PDA

View Full Version : Trots op nederland vs PVV



Hendy
11-05-2010, 19:53
Hoe slecht kun je een promo maken :fp:


http://www.youtube.com/watch?v=UEjNvX6ppas&feature=player_embedded#!


http://www.youtube.com/watch?v=9-TIejycWko&feature=player_embedded#!

Kemal
11-05-2010, 19:55
wuahah das Maaskantje daaro!!

baraa_a
11-05-2010, 21:23
ahhahahahahahah

alle gekkigheid op een stokje :fp:

Maar hoe zou de economie eruit zien zonder de immigranten van toen.
ze hadden ons nodig! en nu het goed gaat met de economie is het meteen vol=vol
Ik geef ze wel gelijk dat er Marokkaanse jongens zijn die het verpesten.
maar dan moet je die mensen juist gaan aanpakken !

Daar in tegen laten ze niet de mooie beelden zien.
bijv de universiteiten waar veel moslim jongeren opzitten.
En dat vind ik erg zonde elke verhaal heeft twee kanten !

Harrie Nak
12-05-2010, 12:13
Die promo van TON is een grote fail. De stemmen die ze al had, zijn nu definitief weg.
Die van de PVV daarentegen mag er technisch gezien dan wel net zo onprofessioneel uitzien, hij brengt wel een duidelijke boodschap voor kiezers door alle feiten die er in naar voren komen.

Leventdepevent
12-05-2010, 12:43
stenigen zeg ik!!

Biiyen
12-05-2010, 12:53
Ik vind dat stukje waar Geert Job Cohen introduceert geweldig op 1.28.

A-team
12-05-2010, 13:07
Ik krijg weer het gelukkige Jan Maat gevoel! :fp: Wat is dit slecht! Alleen het eerste shot van Cohen is wel lachen.

GerritTonijn
12-05-2010, 14:03
ahhahahahahahah

alle gekkigheid op een stokje :fp:

Maar hoe zou de economie eruit zien zonder de immigranten van toen.
ze hadden ons nodig! en nu het goed gaat met de economie is het meteen vol=vol


ik hoop dat je een grapje maakt

Sadix
12-05-2010, 18:45
ik hoop dat je een grapje maakt


met welke stuk?

GerritTonijn
12-05-2010, 18:47
het stuk wat ik quotte:


ze hadden ons nodig! en nu het goed gaat met de economie is het meteen vol=vol[/QUOTE]

Sadix
12-05-2010, 19:39
is toch waar?

Mijn vader was een gast arbeider, hij was hier gekomen omdat ze ongeschoolde mensen nodig hadden hier, die het vieze werk wouden doen.

En nu is het idd vol is vol, maar de economie is alles behalve goed haha

GerritTonijn
12-05-2010, 20:09
Ik bedoel, dat je niet 'die' tijd moet vergelijken met nu en niet meer vanuit dezelfde motieven kan denken.

phranq
12-05-2010, 20:11
Ik bedoel, dat je niet 'die' tijd moet vergelijken met nu en niet meer vanuit dezelfde motieven kan denken.
reps zodra ik ze weer mag geven

Sadix
12-05-2010, 20:51
welke aspecten daar niet van dan?

CannieY
12-05-2010, 20:57
Gaap... immigratie is zo 2009, economie is hot! (maar daarover hoor je de laagopgeleide populisten niet)

blackadder
12-05-2010, 21:08
Ik bedoel, dat je niet 'die' tijd moet vergelijken met nu en niet meer vanuit dezelfde motieven kan denken.
QFT.

baraa_a
12-05-2010, 21:23
Ik bedoel, dat je niet 'die' tijd moet vergelijken met nu en niet meer vanuit dezelfde motieven kan denken.

de enigste reden dat de allochtonen hier zijn gekomen is voor weder opbouw van de economie. maar dat Nederland in die tijd het verkeerd aanpakt kan je die mensen niet kwalijk nemen. en dan heel dom afbeelden in een filmpje.

TOON
12-05-2010, 21:53
kansloze filmpjes, die van TON is een grote fail en die van de PVV eigenlijk ook, hij heeft best wel een punt af en toe maar door het zo te spelen op de angst voor de islam creeert ie eerder een nog groter probleem in mijn ogen....ik mag toch hopen dat ie wat meer te verkondigen heeft dan alleen maar islamisering hier en turken en marokkanen daar, ik wil wel eens weten wat hij aan de huidige crisis wil doen....

Wiseguy
12-05-2010, 22:11
Denk sowieso niet dat er nog mensen zijn die deze partijen serieus nemen.

