeren zat
* Meeste overlast in discotheken door Marokkanen
* 55% van jong volwassen mannen van Marokkaanse afkomst komt in aanraking met justitie
* de commissaris van Utrecht openlijk in de media verkondigen dat 80% van de criminaliteit in Utrecht veroorzaakt wordt door Marokkaanse jongeren
* Marokkanen plunderen super in Gouda

Zo kun je doorgaan totdat je een lijst kunt uitprinten die bijna gelijk staat aan de omtrek van de gehele wereld.... in kwadraat.

En hier komt het PVV gevoel vandaan, niet uit de onderbuik.

Dan mag jij me uitleggen wat dit met de Islam te maken heeft?

Biiyen
04-03-2010, 18:43
Dan mag jij me uitleggen wat dit met de Islam te maken heeft?

Het is een ongewenst bij-effect van de Islam, net als buiten proportioneel kindermisbruik onder katholieken.

Wiseguy
04-03-2010, 18:46
Het is een ongewenst bij-effect van de Islam, net als buiten proportioneel kindermisbruik onder katholieken.

Wist niet dat ik te maken had met een theoloog. Ik als moslim ben niet bekend met dit bij-effect. Alle moslims aanspreken op het gedrag van marokkaanse straatschofjes is nogal scheef.

Citeer jij maar uit de koran waar gerechtvaardigt word wat die jongens doen.

Marchant
04-03-2010, 20:16
x2 Moslims hebben geen respect voor publieke instellingen

En dat te bedenken dat Turkije een Christelijk land was voor de Kruistochten,:fp:
Maar ik kan nergens lezen dat het moslims waren:confused:

PigDog
04-03-2010, 21:00
Weet je waar het PVV gevoel vandaan komt PigDog? Laat ik je dat even opsommen adhv van wat kranten koppen:

* Homo's mishandeld en in het water gegooid door Marokkaanse jongeren
* Ondernemer sluit zaak na 3de overval
* Jonge meisjes verkracht en mishandeld door Marokkaanse loverboy's
* Wijk 'Overvecht' wordt geteisterd door Marokkaanse jongeren
* oorlog tussen Molukkers en Marokkanen in Culemborg
* Strand tenten zijn overlast Marokkaanse jongeren zat
* Meeste overlast in discotheken door Marokkanen
* 55% van jong volwassen mannen van Marokkaanse afkomst komt in aanraking met justitie
* de commissaris van Utrecht openlijk in de media verkondigen dat 80% van de criminaliteit in Utrecht veroorzaakt wordt door Marokkaanse jongeren
* Marokkanen plunderen super in Gouda

Zo kun je doorgaan totdat je een lijst kunt uitprinten die bijna gelijk staat aan de omtrek van de gehele wereld.... in kwadraat.

En hier komt het PVV gevoel vandaan, niet uit de onderbuik.

En ik wil helemaal niemand het land uitschoppen of iets dergelijks. Ik wil gewoon dat dit stopt. Dat er straffen worden uitgedeeld die ergens op slaan. Dat met belastinggeld de slachtoffers worden geholpen en niet dat de daders met subsidiegeld reisjes krijgen en rap-projecten krijgen , dat mensen zonder uitzicht een uitzicht krijgen. Ik wil rechtvaardigheid.

Ik begrijp je gevoel wel, maar deel hem niet. Ten eerste geloof ik allang niet meer in onafhankelijke pers. Niet dat journalisten liegen, maar als ze heel eenzijdig belichten komt het vaak scheef over. De antilianen zijn daar heel blij om, want die waren voor de marokanen de lul bij de pers, en nu is het ineens heel stil rondom die groep. Niet dat ze zich het leven gebeterd hebben, maar de focus is er van af. Net als daarvoor de dronken polen, de turken, de molukkers, de zigeuners, de joden, de homo's en noem nog maar wat minderheden die de persgolf over zich heen gehad hebben.

Een voorbeeld is de pitbull. Daar is vier tot twee jaar geleden heel wat om te doen geweest. Elke stronthoop van de pitbull werd gerapporteerd in de plaatselijke krant. Pitbulls uit huis verplaatst, bijtincidenten, valsheidstesten, noem het maar op. De golf van berichten was zo groot, dat iedereen er bang van werd. Ook voor mijn bull-terrier (een compleet ander ras) werden steevast kinderen omhoog gehouden, als hij de straat in kwam.
Terwijl veruit de meeste bijtincidenten (procentueel, en ook in aantal) door de alom geliefde, popla-rollenspelende golden retrievers werden gepleegd. Door dit feit gewoon niet in de pers te benoemen, kon men de satanische pitbullfabel in stand houden. Maar vreemd genoeg is het al jaren stil rondom de pitbull. Waarschijnlijk zijn alle honden met elkaar overeengekomen niet meer te bijten.
Of zou het zijn omdat de pers zich niet meer kan interesseren?

Zo is de situatie nu ook. Zou het niet raar zijn als de kranten kopten dat twee gereformeerden gister voor een vechtpartij zorgden in de discotheek?
Waarom is het dan wel normaal om moslims te noemen?
We zijn allemaal mensen. We hebben hier vrijheid van geloof, waar ik zelf ook heilig in geloof. Als ik iets zie wat niet maatschappelijk is getolereerd, dan spreek ik die personen daarop aan. Wat kan mij het schelen wat voor kleur die gozer heeft, of waar zijn grootouders vandaan kwamen?
En ik geloof niet in strenger straffen, maar wel in pakketten van maatregelen om dat gedrag om te keren. Meer plukze wetgeving, en ook de ouders geldelijk straffen als ze hun minderjarige kroost buiten rottigheden laten uithalen. Maar wel een uniforme strakke wetgeving dus niet alleen voor minderheden.
Als een blank pikkie bij mij de banden lek steekt, moeten zijn ouders ook dokken. En zijn geloof boeit me al helemaal niet.

