PDA

View Full Version : UPC KPN t zijn allemaal Criminelen!!!



ICON
08-05-2010, 17:56
wat een boeven zijn het toch. ik begrijp werkelijk waar niet dat dit soort maatschappijen zo met hun klanten om kunnen en mogen gaan in ons land.

na 2 jaar problemen gehad te hebben met KPN heb ik uiteindelijk afscheid van ze genomen. ik heb nooit problemen met het product gehad ( interactieve tv met internet) maar wel met facturatie en dat soort administratieve zaken. Een simpele adreswijziging vergt 10 telefoontjes en dan is het nog niet goed.. nu is het uiteindelijk geregeld maar het leuke is dat ik in de piet heinstraat woon en nu is de aanhef geachte heer pietheinstrat ( zelfs straat kunnen ze niet spellen daar)

ik moet zeggen dat het opzeggen helemaal vlekkeloos verloopt, ik heb wel een brief gehad dat ik per 15 mei afgesloten word. ik ben benieuwd! ik krijg nog wel zo'n 100 euro van ze terug omdat ze me heel lang te veel hebben gefactureerd. dit wordt ook iedere keer beaamd maar als ik dan 2 weken later bel dan is de creditering geannuleerd.....boeven zijn het!!

ik was het zo zat dat ik maar ben overgestapt naar UPC.......
nou het is net zo slecht zo niet slechter.

ik heb vorige week dat kastje gekregen waarmee je op kan nemen etc. en nu heb ik geen signaal. kan gebeuren in het begin. ik gebeld en ze zouden een monteur langs sturen. afspraak gemaakt, ik een dag vrij genomen. halverwege de dag maar gebeld om te vragen of het nog alllemaal ging lukken.

ja de monteur komt nog langs vandaag!! om 6 uur nog niemand, weer gebeld, wordt er doodleuk gezegd dat de afspraak is geannuleerd e n dat dit 3 dagen ervoor al bekend was...
bent u niet gebeld dan? nee sterker nog ik heb vanmiddag nog iemand van jullie gebeld en die gaf aan dat de monteur gewoon langs zou komen, nou krijg ik 25 euro schadevergoeding! ik vroeg nog of dat per kwartier was maar dat was niet zo...

kijk fouten kunnen gemaakt wordden maar hetgeen waar ik zo rade- en moedeloos van wordt is dat je alleen maar helpdeskmedewerkers aan de lijn krijgt die een scipt vor zich hebben liggen en die alleen die antwoorden kunnen geven die daar op staan, je komt gewoon niet verder. ik vind het echt mafia praktijken. je wordt gewoon opgelicht. waar een maffiosi iemand een pistool op zn hoofd zet om geld af te troggelen doen dit soort maatschappijen het met hun algemene voorwaarden.

ik koop iets en moet daarvoor betalen ( aut. incasso) maar ik krijg het product dat ik wil niet. als je daar vervolgens over wilt praten krijg je alleen maar iemand aan de lijn die nergens verstand van heeft, je kan niet mailen, brieven worden weggegooid. je wordt dus feitelijk gewoon opgelicht want je betaalt voor iets dat je niet krijgt.
het is ongelooflijk dat dit allemaal kan in Nederland.

nu heb ik gelukkig nog even tv via kpn maar als dat dadelijk zwart wordt heb ik dus niets. het antwoord van upc is dat ik maar moet wachten totdat de monteur contact met mij opneemt..

kijk we hebben het over 50 euro in de maand ofzo dus daar gaat het niet om maar ik word zo onderhand zo aggresief dat je nergens terecht kunt.......aaaaaarrrrrrrghhhhhh
zo dat moest ik even kwijt.

ICON
08-05-2010, 17:57
ooooh tips ervaringen etc zijn welkom!!! is het bijvoorbeeld mogelijk dat een electricien op kan meten of er signaal binnenkomt of kan alleen een UPC dat?

Duijm
08-05-2010, 18:14
ik zal niet gaan wachtten tot de monteur belt want die belt tog niet. je moet gewoon zelf weer een afspraak maken en UPC is ook een kut bedrijf. mijn ouders hebben ook UPC maar ik ben er ook niet over te spreken wij moeten het beste internet pakket hebben maar we krijgen heel weinig binnen. mijn iphone is af en toe gewoon sneller.:twak:

Slome
08-05-2010, 18:45
ooooh tips ervaringen etc zijn welkom!!! is het bijvoorbeeld mogelijk dat een electricien op kan meten of er signaal binnenkomt of kan alleen een UPC dat?

ja, een beetje electricien heeft daar de spullen voor... ik ben m'n buuren nog steeds dankbaar voor hun upc signaal; nergens last van:P

Guillermo
08-05-2010, 20:42
UPC en KPN schijnen echt kutbedrijven te zijn als je het bedrag via auitomatische incasso laat afschrijven maandelijks. Doe je zaken via acceptgiro dan schijnen ze een stuk meegaander te zijn heb ik ondervonden :D

NTT-FX
10-05-2010, 12:18
Tja... :rolleyes:

Kpn heeft gewoon schijt aan overbookings waarden ( 1:40 is geen uitzondering en soms zelfs meer... ) dus dat de rest dan ook kut loopt...
Kabel internet... breek me de bek niet open , heb hier dagelijks minimaal 20 man in de zaak staan met ellende...

Kabel is om tv mee te kijken , niet voor iets anders want dat gaat bijna nooit helemaal goed.

DSL kan wel goed gaan mits je maar een fatsoenlijke feeder naar je internet aanbieder hebt.
Ik werk al sinds jaar en dag met BBned ( zowel zakelijk als privé ) en heb dus echt never nooit issues.

Geen gedonder met de verbinding ( die wél op snelheid is... ) en geen gerotzooi met facturen ( ook niet met incasso )

O.a. Alice en Tweak doen zaken met BBned en kan ik ook zeker aanraden :)