PDA

View Full Version : Mijn held!



biggz
12-03-2010, 15:29
http://www.nothingtoxic.com/media/1247622027/Guy_Leg_Sweeps_Shit_Talking_Drunk_Bitch

GerritTonijn
12-03-2010, 15:51
hahahah ik ben al zo lang op zoek naar dit filmpje :P had hem paar maanden terug gezien, maar daarna kwijt geraakt!

biggz
12-03-2010, 15:54
Ik vond het echt een meester actie

Guillermo
12-03-2010, 15:56
Bitch got owned! :D

natasja
12-03-2010, 16:07
wat een loser zeg pfffffffffffff stoer hoor om een vrouwtje een lowkick te geven..
Ik was echt gaan flippen denk ik hahaha..
En als ik de kans had gekregen had ik hem nog een paar stompen voor zijn bakkes gegeven
wat een sukkel
hoe kunnen jullie dit nou stoer vinden???

XanaduNL
12-03-2010, 16:13
Duizenden liters drank word er jaarlijks door vrouwen over mannen gegooid.
Afentoe er eentje onderuit halen moet kunnen...

Wheelie
12-03-2010, 16:14
Bitch got owned! :D
X 2, ze verdiende het :D

GerritTonijn
12-03-2010, 16:34
wat een loser zeg pfffffffffffff stoer hoor om een vrouwtje een lowkick te geven..
Ik was echt gaan flippen denk ik hahaha..
En als ik de kans had gekregen had ik hem nog een paar stompen voor zijn bakkes gegeven
wat een sukkel
hoe kunnen jullie dit nou stoer vinden???

Omdat die mega arrogante wijven wel eens een lesje mogen leren.
Als het een gast was had je waarschijnlijk gezegd, maar vrouwen zijn zielig???? dus dan mag je niks. Iets met emancipatie.

Kemal
12-03-2010, 16:48
mooi uitgevoerde lowkick zeg!!

hendriks
12-03-2010, 17:01
Duizenden liters drank word er jaarlijks door vrouwen over mannen gegooid.
Afentoe er eentje onderuit halen moet kunnen...
whahahahhah :thup:
had het laatst ook maar je staat gewoon zo voor lul, je kan eigenlijk niks doen want dan ben jij de flikker die een vrouw slaat, ik had het geluk dat die vriend van dat meidje moeilijk begon te doen. Even afgereageerd maar, ook niet goed, daarna ben ik maar naar huis gegaan met me nieuwe outfit onder de wijn.... bitch

Dennuz
12-03-2010, 17:02
wat een loser zeg pfffffffffffff stoer hoor om een vrouwtje een lowkick te geven..
Ik was echt gaan flippen denk ik hahaha..
En als ik de kans had gekregen had ik hem nog een paar stompen voor zijn bakkes gegeven
wat een sukkel
hoe kunnen jullie dit nou stoer vinden???

Gelijke rechten = Gelijke klappen

biggz
12-03-2010, 17:27
Gelijke rechten = Gelijke klappen

x2

blazin.arr0w::::
12-03-2010, 17:49
wat een loser zeg pfffffffffffff stoer hoor om een vrouwtje een lowkick te geven..
Ik was echt gaan flippen denk ik hahaha..
En als ik de kans had gekregen had ik hem nog een paar stompen voor zijn bakkes gegeven
wat een sukkel
hoe kunnen jullie dit nou stoer vinden???

Stoer is het zeker niet, maar je moet het toch met ons mannen eens zijn dat je niet zo maar een drankje over iemand kan heen gooien en dan geen represailles moet verwachten (of het nou man vs vrouw/ vrouw vs vrouw of man vs man is). "Lowkickje" uitdelen is misschien wel wat overdreven. Zou beter zijn als 'ie d'r met bv ketchup en mosterd squirters te lijf was gegaan :D, maar goed... wie de bal kaatst.

Ronald
12-03-2010, 17:54
Ik vind zo'n lowkick eigenlijk wel een elegante oplossing voor zo'n situatie :)

Simone
12-03-2010, 18:06
Ik vond hem stiekem wel grappig. Ik moest zelfs stiekem hardop lachen :)

natasja
12-03-2010, 19:07
Omdat die mega arrogante wijven wel eens een lesje mogen leren.
Als het een gast was had je waarschijnlijk gezegd, maar vrouwen zijn zielig???? dus dan mag je niks. Iets met emancipatie.

Vrouwen zijn zeker niet zielig, en arrogante wijven zat, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar ik vind een lowkick gewoon te ver gaan.
Spuug haar dan in het gezicht of whatever maar hij trapte best hard.
Zijn ego zal wel aangetast zijn hahaha...

Maar waar is die tijd gebleven dat mannen nog hoffelijk waren, de deur voor je open doen, drankje halen hahahhahaa
Nee nu krijg je een lowkick hmmmmmmm

natasja
12-03-2010, 19:08
Stoer is het zeker niet, maar je moet het toch met ons mannen eens zijn dat je niet zo maar een drankje over iemand kan heen gooien en dan geen represailles moet verwachten (of het nou man vs vrouw/ vrouw vs vrouw of man vs man is). "Lowkickje" uitdelen is misschien wel wat overdreven. Zou beter zijn als 'ie d'r met bv ketchup en mosterd squirters te lijf was gegaan :D, maar goed... wie de bal kaatst.