Zoals ik al zei: ik begrijp je gevoel wel.
Ik ben alleen bang dat je soms misleid bent.
En waar je je geografisch bevind.
Vaak zijn gastjes uit wassenaar, die nog nooit een marokaan van dichtbij gezien hebben de grootste jankerds. Die lezen alleen maar kranten.

Biiyen
04-03-2010, 21:03
Wist niet dat ik te maken had met een theoloog. Ik als moslim ben niet bekend met dit bij-effect. Alle moslims aanspreken op het gedrag van marokkaanse straatschofjes is nogal scheef.

Citeer jij maar uit de koran waar gerechtvaardigt word wat die jongens doen.

Waren moslims maar bekend met dit bij-effect, waren ze überhaupt maar in staat tot zelfreflectie.

Dit bedoel ik nu, die jongeren maken het geloof "vuil", terroristen maken het geloof "vuil", randdebielen maken het geloof "vuil". Maar, in plaats van op de bres te springen voor je geloof en die mensen massaal tot de orde te roepen, kruip je in de rol van slachtoffer... "boehoe boehoe, niet alle moslims zijn verkeerd. Jullie snappen het geloof niet!!"

Nee inderdaad, ik snap het niet!

Wiseguy
04-03-2010, 21:06
Waren moslims maar bekend met dit bij-effect, waren ze überhaupt maar in staat tot zelfreflectie.

Dit bedoel ik nu, die jongeren maken het geloof "vuil", terroristen maken het geloof "vuil", randdebielen maken het geloof "vuil". Maar, in plaats van op de bres te springen voor je geloof en die mensen massaal tot de orde te roepen, kruip je in de rol van slachtoffer... "boehoe boehoe, niet alle moslims zijn verkeerd. Jullie snappen het geloof niet!!"

Nee inderdaad, ik snap het niet!

Het lijkt wel alsof je gebrainwashed bent. Denk eens logisch na. Dat marokkanen zich zo gedragen heeft niets met de godsdienst te maken. In de koran staat nergens vermeld dat ze zich zo moeten gedragen. Nu kom je weer met een heel goedkoop populistisch antwoord.
Ga eerst de Islam bestuderen voordat je zulke ongefundeerde uitspraken gaat doen.

CannieY
04-03-2010, 21:11
onderbuik? PVV gevoel komt bij mij meer uit de kringspier.

PigDog
04-03-2010, 21:25
Waren moslims maar bekend met dit bij-effect, waren ze überhaupt maar in staat tot zelfreflectie.

Dit bedoel ik nu, die jongeren maken het geloof "vuil", terroristen maken het geloof "vuil", randdebielen maken het geloof "vuil". Maar, in plaats van op de bres te springen voor je geloof en die mensen massaal tot de orde te roepen, kruip je in de rol van slachtoffer... "boehoe boehoe, niet alle moslims zijn verkeerd. Jullie snappen het geloof niet!!"

Nee inderdaad, ik snap het niet!

Ik kan me nog herrinneren, tijdens de Dutroux-zaak, dat het vaticaanplein 3 maanden vol heeft gestaan met mensen met spandoeken om zich te distangeren voor de pedofiele katholiek die zo jammerlijk in de fout was gegaan. Zelfs de paus heeft zich ervan afgewend. Daarna zijn alle katholieken meteen doorgetrokken naar Belfast om daar een einde te maken aan de stupide geloofsoorlog van de IRA. En gelukkig hebben ze ook maar meteen de streng-katholieke FARC-leden uit de Colombiaanse jungle getrokken om die eens stevig de oren te wassen.
En elke katholiek die vanaf nu een winkeldiefstal doet, komt 3 maanden de kerk niet meer in.

Waarom klinkt dit zo raar, terwijl je dit van moslim mensen wel verwacht?

guess2007
04-03-2010, 21:46
Ik kan me nog herrinneren, tijdens de Dutroux-zaak, dat het vaticaanplein 3 maanden vol heeft gestaan met mensen met spandoeken om zich te distangeren voor de pedofiele katholiek die zo jammerlijk in de fout was gegaan.
Waarom klinkt dit zo raar, terwijl je dit van moslim mensen wel verwacht?


Volgens mij riep Dutoux ook geen "God is machtig" toen hij die kleuters volblafte.
Mocht dat wel zo zijn heb je natuurlijk volkomen gelijk.

PigDog
05-03-2010, 19:51
Volgens mij riep Dutoux ook geen "God is machtig" toen hij die kleuters volblafte.
Mocht dat wel zo zijn heb je natuurlijk volkomen gelijk.

Hij kon roepen wat hij wilde, niemand hoorde hem in de kelder.
:whistling:

En bij de katholieken is het natuurlijk zo, dat je na zo'n zware biecht wel 15 weesgegroetjes moet doen om weer vrij van zonden te zijn. En een kaarsje branden.

Biiyen
06-03-2010, 15:17
Het lijkt wel alsof je gebrainwashed bent. Denk eens logisch na. Dat marokkanen zich zo gedragen heeft niets met de godsdienst te maken. In de koran staat nergens vermeld dat ze zich zo moeten gedragen. Nu kom je weer met een heel goedkoop populistisch antwoord.
Ga eerst de Islam bestuderen voordat je zulke ongefundeerde uitspraken gaat doen.

Ik heb al wat studie materiaal gevonden...
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/05/article-1255658-06D8F8D3000005DC-381_468x313.jpg

rafi
06-03-2010, 15:29
dit heeft allemaal te maken met het illuminatie efect.

natasja
06-03-2010, 15:32
Ik heb al wat studie materiaal gevonden...
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/05/article-1255658-06D8F8D3000005DC-381_468x313.jpg

hahahaha..
hmmmm????

