PDA

View Full Version : Vechters & Verliezen



Slome
06-03-2010, 16:33
Vechters & Verliezen

Met deze titel doel ik niet op het verliezen van een wedstrijd.
Maar zoals bij ons bekend heeft onlangs Khalid zijn vader verloren.
Sterkte hiermee fam. Bourdif..

Maar..
Uit mijn hoofd kan ik nu zo 1,2,3 denk ik zo 30 to 50 vechters opnoemen:
Deze dames en heren gaan allemaal dierbaren verliezen zoals ons allen.

Moet dat allemaal genoemd worden de komende jaren hier op Mixfight.nl,
de vechters worden ouder, de ouders daarvan ook; dus straks zitten we met een half jaar hier op een condeleance site...hmmm..

het neemt absoluut niet weg dat het vreselijk is een dierbare, familielid of vriend te verliezen...

ik hoop dat hier respectvol op gereageerd kan worden; het is ook maar iets wat ik me als keybord warrior afvraag...

Duijm
06-03-2010, 16:51
ik ben het wel met je eens.

ICON
06-03-2010, 16:57
ben het ook wel met je eens, hoe erg ik het voor iemand ook vind kijk ik niet in een dergelijk topic aangezien ik diegene niet ken.

maar als iemand dit graag kwijt wilt op een medium als mixfight, wie zijn wij dan om dat tegen te houden...

joost
06-03-2010, 17:10
Deel ben ik met je eens... maar aan het andere kant.. als diegene zijn of haar ei kwijt kan d.m.v. een topic who cares?
Ik zit niet op die topics te wachten maar mij hoor je niet klagen! Je krijgt hierdoor wel een stukje info van een vechter en in welke gemoedstoestand hij de komende tijd zal zijn (als hij bijv. een tijdje niet meer is gespot).

GerritTonijn
06-03-2010, 17:15
Wat een rebel! :D

natasja
06-03-2010, 21:51
Het is heel erg en helaas weet ik maar al te goed hoe het is, maar als iemand erover wilt praten kan hij of zij dat dan toch zelf aangeven.
Het is al moeilijk om door te maken en dan wordt er ook nog over je prive leven geschreven terwijl je dat misschien nieteens wilt.

Ik word er altijd zo triest van om dat soort berichten te lezen...

phranq
07-03-2010, 01:05
Ik ben het ook wel met je eens, ook al is het natuurlijk vreselijk verdrietig voor de betrokkenen vind ik het niet echt thuis horen in het Mixfight forum wanneer er een familielid van een vechter overlijd. Aan de andere kant stoor ik me er niet aan.

Kemal
07-03-2010, 09:40
Deel ben ik met je eens... maar aan het andere kant.. als diegene zijn of haar ei kwijt kan d.m.v. een topic who cares?
Ik zit niet op die topics te wachten maar mij hoor je niet klagen! Je krijgt hierdoor wel een stukje info van een vechter en in welke gemoedstoestand hij de komende tijd zal zijn (als hij bijv. een tijdje niet meer is gespot).


x2

MB667
07-03-2010, 11:50
zijn net mensen......vechters.