Hij gaf haar toch al een duwtje en toen pas gooide ze...
Een echte vent had weggelopen. simpel..

GerritTonijn
12-03-2010, 19:20
Maar waar is die tijd gebleven dat mannen nog hoffelijk waren, de deur voor je open doen, drankje halen hahahhahaa
Nee nu krijg je een lowkick hmmmmmmm
Die tijd is geëindigd toen de eerste feministen kwamen kijken.

The_Rock
12-03-2010, 19:33
Prachtig!

Peter0711
12-03-2010, 19:53
Ik weet het niet hoor gasten!! Ik vindt het toch een beetje triest..

Je heb gewoon je poten thuis te houden,en al zeker tegen vrouwen!
Als je een glas drinken in je smoel gesodemietert krijgt,dan gooi je der 1 terug,of desnoods spuug je der in der bek of zo,maar het is naar mijn idee nog geen reden om te beginnen met schoppen!

Daarbij komt kijken dat meneer gladjakker met ze zonnebrilletje volgens mij ook niet 1 van de aardigste is!

el bastardo
12-03-2010, 19:53
Spuug haar dan in het gezicht of whatever maar hij trapte best hard.

Haar nog belonen ook?!

GerritTonijn
12-03-2010, 20:15
Je heb gewoon je poten thuis te houden,en al zeker tegen vrouwen!
IEDEREEN IS GELIJK, jij racist.

Illest
13-03-2010, 10:11
misschien ben ik de enige, maar tis toch de uitdaging om bij dr aan te pappen en r diezelfde avond helemaal uit elkaar te trekken....

dat is een zware 'win'....;)

Justinian
13-03-2010, 10:31
Ik vind zo'n lowkick eigenlijk wel een elegante oplossing voor zo'n situatie :)
Ben het daar wel mee eens. Ik hou er niet van om vrouwen te slaan of te trappen, maar er zijn grenzen. Deze 'dame' zag het als volgt: 'Ik ben fysiek dan wel de minderen, maar toch kan ik doen wat wil, want de man doet toch niks terug. Hmmm schelden maakt weinig indruk op deze kerel. Weet je wat, ik gooi hem gewoon een drankje in het gezicht, dat kan hij vast niet waarderen.' Inderdaad en daarom ontving je een keurige legsweep, een proportionele actie (al zal een rechter dat niet met me eens zijn ;)).


Gelijke rechten = Gelijke klappen
:D

GerritTonijn
13-03-2010, 10:40
Nu ik er aan denk.....

HATE FUCKK!!!!!!!

Illest
13-03-2010, 10:41
Nu ik er aan denk.....

HATE FUCKK!!!!!!!

kijk....jij begrijpt t helemaal...

ruzie maken met vrouwen is voor losers....als je haar fysiek wilt domineren, doe je dat met je been....je 3e been...

Jeru
13-03-2010, 11:35
Was Ali O. weer uitgenodigd voor een kinderlegsweepfeestje?

ondiep
13-03-2010, 13:01
Was Ali O. weer uitgenodigd voor een kinderlegsweepfeestje?


haha reps :thup:

Sadix
13-03-2010, 13:02
hahahaha wat een baas deze man!!

"Yeah im a bitch"

gozer met brilgoes to "Kamate modus"

from there to the "Hachime Modus"

from there back to the " Yamme modus"

erg mooie lowkick, kan hem echt waarderen.

Trouwens voor de vrouwen hier, dit is pas echte emancipatie, gelijke rechten! Als het een man was, had die ook een lowkick gegeten!!

Wat is de gozer die, die lowkick gaf toch een moderne, geemancipeerde man!! :D

Mickey
13-03-2010, 14:01
LOL @ Hatefuck. Inderdaad.
Verder is mijn stelregel in dit soort situaties als volgt: Zodra vrouwen zich als een kerel gaan behandelen, mag je ze ook als dusdanig behandelen.

In dit geval zou mijn redenatie als volgt zijn geweest:
Gelet op het feit dat ze zich laat vollopen met bier en met bier gooit in ongepaste situaties kan ik niet anders als concluderen dat ze vermoedelijk ook van Normaal zou houden (als je nog nooit op zon concert bent geweest, kun je deze vermoedelijk niet plaatsen). Ik kan dus niet anders als vaststellen dat deze jongedame bijzonder mannelijk is aangelegd en zich ook zo gedraagt. Kortom: Ik vind deze lowkick nogal mild gelet op de overtreding.

Bagheera
13-03-2010, 21:49
Ze had gewoon een klap met een houten knots moeten krijgen, en ze had aan haar haren terug gemoeten naar de grot waar ze uit kwam... Dan kunnen wij weer jagen en de buurvrouw pakken... dus +1 voor de lowkick...

Marchant
13-03-2010, 22:42
Vrouwen zijn zeker niet zielig, en arrogante wijven zat, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar ik vind een lowkick gewoon te ver gaan.
Spuug haar dan in het gezicht of whatever maar hij trapte best hard.
Zijn ego zal wel aangetast zijn hahaha...


vorige topic was je het nog met mijn eens toen een agent een gevangenen een paar tikken gaf,

Ben het helemaal met je eens..
Hij zat gewoon te provoceren en hoppa dan maar een paar tikjes...
Zouden ze hier ook wat vaker moeten doen, dan zal het wel sneller afgelopen zijn met die ongein...

ook dit is actie > reactie
als zij geen drinken gooit, krijgt zij geen lowkick,
is het nu dan anders omdat het een vrouw is?
als het een andere vent had geweest die het drinken gooide had niemand wat gezegt van die schop.

biggz
13-03-2010, 23:41
Natasja, kijk eens goed naar het filmpje.
Meid provoceert en wil graag met de jongens spelen. Zij accepteert daarmee automatisch de consequenties. Zij gooit een drankje en voelt daar de gevolgen van, geheel terecht!

