PDA

View Full Version : Groeten uit Samui



marcelt
02-05-2010, 16:06
Ben op Koh Samui om te trainen en vakantie te houden bij Superpro Samui. Manager Robbie Timmers , beter bekend als Vuurpijltje, de FT-baas, haalde me van het vliegveld. Heb een behoorlijker korting gekregen als Fighttalklid, alhoewel ik veel meer een Mixfighter ben wat Robbie ook wel weet. Maar ik heb wel een paar honderd posts op FT . Hij heeft wel gevoel voor humor . Ik kreeg een FT shirt bij aankomst. Ik doe nooit mee aan stammenstrijd. Ik zit op MF, FT, FOK1 en FC 108 .
Het is de derde keer dat ik in Thailand train , maar het trainen was weer erg zwaar. Jetlag en tropische temperatuur en luchtvochtigheid zorgen ervoor dat je snel op bent. Ook was ik helaas niet optimaal voorbereid. Maar het zal de komende dagen wel verbeteren. Ik heb Jorina Baars en Aschwin Balrak gemist . Wel is Pajonsuk er soms alhoewel ik hem nog niet heb zien trainen. Heb helaas geen camera anders kon ik nog wat foto[s posten. Alhoewel, het schiet niet erg op met de pc's hier . Ben net van de ene naar de andere pcbar gegaan uit narigheid. Fototopic of filmpje kan ik sowieso niet bekijken op MF .
Voor wie het leuk vindt ; de verhalen van Jorina kan je op de Hyves van Sportart bekijken .

Justinian
02-05-2010, 16:08
Ik ben bijzonder jaloers Marcel! Veel plezier daar.

Slome
02-05-2010, 16:10
have fun....:D

Richelieu
02-05-2010, 16:29
Veel plezier daar!

wrestler_nl
02-05-2010, 16:45
Veel Plezier Marcelt!

Kemal
02-05-2010, 17:22
Have fun Marcel!

muay kpn
02-05-2010, 17:25
He buurman veel plezier

Jeru
02-05-2010, 23:58
Veel plezier Marcel!!! En geen camera mee op vakantie?????

marcelt
03-05-2010, 11:11
Ik heb 2 camera's. Degene die ik vorige keer in thailand kocht had ik klaargelegd. Maar ben ik vergeten ivm op het laatste moment pakken. Tja.....

Jeru
03-05-2010, 11:28
Ai dat is altijd klote...

Dragon Tail
03-05-2010, 20:06
Ben op Koh Samui ............................... Heb helaas geen camera anders kon ik nog wat foto[s posten. Alhoewel, het schiet niet erg op met de pc's hier . Ben net van de ene naar de andere pcbar gegaan uit narigheid. Fototopic of filmpje kan ik sowieso niet bekijken op MF ............. .

Marcelt,

Je kunt gewoon de camera van Robbie Timmers lenen, dat doet hij wel vaker en is een goed ding.
En voor interne gasten is er achter bij het restaurant een GRATIS PC beschikbaar waar je de foto's kunt uploaden en zelfs MF kan bekijken. Het is niet specifiek een Fighttalk PC, hoor. ;)

ARMENIA
03-05-2010, 21:08
Marcelt,

Je kunt gewoon de camera van Robbie Timmers lenen, dat doet hij wel vaker en is een goed ding.
En voor interne gasten is er achter bij het restaurant een GRATIS PC beschikbaar waar je de foto's kunt uploaden en zelfs MF kan bekijken. Het is niet specifiek een Fighttalk PC, hoor. ;)


En hoe weet jij dat allemaal, ben jij ook al naar super pro geweest?

phranq
04-05-2010, 00:23
Naar Thailand zonder camera??? Je mag vast Robbie's camera lenen om pica's op Mixfight te posten.. ;)

Mickey
04-05-2010, 08:55
Hahah gaaf man! Je kunt zeggen van Rocket was je wil, maar hij zit daar goed. Daar gaan we niet op haten. ;) Veel plezier man!

Marchant
04-05-2010, 10:27
Damn ik ben wel een beetje jaloers hoor ;)

Even een plaatje zodat mensen een beetje kunnen voorstellen waar hij ongeveer zit............

http://www.hotthailandvacations.com/data/pic/242-3.jpg

ARMENIA
04-05-2010, 10:49
Damn ik ben wel een beetje jaloers hoor ;)

Even een plaatje zodat mensen een beetje kunnen voorstellen waar hij ongeveer zit............

http://www.hotthailandvacations.com/data/pic/242-3.jpg


Zandvoort?

Dragon Tail
04-05-2010, 11:00
En hoe weet jij dat allemaal, ben jij ook al naar super pro geweest?

Dat weet ik wel. Ik kom op plaatsen waar jij nog nooit bent geweest. ;)

ARMENIA
05-05-2010, 11:35
Dat weet ik wel. Ik kom op plaatsen waar jij nog nooit bent geweest. ;)

ooh je zei gisteren nog dat je er niet was geweest, dus waar heb je het weer over??:)

Ronald
05-05-2010, 17:52
Top Marcel. Heel veel plezier daar!

Dragon Tail
06-05-2010, 10:22
ooh je zei gisteren nog dat je er niet was geweest, dus waar heb je het weer over??:)

Ja maar er luisterden anderen mensen mee.
Die hoeven niet te weten wanneer ze mijn huis in kunnen.

marcelt
07-05-2010, 11:42
Zo jongens de wifi is weer in de lucht op Superpro Samui dus ben ik niet langer afhankelijk van de slome pc's van de internetzaakjes of die in de sportschool. De i-mac laptop van mijn vriendin is ook alweer een paar jaar oud, maar loopt lekker vlot.

Wellicht komen er volgende week wat foto's op MF . Idd. mbv de camera van Robbie. .Orono komt ook hier trainen. Heb nu wel wat Pajonsuk training gezien. Hij gaat aardig te keer op die pads.

Heb gisteren voor het eerst 2x op een dag getraind. Ga het zo weer proberen (voor de tweede keer trainen vandaag ) Kan al langer touwtje springen en sla de slang niet meer zo vaak tegen mijn tenen aan .

Verder vanavond muaythai kijken in Chaweng "stadium" ; er vecht een trainer van Superpro Samui. Dinsdag ben ik ook geweest en in het andere stadium ook nog een keer Petcha Buncha of zo. Er zijn maar weinig Thais bij deze gevechten. Er wordt vooral door de toeristen geld mee verdiend. Toch best al wat mooie potten gezien. Vond het wel triest een klein jongetje ko te zien gaan.

Jeru
07-05-2010, 21:07
Kan al langer touwtje springen en sla de slang niet meer zo vaak tegen mijn tenen aan .


Sodemieters! Ik wist dat het primitief was in Thailand, maar touwtje springen met een slang? :hugegrin: