PDA

View Full Version : Dingen die je moet doen in Ree Dead Redemption



Biiyen
31-05-2010, 12:23
Sommige zaken zijn gewoon te cool om niet te delen! Na God of War 3 blijft dat kwaadaardige toch een beetje in je systeem hangen, vandaag dat is na 10 uur gameplay al meer tijd in de gevangenis heb doorgebracht dan wat anders.

* Steel paarden en schiet deze door hun hoofd terwijl je in galop zit.
* Rij in galop een heuvel af (In de stats kun je daarna zien wat je hoogste val was met paard, dat je hebt overleefd)
* Schiet met dead eye meerdere tegemoetkomende voorbijgangers hun paard in het hoofd, kijk daarna achterom!

Mickey
31-05-2010, 12:33
Hahaha super tips! Ik ga ze proberen vanavond!

dirk5
31-05-2010, 12:39
vrouwen op de trein rails leggen.

mensen achter je paard aan slepen terwijl er roofdieren achter je aan zitten.

Dennuz
31-05-2010, 12:43
Heb al wel een paar keer gehad dat ik op mijn paard zat, aangevallen werd door wolven, ik omlaag mikte en begon te schieten en mijn eigen paard door zijn kop schoot.

Mensen achter je aan slepen is idd ook wel leuk :D.

/loopt naar zijn xbox en drukt hem weer aan voor een potje RDR

Biiyen
31-05-2010, 13:11
Fuck man! Je kan mensen achter je paard slepen? Damn dat moet ik gewoon proberen straks. Normaal legt die ze op het paard, maar hij kan ze ook met een touw erachter hangen? Hoe doe je dat?

Mensen op de rails leggen .... man jij bent ook lekker ziek!! hahaha die ga ik ook zekers proberen.


vrouwen op de trein rails leggen.

mensen achter je paard aan slepen terwijl er roofdieren achter je aan zitten.

Kemal
31-05-2010, 13:41
Als ik dit zo hoor is het zeker de moeite waard om het spel aan te schaffen!

Sadix
31-05-2010, 13:41
hahaha klinkt echt dope!

hebben jullie je xbox omgebouwd? en bestaat dit spel ook voor op de pc?

Dennuz
31-05-2010, 13:42
Fuck man! Je kan mensen achter je paard slepen? Damn dat moet ik gewoon proberen straks. Normaal legt die ze op het paard, maar hij kan ze ook met een touw erachter hangen? Hoe doe je dat?

Mensen op de rails leggen .... man jij bent ook lekker ziek!! hahaha die ga ik ook zekers proberen.

Als je op je paard zit en je lasso'd iemand gewoon doorrijden terwijl je de lasso vasthoudt en dus niet van je paard afstappen om te hogtien ofzo.

Ga zo eens kijken of ik 5 mensen naast elkaar kan hogtieen en dan met dead eye kan executeren met een shotgun.

Iwan
31-05-2010, 13:44
Goddamned jongens, ben nog volop Borderlands en GTA aan het spelen en nu moet ik RDR ook hebben! Ik houd geen sociaal leven meer over. (gelukkig had ik dat sowieso al niet!)

Dennuz
31-05-2010, 14:04
Goddamned jongens, ben nog volop Borderlands en GTA aan het spelen en nu moet ik RDR ook hebben! Ik houd geen sociaal leven meer over. (gelukkig had ik dat sowieso al niet!)

Online vrienden zijn ook vrienden ;)

B3 lik3 M3
31-05-2010, 14:09
Goddamned jongens, ben nog volop Borderlands en GTA aan het spelen en nu moet ik RDR ook hebben! Ik houd geen sociaal leven meer over. (gelukkig had ik dat sowieso al niet!)


Borderlands is ook vet!!!!

Had hem illegaal en toen ging mijn Xbox stuk, ik ben nu weer overnieuw omdat mijn savegame het gewoon niet meer deed! Was lvl 45 ofzo!