Wiseguy
06-03-2010, 15:36
Ik heb al wat studie materiaal gevonden...
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/05/article-1255658-06D8F8D3000005DC-381_468x313.jpg

Ja dit heeft ook echt te maken met de criminele jeugd. Populist

Biiyen
06-03-2010, 16:16
Ja dit heeft ook echt te maken met de criminele jeugd. Populist

Je vroeg me om de islam te bestuderen, nu niet zeuren dat mijn onderzoeksresultaat jou niet bevalt.

thrillseekah
06-03-2010, 16:33
Weet je waar het PVV gevoel vandaan komt PigDog? Laat ik je dat even opsommen adhv van wat kranten koppen:

* Homo's mishandeld en in het water gegooid door Marokkaanse jongeren
* Ondernemer sluit zaak na 3de overval
* Jonge meisjes verkracht en mishandeld door Marokkaanse loverboy's
* Wijk 'Overvecht' wordt geteisterd door Marokkaanse jongeren
* oorlog tussen Molukkers en Marokkanen in Culemborg
* Strand tenten zijn overlast Marokkaanse jongeren zat
* Meeste overlast in discotheken door Marokkanen
* 55% van jong volwassen mannen van Marokkaanse afkomst komt in aanraking met justitie
* de commissaris van Utrecht openlijk in de media verkondigen dat 80% van de criminaliteit in Utrecht veroorzaakt wordt door Marokkaanse jongeren
* Marokkanen plunderen super in Gouda

Zo kun je doorgaan totdat je een lijst kunt uitprinten die bijna gelijk staat aan de omtrek van de gehele wereld.... in kwadraat.

En hier komt het PVV gevoel vandaan, niet uit de onderbuik.

En ik wil helemaal niemand het land uitschoppen of iets dergelijks. Ik wil gewoon dat dit stopt. Dat er straffen worden uitgedeeld die ergens op slaan. Dat met belastinggeld de slachtoffers worden geholpen en niet dat de daders met subsidiegeld reisjes krijgen en rap-projecten krijgen , dat mensen zonder uitzicht een uitzicht krijgen. Ik wil rechtvaardigheid.

heel veel mensen zullen het hier mee eens zijn, inclusief ikzelf. Ik denk alleen niet dat er op het moment iemand in de politiek is die dit goed aanpakt, pvv ook niet. Veel van die mensen zullen ook pvv stemmen bij gebrek aan beter, omdat ze het gevoel hebben dat niemand het probleem aanpakt.

PigDog
06-03-2010, 20:02
Wauw, indrukwekkende foto!
Ze hebben in heel Engeland wel 18 fanaten bereid gevonden om te poseren met 2 soorten A3 tjes!
Dat zal ingeslagen hebben als een bom! (sorry voor de woordspeling)

Maar...... Er staan helemaal geen marokanen bij!!
Dat is raar?

Biiyen
06-03-2010, 21:12
Wauw, indrukwekkende foto!
Ze hebben in heel Engeland wel 18 fanaten bereid gevonden om te poseren met 2 soorten A3 tjes!
Dat zal ingeslagen hebben als een bom! (sorry voor de woordspeling)

Maar...... Er staan helemaal geen marokanen bij!!
Dat is raar?

Het zijn Marokkanen, de eigennaam schrijven zonder hoofdletter is een teken van minachting.

Maar even serieus, hoeveel mensen/idioten zijn er nodig om het als 'verkeerd' te bestempelen? 1? 100? 1000? Zeg het maar.

Wiseguy
06-03-2010, 21:30
Je vroeg me om de islam te bestuderen, nu niet zeuren dat mijn onderzoeksresultaat jou niet bevalt.

De islam bestudeer je door de koran te lezen.

Of heb ik nu katholicisme bestudeerd?

http://3.bp.blogspot.com/_M9JRlA_879c/R2oLZLGqMeI/AAAAAAAAARU/aCkEUmM6vrE/s400/inquisition.gif


Ignorant fool.

PigDog
06-03-2010, 21:30
Maar even serieus, hoeveel mensen/idioten zijn er nodig om het als 'verkeerd' te bestempelen? 1? 100? 1000? Zeg het maar.
Zoveel als er op de PVV stemmen, blijkbaar....

Wiseguy
06-03-2010, 21:31
Het zijn Marokkanen, de eigennaam schrijven zonder hoofdletter is een teken van minachting.

Maar even serieus, hoeveel mensen/idioten zijn er nodig om het als 'verkeerd' te bestempelen? 1? 100? 1000? Zeg het maar.

Het is verkeerd. Leg me nu eens uit wat dit met die straatschofjes te maken heeft?

PigDog
06-03-2010, 21:32
Of is het dan nu "pvv"?

cholitzu
06-03-2010, 23:04
Ik heb al wat studie materiaal gevonden...



IK OOK.


FREEDOM OF SPEECH SUMMIT: GEERT WILDERS "WE ARE ALL ISRAEL NOW" Part II


http://www.youtube.com/watch?v=3W5JgQftaTI&feature=PlayList&p=457CF139A48CB61B&playnext=1&playnext_from=PL&index=13

cholitzu
06-03-2010, 23:11
Volgens mij riep Dutoux ook geen "God is machtig" toen hij die kleuters volblafte.


Vraag me toch af hoe je dat weet?;)

Guillermo
07-03-2010, 00:15
Religion is like jerking off, sooner or later you will realise you are only fucking yourself... :whistling:

Marchant
07-03-2010, 02:02
IK had een heel verhaal , maar ben deze discussie zat !
dus fuck it

PigDog
07-03-2010, 13:59
IK had een heel verhaal , maar ben deze discussie zat !
dus fuck it

Had je jezelf ook het typen van het bericht kunnen besparen....

Marchant
07-03-2010, 16:00
Had je jezelf ook het typen van het bericht kunnen besparen....

