PDA

View Full Version : [Gespeeld] UFC Undisputed 2010 demo



phranq
30-04-2010, 09:48
Heb net de demo even gespeeld, merk maar weinig van de verbeteringen. Je kan met Evans of Jackson nog steeds geen hoge trappen maken en het geheel speelt imo gewoon traag, low kicks lijken wel in vertraging uitgevoerd te worden.. denk niet dat ik hem ga kopen.. eerst maar ff afwachten wat EA er van gebrouwd heeft..

Demo is te downloaden via UFC Undisputed Community (http://community.ufcundisputed.com/)

wrestler_nl
30-04-2010, 22:04
Jackson heeft volgens mij nog nooit een high kick in z'n carriere uitgedeeld. Wat verwacht je nou? Die van EA oogt een beetje traag als ik die trailers mag geloven. Denk gewoon dat ik de nieuwe ufc game koop!

phranq
01-05-2010, 11:56
Jackson heeft volgens mij nog nooit een high kick in z'n carriere uitgedeeld. Wat verwacht je nou? Die van EA oogt een beetje traag als ik die trailers mag geloven. Denk gewoon dat ik de nieuwe ufc game koop!

Jackson heeft in z'n carriere wel degelijk high kicks uitgedeeld en er zelf een ko mee gemaakt. Ik vind het gewoon jammer dat het traag speelt, maar dat kan aan mij liggen. Misschien moet ik 'm nog wat vaker spelen.

Marchant
02-05-2010, 11:50
Jackson heeft in z'n carriere wel degelijk high kicks uitgedeeld en er zelf een ko mee gemaakt. Ik vind het gewoon jammer dat het traag speelt, maar dat kan aan mij liggen. Misschien moet ik 'm nog wat vaker spelen.

Ik heb er ook nog niet echt verbeteringen in kunnen ondekken ten opzichte van 2009.
maar misschien is het volledige spel beter

Kemal
02-05-2010, 11:52
imo is de menu snelheid wel wat beter ;-)