Het enige goede in dat soort vrouwen moet je er zelf insteken ;)

ICON
14-03-2010, 00:26
LOL @ Hatefuck. Inderdaad.
Verder is mijn stelregel in dit soort situaties als volgt: Zodra vrouwen zich als een kerel gaan behandelen, of er als een kerel uitzien mag je ze ook als dusdanig behandelen.
.

heb t even verbeterd

T15Boxing
14-03-2010, 01:45
Ach joh, dat wordt maar een blauwe plek. Als hij haar sloeg was haar mooie gezicht naar de klote. Wat een heer.

ashi76
14-03-2010, 09:26
Een oud hollandsche wangvledder was wat mij betreft ook op zijn plaats geweest. :thup:

Hendy
14-03-2010, 11:30
Gewoon ff over haar heen pissen..

Jeru
14-03-2010, 11:36
Gewoon ff over haar heen pissen..

http://www.youtube.com/watch?v=llR4JBw29Lc

Neivra
14-03-2010, 11:49
Ik heb het idee dat ze genoeg alcohol op heeft, waardoor ze niks meer voelt van die lowkick althans niet op dat moment.

Mickey
14-03-2010, 12:09
heb t even verbeterd
haha reps!

Angelco
14-03-2010, 12:12
Vrouwen zijn zeker niet zielig, en arrogante wijven zat, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar ik vind een lowkick gewoon te ver gaan.
Spuug haar dan in het gezicht of whatever maar hij trapte best hard.
Zijn ego zal wel aangetast zijn hahaha...

Maar waar is die tijd gebleven dat mannen nog hoffelijk waren, de deur voor je open doen, drankje halen hahahhahaa
Nee nu krijg je een lowkick hmmmmmmm

en waar is de tijd dat wijven nog in de keuken stonden ...

Leventdepevent
15-03-2010, 07:33
hij doet het netjes door die vrouw niet in het gezicht te slaan

natasja
15-03-2010, 16:25
vorige topic was je het nog met mijn eens toen een agent een gevangenen een paar tikken gaf,


ook dit is actie > reactie
als zij geen drinken gooit, krijgt zij geen lowkick,
is het nu dan anders omdat het een vrouw is?
als het een andere vent had geweest die het drinken gooide had niemand wat gezegt van die schop.

In de vorige topic was ik het zeker met je eens.
En nu totaal niet.
Ik vind echt dat je als kerel zijnde je niet zo moet laten kennen.
Het is een feestje bij een zwembad, die gast loopt in kleren.
Wie weet wat hij gezegd heeft..
Ik laat me ook echt niet alles zeggen hoor die zulke lui..
Fout van haar om iets in zijn gezicht te gooien maar zo'n reactie is gewoon stom van hem.

Vind je echt een loser als je het op zo;n manier aanpakt.
Zijn ego zal wel in de weg gezeten hebben...

En ik snap werkelijk niet dat er mannen zijn die dit goedkeuren.
Sla je je eigen vrouwtje ook als ze een keer de was niet doet, of iets doet wat jij niet leuk vind.
Waar ligt die grens dan????

GerritTonijn
15-03-2010, 16:33
Sla je je eigen vrouwtje ook als ze een keer de was niet doet, of iets doet wat jij niet leuk vind.

lekkere vergelijking.

natasja
15-03-2010, 16:35
ja niet dan.
Wat maakt het dan dat je een vrouw gaat slaan, ongeacht wat ze doet..
Als ze hem een klap had gegeven ???, maar een glaasje drank en dan een lowkick vind ik onzin.

rafi
15-03-2010, 16:35
In de vorige topic was ik het zeker met je eens.
En nu totaal niet.
Ik vind echt dat je als kerel zijnde je niet zo moet laten kennen.
Het is een feestje bij een zwembad, die gast loopt in kleren.
Wie weet wat hij gezegd heeft..
Ik laat me ook echt niet alles zeggen hoor die zulke lui..
Fout van haar om iets in zijn gezicht te gooien maar zo'n reactie is gewoon stom van hem.

Vind je echt een loser als je het op zo;n manier aanpakt.
Zijn ego zal wel in de weg gezeten hebben...

En ik snap werkelijk niet dat er mannen zijn die dit goedkeuren.
Sla je je eigen vrouwtje ook als ze een keer de was niet doet, of iets doet wat jij niet leuk vind.
Waar ligt die grens dan????hoe had jij het aangepakt dan.

GerritTonijn
15-03-2010, 16:37
ja niet dan.
Wat maakt het dan dat je een vrouw gaat slaan, ongeacht wat ze doet..
Als ze hem een klap had gegeven ???, maar een glaasje drank en dan een lowkick vind ik onzin.

"een vrouw gaat slaan'', kan je beter zeggen een 'mens' gaat slaan. Geen verschil.

Bagheera
15-03-2010, 17:41
En ik snap werkelijk niet dat er mannen zijn die dit goedkeuren.
Sla je je eigen vrouwtje ook als ze een keer de was niet doet, of iets doet wat jij niet leuk vind.

Ja hoor....

MMA-Joey
15-03-2010, 21:43
Hoe kun je nou liever in het gezicht gespuugd worden dan een trap krijgen..
Iemand in het gezicht spugen is voor mij Not Done, Als je iemand in het gezicht spuugt dan, vind ik in ieder geval dat je totaal geen respect voor iemand hebt. Laagste vorm van vernederen vind ik.

Ik heb liever dat ik goede klappen krijg dan dat iemand me in het gezicht spuugt..
Van klappen herstel ik wel, als iemand me in het gezicht spuugt zal me dat nog lang bij blijven.

Okee, een vrouw hoor je ook niet te slaan of te schoppen..
De kerel had gewoon moeten weglopen.

Illest
15-03-2010, 22:02
In de vorige topic was ik het zeker met je eens.
En nu totaal niet.
Ik vind echt dat je als kerel zijnde je niet zo moet laten kennen.
Het is een feestje bij een zwembad, die gast loopt in kleren.
Wie weet wat hij gezegd heeft..
Ik laat me ook echt niet alles zeggen hoor die zulke lui..
Fout van haar om iets in zijn gezicht te gooien maar zo'n reactie is gewoon stom van hem.

Vind je echt een loser als je het op zo;n manier aanpakt.
Zijn ego zal wel in de weg gezeten hebben...

En ik snap werkelijk niet dat er mannen zijn die dit goedkeuren.
Sla je je eigen vrouwtje ook als ze een keer de was niet doet, of iets doet wat jij niet leuk vind.
Waar ligt die grens dan????


idd veel wife-beaters hier op mixfight:lol:...

come on guys....zou je een chick echt lowkicken of vegen??

natasja
16-03-2010, 08:31
hoe had jij het aangepakt dan.

Bedoel je wat ik gedaan zou hebben als hij had geschopt of daarvoor??

Persoonlijk had ik niks over hem heen gegooid, als ik lastig gevallen word dan kan ik of heel rustig blijven (is pas sinds ik kinderen heb) of niet hahaha.

Maar ik had me echt niet laten schoppen, al had ik dan een stoel op zijn hoofd kapot moeten slaan ik had het er niet bij laten zitten ..
De eerste klap uitdelen doe ik niet maar als ik zelf geslagen of geschopt word dan sta ik niet voor mezelf in hahahaha...

GerritTonijn
16-03-2010, 10:27
hij bedoeld wat had jij gedaan TEGEN dat wijf lijkt me...

Marchant
16-03-2010, 10:27
In de vorige topic was ik het zeker met je eens.
En nu totaal niet.
Ik vind echt dat je als kerel zijnde je niet zo moet laten kennen.
Het is een feestje bij een zwembad, die gast loopt in kleren.
Wie weet wat hij gezegd heeft..
Ik laat me ook echt niet alles zeggen hoor die zulke lui..
Fout van haar om iets in zijn gezicht te gooien maar zo'n reactie is gewoon stom van hem.

Vind je echt een loser als je het op zo;n manier aanpakt.
Zijn ego zal wel in de weg gezeten hebben...

En ik snap werkelijk niet dat er mannen zijn die dit goedkeuren.
Sla je je eigen vrouwtje ook als ze een keer de was niet doet, of iets doet wat jij niet leuk vind.
Waar ligt die grens dan????

Persoonlijk vindt ik dat een man een vrouw nooit mag slaan dat ten eerste.
Maar ik snap de fustratie van deze jongen wel.
En denk dat veel vrouwen misbruik maken van het feit dat veel mannen nooit een vrouw zullen slaan.
En dan kan jij het ego noemen ik noem het trots wat moedwillig gekrengt wordt. Haar pure intentie was om hem te kleineren voor deze mensen door haar drinken over hem heen te gooien of zie ik het verkeerd?
Had hij dan weg moeten lopen? ( waardoor zij zich winnaar in deze waant)
Of spuggen in haar gezicht zoals ji aangaf???:eek:
(persoonlijk liever 10 lowkicks van peter aerts dan 1 keer in mijn gezicht te worden gespugt door iemand).
Nogmaals vindt het haar eigen schuld. en zo hard schopte hij volgens mij niet was meet een veeg en doordat ze op een nat ondergrond staat valt ze.
Dus nu staat zij voorschut alleen gaat ze daarna gelijk in slachtoffer modus. Waardoor iedereen nu vergeten is dat zij begon.

rafi
16-03-2010, 10:32
hij bedoeld wat had jij gedaan TEGEN dat wijf lijkt me...
yep dat bedoel ik wat had jij gedaan tegen dat wijf in een bar of discotheek als zij drinken over je heen had gegooid.

