PDA

View Full Version : Amerikanen vermoordden Irakezen en journalisten



RamonaS
05-04-2010, 18:20
http://www.nu.nl/buitenland/2219553/amerikanen-vermoordden-irakezen-en-journalisten.html

http://www.youtube.com/watch?v=is9sxRfU-ik

GerritTonijn
05-04-2010, 18:21
no shit

thrillseekah
05-04-2010, 19:03
niet echt verbazend

biggz
05-04-2010, 19:18
Ik heb het filmpje net gezien.. gewoon om misselijk van te worden.
Hoop echt dat zulke Amerikanen daar 1 voor 1 worden uitgemoord

TOON
05-04-2010, 19:26
goed dat het uitgekomen is zodat ze er nu niet onderuit kunnen komen om die gasten te straffen, leger heeft er wsl alles aan gedaan om het in de doofpot te stoppen....

maar goed, het is oorlog, gasten leven voortdurend onder hoogspanning, zien vrienden van ze door irakezen overhoop geknald worden.....kan me niet voorstellen wat dat doet met je psyche, volgens mij moet je sterk in je schoenen staan om niet lichtelijk door te draaien....

Panicmonger
05-04-2010, 21:54
Sorry hoor maar die militairen konden dat toch ook niet zien? Voordat ze gaan schieten zie je een vent om een hoekje kijken naar hun helikopter met een groot zwart iets in zijn handen, dan zou ik ook geen 2x denken om er wat aan te doen. Dat het achteraf een camera bleek te zijn kunnen hun ook moeilijk gezien kunnen hebben. Het lachen is wel een beetje luguber maar als je in zo'n godforsaken hellhole zit moet je toch ergens troost uit halen. En dan maar lachen omdat je (dacht) de badguys gepakt te hebben.

Maargoed, spijtig natuurlijk.

thrillseekah
05-04-2010, 21:58
beetje zonde ook dat die journalisten geen contact kunnen krijgen met het leger. Maar dan wel weer kut van ze dat ze die gasten in dat busje afknallen die dat lijk komt oprapen, die leek me niet echt schadelijk

Richelieu
05-04-2010, 22:55
Euuh...was daar geen oorlog aan de gang?

biggz
06-04-2010, 00:50
Euuh...was daar geen oorlog aan de gang?

Dus jij vindt dat er zomaar geschoten mag worden op alles en iedereen in tijden van oorlog.

Richelieu
06-04-2010, 07:30
Dus jij vindt dat er zomaar geschoten mag worden op alles en iedereen in tijden van oorlog.

Hoor je mij dat zeggen? Waar het om gaat is het feit dat mensen wel eens willen vergeten wat de term "OORLOG" precies inhoud. Door de media worden zulke incidenten enorm opgeblazen.

Leventdepevent
06-04-2010, 09:13
lijkt wel een scene uit Call of Duty: MF2

Kemal
06-04-2010, 16:56
Hoor je mij dat zeggen? Waar het om gaat is het feit dat mensen wel eens willen vergeten wat de term "OORLOG" precies inhoud. Door de media worden zulke incidenten enorm opgeblazen.

van dale: oorlog.

oor·log de; m -en 1 strijd tussen twee of meer volken: ~ voeren; in ~ zijn met; heilige ~ omwille vh geloof gevoerd; een patatje ~ met mayonaise en pindasaus 2 onenigheid tussen twee personen of groepen van personen: het wordt ~ tussen die twee; broodoorlog waarbij brood wordt verkocht tegen telkens lagere prijs

hahah Harmen, moest ook wel om die laatste zin lachen "enorm opgeblazen" leuke woordspeling...

remco pardoel
07-04-2010, 12:52
De hele oorlog is opgezet om de geld machine draaiende te houden.

Ze kunnen vanuit de ruimte zien wat wij in de tuin hebben staan.
De spullen zijn zo geavanceerd dat ze heus wel weten wat er aan de hand
Moedwillige actie...