GerritTonijn
12-05-2010, 22:19
kansloze filmpjes, die van TON is een grote fail en die van de PVV eigenlijk ook, hij heeft best wel een punt af en toe maar door het zo te spelen op de angst voor de islam creeert ie eerder een nog groter probleem in mijn ogen....ik mag toch hopen dat ie wat meer te verkondigen heeft dan alleen maar islamisering hier en turken en marokkanen daar, ik wil wel eens weten wat hij aan de huidige crisis wil doen....

ik denk, dat de PVV zich wel MOET differentiëren en promoten op deze manier, gezien de rest vh het partij programma redelijk gelijk is aan de VVD. En gezien de VVD een stuk groter is, zou je logischer wijs op de VVD gaan stemmen wil je jouw denkbeelden meer vertegenwoordigd zien.

JeMalleMoer
12-05-2010, 22:52
ik denk, dat de PVV zich wel MOET differentiëren en promoten op deze manier, gezien de rest vh het partij programma redelijk gelijk is aan de VVD. En gezien de VVD een stuk groter is, zou je logischer wijs op de VVD gaan stemmen wil je jouw denkbeelden meer vertegenwoordigd zien.

Onzin dat de PVV zich moet differentieren op deze manier. Als je doel is om alleen maar stemmen te krijgen wel ja. Maar als politieke partij moet je problemen aanpakken in dit land en op deze manier creeer je alleen maar nog meer problemen door angst te zaaien. Die hoofddoekjes op straat waar hij het over heeft lopen hier al sinds de jaren 70 op uitnodiging van Nederland zelf en ze gaan ook niet weg. Dus in plaats je iets zoekt waardoor mensen wel normaal met elkaar overweg kunnen maakt hij het alleen maar moeilijker. Dan faal je als politieke partij in mijn ogen.

GerritTonijn
12-05-2010, 23:05
Onzin dat de PVV zich moet differentieren op deze manier. Als je doel is om alleen maar stemmen te krijgen wel ja. Maar als politieke partij moet je problemen aanpakken in dit land en op deze manier creeer je alleen maar nog meer problemen door angst te zaaien. Die hoofddoekjes op straat waar hij het over heeft lopen hier al sinds de jaren 70 op uitnodiging van Nederland zelf en ze gaan ook niet weg. Dus in plaats je iets zoekt waardoor mensen wel normaal met elkaar overweg kunnen maakt hij het alleen maar moeilijker. Dan faal je als politieke partij in mijn ogen.

Dat lijkt mij het doel ook van een promo filmpje...

ReZp
12-05-2010, 23:37
PVV en Trots op nederland zijn beide zielige populisten die de wat minder intelligente mensen op een hele zieke manier proberen te manipuleren.
Als Wilders aan de macht komt , dan zit ik te denken om te emigreren. :(

GerritTonijn
12-05-2010, 23:40
PVV en Trots op nederland zijn beide zielige populisten die de wat minder intelligente mensen op een hele zieke manier proberen te manipuleren.
Als Wilders aan de macht komt , dan zit ik te denken om te emigreren. :(

macht, macht, ook al krijgt hij een meerderheid vd stemmen, zal het allemaal wel loslopen, het wordt is geen keizer.

TOON
13-05-2010, 10:02
ach ja de polls zijn al lang niet meer zo positief over de pvv, Rutte en Cohen snoepen al aardig wat zetels weg die de PVV had begin dit jaar....waarom denk je dat ze zo ageren tegen Cohen, das alleen maar omdat ze er bang voor zijn....zelfde als met de islam....

Bagheera
13-05-2010, 10:31
Gaap... immigratie is zo 2009, economie is hot! (maar daarover hoor je de laagopgeleide populisten niet)

hahaha :) Good reply

smike
14-05-2010, 15:41
Haha dat filmpje van TON is echt geniaal!
Die van de PVV vind ik goed gemaakt.

Ik vraag me trouwens af waarom iedereen de PVV een partij voor laagopgeleiden noemt... uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde PVVér jonge hoogopgeleide blanke mannen zijn.

Ik twijfel nog over stemmen, zal eerst die kieswijzer doen, maar ik neig wel naar de PVV.

Italian*Berlusconi*
14-05-2010, 17:15
haha de pvv en hun anti moslim rubriekje... het lijkt erop in dat filmpje dat dat echt de hoogtepunten zijn van hun partij... en kan me voorstellen dat alle laag opgeleide mensen daar direct in mee gaan.. geloof echt niet dat de 'hoogopgeleide' hier achter zullen staan, hebben ook wel door dat het te kortzichtig is die partij. Ben benieuwd hoe het uitpakt... Denk dat de vvd en pvda juist door dit filmpje wat meer stemmen zullen krijgen... voor mij is het nu de vvd nog.. wilders en TON.... WHAHAHAHAHHA.. come on.. zou het bijna zielig vinden als mensen daarop zouden stemmen (dat is mijn mening!!!!!), wat kort zichtig zeg..

(edit ivm spelfoutjes)