ondiep
16-03-2010, 10:36
Persoonlijk vindt ik dat een man een vrouw nooit mag slaan dat ten eerste.
Maar ik snap de fustratie van deze jongen wel.
En denk dat veel vrouwen misbruik maken van het feit dat veel mannen nooit een vrouw zullen slaan.
En dan kan jij het ego noemen ik noem het trots wat moedwillig gekrengt wordt. Haar pure intentie was om hem te kleineren voor deze mensen door haar drinken over hem heen te gooien of zie ik het verkeerd?
Had hij dan weg moeten lopen? ( waardoor zij zich winnaar in deze waant)
Of spuggen in haar gezicht zoals ji aangaf???:eek:
(persoonlijk liever 10 lowkicks van peter aerts dan 1 keer in mijn gezicht te worden gespugt door iemand).
Nogmaals vindt het haar eigen schuld. en zo hard schopte hij volgens mij niet was meet een veeg en doordat ze op een nat ondergrond staat valt ze.
Dus nu staat zij voorschut alleen gaat ze daarna gelijk in slachtoffer modus. Waardoor iedereen nu vergeten is dat zij begon.


http://i352.photobucket.com/albums/r324/maxxxwell_photo/Amen-Brother.jpg

GerritTonijn
16-03-2010, 13:29
Persoonlijk vindt ik dat een man een vrouw nooit mag slaan dat ten eerste.



Oneens, kijk, slaan uit 'correctie' in de zin van ruzie enzo is natuurlijk onzin, maar op diezelfde manier sla je een vriend niet omdat je ruzie hebt (oke misschien wat sneller...maar toch :P )

MAAR, ik vind dat het gelijkheid blijheid is, ALS ik lichamelijk 'aangevallen' word, dus als zij mij slapt of mept, krijgt ze hem terug, als ze me trapt of wat dan ook, krijgt ze hem terug.

Marchant
16-03-2010, 15:00
Oneens, kijk, slaan uit 'correctie' in de zin van ruzie enzo is natuurlijk onzin, maar op diezelfde manier sla je een vriend niet omdat je ruzie hebt (oke misschien wat sneller...maar toch :P )

MAAR, ik vind dat het gelijkheid blijheid is, ALS ik lichamelijk 'aangevallen' word, dus als zij mij slapt of mept, krijgt ze hem terug, als ze me trapt of wat dan ook, krijgt ze hem terug.


Ik begrijp je standpunt, ik vindt dit een lastig onderwerp.
Persoonlijk zou ik nooit een vrouw willen slaan tenzij ze er om vraagt (lettelijk ;)).

natasja
16-03-2010, 15:19
Oneens, kijk, slaan uit 'correctie' in de zin van ruzie enzo is natuurlijk onzin, maar op diezelfde manier sla je een vriend niet omdat je ruzie hebt (oke misschien wat sneller...maar toch :P )

MAAR, ik vind dat het gelijkheid blijheid is, ALS ik lichamelijk 'aangevallen' word, dus als zij mij slapt of mept, krijgt ze hem terug, als ze me trapt of wat dan ook, krijgt ze hem terug.

Maar.... ze sloeg of trapte hem niet, dus als je het over gelijkheid hebt dan had hij dus terug moeten gooien..

Hoe raar is het dan dat hij haar trapt, ongeacht of het hard of zacht is (en ik denk dat een trap altijd wel hard aankomt als je er niet op getraind bent of niet aan ziet komen)
Een man is bijna altijd fysiek sterker dan een vrouw (er zijn uitzonderingen natuurlijk)
Dus wat hij gedaan heeft staat in mijn ogen niet in verhouding van wat zij gedaan heeft PUNT hahaha

En wat ik zou doen als een vrouw me zou onder gooien,
Ik zou haar een duw gegeven hebben en als ze dan terug slaat tja dan mag ik ook slaan natuurlijk...(maar ik ben dan ook een vrouw hahaha)

In een andere topic hier staat dat een vrouwtje door een gast geslagen is en dan vind iedereen het erg. ik ook trouwens en in deze topic is het goed.
Dat slaat toch nergens op...!!!!

Noem me dan maar ouderwets maar ik vind echt dat een man niet hoort te slaan en andersom ook niet trouwens...
Tenzij het sparren is hahahhaa

Marchant
16-03-2010, 15:26
Een man is bijna altijd fysiek sterker dan een vrouw (er zijn uitzonderingen natuurlijk)



Dus omdat de man fysiek sterker is mag een vrouw zomaar drinken in zijn gezicht gooien ?????

Sem Schilts is ( waarschijnlijk ;)) fysiek sterker dan ik, dus als ik hem een glas drinken in zijn gezicht gooi mag hij me niet een trap/klap geven?

vindt dit niet echt een rede waarom een vrouw deze voorkeurs positie hoord te hebben boven de man.

natasja
16-03-2010, 15:29
nee er zijn nou eenmaal normen en waarden en daar hoort in dat je een vrouw niet slaat.
zo ben ik nou eenmaal opgevoed..
vind je het wel eerlijk dat hij dan trapt als zij iets gooit??

Kan het echt niet snappen dat mannen dit goedkeuren.
Wat zou je doen als je eigen vrouwtje zo onderuit getrapt wordt?
Omdat die gast haar bijv beledigd..
Iedereen heeft het erover dat zij zo slecht bezig is, maar wat heeft hij gedaan??

GerritTonijn
16-03-2010, 15:37
Maar.... ze sloeg of trapte hem niet, dus als je het over gelijkheid hebt dan had hij dus terug moeten gooien..

Geef je wel gelijk hoor, maar toch vind ik het leuk om die bitch gekickt te zien :P

XanaduNL
16-03-2010, 15:38
Ik denk dat het feit dat hij haar niet schopt, maar onderuit haalt een erg grote rol speelt.

