PDA

View Full Version : iemand een ps3 kopen?



ARMENIA
22-04-2010, 21:50
Jongens...

Heb het net ook ff op marktplaats gezet maar ik las ook eens dat er sommige mensen hier op het forum waren die belangstelling hadden in een ps3.

Ik wil de mijne wegdoen

80 gb versie
2 joysticks
Hdmi kabeltje erbij
14 spellen
-COD Modern Warfare 2
-COD Modern Warfare 1
-GTA IV
-Fifa 09
-Oblivion
-Call Of Juarez
-Fallout
-Little Big Planet
-Resistance Fall of Man
-Topspin
-Army Of Two
-Pro Evolution Soccer 08
-Need for Speed Carbon
-Motorstorm 1

Indien er iemand is die interesse heeft, stuur me dan een PM.

GerritTonijn
22-04-2010, 21:56
prijs?

Petrosyan188
22-04-2010, 22:14
ik geef er 100 euro voor :p

ARMENIA
22-04-2010, 23:32
prijs?

€650

ARMENIA
22-04-2010, 23:34
ik geef er 100 euro voor :p

daar krijg je van mij een joystick + hdmi kabel voor:P deal?:P

biggz
23-04-2010, 07:09
Ik kan je nu al bijna garanderen dat er weinig mensen em voor die prijs willen hebben. GTA 4 en COD 2 zijn de enige nog spellen die nog wel ok zijn. De rest is zwaar oud.

Maar desalniettemin succes met verkoop :)

Peter0711
23-04-2010, 10:23
650 euro....Hahaha.. Ben je niet helemaal lekker of zo??

200 / 250 maximaal!!! Zoals hierboven vermeld,spellen zijn niks waard!

Ik wens je succes met de verkoop van je playstation,dat ga je nodig hebbe. ;)

ARMENIA
23-04-2010, 11:20
650 euro....Hahaha.. Ben je niet helemaal lekker of zo??

200 / 250 maximaal!!! Zoals hierboven vermeld,spellen zijn niks waard!

Ik wens je succes met de verkoop van je playstation,dat ga je nodig hebbe. ;)

Mensen zetten hun playstation 3 met 60 gb op marktplaats voor €260 en de ps wordt verkocht!

Voor 350 extra krijg je van mij een extra controller t.w.v. 60 euries, hdmi kabel en maar liefst 14 games. Een vader die er één voor z'n zoon wilt halen heeft er niet zoveel kijk op, gaat ook niet echt kijken naar welke games het zijn.

haal die €60 (controller) en €30 (HDMI) van de 350 af en deel dit bedrag door 14 spellen. dan heb je elk spel gemiddeld voor 19 euro.. waaronder dus gta en cod.

bovendien als iemand interesse had zou er wel een bedragje vanaf gaan;) waardoor het allemaal nog minder zou worden.

200/250 max? vriend ben jij ook wel lekker? alleen de ps 3 alleen gaat voor die prijs weg.

Garcia
23-04-2010, 11:33
Tja.. het is aan de dure kant, maar ik hoop dat er iemand gek genoeg is om het voor dat bedrag te kopen. Ben jij er vanaf en je heb er een leuke prijs voor gekregen ook.

Succes ermee.

goro
23-04-2010, 11:44
Kan je undiputed op spelen?
De rest interesseert me geen fluit! Ik wil alleen UFC spelen!

Peter0711
23-04-2010, 12:13
Allemaal leuk en aardig,en ik snap jou berekeningen ook wel,maar volgens mij zijn die niet helemaal realistisch!

Kijk b.v is eve wat een nieuwe PS3 kost? Dat is ook incl garantie!! Haal daar de helft vanaf en je hebt jou prijs voor je ps3,doe er honderd euro bij voor de spelletjes en kabels,wat een mooi bedrag is,en hoppa,daar heb je je prijs!

Maar goed,ik hoop voor je dat ik het fout heb,en dat je vangt wat je er voor wilt hebben!

Als dat zo is,pleur ik die van mij ook op marktplaats,haal ik er weer een nieuwe voor terug incl garantie hahah :D

ARMENIA
23-04-2010, 14:04
Allemaal leuk en aardig,en ik snap jou berekeningen ook wel,maar volgens mij zijn die niet helemaal realistisch!

