PDA

View Full Version : Kickboxende ex-militair de cel in voor slaan agente



Slome
10-03-2010, 17:33
Kickboxende ex-militair de cel in voor slaan agente

AMSTERDAM - Een ex-militair die getraind is als kickboxer heeft drie jaar celstraf, waarvan een halfjaar voorwaardelijk, gekregen omdat hij een agente heeft geslagen.

De man ging bij een verkeerscontrole in Leeuwarden volledig door het lint en velde de agente met een vuistslag tegen het hoofd. De vrouw belandde met haar hoofd op de weg en raakte zwaargewond.
Justitie eiste zes jaar celstraf voor poging tot doodslag, maar daarvan sprak de rechtbank in Leeuwarden hem vrij. De rechters achtten hem wel schuldig aan zware mishandeling.


Joegoslavië


De man wijt zijn reactie aan trauma's die hij zegt te hebben opgelopen tijdens zijn uitzending naar voormalig Joegoslavië.
De rechtbank heeft begrip voor zijn problemen, maar vindt niet dat dit hem vrijpleit. De man is verminderd toerekeningsvatbaar, maar had wel anders kunnen reageren.
De verdachte had te veel gedronken en slingerde over de weg toen hij op 15 november aan de kant werd gezet.
Hij stapte direct uit, liep naar de politieauto en schopte een deuk in het portier van de bestuurder. De agenten stapten ook uit en probeerden de man aan te houden.

Oorlog


De kickboxer was het daar niet mee eens en zei tegen zijn vriendin, die hij aan de telefoon had, 'dat het oorlog werd'. Hij sloeg een agent een bloedneus. De agente die te hulp was geschoten werd nog harder geraakt en smakte tegen het asfalt. De vrouw liep onder meer een schedelbreuk en een hersenschudding op.
Uiteindelijk was een half dozijn agenten, pepperspray, de wapenstok en een politiehond nodig om de verdachte onder controle te krijgen. De man bleek in 2004 ook al veroordeeld te zijn voor zware mishandeling.

lopez86
10-03-2010, 17:52
nekschot voor de journalist van dit stuk voor het stigmatiseren van kickboksers.
waarsch. een figuur die ooit een paar keer een lesje heeft meegedraaid.
lekker positief weer.

Solar
10-03-2010, 18:04
nekschot voor de journalist van dit stuk voor het stigmatiseren van kickboksers.
waarsch. een figuur die ooit een paar keer een lesje heeft meegedraaid.
lekker positief weer.


Nou ik vind dat ze toch meer de nadruk leggen op zijn oorlogsverleden, dan dat het een kickbokser is (geweest).

Kemal
10-03-2010, 18:28
hij heeft idd een trauma opgelopen kijk maar hoe die er uit ziet:

http://www.muskurahat.us/images/funny_pictures/large/monkey-army.jpg

PigDog
10-03-2010, 19:42
nekschot voor de journalist van dit stuk voor het stigmatiseren van kickboksers.
waarsch. een figuur die ooit een paar keer een lesje heeft meegedraaid.
lekker positief weer.

Hij is ook schilder geweest, en bediende wel eens op terrasjes.

Ex-schilderende militaire ober, die naast voetbal en tennis ook een kennismaking kickboxen heeft gedaan, slaat agente op neus....

Wat een quatsch...

Simone
10-03-2010, 19:50
Haha inderdaad!

Mickey
10-03-2010, 20:46
Precies. Als ik iemand op straat zou slaan gaan ze het vast niet over mijn game verslaving hebben..

"WoW Speler slaat agente"

Misschien een ander verhaal als ik iemand zou slaan om dat hij mijn +10 Sword of Demon Slaying zou hebben gejat in game..

Neivra
10-03-2010, 21:44
Precies. Als ik iemand op straat zou slaan gaan ze het vast niet over mijn game verslaving hebben..

