PDA

View Full Version : Vraagje over onderbuik..



Peter0711
01-06-2010, 20:54
Eve een vraagje..

ik train nu al jaren,maar ben de afgelopen 6 maanden wat zwaarder geworden,ik heb een heel laag vetpercentage,maar toch is me maag/buik? (het gedeelte onder me navel) wat boller alsdat het was,terwijl ik echt weinig vet heb..Nu vraag ik me af,hoe krijg ik dat weer weg..?

Dus eigelijk een iets bollere onderbuik.in een notedop!

Ik train me buik veel,maar het helpt niet echt,toch weer afvallen zeker?

Alvast bedankt.

GerritTonijn
01-06-2010, 20:56
van je buik trainen wordt die niet kleiner hoor :P als ik kleinere biceps wil ga ik ze toch ook niet trainen...

maargoed, meestal gewoon kwestie van afvallen, je kan ook gewoon opgeblazen darmstelsel hebben door je voedselkeuze, al denk ik dat het gewoon een vet kwestie is.

dus afvallen ja.

Peter0711
01-06-2010, 21:29
Ik heb ook aan voedsel zitten denken,heb een vrij harde onderbuik. Omdat ik juist een laag vetpercentage heb twijfel ik wel eens,maar heb daar om eerlijk te zijn de balle verstand van.

simtekf1
02-06-2010, 13:49
Omdat je buikspieren groter worden zal je buik verder naar voren gaan staan, daarom lijkt je buikt nu boller.

GerritTonijn
02-06-2010, 13:53
Omdat je buikspieren groter worden zal je buik verder naar voren gaan staan, daarom lijkt je buikt nu boller.

buikspieren groeien nauwelijks bij een natural, meestal broodje aap verhalen over hoe iemand 'dik' leek door zijn mega grote abs.

Peter0711
02-06-2010, 21:42
Nauwelijks inderdaad,maar wel degelijk wat. Maar ik denk dat het ook de voeding is + daarbij weer wat meer cardio,en iets minder kracht de komende tijd,ben benieuwd!

Briant
02-06-2010, 22:10
Kan ook te maken hebben met de stand van je rug, als die wat holler is komt de buik iets naar voren.

GerritTonijn
02-06-2010, 22:13
Kan ook te maken hebben met de stand van je rug, als die wat holler is komt de buik iets naar voren.

juist ja, ik heb zelf een wat holle rug...dus mijn buik lijkt ook minder plat dan die is, chuck liddell style.

Peter0711
04-06-2010, 20:06
Ik heb zelf ook een hele holle onderrug inderdaad,maar het blijft vervelend als je in je t-shirt een bandje ziet onder je navel,train me gek maar krijg m niet weg..Moet ik g*d*e*d*m*e toch maar weer lichter worden.. :D

Ulis-E
11-06-2010, 10:03
droger worden

je traint al veel zo te lezen, dus beter op je voeding gaan letten

Mario Witteman
25-08-2010, 23:52
juist ja, ik heb zelf een wat holle rug...dus mijn buik lijkt ook minder plat dan die is, chuck liddell style.

Zelfde hier.. Best wat aangekomen en dat is meteen te zien.. Terwijl percentage nog meevalt.. Chuckabs...