Als het een echte kick was, hadden we wel anders gepiept.

Leventdepevent
16-03-2010, 15:38
je hoort een vrouw niet te slaan...mee eens maar als ze eerst fysiek geweld gebruikt dan kan ze een knal voor de harses terug krijgen hoor

Marchant
16-03-2010, 15:38
Iedereen heeft het erover dat zij zo slecht bezig is, maar wat heeft hij gedaan??


Precies maar schopte hij haar voor of na het glas drinken?


nee er zijn nou eenmaal normen en waarden en daar hoort in dat je een vrouw niet slaat.
zo ben ik nou eenmaal opgevoed..


Met deze normen en waarden ben ik ook opgevoed, vandaar dat ik dit een moeilijk onderwerp vindt.
Ik zou haar geen trap verkopen, maar dat zou meer met het respect naar mijn ouders toe temaken hebben dan naar haar.
Persoonlijk vindt ik dat zij dit aan haar zelf te danken heeft.



Wat zou je doen als je eigen vrouwtje zo onderuit getrapt wordt?
Omdat die gast haar bijv beledigd..
Iedereen heeft het erover dat zij zo slecht bezig is, maar wat heeft hij gedaan??

Denk dat dat er niet veel mee te maken heeft, ik zou die gast aan vliegen maar puur omdat hij iemand schopt slaat waarvan ik hou.
niet omdat ik vindt dat bijv. mijn vriendin dit dan aan haar zelf te danken heeft.

ookal zou ik voor 200% weten dat mijn vriendin fout zit .
Als een man haar aanraakt is hij voor mij.
rede is dan niet belangrijk

GerritTonijn
16-03-2010, 15:48
nee er zijn nou eenmaal normen en waarden en daar hoort in dat je een vrouw niet slaat.

normen en waarden zijn cultuur afhankelijk.

Joris
16-03-2010, 16:03
nee er zijn nou eenmaal normen en waarden en daar hoort in dat je een vrouw niet slaat.
zo ben ik nou eenmaal opgevoed..
vind je het wel eerlijk dat hij dan trapt als zij iets gooit??

Kan het echt niet snappen dat mannen dit goedkeuren.
Wat zou je doen als je eigen vrouwtje zo onderuit getrapt wordt?
Omdat die gast haar bijv beledigd..
Iedereen heeft het erover dat zij zo slecht bezig is, maar wat heeft hij gedaan??


Begin niet over normen en waarden als een wijf je net publiekelijk voor lul heeft gezet. Door als een of ander achterlijk kamperwijf drinken in die vent zn gezicht te gooien.

Nou kan het zijn dat;

A) die vent gewoon zich niet wist te gedragen in het bijzijn van meisjes in bikini. Dan doel ik op betasten. Als dat het geval is vind ik die vent verschrikkelijk fout zitten in deze.

B) Dat wijf (en dat denk ik) gewoon agressief en dronken was en stennis zocht. Dat zie je ook best vaak in het uitgaansleven. In dat geval vind ik de reactie gigantisch grappig van die vent (simpelweg omdat het een filmpje is op het internet en nogal komisch loopt, niet omdat ik geniet van vrouwen mepperij)


Toch had ik zelf een fles dropshot gehaald en die helemaal over dat wijf leeggegoten, of iets dergelijks. Meisjes slaan/schoppen, daar begin ik niet aan.

lopez86
16-03-2010, 16:09
nee er zijn nou eenmaal normen en waarden en daar hoort in dat je een vrouw niet slaat.
zo ben ik nou eenmaal opgevoed..
vind je het wel eerlijk dat hij dan trapt als zij iets gooit??

Kan het echt niet snappen dat mannen dit goedkeuren.
Wat zou je doen als je eigen vrouwtje zo onderuit getrapt wordt?
Omdat die gast haar bijv beledigd..
Iedereen heeft het erover dat zij zo slecht bezig is, maar wat heeft hij gedaan??


normen en waarden zijn cultuur afhankelijk.

x2.
Bovendien veranderen normen en waarden.
Als de normen en waarden nog waren zoals vroegah, dan was de lucht nog schoon en de sex vies.

Dus als je je wil gedragen als een trut, verwacht dan ook behandeld te worden als een trut.



Maar ik had me echt niet laten schoppen, al had ik dan een stoel op zijn hoofd kapot moeten slaan ik had het er niet bij laten zitten ..
De eerste klap uitdelen doe ik niet maar als ik zelf geslagen of geschopt word dan sta ik niet voor mezelf in hahahaha...

Dit soort commentaar hoor ik ook echt zo vaak van vrouwen :D
De man is fysiek nog altijd superieur aan de vrouw (uitzonderingen daargelaten) dus blijft het 9 van de 1x ook bij commentaar.

Garcia
16-03-2010, 16:13
Pff lowkick gaat wat mij betreft wat te ver. Maar een goede oude swaffel moet zeker kunnen ;)

Kemal
16-03-2010, 16:37
Pff lowkick gaat wat mij betreft wat te ver. Maar een goede oude swaffel moet zeker kunnen ;)


wuahah en dan hier wonen:

http://www.banpei.net/files/swaffelo-town-name-1.jpg

Guillermo
16-03-2010, 23:55
Ach ga toch weg met dat middeleeuwen bullshit. Veel vrouwen maken gewoon misbruik van deze morele regel. Vaak zie je dat een man en een vrouw aan het bekvechten zijn, verbaal geweld over en weer en mevrouw vind het nodig na 1 opmerking van de man een klap uit te delen, nou bitch dan krijg je echt wel de een vlakke hand bitchslap terug van mij hoor!

natasja
17-03-2010, 07:09
x2.
Bovendien veranderen normen en waarden.
Als de normen en waarden nog waren zoals vroegah, dan was de lucht nog schoon en de sex vies.

