PDA

View Full Version : Laptop Kapot



RNLMC
17-03-2010, 12:53
Fuuuuuuuuuuuck,

Me laptop is stuk!
Ik kreeg al een paar dagen de error: Display driver nvlddmkm has stopped working. En nu als ik hem aanzet blijft het scherm vaag grijs/zwart, de laptop zelf gaat wel gewoon aan.

Dit is echt het ideale moment aangezien ik volgende week voor 4.5 maanden vakantie ga vieren in afghanistan, dus ik moet rap een nieuwe laptop hebben!

Nog suggesties voor een leuke multimedia laptoprond tussen 700/900 euri.

Slome
17-03-2010, 13:14
Fuuuuuuuuuuuck,

Me laptop is stuk!
Ik kreeg al een paar dagen de error: Display driver nvlddmkm has stopped working. En nu als ik hem aanzet blijft het scherm vaag grijs/zwart, de laptop zelf gaat wel gewoon aan.

Dit is echt het ideale moment aangezien ik volgende week voor 4.5 maanden vakantie ga vieren in afghanistan, dus ik moet rap een nieuwe laptop hebben!

Nog suggesties voor een leuke multimedia laptoprond tussen 700/900 euri.

gewoon voor zo'n mini laptop/notebook gaan.. makkelijk voor op reis ook..
en voor mooie prijsjes...

Marchant
18-03-2010, 07:57
doe dit eens bespaart je een hoop geld

"nvidia display driver nvlddmkm.sys has stopped working..."

- Go in your bios.
- Set your memory freq to 666mhz. note: 333mhz if your motherboard sets the DDR timing and not the DDR2 (you may have to set the freq in "unlinked mode" to do this.)
- Enjoy

En anders zal je in de "PX" daar toch wel een goedkope kunnen vinden;)

NTT-FX
18-03-2010, 16:14
Kan alleen een CCFL probleem zijn maar gezien de melding vermoed ik erger...
Welk merk en type is het ?

RNLMC
18-03-2010, 16:36
een HP Pavilion dv9000. Ik wil het wel proberen met dat BIOS, maar hij doet niks. Kan er dus niet in sleutelen. kutding

Marchant
18-03-2010, 17:31
schijnt een bekend probleem te zijn bij Hp, als ik er op google heb ik veel mensen met het zelfde probleem je zou hp eens kunnen bellen misschoien hebben zij een oplossing of garantie als het een fabricage fout is

NTT-FX
18-03-2010, 23:19
Ah , da's een bekende. Een rotte vga chip ; nvidia en hp wisten er van maar verhelpen ho maar... :twak:
Heb al heel wat rotte DV's in m'n winkel gehad en geen enkele kunnen fixen...

Tenzij je een paar meier wilt gokken op een nieuwe chip ( kleine kans dat het werkt ) kun je je laptop wegpleuren...

TheSkindo
19-03-2010, 02:26
yep had ik ook last van en me videokaart deed niks meer...maar no 1 jaar garantie op...heb van de week een nieuwe mogen uitzoeken (XFX Radeon 5870 ;-))
Doe m erin....moederbord kapot godverdegodver....

Marchant
19-03-2010, 09:19
Nog suggesties voor een leuke multimedia laptoprond tussen 700/900 euri.


Loop ff anders de mediamarkt in voor dat bedrag heb je daar wel wat.
Of misschien heeft NTT-FX iets voor je lees dat hij een winkel heeft ;)

NTT-FX
19-03-2010, 12:27
Voor ong. 8 meier heb je heel veel keus.
Doe jezelf een lol en scoor iig zeker geen packard hell , acer of medion ( of je moet weer een gare laptop willen... )
Asus is kwalitatief erg goed en heeft veel keus qua modellen. Ook MSI zit stevig in elkaar maar heeft iets minder keus qua modellen.

XanaduNL
19-03-2010, 12:43
Niks mis met Acer en Medion...

Anyway, niet moeilijk doen, gewoon hier kijken:
Laptops | Core | Tweakers.net Pricewatch Prijzen (http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html)
Ik denk dat de Asus N61JA-JX046X een goede keuze is.