"WoW Speler slaat agente"

Misschien een ander verhaal als ik iemand zou slaan om dat hij mijn +10 Sword of Demon Slaying zou hebben gejat in game..

Ik vraag me dan af of je het alleen bij slaan zou houden:lol:

Ontopic: Ik betwijfel of die kerel echt last had van zijn oorlogsverleden of dat hij gewoon zin had om agente te meppen. Maar goed, het kan allebei.

Leventdepevent
11-03-2010, 07:27
waarom moet dat kickboksen nou weer genoemd worden.........zet voor de volledigheid zn andere hobbies er ook ff bij

PigDog
11-03-2010, 09:45
waarom moet dat kickboksen nou weer genoemd worden.........zet voor de volledigheid zn andere hobbies er ook ff bij

Nee dit is lekker: Waarom moet erbij vernoemd worden dat hij ex-militair is?
15 jaar geleden was bijna iedereen ex-militair. Toen had je dienstplicht....
Het is gewoon een vreselijke suggestieve kutstory.
Die journalist moet lekker bij Wilders gaan werken als persvoorlichter....

Leventdepevent
11-03-2010, 10:42
Nee dit is lekker: Waarom moet erbij vernoemd worden dat hij ex-militair is?
15 jaar geleden was bijna iedereen ex-militair. Toen had je dienstplicht....
Het is gewoon een vreselijke suggestieve kutstory.
Die journalist moet lekker bij Wilders gaan werken als persvoorlichter....
ja vind ik ook
als die man een oud-postbode was geweest met als hobby zelf broodbakken zou dat er niet bij gestaan hebben nee

natasja
11-03-2010, 11:13
ja sjonge jonge jonge
die ex-militairen toch ook altijd hahaha

PigDog
11-03-2010, 13:47
"Gelukkig" duurt het nog 13 jaar eer ik ex-militair ben.
En als het aan Staats-secrataris de Vries ligt, duurt het nog 17 jaar. Grrrrrrrrr

Marchant
11-03-2010, 16:27
"Gelukkig" duurt het nog 13 jaar eer ik ex-militair ben.
En als het aan Staats-secrataris de Vries ligt, duurt het nog 17 jaar. Grrrrrrrrr

Dat ligt er aan waarvoor je kiest,
Ik heb vrijwillig voor die titel gekozen
en ben nu 3 jaar weer een nukubu

natasja
11-03-2010, 16:41
welkom bij de club van nukubu's hahhaha

@Pigdog

Hoe reageren jou kinderen eigenlijk op het feit dat je nu niet thuis bent??
en waarschijnlijk vaak van huis bent??
Die van mij gaan er toch wel last van krijgen en missen papa..
Nog tips??

ICON
11-03-2010, 18:57
"Gelukkig" duurt het nog 13 jaar eer ik ex-militair ben.
En als het aan Staats-secrataris de Vries ligt, duurt het nog 17 jaar. Grrrrrrrrr


nou kan je langer genieten van je werk, hartstikke goed toch?

Richelieu
11-03-2010, 19:22
Nee dit is lekker: Waarom moet erbij vernoemd worden dat hij ex-militair is?
15 jaar geleden was bijna iedereen ex-militair. Toen had je dienstplicht....
Het is gewoon een vreselijke suggestieve kutstory.
Die journalist moet lekker bij Wilders gaan werken als persvoorlichter....

x2, gaat nergens over!

PigDog
12-03-2010, 13:54
@Pigdog

Hoe reageren jou kinderen eigenlijk op het feit dat je nu niet thuis bent??
en waarschijnlijk vaak van huis bent??
Die van mij gaan er toch wel last van krijgen en missen papa..
Nog tips??

