PDA

View Full Version : Die is goed raak!



Hendy
05-04-2010, 18:32
:D

http://www.youtube.com/watch?v=J3N_H8gEwOw&feature=popular

PD_EC
05-04-2010, 18:58
inderdaad goed raak.

ashi76
05-04-2010, 21:19
Ik zeg PWND !!! :thup:

ashi76
06-04-2010, 00:19
Recordboete voor flesgooier Guerrero

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/12/3/4/media_xl_125089.jpg?20100405164750

HSV-spits Paolo Guerrero zondag tijdens het duel met Hannover. FOTO EPA

UPDATE
HAMBURG - Hamburger SV heeft spits José Paolo Guerrero maandag een forse geldboete opgelegd. De Peruaan gooide zondagavond na het Bundesligaduel met Hannover (0-0) een bidon naar een fan van HSV. Hoewel de Duitse club de hoogte van de boete niet wil bekendmaken, meldt de site van boulevardkrant Bild dat Guerrero 100.000 euro moet betalen.

,,Het is de hoogste boete die we ooit hebben uitgedeeld,'' wilde HSV-voorzitter Bernd Hoffmann als enige zeggen. Hij vond het niet nodig Guerrero uit de selectie te verwijderen. ,,Dit gedrag was onacceptabel, maar hij verdient een tweede kans. Zeker omdat hij zich de afgelopen jaren altijd voorbeeldig gedragen heeft."

Voor Guerrero viel elke straf lager dan ontslag mee, zo zei hij tegen Sport Bild. ,,Ik heb niet kunnen slapen. Ik realiseerde me heel goed dat de club me hiervoor ook had kunnen ontslaan.''

De ploeggenoot van Ruud van Nistelrooy, Joris Mathijsen, Eljero Elia en Romeo Castelen snapte niks van zijn gedrag. ,,Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden aan degene die ik raakte. Het is voor het eerst dat ik op zo'n manier reageer, zoiets kan echt niet door de beugel. Dit is geen goed voorbeeld voor kinderen, die erg naar ons opkijken."

Guerrero liet zich naar eigen zeggen leiden door frustratie. ,,Ik kwam als invaller in de ploeg en wilde dolgraag iets laten zien. Dat lukte niet, daar was ik erg gefrustreerd over. Toen ik van het veld liep, riep iemand uit het publiek nare dingen naar me. Dat ik een klootzak en hoerenzoon was en moest oprotten. Toen ik even bleef staan, herhaalde hij alles. Daar reageerde ik op, maar dat had ik nooit moeten doen."

Leventdepevent
06-04-2010, 09:14
whaaa wel 100.000 euri boete....nou voor 100.000 euri had ik hem nog een paar trappen gegeven ook

el bastardo
06-04-2010, 10:16
Kijken of ie vanaf de bank ook zo goed kan gooien. Met Ruud een beetje in vorm, komt die jongen er nooit meer in.

Kemal
06-04-2010, 17:04
tja...