Nee want als je al het verhaal submitted hebt is het makkelijkste om het te editten en weg te halen.
voordat mensen er op reageren en je toch weer in die disscussie zit
Het nadeel is dan wel dat je bericht niet helemaal verdwijnt dus wel wat tekst niet moet zetten .
Snap je het?

PigDog
07-03-2010, 20:45
Ik denk het.....
Zoiets als dit?
http://lh4.ggpht.com/_ud4pAaj-XgA/SUjEJucRT_I/AAAAAAAADMo/E0ntIzmAcow/s400/nonnen.JPG

Neivra
07-03-2010, 21:16
Nee want als je al het verhaal submitted hebt is het makkelijkste om het te editten en weg te halen.
voordat mensen er op reageren en je toch weer in die disscussie zit
Het nadeel is dan wel dat je bericht niet helemaal verdwijnt dus wel wat tekst niet moet zetten .
Snap je het?

Je kon je submit ook in zijn geheel deleten;)

Ulis-E
08-03-2010, 08:43
Telegraaf zowiezo altijd -1

Lees dan liever een echte krant

Biiyen
08-03-2010, 14:30
psst:

GeenStijl : Stoer hoor. Omaatje (82) beroven (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/omaatje_82_beroofd.html#comments)

PigDog
08-03-2010, 14:47
Ik had altijd best een hoge pet van je op, Bi.
Volgens mij had je een cursusje management gedaan, of zo.
En of ik het er mee eens was, of niet, best wel goeie input hier op het forum.
Maar je begint nu gevaarlijk af te glijden, forum bro.
Ik weet niet of je dit nu doet om een punt te maken (fail) of gewoon een paar mensen op te fucken (gelukt!)
Clean up your act, man!

Om even inhoudelijk op je "briljante" bijdrage aan deze draad in te gaan:

Ze hebben ook een foto van andere mogelijke verdachten, deze foto heb ik, net zoals jij van het internet.
Als je er 1 van herkend, meteen de politie bellen....

http://1.bp.blogspot.com/_k2854X9e26M/SqYI29u5rJI/AAAAAAAAGlE/FyYwFGBVtF4/s400/dierentuin.JPG

Iwan
08-03-2010, 15:02
Beetje deze discussie doorgelezen.
Waar ik me al enige tijd aan irriteer is het volgende:
Als iemand VVD of PVDA wilt stemmen dan vind ik dat helemaal okee. Dat is democratie tenslotte.

Maar als ik PVV wil stemmen moet mensen met andere politieke voorkeuren ineens gaan roepen dat ik dom ben en bang ben voor de islam?

In mijn ogen zegt dat meer over jullie dan over mij.

Biiyen
08-03-2010, 15:09
Ik had altijd best een hoge pet van je op, Bi.
Volgens mij had je een cursusje management gedaan, of zo.
En of ik het er mee eens was, of niet, best wel goeie input hier op het forum.
Maar je begint nu gevaarlijk af te glijden, forum bro.
Ik weet niet of je dit nu doet om een punt te maken (fail) of gewoon een paar mensen op te fucken (gelukt!)
Clean up your act, man!

Om even inhoudelijk op je "briljante" bijdrage aan deze draad in te gaan:

Ze hebben ook een foto van andere mogelijke verdachten, deze foto heb ik, net zoals jij van het internet.
Als je er 1 van herkend, meteen de politie bellen....

http://1.bp.blogspot.com/_k2854X9e26M/SqYI29u5rJI/AAAAAAAAGlE/FyYwFGBVtF4/s400/dierentuin.JPG

Niet boos worden PigDog, iemand moet de boel scherp houden. Geen Guru, Geen MTE. Het mag hier geen gezapige Groen Links kerk worden.

Biiyen
08-03-2010, 15:17
Beetje deze discussie doorgelezen.
Waar ik me al enige tijd aan irriteer is het volgende:
Als iemand VVD of PVDA wilt stemmen dan vind ik dat helemaal okee. Dat is democratie tenslotte.

Maar als ik PVV wil stemmen moet mensen met andere politieke voorkeuren ineens gaan roepen dat ik dom ben en bang ben voor de islam?

In mijn ogen zegt dat meer over jullie dan over mij.

En dit dus... Nu gaan ineens allerlei mensen op forums, en meestal zijn dat van die Linkse pseudo intellectuelen, ineens suggereren dat PVV stemmers dom en ongeschoold zijn, wij komen uit de lagere sociale klasse, praten uit de onderbuik...

Terwijl het meeste terreur, geweld en overdraagzaamheid juist van links komt.... o ironie.

Richelieu
08-03-2010, 16:00
En dit dus... Nu gaan ineens allerlei mensen op forums, en meestal zijn dat van die Linkse pseudo intellectuelen, ineens suggereren dat PVV stemmers dom en ongeschoold zijn, wij komen uit de lagere sociale klasse, praten uit de onderbuik...

Terwijl het meeste terreur, geweld en overdraagzaamheid juist van links komt.... o ironie.

Eeuuhh - http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_castricum_tussen_de.html :rolleyes:

Leventdepevent
08-03-2010, 16:04
Eeuuhh - http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_castricum_tussen_de.html :rolleyes:
hahah wat een figuren staan daar tussen zeg

natasja
08-03-2010, 16:15
Ik had altijd best een hoge pet van je op, Bi.
Volgens mij had je een cursusje management gedaan, of zo.
En of ik het er mee eens was, of niet, best wel goeie input hier op het forum.
Maar je begint nu gevaarlijk af te glijden, forum bro.
Ik weet niet of je dit nu doet om een punt te maken (fail) of gewoon een paar mensen op te fucken (gelukt!)
Clean up your act, man!

Om even inhoudelijk op je "briljante" bijdrage aan deze draad in te gaan:

Ze hebben ook een foto van andere mogelijke verdachten, deze foto heb ik, net zoals jij van het internet.
Als je er 1 van herkend, meteen de politie bellen....

http://1.bp.blogspot.com/_k2854X9e26M/SqYI29u5rJI/AAAAAAAAGlE/FyYwFGBVtF4/s400/dierentuin.JPG


Ben jij ook een moslim, want je reageert altijd wel heel fel als er iets over gezegt o.i.d wordt.?
Is zomaar een vraagje hoor, dus bespaar me verdere katten of lullige opmerkingen

Justinian
08-03-2010, 16:20
Het staat mensen vrij om te kiezen voor welke partij dan ook. Zal ze daar zeker niet op afrekenen. Wel zet ik vraagtekens bij motieven als 'ik breng een proteststem uit en stem daarom op Wilders' of 'Wilders benoemt het tenminste'. Allemaal leuk en aardig, maar waar het werkelijk om gaat is het leveren van oplossingen. Ik zeg niet dat Wilders dat niet kan, maar sommige oplossingen waar hij mee komt zijn mijns inziens ridicuul. Schoolvoorbeeld is de 'hoofdvoddentaks'. Nu begrijp ik ook wel dat hij dit niet serieus meent, maar ik vind het ronduit sneu.

Dan het uitzetten van criminelen met een dubbele nationaliteit. Dit is iets waar ik me erg aan kan storen. Mijn kinderen hebben een dubbele nationaliteit; de Nederlandse en de Thaise. Houdt het voorstel van Wilders in dat wanneer een van mijn kinderen ontspoort, hij dan maar wordt uitgezet naar Thailand?! Wat een bullshit! Wat heeft Thailand in Godsnaam te maken met een jongen die hier is ontspoord?!

Prima om criminelen aan te pakken - de raddraaiers mogen wat mij betreft hard worden aangepakt - maar kom me nou niet aanzetten met het uitzetten van criminelen met een dubbele nationaliteit. Ik zie het als volgt voor me. Je bent hier geboren en hebt zowel de Nederlandse en (laten we even meegaan met Wilders) de Marokkaanse nationaliteit. Omdat je je hier niet gedraagt gaan we je nu uitzetten en verplaatsen we het probleem fijn naar Marokko. Waar heeft Marokko deze criminelen aan te danken? Ze zijn er niet geboren en Marokko kan er ook niets aan doen dat ze zijn ontspoord. Ik zou zelfs menen dat het slappe beleid hier in Nederland een deel van de oorzaak vormt. Hoe slap ben je dan als land om het probleem dan maar af te schuiven op een ander land?! Bijzonder triest; het gaat hier zoals gezegd om mensen die hier zijn geboren en getogen.

Nederland moet zelf verantwoordelijkheid nemen en die gasten aanpakken! Dat is iets waar - en daar moet ik Wilders gelijk in geven - Nederland steken heeft laten vallen. Problemen worden in verband met politiek correct gedrag niet benoemd; veel te bang om mensen tegen de borst te stuiten. Ik kan er niet mee zitten wanneer het probleem van Marokkaanse jongeren wordt benoemd. Sterker nog, dat is de eerste stap. Dat betekent natuurlijk niet dat 'alle Marokkanen crimineel zijn'; nee, het gaat om een subgroep.

Dan komt men natuurlijk met het argumenten 'ja maar, die jongens zeggen zelf dat het ze hier niet bevalt en dat Nederland een k*tland is'. Yep, dat zal zo zijn, maar dat is nog geen reden om ze uit te zetten. Dit soort gasten moet je hard aanpakken en echt straffen. Uiteraard zou ik het niet erg vinden wanneer deze jongens uit eigen beweging vertrekken ;)

Tot zover...

PigDog
08-03-2010, 16:20
Beetje deze discussie doorgelezen.
Waar ik me al enige tijd aan irriteer is het volgende:
Als iemand VVD of PVDA wilt stemmen dan vind ik dat helemaal okee. Dat is democratie tenslotte.

Maar als ik PVV wil stemmen moet mensen met andere politieke voorkeuren ineens gaan roepen dat ik dom ben en bang ben voor de islam?

In mijn ogen zegt dat meer over jullie dan over mij.


En dit dus... Nu gaan ineens allerlei mensen op forums, en meestal zijn dat van die Linkse pseudo intellectuelen, ineens suggereren dat PVV stemmers dom en ongeschoold zijn, wij komen uit de lagere sociale klasse, praten uit de onderbuik...

Terwijl het meeste terreur, geweld en overdraagzaamheid juist van links komt.... o ironie.


Eeuuhh - http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_castricum_tussen_de.html :rolleyes:



Iwan: goed gezegd
Biiyen: zwak maar ironisch

Richelieu: ONBETAALBAAR!


LMAO!!!

Richelieu
08-03-2010, 16:29
Het grappige is dat ook radicaalrechts behoorlijk verdeeld is over het onderwerp Wilders. Een deel van deze kant steunde Wilders openlijk en waren aanwezig bij de rechtbank te Amsterdam - http://kafka.antifa.net/pvv.steun.htm

Maar aan dezelfde kant noemt één van de andere "leiders" Wilders nog een jodenknecht. Misschien is onderstaande figuur (Stefan Wijkamp) nog een beetje boos omdat hij niet mocht BBQ'en van de gemeente (gebaseerd op joods-christelijke grondslag) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JxulJNxc8ws

Wiseguy
08-03-2010, 17:00
Meest gemaakte fout is dat mensen de link leggen tussen de islam en en marokkaanse probleemjongeren. Heeft helemaal niets met elkaar te maken. Een ik kan het weten aangezien ik zelf marokkaans ben en de islam op mij juist een goede invloed heeft.