Kijk b.v is eve wat een nieuwe PS3 kost? Dat is ook incl garantie!! Haal daar de helft vanaf en je hebt jou prijs voor je ps3,doe er honderd euro bij voor de spelletjes en kabels,wat een mooi bedrag is,en hoppa,daar heb je je prijs!

Maar goed,ik hoop voor je dat ik het fout heb,en dat je vangt wat je er voor wilt hebben!

Als dat zo is,pleur ik die van mij ook op marktplaats,haal ik er weer een nieuwe voor terug incl garantie hahah :D

lol.. agja in het begin d8 ik ook wel dat het teveel was wat ik ervoor voor vraag maar ik kan het proberen en je weet zelluf ook wel dat soms zulke dingen positief uitpakken.

Als het me gelukt is, dan laat ik het je weten en dan verkopen we die van jouw ook erbij:P

ARMENIA
23-04-2010, 14:05
Kan je undiputed op spelen?
De rest interesseert me geen fluit! Ik wil alleen UFC spelen!

ja tuurlijk kan dat haha

phranq
23-04-2010, 15:58
De meeste spellen in die lijst koop je nu voor een tientje... dus je rekent jezelf rijk.. maar wie weet is er een mafketel die het er voor betaald.. ;)

Peter0711
23-04-2010, 20:09
lol.. agja in het begin d8 ik ook wel dat het teveel was wat ik ervoor voor vraag maar ik kan het proberen en je weet zelluf ook wel dat soms zulke dingen positief uitpakken.

Als het me gelukt is, dan laat ik het je weten en dan verkopen we die van jouw ook erbij:P

Doen we ;) Laat eve weten waarvoor die uiteindelijk de deur uit is gegaan.

Biiyen
24-04-2010, 11:14
Voor €329 heb ik een nieuwe 250GB met god of war 3
1extra controler , 50 euro
HDMI kabel bij de Action voor €4 euro

13 random budget spellen van 15 euro bij Nedgame - videogames speciaalzaak - ook voor 2e hands games, retro en merchandise! (http://www.nedgame.nl), Gameshoppen.nl - de beste bron van informatie over Games. (http://www.gameshoppen.nl) en Justgame.nl (http://www.justgame.nl)

Totaal a € 195 euro

Grand totaal a 578 euro en alles nieuw....


650 euro lijkt mij veel en veel te veel... Spellen als Oblivion etc etc kun je zelf voor 9 euro kopen

Jongens...

Heb het net ook ff op marktplaats gezet maar ik las ook eens dat er sommige mensen hier op het forum waren die belangstelling hadden in een ps3.

Ik wil de mijne wegdoen

80 gb versie
2 joysticks
Hdmi kabeltje erbij
14 spellen
-COD Modern Warfare 2
-COD Modern Warfare 1
-GTA IV
-Fifa 09
-Oblivion
-Call Of Juarez
-Fallout
-Little Big Planet
-Resistance Fall of Man
-Topspin
-Army Of Two
-Pro Evolution Soccer 08
-Need for Speed Carbon
-Motorstorm 1

Indien er iemand is die interesse heeft, stuur me dan een PM.

PigDog
24-04-2010, 11:32
Het is duidelijk dat hij het hier niet hoeft te proberen, maar op marktplaats zijn er zat mensen die denken: Hé, dat is handel1
Voor ieder bod is er wel een koper, je moet hem alleen zien te bereiken.....

wrestler_nl
24-04-2010, 23:35
Succes ARMENIA

ARMENIA
25-04-2010, 15:31
Jongens dankjewel voor de tips..

Marchant
25-04-2010, 15:38
Voor €329 heb ik een nieuwe 250GB met god of war 3
1extra controler , 50 euro
HDMI kabel bij de Action voor €4 euro

13 random budget spellen van 15 euro bij Nedgame - videogames speciaalzaak - ook voor 2e hands games, retro en merchandise! (http://www.nedgame.nl), Gameshoppen.nl - de beste bron van informatie over Games. (http://www.gameshoppen.nl) en Justgame.nl (http://www.justgame.nl)

Totaal a € 195 euro

Grand totaal a 578 euro en alles nieuw....


650 euro lijkt mij veel en veel te veel... Spellen als Oblivion etc etc kun je zelf voor 9 euro kopen


Geen speld tussen te krijgen :lol: