PDA

View Full Version : Externe harddisc gevallen



dtgerald
03-03-2010, 15:35
Nu opent hij de bestanden niet meer.Dat is mooi klote want er staan van 2 jaar foto`s op.Weet iemand of je die bestanden terug kan halen.En wat kost dat geintje?

Garcia
03-03-2010, 15:41
Er zijn programma's en bedrijven die de data kunnen terughalen.

Kijken even op google en zoek dan naar datarecovery software

XanaduNL
03-03-2010, 16:07
Dit is een goede, en freeware:
Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free Download (http://www.piriform.com/recuva)

Als de HDD ernstig is beschadigd, kunnen alleen bedrijven het nog herstellen.
Dit kost wel honderden euros.

dtgerald
03-03-2010, 22:21
Dit is een goede, en freeware:
Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free Download (http://www.piriform.com/recuva)

Als de HDD ernstig is beschadigd, kunnen alleen bedrijven het nog herstellen.
Dit kost wel honderden euros.

Zag net vanaf 750 eurootjes is me net te veel.Ik laat hem wel staan tot er een goedkopere manier is.

Mack
04-03-2010, 08:52
Altijd een backup maken.....
Hetzelfde is mij ook overkomen met een HD die viel. Ik was echt blij dat ik een backup had van mijn belangrijkste files en foto's.

NTT-FX
05-03-2010, 22:29
Met een beetje mazzel is er een goedkopere manier..
PM me even voor de details.

cholitzu
06-03-2010, 01:14
tijdje geleden zelfde probleem, had een nieuwe harddisk gekocht 1 gig, had alles van mijn hd erop gezet, totdat mijn pc hem niet meer zag, vanalles geprobeerd, toen liep mijn pc ook vast. conclusie. pc naar de klote en externe hd ook. ik hem hem toen weggebracht, maar was niet meer te redden. was idd wel een mogelijkheid om hem voor 750 € na te laten kijken of er nog iets te redden viel, met of zonder resultaat ben je die 750 zowiezo kwijt.

ik heb hem nog liggen maar de hoop al op gegeven.

pc was hersteld maar nu inmiddels ook naar de haaien.

el bastardo
06-03-2010, 10:39
Heb hetzelfde gehad. Vriend van me liep m van de tafel. Hij is toen met het ding naar een winkel gegaan en voor nog geen 50,- hebben ze er een andere buitenkant omheen gedaan en het ding deed het weer...