PDA

View Full Version : Vraag over Ziggo alles in 1 extra pakket



phranq
31-05-2010, 10:38
Morgen word er bij mij het Ziggo alles in 1 pakket geïnstalleerd. Nu staat er in de brief dat de aansluiting word gemonteerd in de meterkast waar de aansluiting het huis binnenkomt. Maar daar heb ik geen stopcontact. Weet iemand of het ook mogelijk is om de aansluiting te monteren in de huiskamer waar de kabelaansluiting zit?

Ik vraag het maar ff hier omdat ik er bij Ziggo niet door kom...

maartenjackie
31-05-2010, 11:48
Goede vraag, ik heb ook een paar maanden alles in 1 van ziggo.ik heb wel stopcontacten daar. Volgens mij kan het ook in je woonkamer. Die man van ziggo heeft allerlei spullen bij zich dus ook wel splitters om je modem of router in je woonkamer te installeren.ik weet het niet 100 procent cker maar ik denk dat het kan.

phranq
31-05-2010, 11:50
Zou wel prettig zijn, ik heb nl een kast voor de aansluiting staan waar alles in weg gewerkt kan worden..

Wat voor merk HD ontvanger heb je er bij gekregen en zit daar een optische uitgang op?

Boem Boem
31-05-2010, 13:51
Zou wel prettig zijn, ik heb nl een kast voor de aansluiting staan waar alles in weg gewerkt kan worden..

Wat voor merk HD ontvanger heb je er bij gekregen en zit daar een optische uitgang op?

Hey Phrang,

Ik neem aan dat je de antenne in je woonkamer uit komt: Ziggo heeft mij een breedband versterker meegeleverd + HD ontvanger van Cisco. Deze heb ik aan de muur gehangen en zodoende zelf aangesloten, zonder dat ik in de meterkast aan de slag moest. Alles met elkaar vebonden en geinstalleerd en het werkt perfect.

Maar laat de monteur het aansluiten, dan weet je zeker dat alles werkt. Succes en genieten maar straks....

Osu

Chris

phranq
31-05-2010, 14:12
Hoi Chris,

Komt bij jou de hoofdaansluiting van de kabel wel binnen in de meterkast en heb je in de woonkamer de aansluiting?

Er komt sowieso een monteur van Ziggo want dat is gratiesh..

Boem Boem
31-05-2010, 14:43
Hoi Chris,

Komt bij jou de hoofdaansluiting van de kabel wel binnen in de meterkast en heb je in de woonkamer de aansluiting?

Er komt sowieso een monteur van Ziggo want dat is gratiesh..

Hooftaansluiting zit in de meterkast. Heb de breedbandversterker gekoppeld aan de aansluiting in mijn woonkamer en doorverbonden met mijn modem. Ook 2e Tv en telefoon hierop aangesloten....strak beeld en geluid kan ik je melden. Paar goede HDMi kabels ertussen en ik heb alles aangesloten op mijn Denon 3808a versterker. Verder een HDMI kabel naar mijn plasma en je hebt werkelijk waar goed beeld en geluid.......super!

En laat die monteur het maar voor elkaar boksen....ha ha.

ps: welke HD ontvanger heb je? Succes kerel

osu

Chris

phranq
31-05-2010, 14:53
Super, dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken....

Wat de ontvanger betreft weet ik alleen dat ik een Humax krijg, maar daar staan 2 types van op de site bij Ziggo.. maar ik mag aannemen dat er op beide een optische uitgang zit.. ik ben erg benieuwd iig!