PDA

View Full Version : Dat geloof je toch niet?



BiCkOnE
19-05-2010, 13:51
Vrouw loopt twee jaar met wc-borstel in achterwerk

ENGELAND - Een Engelse man klaagt het ziekenhuis in zijn woonplaats Sleaford aan. De echtgenote van de man liep twee jaar rond met een tioletborstel in haar achterwerk, wat haar uiteindelijk fataal werd. Het ziekenhuis zou de klacht al die tijd niet serieus genomen hebben.

Cindy Corton (35) kwam in 2005 thuis nadat ze op een feestje van een vriendin te veel gedronken gehad. Toen de vrouw thuis naar de wc ging, verloor ze haar evenwicht. In haar val belandde ze op de toiletborstel, zo meldt de Daily Mail.
Toen de vrouw hevig bleek te bloeden, belde haar man een ambulance. De hulpverleners namen de vrouw niet serieus, volgens hen was ze gewoon erg dronken. Ook toen Cindy de verwonding liet ziet, ondernamen de hulpverleners geen actie.
De dag erna bleek dat de tioletborstel was gebroken en de stok miste, daarop sloeg het stel alarm. Een röntgenfoto liet echter geen ongewone dingen zien. Na twee jaar volhouden werd de vrouw eindelijk geopereerd. Wat in 2005 een routine-operatie geweest zou zijn, bleek nu een lastige klus. De stok van de borstel bleek namelijk vergroeid in haar heup.
Na twee mislukte operaties, overleed de vrouw bij de derde poging als gevolg van hevig bloedverlies. Haar echtgenoot spant nu een rechtszaak aan tegen het ziekenhuis wegens nalatigheid.


http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00723/Cindy_Corton_723715i.jpg

Kemal
19-05-2010, 13:54
gegege wat een giller aan die foto te zien zat ie er toen nog in...

en hoe zou ze ooit hebben kunnen schijten dan... heel vreemd

GerritTonijn
19-05-2010, 13:58
haha altijd de UK voor dat soort vage dingen, land van de lelijke mensen

BiCkOnE
19-05-2010, 14:00
hoe zou ze ooit hebben kunnen schijten dan... heel vreemd
Dat vroeg ik me dus ook af, als je 2 jaar met dat ding in je reet loopt.......:o

haha altijd de UK voor dat soort vage dingen, land van de lelijke mensen
....en de schoongeborstelde anussen....

Tony
19-05-2010, 14:18
ik geloof er geen reet van....

op de rontgen zie je dat ding zitten .... PERIOD!

Leventdepevent
19-05-2010, 14:29
is dat die plee borstel op die foto?

Bartju
19-05-2010, 17:05
geloof het zelf op de wc borstel gevallen
echt no way! dat is gewoon een politiek correct smoesje..
ze had die plee borstel gewoon voor het 'genot' dr poepert in geschoven
en toen het een slecht idee bleek te zijn dit verhaal veronnen:P

tenminste ik geloof mijn versie eerder dan zo'n politiek correct smoesje

Duijm
19-05-2010, 20:54
ik geloof er ook weinig van en wat is dat wijf lelijk

Leventdepevent
20-05-2010, 07:29
wheelie zou haar doen denk ik.....of niet wheelie??