XanaduNL
31-05-2010, 14:11
hahaha klinkt echt dope!

hebben jullie je xbox omgebouwd? en bestaat dit spel ook voor op de pc?

Ik wel.
En hij is niet aangekondigd voor PC, in tegenstelling tot GTA4, die later wel voor PC kwam.
Dus ik zou er niet op rekenen.

Biiyen
31-05-2010, 16:40
Dit spel is zo ongelooflijk cool dat je eigenlijk stokslagen moet krijgen als je het niet minimaal hebt geprobeerd. Het hele spel klopt van A tot Z, echt cool. Het toffe is dat je gewoon kan doen wat jij wil. Als jij een bad-guy wil zijn dan ben je door en door slecht en als je een hero wilt zijn dan ben je een hero.

Ik heb nadat ik mijn lasso kreeg een 2de save file aangemaakt waarop ik me echt gedraag als een klootzak en alles en iedereen terroriseer. Als ik heel eerlijk ben vind ik die game inmiddels leuker dan waar ik de hero ben. Mensen reageren ook op je, ze schijten in hun broek en spurten alle kanten op als jij met je paard het stadje in komt rijden. Het vreemde is alleen dat de eigenlijk spellijn niet wordt beïnvloed door je slechte gedrag, dat is wel jammer.


Als ik dit zo hoor is het zeker de moeite waard om het spel aan te schaffen!

dirk5
31-05-2010, 16:52
o sorry biiyen, had je post niet gezien, idd gewoon lasso-en en dan op je paard blijven zitten en linker trigger vast blijven houden, je hoeft ze hiervoor niet te hogty-en.

vrouw op trein rails leggen is achievement op xbox, ik heb het dus ook niet verzonnen ;)

ICON
31-05-2010, 17:47
heb hem afgelopen zaterdag besteld bij thehut.com jammer dat de euro er zo kut voorstaat, scheelt toch n paar euro.
hoop dat ik hem aankomend weekend binnen heb

phranq
31-05-2010, 17:49
kut, nu moet ik 'm ook kopen... wilde eigenlijk ff wachten tot ie wat goedkoper werd maar door dat gelul van jullie kost het mij weer geld... en bedankt!

*edit*
Ordertje geplaatst bij The Hut. Scheelt nog altijd bijna 20 piek.

ICON
31-05-2010, 17:52
ja ik wilde ook wachten maar zo'n populair spel blijft heel lang erg duur. modern warfare is ook nog steeds boven de 30 pond.
ik haal dus eerst deze en over 2 maanden alan wake voor 20 euro

ARMENIA
31-05-2010, 18:52
Mensen vastbinden en met de paard naar een berg brengen en dan eraf gooien terwijl ze vastgebonden zijn:D

als er mensen opgehangen zijn aan een bom, met een shothun op z'n hoofd knallen is ook leuk.

Garcia
31-05-2010, 21:18
Echt een te vette game dit. Ik speel nog de hero, maar thanks voor de tip van een 2e saved game want dan ga ik ook even de bad guy spelen. Als mensen mij willen toevoegen op Xbox Live dan kan dat via Gamertag cyrilgarcia

Leventdepevent
01-06-2010, 07:31
iemand vangen met een lasso,achter op je paard binden...en dan van afstand door zn kop knallen met een sniperrifle

Iwan
01-06-2010, 08:11
Ja supervet, ik krijg bij Borderlands dat ouderwetse Fall Out gevoel helemaal terug!
Mijn Xbox is ook omgebouwd dus ik ga zsm RDR aanschaffen!



Borderlands is ook vet!!!!

Had hem illegaal en toen ging mijn Xbox stuk, ik ben nu weer overnieuw omdat mijn savegame het gewoon niet meer deed! Was lvl 45 ofzo!

Dennuz
01-06-2010, 09:26
Ja supervet, ik krijg bij Borderlands dat ouderwetse Fall Out gevoel helemaal terug!
Mijn Xbox is ook omgebouwd dus ik ga zsm RDR aanschaffen!

