PDA

View Full Version : Klootzakjes..



Hendy
21-03-2010, 12:05
Bloed onder mn nagels vandaan halen.. bah..

http://www.dumpert.nl/mediabase/883301/bd069e4a/topic_afblijven_mirror.html

Justinian
21-03-2010, 12:09
Vieze, vuile... geen woorden voor!

PD_EC
21-03-2010, 12:42
Vieze, vuile... geen woorden voor!

x2

Kemal
21-03-2010, 13:08
gadverdamme wat een etterbakjes zeg!!!'
En degene die filmt spoort ook niet om dit op te nemen...
Ja hoe creeer je nu gezeik...

micha
21-03-2010, 13:14
oorvijgen uitdelen

Jeru
21-03-2010, 14:29
Je zou bijna niet meer aan kinderen beginnen....

Sadix
21-03-2010, 14:48
zo heel erg is dit toch niet?

Iedereen heeft vroeger als kind toch wel is mee gedaan aan het opstoken van gevechtjes?

Ik heb in ieder geval in beide rollen gestaan, de gene die andere opstookte, en de gene die werd opgestookt haha

en ze stoeien maar een beetje joh, wordt niet eens echt gevochten.

Het is en blijft achterlijk, maar past gewoon bij de leeftijd.

Peter0711
21-03-2010, 14:55
Triest!!

Kim
22-03-2010, 10:23
Het zal je kindje maar zijn die zo opgenaaid wordt door die tering gastjes! Gatverdamme zeg!

Justinian
22-03-2010, 10:36
Het zal je kindje maar zijn die zo opgenaaid wordt door die tering gastjes! Gatverdamme zeg!
Precies! Ik zou behoorlijk flippen en kan niet garanderen dat er geen wangfledders zouden worden uitgedeeld.

Biiyen
22-03-2010, 10:44
Precies! Ik zou behoorlijk flippen en kan niet garanderen dat er geen wangfledders zouden worden uitgedeeld.

En dan? heb jij politie en justitie op je dak voor kindermishandeling. Oh nee... je slaat een 'buitenlander' ... dat wordt dus "zware kindermishandeling en racisme." Niet te vergeten dat de dag erna het gehele dorp gaat meelopen in een tocht tegen racisme, met de burgemeester en de buurtvaders voorop.

Je zult worden verketterd en verguist...

Justinian
22-03-2010, 10:52
En dan? heb jij politie en justitie op je dak voor kindermishandeling. Oh nee... je slaat een 'buitenlander' ... dat wordt dus "zware kindermishandeling en racisme." Niet te vergeten dat de dag erna het gehele dorp gaat meelopen in een tocht tegen racisme, met de burgemeester en de buurtvaders voorop.

Je zult worden verketterd en verguist...
Yep, dat besef ik me heel goed. Zeg alleen dat ik het niet kan garanderen. Wanneer het om mijn kinderen gaat kan ik redelijk emotioneel reageren en dat is zeker niet altijd verstandig.

Slome
22-03-2010, 11:47
Yep, dat besef ik me heel goed. Zeg alleen dat ik het niet kan garanderen. Wanneer het om mijn kinderen gaat kan ik redelijk emotioneel reageren en dat is zeker niet altijd verstandig.

gaat verstand minder ver dan wetgeving?

Justinian
22-03-2010, 11:57
gaat verstand minder ver dan wetgeving?
Je begrijpt mijn punt wel, Slome ;)

rafi
22-03-2010, 14:21
toen ik die leeftijd had heb ik dit ook vaak mee gemaakt. waardoor ik alleen maar harder en sterker ben geworden. en dat was ook de reden waarom ik op vechtsport ging.

Fyodor
22-03-2010, 17:00
zo heel erg is dit toch niet?

Iedereen heeft vroeger als kind toch wel is mee gedaan aan het opstoken van gevechtjes?

Ik heb in ieder geval in beide rollen gestaan, de gene die andere opstookte, en de gene die werd opgestookt haha

en ze stoeien maar een beetje joh, wordt niet eens echt gevochten.

Het is en blijft achterlijk, maar past gewoon bij de leeftijd.

Niet mee eens.

Het milieu waar ik uit kom daar kwam zoiets niet voor. Niet in mijn directe omgeving, niet op school en ook niet in de omgeving van de school.
Vechtpartijtjes: ja, maar wij hadden niet van die laffe 'Finnen' die de boel op lopen stoken door dat jochie naar voren te duwen en allerlei opmerkingen maken. Dit is gewoon achterlijk gedrag van die groep.

Biiyen
22-03-2010, 17:54
Niet mee eens.

Het milieu waar ik uit kom daar kwam zoiets niet voor. Niet in mijn directe omgeving, niet op school en ook niet in de omgeving van de school.
Vechtpartijtjes: ja, maar wij hadden niet van die laffe 'Finnen' die de boel op lopen stoken door dat jochie naar voren te duwen en allerlei opmerkingen maken. Dit is gewoon achterlijk gedrag van die groep.


In mijn omgeving vroeger gebeurde dit wel, en wel vaker eigenlijk. Dit is iets van alle tijde. Waar ik wel mijn kanttekening bijzet is het extreem grove taalgebruik van die gastjes.

Kan me nog goed herinneren dat een groep waarvan ik deel uitmaakte twee Duitse jongetjes, die klaarblijkelijk vrienden van elkaar waren, tegen elkaar hebben laten vechten. Ik vond het destijds eigenlijk best grappig en deed net zo hard mee. Achteraf bezien niet de leukste ervaring voor die twee maar daar sta je als 14 15 jarige geheel niet bij stil.

Briant
22-03-2010, 18:48
Ben het met Biiyen eens. Vechtpartijtjes horen gewoon bij jongens. Er zijn geen gewonden gevallen of wat dan ook. Ik denk dat iedere jongen in zijn leven wel eens een vechtpartijtje heeft gehad, zijn we daarom ook slechte mensen geworden?

Het is natuurlijk niet zo als het hoort en ook niet echt slim van deze jongens om het op internet te zetten. Maar laten we de boel alsjeblieft niet uit proportie blazen. Geef de jongens een pak voor de broek, of stuur ze zonder toetje naar bed maar ga er geen volwassen oordelen op plakken.

Groundwork
22-03-2010, 18:59
Zo een kleintje wa ligge opnaaie en lastigvallen met een ganse groep vind ik ni nodig.
Kheb vroeger ook vechtpartijtjes gehad, maar is dat een excuus om dees zomaar te late gebeuren ?

Ik zou zelf al ambetant worden als ik zoiet zou zien bij een kind da ik ni eens ken, alst meneige kind zou zijn dan had ik ook ne keer geduwd tege die grotere jongens die het blijkbaar super tof vinden om een kleintje te pesten.

Zoekt iemand uit van uw eige lengte en als ge persé wilt vechten ga dan in een sportclub of zoekt het tenminste 1 tegen 1 op en niet me de ganse groep.

Ik sluit mij aan bij Justinian, ksou het niet willen zien!

thrillseekah
22-03-2010, 19:09
In mijn omgeving vroeger gebeurde dit wel, en wel vaker eigenlijk. Dit is iets van alle tijde. Waar ik wel mijn kanttekening bijzet is het extreem grove taalgebruik van die gastjes.

Kan me nog goed herinneren dat een groep waarvan ik deel uitmaakte twee Duitse jongetjes, die klaarblijkelijk vrienden van elkaar waren, tegen elkaar hebben laten vechten. Ik vond het destijds eigenlijk best grappig en deed net zo hard mee. Achteraf bezien niet de leukste ervaring voor die twee maar daar sta je als 14 15 jarige geheel niet bij stil.

ik denk dat dat taalgebruik een stuk minder effect heeft dan de rest van de gebeurtenis

Biiyen
22-03-2010, 19:15
ik denk dat dat taalgebruik een stuk minder effect heeft dan de rest van de gebeurtenis

Het geeft wel aan in wat voor milieu die gastjes opgroeien, en het geeft je te denken over hun toekomst. Bij laaggeschoolde beroepen kun je misschien nog wel een beetje "straat" praten en er mee wegkomen. Als je hoger op de ladder straat dan heb je toch wel een bepaald vocabulair nodig, en dat leer je niet alleen op school! Dat krijg je voor een groot deel van thuis en alsmede van je omgeving uit mee.