Dus als je je wil gedragen als een trut, verwacht dan ook behandeld te worden als een trut.



Dit soort commentaar hoor ik ook echt zo vaak van vrouwen :D
De man is fysiek nog altijd superieur aan de vrouw (uitzonderingen daargelaten) dus blijft het 9 van de 1x ook bij commentaar.

Hahaha nou dat is niet helemaal waar hoor, heb al een aantal keer gevochten met gasten (vroeger) omdat ze me een klap verkochten omdat ik niks van die gasten moest hebben (marokkanen).
Met vrouwen nog nooit, behalve dan in de ring 1 keer hhahaha

Maar ben toch blij dat de meeste mannen vrouwen toch niet slaan....

Glen
17-03-2010, 07:35
idd veel wife-beaters hier op mixfight:lol:...

come on guys....zou je een chick echt lowkicken of vegen??
Hele goede vraag: Ik zou haar een veeg geven....:thup:
En, nee, vrouwen sla je niet (schoppen ook niet trouwens).

Kim
17-03-2010, 08:56
Sowieso als mensen moet je met je poten van elkaar afblijven of je nu man of vrouw bent.
Maar je moet niet denken dat je als vrouw je man/vriend mag slaan, drinken over hem heen mag gooien of wat dan ook, en dat je man/vriend niks terug mag doen. Gelijke monniken gelijke kappen.

Marchant
17-03-2010, 09:16
[quote=Glen;889689]Hele goede vraag: Ik zou haar een veeg geven....:thup:
quote]


haha Lol :lol:

ondiep
17-03-2010, 10:16
Hahaha nou dat is niet helemaal waar hoor, heb al een aantal keer gevochten met gasten (vroeger) omdat ze me een klap verkochten omdat ik niks van die gasten moest hebben (marokkanen).
Met vrouwen nog nooit, behalve dan in de ring 1 keer hhahaha

Maar ben toch blij dat de meeste mannen vrouwen toch niet slaan....


Nou geef je ook een apart voorbeeld nu wil ik niet iedereen over een kam scheren of als racist overkomen maar een groot gedeelte van de bovengenoemde gemeenschap (Marokaanse) hebben een ietswat andere kijk/opvoeding op de waarden/rechten van vrouwen en hoe deze te behandelen in vergelijking tot andere culturen bijv. hier in het westen waar je vanaf geboortje inpricipe wordt geleerd dat mannen en vrouwen gelijk zijn.

lopez86
17-03-2010, 10:45
Nou geef je ook een apart voorbeeld nu wil ik niet iedereen over een kam scheren of als racist overkomen maar een groot gedeelte van de bovengenoemde gemeenschap (Marokaanse) hebben een ietswat andere kijk/opvoeding op de waarden/rechten van vrouwen en hoe deze te behandelen in vergelijking tot andere culturen bijv. hier in het westen waar je vanaf geboortje inpricipe wordt geleerd dat mannen en vrouwen gelijk zijn.

Wat dus verkeerd is van onze kant.
Vrouwen zijn inferieur en dat is al sinds het begin der beschaving zo.
Ergens onderweg naar de moderne toekomst zijn we op ons achterhoofd gevallen en vergeten welke voordelen dit allemaal bood.
Hoe fijn het was om vrouwlief aan haar haren terug de grot in te slepen, te knuppelen als een zeehondje, en haar vervolgens de vellen van de vingers te zien schrobben tijdens het wassen.

Dit filmpje op geenstijl.tv slaat echt de spijker op de kop wat betreft dit onderwerp :thup:

GeenStijl.TV : Rutger AANGERAND op Internationale Vrouwendag (http://www.geenstijl.tv/2010/03/rutger_aangerand_op_internatio.html)

ondiep
17-03-2010, 10:57
Wat dus verkeerd is van onze kant.
Vrouwen zijn inferieur en dat is al sinds het begin der beschaving zo.
Ergens onderweg naar de moderne toekomst zijn we op ons achterhoofd gevallen en vergeten welke voordelen dit allemaal bood.
Hoe fijn het was om vrouwlief aan haar haren terug de grot in te slepen, te knuppelen als een zeehondje, en haar vervolgens de vellen van de vingers te zien schrobben tijdens het wassen.

Dit filmpje op geenstijl.tv slaat echt de spijker op de kop wat betreft dit onderwerp :thup:

GeenStijl.TV : Rutger AANGERAND op Internationale Vrouwendag (http://www.geenstijl.tv/2010/03/rutger_aangerand_op_internatio.html)

lol :D

wat een provoceur is het ook he die gast :thup:

natasja
17-03-2010, 10:58
hahaha wat een filmpje zeg..
pffffffffff wat een vrouwen komen daar op af...
Wist niet eens dat er een vrouwendag bestond hahaha moet ook niet gekker worden..

rafi
17-03-2010, 11:04
Nou geef je ook een apart voorbeeld nu wil ik niet iedereen over een kam scheren of als racist overkomen maar een groot gedeelte van de bovengenoemde gemeenschap (Marokaanse) hebben een ietswat andere kijk/opvoeding op de waarden/rechten van vrouwen en hoe deze te behandelen in vergelijking tot andere culturen bijv. hier in het westen waar je vanaf geboortje inpricipe wordt geleerd dat mannen en vrouwen gelijk zijn.
wat is dit nou voor dom geklets. ik heb nog nooit een wijf geslagen. en ook niet van huis mee gekregen. terwijl ik wel het zelfde zou doen hier boven in het filmpie.

ondiep
17-03-2010, 11:12
wat is dit nou voor dom geklets. ik heb nog nooit een wijf geslagen. en ook niet van huis mee gekregen. terwijl ik wel het zelfde zou doen hier boven in het filmpie.


Hier was ik al bang voor vandaar dat ik ook aangaf in mijn post dat ik niet iedereen over een kam wou scheren en dat het een gedeelte van de gemeenschap is of ben je het hier niet mee eens?

Aan de andere kant als je over een vrouw praat en automatisch al het woord wijf gebruikt als eerste keuze bewijs ik mischien tog mijn punt.

Even voor alle duidelijkheid ik zeg niet dat dat voor iedereen voor die gemeenschap geld maar dat de normen en waarden over het algemeen hoe een vrouw te behandelen of wat haar rechten zijn tog wel verschillen.

Marchant
17-03-2010, 11:23
http://www.mediabistro.com/agencyspy/original/bitch_slap.jpg

ondiep
17-03-2010, 11:27
http://www.mediabistro.com/agencyspy/original/bitch_slap.jpg


http://users.qconline.com/~heresy/bitchslap.jpg

Slome
17-03-2010, 11:27
http://ballyhooligan.files.wordpress.com/2009/04/alrightwhof.jpg?w=300&h=216

Marchant
17-03-2010, 11:27
Aan de andere kant als je over een vrouw praat en automatisch al het woord wijf gebruikt als eerste keuze bewijs ik mischien tog mijn punt.



http://i95.photobucket.com/albums/l130/pumpputnam/oh_no_you_didnt.gif

:jerry::jerry::jerry:

GerritTonijn
17-03-2010, 11:27
kzoek dat filmpje, van zo een indiaa'se TV show, waarbij die presentatrice zo een gast slapt, en die gast 2x zo hard echt 1sec later terug mept, en daarna IEDEREEN die gast gaat boe'en....

rafi
17-03-2010, 11:31
in dat filmie is dat een wijf of een dame. je bent het toch wel met me eens dat dat een wijf is.

ondiep
17-03-2010, 11:36
in dat filmie is dat een wijf of een dame. je bent het toch wel met me eens dat dat een wijf is.

In dat betreffende filmpje wel ja, eens dus.

ondiep
17-03-2010, 11:38
kzoek dat filmpje, van zo een indiaa'se TV show, waarbij die presentatrice zo een gast slapt, en die gast 2x zo hard echt 1sec later terug mept, en daarna IEDEREEN die gast gaat boe'en....


http://www.break.com/index/indian-tv-host-slapped-in-the-face.html

deze had ik nog niet gezien maar WTF! het gaat echt helemaal los.

Marchant
17-03-2010, 11:39
In dat betreffende filmpje wel ja, eens dus.



Aaawwww Sweet:hippi:

http://i499.photobucket.com/albums/rr359/shg_graphics/holiday/valentines/SHG_ValentinePuppiesKissMakeUp.gif

GerritTonijn
17-03-2010, 11:41
http://www.break.com/index/indian-tv-host-slapped-in-the-face.html

deze had ik nog niet gezien maar WTF! het gaat echt helemaal los.

HAHAHAHAHAAH die bedoel ik!! prachtig!!

Marchant
17-03-2010, 11:45
http://www.break.com/index/indian-tv-host-slapped-in-the-face.html

deze had ik nog niet gezien maar WTF! het gaat echt helemaal los.


Pffff die heeft een uurtje een pieptoon in haar oor :eek:

rafi
17-03-2010, 11:45
haha die sean connery
http://www.youtube.com/watch?v=3FgMLROTqJ0&feature=player_embedded

ondiep
17-03-2010, 11:45
Aaawwww Sweet:hippi:

http://i499.photobucket.com/albums/rr359/shg_graphics/holiday/valentines/SHG_ValentinePuppiesKissMakeUp.gif


http://www.theargonath.cc/characters/wormtongue/pictures/wormtongue14.jpg

rafi
17-03-2010, 11:54
sean is een held.
http://www.youtube.com/watch?v=57jhsHyq1K4&feature=player_embedded

Marchant
17-03-2010, 13:19
sean is een held.
http://www.youtube.com/watch?v=57jhsHyq1K4&feature=player_embedded

Good old 007 :D

biggz
17-03-2010, 20:53
http://www.youtube.com/watch?v=JgGA-hHWxtA&feature=related

Joris
20-03-2010, 22:27
gebeurde dit vroeger bij jullie ook?

www.dumpert.nl - TOPIC AFBLiJVEN MIRROR (http://www.dumpert.nl/mediabase/883301/bd069e4a/topic_afblijven_mirror.html)

GerritTonijn
20-03-2010, 22:30
Vroeger waren er nog geen marokkanen.