Tips voor wat? Ben jij ook altijd van huis?
Mijn jongste is nu 5, en in die tijd ben ik drie keer lang weggeweest. En dan heb ik het niet eens over de rest van de dienstreizen van een week of meer.
Natuurlijk is dat storend in een gezin. Ik heb ook de afspraak dat als hij er psychisch last van gaat krijgen (angstaanvallen, verminderde schoolprestaties enz.) dat ik dan een andere functie zoek. Maar er is ook een bright side. Je krijgt een soort "zeldzaamheidswaarde". Als papa thuis is, is het feest. Hij heeft een meetlint, waar hij elke dag een centimeter vanaf knipt, en die inlevert bij mama, voor een snoepje. Zo houd hij precies de dagen bij voor ik weer terugkom.
Het is heel dubbel: aan de ene kant hou ik vreselijk van mijn gezin, en mis ik ze heel erg in uitzend gebieden. Aan de andere kant, maak ik dingen mee, die niemand mee zou kunnen maken, en wil ik overal met mijn snufferd vooraan staan.:eek:
Ach, de één zit elke dag op kantoor om zijn vreten te verdienen, en ik ben altijd weg. Ik weet niet of ik wel zou willen ruilen...

natasja
12-03-2010, 14:35
nee gelukkig ben ik niet van huis ...
Mijn partner wel en wij hebben ook een ritueel van kruisjes zetten.
Elke dag een kruisje zetten en dan tellen ze de dagen af.

tuurlijk maak je genoeg mee en het zal bij je passen anders zou je het werk niet doen,
Aktie, spanning is iets waar je op kickt of niet..
Mijn partner is ook vaak van huis dus ik weet wel wat het is haha..
Gelukkig is hij de rest van het jaar thuis...
Eindelijk haha...
Als we elkaar 5 maanden gezien hebben afgelopen 2 jaar dan is het veel....

Groetjes en een fijn weekend

Marchant
12-03-2010, 18:55
Een msn account met web cam doet ook wonderen,
Je spreekt een tijd af en logt allebei in dan heb je elkaar toch even gezien en gesproken.
@pigdog bij de S5 (als ze er nog zitten ) Tarin Kowt
moet je die mogelijkheid hebben

natasja
12-03-2010, 19:03
@ Marchant
Dat is niet altijd mogelijk helaas.(bijna nooit eigenlijk)
Dus we zien elkaar heeeeeeeeeel weinig..
Houdt het wel spannend natuurlijk, maar ja het is niet ideaal..

Marchant
12-03-2010, 20:24
@ Marchant
Dat is niet altijd mogelijk helaas.(bijna nooit eigenlijk)
Dus we zien elkaar heeeeeeeeeel weinig..
Houdt het wel spannend natuurlijk, maar ja het is niet ideaal..


:eek:
Waar ik heb gezeten werd daar bijna altijd voor gezorgd (Klu)
Zowel Joego,Irak en Afg, was er altijd internet mogelijkheden (zat zelf bij de CIS). Het is een kleine moeite vaak voor de jongens om een klein internet cafetje optezetten.
Misschien iets om je in te verdiepen S5 (verbindingen Klu) hebben deze altijd

PigDog
13-03-2010, 13:26
Klopt, (tenminste, het is s6 in plaats van 5) maar er zitten 3000 man op 1 satelietverbinding, dus de internetsnelheid zit op 14 k per sec.
Als je al wat sneller bent, ('s nachts bijvoorbeeld) hebben ze, om de bandbreedte te drukken, het beeld bij MSN en Skype geblokkeerd.....

Marchant
13-03-2010, 17:16
Klopt, (tenminste, het is s6 in plaats van 5) maar er zitten 3000 man op 1 satelietverbinding, dus de internetsnelheid zit op 14 k per sec.
Als je al wat sneller bent, ('s nachts bijvoorbeeld) hebben ze, om de bandbreedte te drukken, het beeld bij MSN en Skype geblokkeerd.....
Haha klopt suf s5 kreeg je als je geestelijk afgekeurd werd:lol:

PigDog
13-03-2010, 18:17
Ik wou het niet zeggen........:D