PigDog
08-03-2010, 19:19
Ben jij ook een moslim, want je reageert altijd wel heel fel als er iets over gezegt o.i.d wordt.?
Is zomaar een vraagje hoor, dus bespaar me verdere katten of lullige opmerkingen

Lieve schat van me,
Ik heb de koran gelezen, maar ben geen moslim. Ik heb de bijbel gelezen maar ben geen christen, Ik heb de thora nooit gelezen, maar dat geeft niet, want jood zijn is erfelijk, en aangezien mijn moeder geen joodse is, zal ik het ook nooit worden. Ik geloof dat als we dood gaan, onze lichamen opgegeten worden door de wormen. Dat is het hardste geloof wat er is, geloven dat het echt afgelopen is na ons zielige leventje. Dat alles voor niks is geweest. Geen geest, geen hemel, alleen de lange zwarte nacht.
Toch leef ik verder, in mijn kinderen, die de helft (hopenlijk de goede) van mijn genetisch materiaal hebben.
Ik heb dus de grootste religiën van de aarde bestudeerd, en erachter gekomen dat het niks voor mij is. Dat wil nog niet zeggen dat ik andere mensen niet respecteer die een andere mening hebben. Maar ik geloof wat ik zie, ruik, voel of denk. En niet in iets wat ik niet kan waarnemen. Zo is het ook met het vreemdelingenvraagstuk.
Ik heb mijn halve leven in de sloppen van Den Haag gewoond, en woon nu in Breda-Noord. (ook de de probleemwijkenlijst)
Ik heb nog nooit last gehad van een marokaan, turk, molukker, antiliaan, of eskimo. Ik zie ook in mijn waarnemingsbeeld geen ander gedrag (anders dan hun culturele) van "niet-blanke" mensen. Zo ik het zie zijn er slechte mensen en goede mensen. Er zijn slechte nederlanders en goede nederlanders, er zijn slechte marokanen en goede marokanen. Enz.
Als ik het niet eens ben met iemands gedrag of mening, spreek ik me daar over uit.
En ik vind Wilders een slechte man. Niet omdat hij extreem links of rechts is (zelf ben ik gematigd rechts) , maar omdat hij hele bevolkingsgroepen degradeert en devalueert. Dat heeft een andere man 60 jaar geleden ook gedaan, en dat is slecht afgelopen.
Ik haat dat gedrag. En heb ook een gezonde afkering van mensen die daar als een debiel achter aan lopen. Als je wil weten hoe nederland eruit ziet als alle allochtonen opgerot zijn, moet je Richelieu's filmpje hierboven maar even aanklikken.
Als dat het is waar Wilders naar streeft, dan ben ik weg hier.
Ik hoop je zo afdoende antwoord te hebben gegeven, en je niet te hebben gekwetst.
Zit je ook op hyves?

natasja
09-03-2010, 07:27
Lieve schat van me,
Ik heb de koran gelezen, maar ben geen moslim. Ik heb de bijbel gelezen maar ben geen christen, Ik heb de thora nooit gelezen, maar dat geeft niet, want jood zijn is erfelijk, en aangezien mijn moeder geen joodse is, zal ik het ook nooit worden. Ik geloof dat als we dood gaan, onze lichamen opgegeten worden door de wormen. Dat is het hardste geloof wat er is, geloven dat het echt afgelopen is na ons zielige leventje. Dat alles voor niks is geweest. Geen geest, geen hemel, alleen de lange zwarte nacht.
Toch leef ik verder, in mijn kinderen, die de helft (hopenlijk de goede) van mijn genetisch materiaal hebben.
Ik heb dus de grootste religiën van de aarde bestudeerd, en erachter gekomen dat het niks voor mij is. Dat wil nog niet zeggen dat ik andere mensen niet respecteer die een andere mening hebben. Maar ik geloof wat ik zie, ruik, voel of denk. En niet in iets wat ik niet kan waarnemen. Zo is het ook met het vreemdelingenvraagstuk.
Ik heb mijn halve leven in de sloppen van Den Haag gewoond, en woon nu in Breda-Noord. (ook de de probleemwijkenlijst)
Ik heb nog nooit last gehad van een marokaan, turk, molukker, antiliaan, of eskimo. Ik zie ook in mijn waarnemingsbeeld geen ander gedrag (anders dan hun culturele) van "niet-blanke" mensen. Zo ik het zie zijn er slechte mensen en goede mensen. Er zijn slechte nederlanders en goede nederlanders, er zijn slechte marokanen en goede marokanen. Enz.
Als ik het niet eens ben met iemands gedrag of mening, spreek ik me daar over uit.
En ik vind Wilders een slechte man. Niet omdat hij extreem links of rechts is (zelf ben ik gematigd rechts) , maar omdat hij hele bevolkingsgroepen degradeert en devalueert. Dat heeft een andere man 60 jaar geleden ook gedaan, en dat is slecht afgelopen.
Ik haat dat gedrag. En heb ook een gezonde afkering van mensen die daar als een debiel achter aan lopen. Als je wil weten hoe nederland eruit ziet als alle allochtonen opgerot zijn, moet je Richelieu's filmpje hierboven maar even aanklikken.
Als dat het is waar Wilders naar streeft, dan ben ik weg hier.
Ik hoop je zo afdoende antwoord te hebben gegeven, en je niet te hebben gekwetst.
Zit je ook op hyves?

Bedankt voor je uitleg...
Enne ben niet zo snel gekwetst hoor haha

Leventdepevent
09-03-2010, 07:38
Het grappige is dat ook radicaalrechts behoorlijk verdeeld is over het onderwerp Wilders. Een deel van deze kant steunde Wilders openlijk en waren aanwezig bij de rechtbank te Amsterdam - http://kafka.antifa.net/pvv.steun.htm

Maar aan dezelfde kant noemt één van de andere "leiders" Wilders nog een jodenknecht. Misschien is onderstaande figuur (Stefan Wijkamp) nog een beetje boos omdat hij niet mocht BBQ'en van de gemeente (gebaseerd op joods-christelijke grondslag) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JxulJNxc8ws
whaaa lijkt wel een typetje uit van Kooten en de Bie

Richelieu
09-03-2010, 07:47
whaaa lijkt wel een typetje uit van Kooten en de Bie

Helaas is het geen typetje, dit is gewoon een echt persoon: Stefan Wijkamp (zelfbenoemde Hitler van Nederland) Het orgineel imiteren is het allerbeste compliment volgens hem.

Leventdepevent
09-03-2010, 08:06
Helaas is het geen typetje, dit is gewoon een echt persoon: Stefan Wijkamp (zelfbenoemde Hitler van Nederland) Het orgineel imiteren is het allerbeste compliment volgens hem.
die zijn het gevaarlijkste zulke gekken die dat denkbeeld hebben.
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00682/kooten_682882d.jpg

Mickey
09-03-2010, 09:08
Vermakelijke discussie!

Voorheen had ik altijd wat moeite met een extreme stellingname zoals Wilders die momenteel ten toon spreid. Hij chargeert zaken schaamteloos en nuancering is doorgaans ver te zoeken. Door zijn zwart-witte redenaties zet hij zaken onnodig op scherp. Hij is een entertainer die met zijn malle haar en gewaagde uitspraken makkelijk mensen die het (in hun eigen perceptie) moeilijk hebben weet te overtuigen van zijn stellingen. En laten we wel wezen: het verkoopt gewoon goed.

De parallel met Pim Fortuyn is eenvoudig getrokken. Ook een politicus die complexe problemen prima wist terug te brengen tot voor het grote publiek behapbare brokken.
Het probleem zit hem echter in het feit dat de issues die worden aangestipt wel echt zijn, maar feitelijk enkel symptomen zijn van een groter onderliggend probleem.

Niemand kan ontkennen dat er problemen zijn met sommige subculturen in onze maatschappij. Wat iedereen alleen vergeet is dat dit altijd al zo is geweest. Eerst waren het de molukkers, toen de antilianen, vervolgens de turken en nu zijn het de marokanen. En er gebeuren ook echt wel dingen die frustratie en woede rechtvaardigen. En het staat buiten kijf dat er op moeten worden geacteerd. Snoeihard aanpakken. Zonder twijfel. Het lost echter nog steeds geen reet op tot je het onderliggende probleem aanpakt.

Ons huidige economische systeem is gebasseerd op schaarste. Er is constant concurrentie om van alles. Werk, producten, diensten en klanten. Alles om maar aan geld te komen of het uit te geven. Dat is het fundament van onze globale economie. Vraag en aanbod. Een dergelijk systeem staat garant voor een sociale hiearchie. Er zullen altijd rijken en minder bedeelden zijn in een dergelijk systeem. En conform menselijk gedrag zoekt men dan al snel naar schuldigen en de geschiedenis mag uitwijzen dat het altijd de subcultuur is die het meest afwijkt van de gevestigde orde.

Zie het als sociaal economisch Darwinisme. Feitelijk hebben we nog altijd te maken met een verkapte klassencultuur. Je kunt beweren dat het niet zo is, maar een Marokaan heeft een beduidend nadeel in onze maatschappij op dit moment. Ook al heeft hij de beste intenties. Daar komt frustratie uit voort. Met alle gevolgen van dien. Wat je nu ziet is dat dergelijke minderheden uiteindelijk wel conformeren bij het verschijnen van een nieuwe zondebok. Tot het globale probleem van ons falende monetaire systeem wordt aangepakt blijf je met dit soort problemen zitten en polariseert de samenleving telkens opnieuw. Predik ik daarmee voor globaal communisme?

Alles behalve, maar we moeten ons als ras gaan beseffen dat we de huidige globalisatie verkeerd aanpakken. We plegen roofbouw op onze eigen planeet.

Waarom dan toch geen moeite met een partij als die van Wilders?
Omdat het er onder de streep toch niets toe doet. Overheden zijn momenteel aan alle kanten klem gezet door een globale economie die wordt geregeerd door grote bedrijven waar je niet meer tussenkomt zonder het echt rigoreus aan te pakken. Tot die tijd blijft het toch maar gekloot in de marge.

Ik zie wat er nu weer allemaal voorvalt gewoon als vermaak en een toneelstukje om ons de illusie te geven dat we wat in te brengen hebben. Which we don't. The sooner you get that through your thick skull the better.

thrillseekah
09-03-2010, 09:37
Eeuuhh - http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_castricum_tussen_de.html :rolleyes:

is dat niet net zo goed weer de macht van de media? stel ik zou pvv stemmen, dan zou ik me echt niet de moeite doen om de deur uit te gaan voor zoiets. Misschien als ik echt, echt niks te doen had. Imo is dit net zoiets als die 10 boze baarden met hun spandoeken

en verder ben ik het wel eens met dat verhaal van mickey.

PigDog
09-03-2010, 12:56
Fuck Mick: Chapeau!
(de reps waren op)

Joris
09-03-2010, 18:27
STEM D66!

gewoon lekker doorpolderen met zn allen, zo slecht hebben we het niet. Ik woon in een flat met alleen maar turken en marokanen en een nederlands meisje. Heb echt nooit last van die mensen.

Mischien heeft het te maken dat ze allemaal heel vroeg beginnen met werken en deze luie student dan nog ligt te slapen.

Ja hoor mensen, ze bestaan wel degelijk, ze komen er alleen niet mee in het nieuws.

payap
09-03-2010, 18:56
whaaa lijkt wel een typetje uit van Kooten en de Bie

Ik zat dat stukje te luisteren/kijken en heb een minuut of 5 zitten denken is dit nu idd een koot en bie achtig iemand of echt iemand die hele harde slinger van de molen heeft gehad! Maar hij bleef zo serieus lullen en weinig humor bevatten dat het (helaas) wel echt moest zijn.

