PDA

View Full Version : Opmerkelijke mcdonalds bezocht



GerritTonijn
05-03-2010, 22:35
Jawel, in Ochtend (GLD), was ik net.

En waar bij de gemidd mcd. het merendeel van de staff bestaat uit (allochtone)jongens, stonden hier 7 vrouwen achter de frituur en kassa, geen man te bekennen, ook geen allochtoon of enigszins getinte jongedame. Zelfs de manager was een vrouw :P

Na een half uur kwam de 1e jonge (16 jarige nederlandse blanke vla'er) zich laten zien, en gaf een showtje vloerschoonmaken.

mocro9
05-03-2010, 22:45
dat klinkt echt cool, jammer dat ik er niet was

NTT-FX
05-03-2010, 22:48
Doen ze het in Japan nog beter ; alleen maar bloedmooie dames achter de kassa's die altijd even vriendelijk zijn en je snel van (warm!) eten voorzien !

Guillermo
06-03-2010, 01:19
Wat is er zo opmerkelijk aan? zulke taferelen zie je in de Bijlmer dagelijks :lol:

PigDog
06-03-2010, 09:29
Jawel, in Ochtend (GLD), was ik net.

En waar bij de gemidd mcd. het merendeel van de staff bestaat uit (allochtone)jongens, stonden hier 7 vrouwen achter de frituur en kassa, geen man te bekennen, ook geen allochtoon of enigszins getinte jongedame. Zelfs de manager was een vrouw :P

Na een half uur kwam de 1e jonge (16 jarige nederlandse blanke vla'er) zich laten zien, en gaf een showtje vloerschoonmaken.

Zelfs de overvallers waren netjes en blank!

micha
06-03-2010, 10:01
Jawel, in Ochtend (GLD), was ik net.

En waar bij de gemidd mcd. het merendeel van de staff bestaat uit (allochtone)jongens, stonden hier 7 vrouwen achter de frituur en kassa, geen man te bekennen, ook geen allochtoon of enigszins getinte jongedame. Zelfs de manager was een vrouw :P

Na een half uur kwam de 1e jonge (16 jarige nederlandse blanke vla'er) zich laten zien, en gaf een showtje vloerschoonmaken.


natte droom voor Geert Wilders

Peter0711
06-03-2010, 11:54
Zelfs de overvallers waren netjes en blank!

Hahaha


Ik moet ook eerlijk zeggen dat bij sommige Mac donalds ik net zo snel weer naar buiten loop,als ik van die buitelandse gassies zie,met hun petje scheef op hun kop,en dat zweterige haar en nog onder vandaan,en die dan vragen "wat wil je"


Nee,Das niks!! Ik woon zelf vlakbij Schagen,en daar is echt nog een goeie Mac Donalds!! Schoon,netjes (en nee,niet alleen maar blanken.niet zo zoeken hoor!! ;) ) En zelf je eten wordt echt netjes en lekker gemaakt!

gazman
06-03-2010, 12:06
die zweterige buitenlandse gasies enzo die kloten niet met eten en hebben er respect voor.maar de meeste van jou soort die spuugt op het brood pist in het drinken en bedienen het zo .die hebben er geen respect voor.dus wat jij zegt van buitenlandse gasies blablabla enzo is weer zooon poep verhaal

guess2007
06-03-2010, 12:09
Doe mij ook die terug in de tijdreis machine Gerrit!

Peter0711
06-03-2010, 12:17
die zweterige buitenlandse gasies enzo die kloten niet met eten en hebben er respect voor.maar de meeste van jou soort die spuugt op het brood pist in het drinken en bedienen het zo .die hebben er geen respect voor.dus wat jij zegt van buitenlandse gasies blablabla enzo is weer zooon poep verhaal

Hey slappe,er werken in schagen ook buitenlanders hoor!! Vrij veel ook om eerlijk te zijn! Dus ik weet niet hoe krom jij leest :D

Wat ik bedoel met buitenlandse gassies,zijn die jongens zoals ik hierboven al beschreef,die een vieze en associale uitstraling afroepen door de manier waarop ze zichzelf neerzetten tijdens hun werk! Het is niet rascistisch of iets dergelijks,vindt het gewoon smerig! thats it! En dat ik zeg,buitelandse gassies,is omdat 9 van de 10 keer bij zulke filialen 90% buitenlands is!! dus maak je niet druk,en zet lekker je petje recht op je kop :D

Peter0711
06-03-2010, 12:20
die zweterige buitenlandse gasies enzo die kloten niet met eten en hebben er respect voor.maar de meeste van jou soort die spuugt op het brood pist in het drinken en bedienen het zo

En trouwens,niet om het 1 of het ander,maar als ik me geld ergens om mocht zetten had ik het wel geweten!! :D

GerritTonijn
06-03-2010, 16:28
Ook wilde ik even melden, dat zowat alles daar on demand wordt gemaakt, dus hamburgers worden pas gebakken als je ze besteld, zelfs de friet....toen ik binnenkwam en ik nog ff moest nadenken, vroeg ze of ik friet wilde want dan gooide ze dat in de frituur

ICON
06-03-2010, 16:58
als je daar s'ochtends om 9 uur hamburgers en friet besteld is de kans inderdaad groot dat ze t nog niet klaar hebben liggen :D

GerritTonijn
06-03-2010, 16:59
als je daar s'ochtends om 9 uur hamburgers en friet besteld is de kans inderdaad groot dat ze t nog niet klaar hebben liggen :D

was savonds tijdens 'dinner' time

Guillermo
06-03-2010, 17:18
En het nut/moraal van dit topic is...? :confused:

GerritTonijn
06-03-2010, 17:20
En het nut/moraal van dit topic is...? :confused:

Niks, ik heb een gratis mcflurry gekregen omdat ik zei ff wat reclame te maken hiero

Wheelie
06-03-2010, 19:37
Niks, ik heb een gratis mcflurry gekregen omdat ik zei ff wat reclame te maken hiero
het is je gegund :D

PigDog
06-03-2010, 20:06
Ook wilde ik even melden, dat zowat alles daar on demand wordt gemaakt, dus hamburgers worden pas gebakken als je ze besteld, zelfs de friet....toen ik binnenkwam en ik nog ff moest nadenken, vroeg ze of ik friet wilde want dan gooide ze dat in de frituur

Da's wel typisch nederlands, maar niet helemaal in lijn met het originele concept.
Als het langer dan 5 minuten op de warme plaat ligt, moet het weggegooid worden (niet dat de meeste restaurants dat doen), en daar heeft den ollander een vreselijke schurft aan...

Kemal
07-03-2010, 09:28
Als je zolang moet wachten is de term "fast-food" ook niet echt op zn plaats...

el bastardo
07-03-2010, 10:14
Geef mij de MC in Bratislava maar!!! Daar werken ALLEEN MAAR bloedmooie meiden! Heb nog nooit zo lang over mn burgertje gedaan...

micha
07-03-2010, 10:40
Bratislava rulezzzzzzz

GerritTonijn
07-03-2010, 11:07
Als je zolang moet wachten is de term "fast-food" ook niet echt op zn plaats...

hij was nog steeds snel hoor, ik had mijn mcflurry nog niet op voordat de QP er al aan kwam

Kemal
07-03-2010, 11:09
hij was nog steeds snel hoor, ik had mijn mcflurry nog niet op voordat de QP er al aan kwam


Ja, maar dat was die gratis Mcflurry...dan doe je er langer over...hahah;)