PDA

View Full Version : zak ophang apparaat



thrillseekah
03-05-2010, 22:02
is dit iets?

Decathlon - wapens - messen - slagwapens slagaccessoires stootzak - boksbal - bokszak DOMYOS - Zelfdragende steun DOMYOS - het bestevigen van een bokszak of een speedbal (als optie verkrijgbaar). (http://www.decathlon.nl/NL/zelfdragende-steun-88616653/)

Ik heb geen plaats om mn zak ergens aan het plafond te hangen oid, dus wou ik me dit ding aanschaffen

De dikke nudist
04-05-2010, 01:56
Ik voel me misleid door de thread titel...

Maar dat ding ziet er uit alsof je er tegen aan gaat trappen als je niet heel voorzichtig bent. En hij lijkt niet veel ruimte te laten voor het zwaaien van de zak. Als hij al heel blijft.

Je moet eigenlijk een ruimte regelen die speciaal is ingericht om te trainen. Met matten en bokszakken en leraren enzo. Dat is best duur om zelf allemaal te kopen en te regelen. Misschien kan je zo'n plek zoeken en daar dan een paar keer per week gaan trainen, tegen een kleine vergoeding uiteraard.

Neivra
04-05-2010, 02:03
Ik voel me misleid door de thread titel...

Maar dat ding ziet er uit alsof je er tegen aan gaat trappen als je niet heel voorzichtig bent. En hij lijkt niet veel ruimte te laten voor het zwaaien van de zak. Als hij al heel blijft.

Je moet eigenlijk een ruimte regelen die speciaal is ingericht om te trainen. Met matten en bokszakken en leraren enzo. Dat is best duur om zelf allemaal te kopen en te regelen. Misschien kan je zo'n plek zoeken en daar dan een paar keer per week gaan trainen, tegen een kleine vergoeding uiteraard.
:thup:, maar het kan wel eens zo zijn dat men na de training thuis wat agressie kwijt wil. En ja dan moet er toch wat beschikbaar zijn denk ik dan.

De dikke nudist
04-05-2010, 12:20
Vriendin, huisdier...?

leks
04-05-2010, 12:56
hoe kan je nou geen plek vinden voor gaatje in het plafond, dat apparaat moet toch ook ergens staan?

gat plafond + haak > 120 pleuro imo

Neivra
04-05-2010, 13:54
Vriendin, huisdier...?

Die rennen te snel weg:(


hoe kan je nou geen plek vinden voor gaatje in het plafond, dat apparaat moet toch ook ergens staan?

gat plafond + haak > 120 pleuro imo

Nou, als men gips platen heeft bijvoorbeeld op de zolder (andere ruimtes zijn al bezet), en de muren daar zijn van gipsbeton. Dan word het op hangen van zo'n zak al snel een probleem vanwege zijn gewicht.

Ik wou namelijk ook een bokszak kopen, kan hem alleen nergens ophangen en een staande bokszak is mij veel te duur.

Sadix
04-05-2010, 14:08
ik heb laatst een staande bokzak gekocht, maar het is echt 3 x niks vergeleken bij een echte bokszak.

Ik had hem voor 229 euro gekocht en heb hem nu tekoop staan op marktplaats voor 100 euro.

Slome
04-05-2010, 14:08
lol: onderhoudtip:

zweet weg poetsen...

Slome
04-05-2010, 14:09
ik heb laatst een staande bokzak gekocht, maar het is echt 3 x niks vergeleken bij een echte bokszak.

Ik had hem voor 229 euro gekocht en heb hem nu tekoop staan op marktplaats voor 100 euro.

omdat? wat is er slecht aan.. ben namelijk ook aan t orienteren, zo'n standaard lijk me ok wel wat

___RZA___
04-05-2010, 14:38
omdat? wat is er slecht aan.. ben namelijk ook aan t orienteren, zo'n standaard lijk me ok wel wat

Ik heb zelf een staande bokszak van Force one, de ultrabag... Die zijn echt wel goed. Stevig, degelijk en niet stuk te krijgen. Zijn wel redelijk duur maar ik vind het ideaal.

thrillseekah
04-05-2010, 19:46
hoe kan je nou geen plek vinden voor gaatje in het plafond, dat apparaat moet toch ook ergens staan?

gat plafond + haak > 120 pleuro imo

omdat de huisbaas doordraait als ik het plafond sloop wat hij net heeft laten maken