PDA

View Full Version : Hilversum



Nythial
04-04-2010, 16:32
Zijn er hier nog mensen vanuit hilversum die MMA training , ik woon sinds vorig jaar weer in Nederland in Loosdrecht en ben bezig met Jiu Jitsu en kickboxen, maar ik zoek ook iemand met wie ik gewoon kan trainen een beetje sparren techniek gewoon samen lekkere workout.

Ik zoek het liefsts iemand die licht is aangezien ik maar 60 kilo ben maar zo niet maakt het niet uit, train nu bij van Hellemond maar hoop daar niet lang te blijven aangezien ik de lessen niet echt wedstrijd gericht vindt.

Groet Nythial

Gsx750
11-04-2010, 12:15
Hey,

ik woon zelf in Hilversum. Doe nu ruim een jaar kickboksen. Zit er soms wel is aan te denken om verder te kijken. MMA of iets. Waar train jij?

En wáár wil je dan af en toe gaan trainen?

Ben zelf 70 kilo. En (volgende week) 25 jaar.

Grtz.

Indiaan
26-04-2010, 17:16
Zijn er hier nog mensen vanuit hilversum die MMA training , ik woon sinds vorig jaar weer in Nederland in Loosdrecht en ben bezig met Jiu Jitsu en kickboxen, maar ik zoek ook iemand met wie ik gewoon kan trainen een beetje sparren techniek gewoon samen lekkere workout.

Ik zoek het liefsts iemand die licht is aangezien ik maar 60 kilo ben maar zo niet maakt het niet uit, train nu bij van Hellemond maar hoop daar niet lang te blijven aangezien ik de lessen niet echt wedstrijd gericht vindt.

Groet Nythial

Ha Nythial,

Je kunt eens kijken bij Dojo Burning Heart in Kerkelanden Dojo Burning Heart (http://www.burning-heart.nl)

Grt