Marchant
09-03-2010, 23:08
die zijn het gevaarlijkste zulke gekken die dat denkbeeld hebben.
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00682/kooten_682882d.jpg

Nee dat zijn zeker niet de gevaarlijkste
dat zijn in mijn ogen de gene waar je het niet aan ziet, vaak 3 delig pak en in het geniepig radicale idee hebben

guess2007
09-03-2010, 23:47
Protest tegen uitzetting Marokko
DEN HAAG - Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) heeft dinsdag de Marokkaanse ambassadeur in Den Haag op het matje geroepen om protest aan te tekenen tegen de uitzetting van zeven Nederlanders. Zij werken voor een internationale organisatie en worden door de autoriteiten van Marokko beticht van zendingswerk, wat daar verboden is.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00704/vehagen44_jpg_704159d.jpg (http://javascript<b></b>:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00704/vehagen44_jpg_704159d.jpg","Verhagen ","AFP ",139,200);)Verhagen Foto: AFP


Verhagen vindt dat de betrokkenen geen enkele kans hebben gehad hun kant van het verhaal duidelijk te maken, bijvoorbeeld voor een rechter. De demissionair bewindsman lieten weten dat het gaat om mensen die al vele jaren in Marokko in alle rust kinderen hebben opgevangen voor wie de ouders niet meer kunnen zorgen.
CDA, ChristenUnie en de SGP hebben dinsdag schriftelijke vragen gesteld aan Verhagen. CDA-Tweede Kamerlid Maarten Haverkamp noemt de situatie zorgwekkend en vreest een trend, omdat het Noord-Afrikaanse land zondag ook al buitenlandse christenen heeft uitgezet.
Bekering
Verhagen meldde daarop aan de Kamer dat er in Marokko wel ruimte is om de eigen godsdienst te beoefenen, maar dat wordt ingegrepen bij (vermeende) bekering naar het christendom of de sjiitische islam. Volgens de minister was er geen sprake van een radicalisering van de islamitische overtuiging in het land, waar een relatief gematigde islam wordt beleden.
CDA'er Haverkamp wil nu precies weten hoe het zit met de hulpverleners. Als Marokko zich opeens strenger gaat opstellen of ander beleid gaat voeren, dan moet Nederland of de Europese Unie volgens hem kritisch gaan kijken naar de (handels)relaties met Marokko.
Schandalig
Joël Voordewind van de ChristenUnie vindt de gang van zaken schandalig. Volgens hem hebben de betrokkenen zich altijd zeer terughoudend opgesteld en nooit last gehad van de autoriteiten. Voordewind heeft namens de Kamercommissie Buitenlandse Zaken Verhagen opgeroepen dinsdag in deze zaak te bemiddelen. „Hij moet uitzetting voorkomen en als dat toch al gebeurd is, moet hij ervoor zorgen dat dit weer ongedaan wordt gemaakt”, aldus het Kamerlid.
Het is niet duidelijk wanneer de Nederlanders weg moeten uit Marokko; het zou al op heel korte termijn zijn.

Ik zeg wat daar kan...:thup:

cholitzu
10-03-2010, 00:50
Ik zeg wat daar kan...:thup:


Misschien lezen ze daar ook kranten, misschien hebben ze zelfs tv of internet.

Dossier Kerk en misbruik in Limburg
http://www.limburger.nl/g/t.gif
Na berichten over seksueel misbruik binnen de katholieke kerk in Amerika, Ierland, Duitsland en Gelderland treden nu ook Limburgers naar buiten met verhalen over zich misdragende broeders.

bron:http://www.limburger.nl/article/20100309/DOSSIERS/100309468/1056 (http://www.limburger.nl/article/20100309/DOSSIERS/100309468/1056)

Kim
10-03-2010, 12:26
@ Mickey: reps, wat een redenatie, geweldig!

Marchant
10-03-2010, 12:38
bron:http://www.limburger.nl/article/20100309/DOSSIERS/100309468/1056 (http://www.limburger.nl/article/20100309/DOSSIERS/100309468/1056)



Wow misschien lezen ze in marrokko wel "de Limburger" :fp:
Wat mooi dat deze mensen bijna 55 jaar hun mond houden en nu eindelijk vertellen dat ze allemaal misbruikt zijn.

Leventdepevent
10-03-2010, 13:00
de kerk is weer lekker in het nieuws zeg....tegen homo's zijn maar kinderen lusten ze wel :S

natasja
10-03-2010, 13:39
iedereen die kinderen misbruiken, verkrachten, aanranden moeten ze kapot maken..
Wat een walgelijk zooitje..
En is dat ook in de naam van God...
Stelletje eikels

Leventdepevent
10-03-2010, 15:02
die nonnen lusten hem anders ook wel:
Mogelijk misbruik door nonnen schokt klooster

Er komen steeds meer verhalen over misbruik door paters op katholieke scholen naar buiten. De kerk besloot dinsdag een onderzoek in te stellen. Op dezelfde dag kwam er een verhaal in het nieuws over een man die in de jaren 50 misbruikt zou zijn door 2 nonnen op een kostschool in Tegelen. Het klooster reageerde geschokt.
bron: Nu.nl

Nickuraba
10-03-2010, 15:40
er heerst gewoon een woonkamer-mentaliteit. Als je thuiskomt en je poten op tafel gooit, vind iedereen het oke....als een gast het doet, heb je trammelant! je behoort je aan te passen...

maargoed mij maakt het weinig uit, ben n kaaskop en wordt er niet door getroffen! kan begrijpen dat het voor de wel goed gedragende allochtonen en autochtonen wel vervelend is ja..