FallOut!! Nog even en dan Fallout New Vegas!

Fallout: New Vegas - Debut Trailer - pc - Gamez.nl (http://www.gamez.nl/rpg/3054-fallout-new-vegas/video/29218-fallout-new-vegas---debut-trailer.html)

Iwan
01-06-2010, 11:41
Aaargh kappuh nou!

Iwan
01-06-2010, 11:43
Is RDR trouwens als co-op te spelen?

dirk5
01-06-2010, 11:46
Is RDR trouwens als co-op te spelen?

nog niet, je kunt wel gewoon met meerdere mensen hideouts gaan clearen.

Er staat wel een gratiesch (zoals het hoort) DLC in de wachtrij die over een maandje uitkomt waarin enkele co-op missies zitten.

Biiyen
01-06-2010, 12:24
Is RDR trouwens als co-op te spelen?

Er zat een folder bij mijn RDR dat er binnenkort 6 Co-Op missies als downloadable content zouden verschijnen. Is wel PS3, maar denkelijk zal dat dan ook wel voor de XboX360 zijn.

Iwan
01-06-2010, 12:41
Okee, thanks!

Biiyen
01-06-2010, 13:08
Nieuwe uitdaging:

* Loop een willekeurige saloon binnen en sla zoveel mogelijk mensen KO voordat de politie je oppakt of mensen op je gaan schieten.
* Steel een huifkar en rij in vol galop een stad binnen om vervolgens zoveel mogelijk mensen overhoop te rijden.

dirk5
01-06-2010, 13:57
Een maat van mij belde mij gisteren, zijn vriendin was aan het spelen en ze kwam een gast tegen die in de woestijn langs het lijk van zijn vrouw zat. Die gast vroeg dus hem te helpen te zoeken naar de killer, net toen zijn vriendin dus besloot te gaan helpen zet die gast zijn gun tegen zijn hoofd en schiet.

haha, zijn vriendin was meteen helemaal klaar met het spel, ikzelf ben dit ook nog niet tegen gekomen, lijkt me wel een cool moment in ieder geval.

Dennuz
01-06-2010, 14:05
Als je trouwens met je paard over een zittende vogel ofzo heen loopt hoor je ook zo'n lekker Squish geluidje :D

Leventdepevent
02-06-2010, 13:10
gewoon rondlopen in thieves landing is er ook niet bij......als ik mn huisje uitkom wordt ik al beschoten....wel een goede reden om dat hele godverse dorp uit te moorden

Biiyen
02-06-2010, 15:32
Gisteren vroeg mij een kerel om "Lucy" te zoeken... blijkt dat een paard te zijn. Die kerel helemaal happy dat ik hem zijn paard teruggeef enzo. Dus ik aan het balen dat ik dat hele klere eind heb gereden voor een klote paard, geen cash reward, 25 fame punten.

Dus ik klim pissed off op dat paard en rij weg. Hoor je die kerel mijlenverder nog schreeuwen en huilen. Is trouwens wel een snel paard, die Lucy, zeker de moeite waard om direct te stelen als je het hebt afgegeven.

Leventdepevent
02-06-2010, 16:05
Gisteren vroeg mij een kerel om "Lucy" te zoeken... blijkt dat een paard te zijn. Die kerel helemaal happy dat ik hem zijn paard teruggeef enzo. Dus ik aan het balen dat ik dat hele klere eind heb gereden voor een klote paard, geen cash reward, 25 fame punten.

Dus ik klim pissed off op dat paard en rij weg. Hoor je die kerel mijlenverder nog schreeuwen en huilen. Is trouwens wel een snel paard, die Lucy, zeker de moeite waard om direct te stelen als je het hebt afgegeven.

ik heb dat kutpaard ook teruggegeven aan die gast hahawel lachen dat je weer kan zuipen en zatworden net als in gta........

dirk5
02-06-2010, 16:40
ik gebruik alleen mijn warhorse....