PDA

View Full Version : Turkse jongens verkrachten en doden peuter



king
26-04-2010, 20:20
Turkse jongens verkrachten en doden peuter

Uitgegeven:26 april 2010 18:01Laatst gewijzigd:26 april 2010 18:01
ISTANBOEL - Een seksmoord op een 3-jarig meisje choqueert Turkije. Acht jonge scholieren ontvoerden het kind om haar daarna te verkrachten en te vermoorden, meldden Turkse media maandag.

http://media.nu.nl/m/m1dzh6masumt.jpg © ANP

Een Turkse minister sprak over een onmenselijke en beschamende daad.
De jongens van 13 en 14 jaar persten eerst een medeleerlinge af, nadat zij naaktfoto's van haar hadden gemaakt.

Zij eisten van haar dat ze met kleine kinderen op de proppen moest komen. Eerst leverde het meisje een tweejarig neefje, daarna gaf ze het driejarige nichtje aan de jongens.
Het jongetje overleefde het seksueel misbruik. Hij werd in een bos aangetroffen.

Bos


De politie verrichtte ongeveer een jaar lang onderzoek in de kleine stad Pervari in de landelijke, zuidoostelijk gelegen provincie Siirt.



http://www.nu.nl/buitenland/2235066/turkse-jongens-verkrachten-en-doden-peuter.html








Gvd, wat een zieke mensen wonen er toch op deze aarde...:censored: Eigenlijk is alleen de doodstraf hier gepast...

GerritTonijn
26-04-2010, 20:21
altijd weer die

Slome
26-04-2010, 20:22
Moet het nou erbij gezegt worden dat het Turken zijn....


zieke geesten, dit gebeurd niet alleen in turkije ook in ned. gebeuren vreselijke dingen..

Kemal
26-04-2010, 20:23
altijd weer die

hohoh niet alles over één kam maat!

On-topic: Deze jongeren moeten ze mijn part levend begraven of een nekschot geven!

Tony
26-04-2010, 20:26
vreselijk nieuws. bah

gazman
26-04-2010, 20:30
inderdaad niet iedereen over 1 kam scheren.pas geleden werd milly door een nederlandse agent eerst verkrachte en toen gebraven in zijn achtertijn.dus wij zeggen ook niet nederlanders enzo enzo.majah wel triest.je kan wel zeggen het zijn kindeen die weten niet veel enzo enzo.majah als je ze vrijlaat doen ze het weer.dus ik zeg ophangen of ook verkrachten en dan vermoorden.moeten ze bij iedereen doen trouwens die zoiets doen.

Hendy
26-04-2010, 20:35
Moet het nou erbij gezegt worden dat het Turken zijn....


zieke geesten, dit gebeurd niet alleen in turkije ook in ned. gebeuren vreselijke dingen..

Mee eens!

echt te ziek voor woorden dit:mad:

Mickey
26-04-2010, 20:43
Moet het nou erbij gezegt worden dat het Turken zijn....


zieke geesten, dit gebeurd niet alleen in turkije ook in ned. gebeuren vreselijke dingen..

Ja, dat dient er zeker bij vermeld te worden. Niet omdat het stigmatiserend is voor Turken, maar omdat het er toe doet in de context van het artikel. Het voorval deed zich voor in Turkije. Wat had het artikel dan moeten zeggen? Vreselijk voorval op een er-niet-toedoende locatie?

Dingen mogen best bij de naam genoemd worden als het relevant is. We moeten niet te krampachtig doen omdat we bang zijn een "minderheid" voor het hoofd te stoten. Als het Polen waren geweest hadden we niet de behoefte gehad deze slag om de arm te nemen.

Wat betreft dit verhaal. Zo heel soms heb ik nog wat hoop voor de mensheid.. En dan lees ik dit soort dingen en hoop ik juist heel hard dat het allemaal maar snel is afgelopen. We zijn beesten.

Slome
26-04-2010, 21:23
Ja, dat dient er zeker bij vermeld te worden. Niet omdat het stigmatiserend is voor Turken, maar omdat het er toe doet in de context van het artikel. Het voorval deed zich voor in Turkije. Wat had het artikel dan moeten zeggen? Vreselijk voorval op een er-niet-toedoende locatie?

Dingen mogen best bij de naam genoemd worden als het relevant is. We moeten niet te krampachtig doen omdat we bang zijn een "minderheid" voor het hoofd te stoten. Als het Polen waren geweest hadden we niet de behoefte gehad deze slag om de arm te nemen.

Wat betreft dit verhaal. Zo heel soms heb ik nog wat hoop voor de mensheid.. En dan lees ik dit soort dingen en hoop ik juist heel hard dat het allemaal maar snel is afgelopen. We zijn beesten.

haha mickey niet te serieus hoor, al begrijp ik je post-intentie wel;
de eerste zin in mijn post moet eigenlijk met een knipoog..
(in de trant van alweer turken...-ook met een knipoog);)

el bastardo
26-04-2010, 21:39
Lul in stukjes eraf snijden met een kaasschaaf en daarna kapotknuppelen! Joe Pesci style!

rafi
26-04-2010, 22:29
wtf....deze foto kan zo in de gay krant.

GerritTonijn
26-04-2010, 22:36
hohoh niet alles over één kam maat!

On-topic: Deze jongeren moeten ze mijn part levend begraven of een nekschot geven!

wat over 1 kam? Waar 't hart vol van is....

BiCkOnE
27-04-2010, 00:09
....Turken, Nederlanders, Tibetanen, Marsmannentjes....whatever!
.....maar f:censored:g 13 en 14 jarige............met 2 en 3 jarige...WTF!!?

cholitzu
27-04-2010, 00:50
Ja, dat dient er zeker bij vermeld te worden. Niet omdat het stigmatiserend is voor Turken, maar omdat het er toe doet in de context van het artikel. Het voorval deed zich voor in Turkije. Wat had het artikel dan moeten zeggen? Vreselijk voorval op een er-niet-toedoende locatie?

Dingen mogen best bij de naam genoemd worden als het relevant is. We moeten niet te krampachtig doen omdat we bang zijn een "minderheid" voor het hoofd te stoten. Als het Polen waren geweest hadden we niet de behoefte gehad deze slag om de arm te nemen.




Toch niet mee eens, dit hoeft er niet bij vermeld te worden het doet er dus niet toe. Er staat al duidelijk ISTANBOEL - Een seksmoord op een 3-jarig meisje choqueert Turkije.

Het gaat dus niet om de locatie, maar om het feit dat er Turkse jongens bij staat in de titel, en dat is overbodig, aangezien het nieuws uit turkye afkomstig is, en Turkye choqueert. Als het jongens waren geweest van een andere nationaliteit dan turks had het wel toegevoegde waarde gehad, nu totaal niet.

Bij nieuws uit Amsterdam over iets dat Nederland choqeert spreekt men ook niet over nederlanders tenzij het buitenlanders zijn dan wordt het er vast wel weer bijgezet..

Maar goed - on topic...levend verbranden dat ongedierte.

Irishrover
27-04-2010, 06:49
Wat of wie het ook zijn kan me niet schelen.
Dit is een gruweldaad, een toegepaste straf is de doodstraf.

Afgelopen

Leventdepevent
27-04-2010, 07:13
is die kuil daar nog open...zo ja levend begraven graag

Marchant
27-04-2010, 08:11
wtf....deze foto kan zo in de gay krant.

Reply bij verkeerde topic?;)

rafi
27-04-2010, 09:28
Reply bij verkeerde topic?;)

yep. hoorde eigenlijk bij de topic bb.

Irishrover
27-04-2010, 12:27
is die kuil daar nog open...zo ja levend begraven graag

Dat is nog beter inderdaad, dit gaat ver boven mijn bevattingsvermorgen.
Dat mensen dit kunnen doen zeg.

Garcia
27-04-2010, 13:01
Vreselijk dit.

Duijm
27-04-2010, 18:58
dit is gewoon triest:thown:

blackadder
28-04-2010, 02:46
Ik vraag me af of dat meisje die ze eerst namen ook haar verdiende zweepslagen krijgt.

BiCkOnE
28-04-2010, 21:15
Reply bij verkeerde topic?;)

Alleen maar een reply over een verkeerde reply, en niet on topic? ;)

Mashkadov
29-04-2010, 01:21
Het zijn geen Turken maar Koerden daar. Aangezien het etnisch aspect voor sommigen primeert... :fp:

Castratie lijkt me een gepaste straf.

blackadder
29-04-2010, 03:28
Ach. Koerden zijn ook Turken. Maar doordat ze eeuwenlang in afgelegen berg regionen hebben geleefd, hebben ze hun Turkse moedertaal verleerd.
Althans, zo werd het vroeger in Turkije op school geleerd.

Mashkadov
29-04-2010, 17:05
Tja, dan kan je evengoed het zonlicht gaan ontkennen...

Sadix
29-04-2010, 17:25
Ach. Koerden zijn ook Turken. Maar doordat ze eeuwenlang in afgelegen berg regionen hebben geleefd, hebben ze hun Turkse moedertaal verleerd.
Althans, zo werd het vroeger in Turkije op school geleerd.


lol, nu kan je mij echt goed opfucken ouwe.

Weet/hoop dat je sarcastisch bent.

Koerden zijn net zo veel verwant aan turken als nederlanders dat genetisch zijn.

Koerden en nederlanders zijn dichterbij elkaar dan koerden en turken genetisch.

FACT.

blackadder
29-04-2010, 18:44
lol, nu kan je mij echt goed opfucken ouwe.

Weet/hoop dat je sarcastisch bent.

Koerden zijn net zo veel verwant aan turken als nederlanders dat genetisch zijn.

Koerden en nederlanders zijn dichterbij elkaar dan koerden en turken genetisch.

FACT.
Heb je de laatste zin in mijn post over het hoofd gezien?;)

CannieY
29-04-2010, 18:50
Koerden zijn de oorspronkelijke inwoners van Turkije, de Turken stammen af van de Mongolen. De NL'er verwijt de Turk, de Turk verwijt de koerd etc. etc. Laat het balletje maar rollen, ik zie het meer als onmenselijke daad van een mens tegen ander mens...

knilles
30-04-2010, 12:33
Gevalletje ies koeltoer?

dtgerald
30-04-2010, 18:58
Niet te geloven zeg.Pas in Nederland ook al iets gebeurd met 2 peuters.Kunnen niet zwaar genoeg gestraft worden.Die kinderen zijn weerloos op die leeftijd.