PDA

View Full Version : overeem vs badr



VOC mentaliteit
08-06-2010, 20:56
geachte leden ,

Na lang zitten peinzen heb ik toch het besluit genomen om een nieuwe post te schrijven . Dit heb ik nog nooit gedaan kom al jaren hier kijken op mixfight en ben ook heel erg dankbaar voor al het mma en kickbox nieuws dat hier snel met ons word gedeeld . Helaas kon ik het niet over mijn hart meer verkrijgen om deze post te schrijven en dit vanwege het feit dat er toch wel heel duidelijk met 2 maten gemeten word iets wat we helaas steeds vaker en in bijna alle lagen van onze samenleving zien . Overigens ben ik geen Hater of rascist of marokaan ik ben een gewone d66 stemmer hihi .

De laatste weken is er een enorme bak strond over onze grote vriend badr bombari heen gestort . Ben absoluut niet gecharmeerd hoor van de badr van de laatste jaren wild punchess geef mij maar meer souwer ,petrosyan ,chahbari . Maar vind het toch zeker wel leuk om weleens te zien . Dat ik niet gecharmeerd ben neemt niet weg dat ik me mateloos geirriteerd heb aan sommige reacties hier . Volgens sommige moraal ridders hier waaronder meneer dirk 5 zou bad bombari eigenlijk het best zo snel mogelijk publiekelijk berecht en bestenigd moeten worden . Tuurlijk hij moet gewoon dik 1 of mischien 2 jaar geschorst worden schandalige actie van meneer maar er word natuurlijk een hele dikke vergrootglas (die zelfs meneer columbo als inspecteur niet heeft ) op gelegd en uitvergroot gewoon lekker schorsen die handel en geen aandacht meer geven . Ook vind ik dat alle badr fans zich moeten realliseren dat dit een hele verkeerde handeling was en dit zeker moeten veroordelen .

Zelf merk ik in mijn dagelijks leven al dat de kloof tussen ons nederlanders en onze eigen nederlandse marokanen steeds groter word laten we dit voorkomen heren en dames want tuurlijk zitten er idioten tussen maar de meeste zijn hard werkende of studerende mensen die hun best doen om deel uit te maken von onze sameneving . Nou weet ik dat hier hele gekke reacties op zullen komen van wat heeft dit met de sport te maken of in die richting en eigenlijk klopt het wel alleen vnd ik dat het hier wel degelijk wel wat mee te maken heeft en dat merk je op steeds meer vooral de kleinere galas dat de sfeer altijd wij tegen jullie is . Soory moderators en meneer justinian voor deze grote post ik zal dit niet meer doen maar moest dit even kwijt excuses hiervoor . Hieronder zal ik u allen een aantal voorbeelden geven van een aantal reacties die gegeven zijn door de mensen die badr bombari zo hard aanpakken na het nieuws van de overeem broers die 5 beveiligers in elkaar sloegen.

06-05-2009 20:17
#7 Jeru
View Profile View Forum Posts Private Message Add as Contact

3e Dan
Reporter
Join Date:Aug 2004
Location:Amsterdam
Posts:16,609
vCash:100000
Is het zeker dat het om de broertjes O. gaat?
Wel een mooi tagteam op zich....

(neemt niet weg dat het slechte PR is )


06-05-2009 20:50
#26 el bastardo
View Profile View Forum Posts Private Message Visit Homepage Add as Contact

3e Dan
Join Date:Sep 2006
Location:yermamsanus
Posts:5,380
vCash:0
Ik erger me ook kapot aan het feit dat ik moet betalen om te pissen of te schijten! Ik geef al genoeg geld uit in zo'n toko! Oprotten! Als daar iemand wat van zegt kan ie ook een knietje krijgen. Goed gedaan dus!

1. Originally Posted by Mickey (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=733670#post733670)
Ik denk dat het compleet afhankelijk is van de situatie.

Ik kan me levendig voorstellen dat zoiets als zon beveiliger het een beetje verkeerd aanpakt escaleert. Haantjes tegen haantjes. Zon situatie vergt enige tact. Een eigenschap waarvan ik helaas moet concluderen dergelijke "Beveiligingsmedewerkers" nog wel eens gespeend zijn.


07-05-2009 07:16
#64 micha
View Profile View Forum Posts Private Message Add as Contact

3e Dan
Join Date:Aug 2004
Location:Breda
Posts:8,875
vCash:12075
ik vind sowieso dat portiers zich vaak zeer agressief opstellen. al helemaal als het om iemand gaat met een inposant figuur. Dan hebben ze vaak zoiets van :"even laten wie hier de baas is".
Last edited by micha; 07-05-2009 at 07:19.


07-05-2009 13:42
#114 nila
View Profile View Forum Posts Private Message Add as Contact

White belt
Join Date:Dec 2008
Location:Amsterdam
Posts:75
vCash:10515
Originally Posted by Remco
Omdat in vijf pagina's niemand het nog gevraagd heeft:

Zijn er slachtoffers gevallen en hoe gaat het met ze?


Met satijnen handschoentjes behandelen we de reputatie van deze vechters, maar alle beveiligers zijn natuurlijk schorem, en die toiletjuffrouwen trouwens ook! Lijkt me lekker om te horen als je door twee kooivechters het ziekenhuis ingeslagen bent omdat je een oud vrouwtje wilde steunen toen zij zich bedreigd voelde.

Vanzelfsprekend ken ook ik de feiten niet volledig en zouden de broers zomaar onschuldig kunnen zijn, maar deze hypocrisie en vooringenomenheid is niet te harden.
Ik ben het volledig met je eens, al vindt ik dat we de zaak niet buiten proportie moeten gaan opblazen, er zijn altijd twee kanten aan een verhaal en ik denk dat alleen de gene die het van eerste hand hebben(of er bij waren) er een rationeel en eerlijk oordeel over kunnen vellen. Het blijft voor ons maar het betere of slechtere gis en gok werk.

Dus als er iemand is die wel het juiste verhaal weet en ermee naar buiten wil treden zonder de betrokkenen schade of in hun naam een eer aan te tasten graag, en anders gaat deze discussie feitelijk nergens en kunnen we wel 10 pagina's vol schrijven.

Groet.

wrestler_nl
08-06-2010, 20:59
http://www.google.co.uk/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://www.fugly.com/media/IMAGES/Random/not-this-shit-again.jpg&sa=X&ei=7JIOTICWCM-K4QbPwqjlDA&ved=0CAUQ8wc4AQ&usg=AFQjCNGFEAP0_HIit_ejih23bMnayY-wTQ

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:02
meneer wrestler leg mij eens uit waarom die reactie van u . Ik contanteer iets en kaart dat volgens mij toch vrij netjes aan ik vind het zwak dat u geen inhoudelijke reactie te geven maar dit met een soort grap af te doen teken van zwakte.

wrestler_nl
08-06-2010, 21:03
meneer wrestler leg mij eens uit waarom die reactie van u . Ik contanteer iets en kaart dat volgens mij toch vrij netjes aan ik vind het zwak dat u geen inhoudelijke reactie te geven maar dit met een soort grap af te doen teken van zwakte.

Sorry als je het erg vind maar ik ben de badr hari gedoe een beetje zat de laatste paar weken.
Close the chapter and move on!

Kemal
08-06-2010, 21:08
Welkom op mixfight...

http://k-1sport.de/gallery/001200b.jpg

Illest
08-06-2010, 21:08
laten we niet weer een topic wijden aan Hari.....ik begrijp je punt wel, maar deze portier loopt met een metalen plaat in z'n gezicht.....allebei is natuurlijk fout, maar Hari heeft meer mensen tegen zich door dat herhaaldelijk maffe gedrag....

er is meer op mixfight.nl dan Hari.......van mij mag er een slotje op.....niks wat in deze topic gepost zal worden is nieuw....we hebben het allemaal al voorbij zien komen

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:12
je hebt groot gelijk illest mischien ook fout van mij om dit punt weer naar voren te brengen vandaar ook dat ik er zo lang over getwijfeld heb maar moest dit punt helaas maar waar toch aankaarten . Trouwens weer zielige reactie van dhr kemal blijbaar geen intellectueel ik vraag me af of jij wel zou slagen voor het inburgeringsexamen mn erdogan .

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:15
haha gelijk zijn foto veranderd

Kemal
08-06-2010, 21:16
Nou het is toch een warm welkom.? ;)

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:18
haha zeker gelijk ontgroend he hihi

Hendy
08-06-2010, 21:23
je hebt groot gelijk illest mischien ook fout van mij om dit punt weer naar voren te brengen vandaar ook dat ik er zo lang over getwijfeld heb maar moest dit punt helaas maar waar toch aankaarten . Trouwens weer zielige reactie van dhr kemal blijbaar geen intellectueel ik vraag me af of jij wel zou slagen voor het inburgeringsexamen mn erdogan .

Denk dat Kemal behoorlijk ingeburgerd is;)

Heb horen fluisteren dat zn roots in friesland liggen:lol:

Kemal
08-06-2010, 21:25
Trouwens weer zielige reactie van dhr kemal blijbaar geen intellectueel ik vraag me af of jij wel zou slagen voor het inburgeringsexamen mn erdogan .

Nou ik heb hem nooit gemaakt , maar zou wel zeker slagen. Waarschijnlijk zou jij er meer last van hebben, zo aan de schrijfwijze te zien..;)

GerritTonijn
08-06-2010, 21:26
http://mastermaup.web-log.nl/mastermaup/WindowsLiveWriter/Wie%20Ben%20Ik%202_1.jpg

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:29
alexander pechtold en dit is een laatste campagne stunt trouwens vind het jammer dat er nog geen inhoudelijke reactie is gegeven en er alleen maar word gelachen

marrilia
08-06-2010, 21:30
http://www.redstate.com/neil_stevens/files/2009/09/doublefacepalm.jpg

Kemal
08-06-2010, 21:32
Denk dat Kemal behoorlijk ingeburgerd is;)

Heb horen fluisteren dat zn roots in friesland liggen:lol:

wuahah wat een giller !:lol:

GerritTonijn
08-06-2010, 21:37
Ik merk trouwens ook een duidelijke kloof tussen de 'originele' Nederlanders en 'Marokkaanse' Nederlanders, de ene groep kan je herkennen aan een petje en bontkraag, meestal in het bijzijn van een scooter, de andere groep dus niet.

Maar alle gekkigheid op een stokje, het lijkt wel alsof nooit iemand door heeft, dat de segregatie in ELKE samenleving vaak te wijten is aan de 'minority' ZELF. Dit is ook de VS ook al decades te zijn met de 'blacks' daar, die gedragen zich, en geloven ook dat ze totaal anders zijn dan de blanke medemens, ze gaan hier door eigen tv kanalen oprichten ( BET), eigen kranten uitbrengen, eigen radiostations, eigen 'wijken' creëren etc etc. Nu is dit in NL nog niet zo overduidelijk als daar, maar, als je er naar streeft, om 1 land te hebben, met 1 gelijke bevolking, moet dit soort 'gevoels' scheiding tegen gaan. Het probleem is dan weer, dat de minorities deze segregatie vaak ZELF WILLEN, en tja...als ze dat eenmaal willen, ben je de jaap. Daarom denk dat ik dat je beste alle subsidies, voor deze 'culturele' activiteiten, kan stopzetten.

Lionheart
08-06-2010, 21:40
Gaat echt fucking nergens over!!

univers1l
08-06-2010, 21:46
alexander pechtold en dit is een laatste campagne stunt trouwens vind het jammer dat er nog geen inhoudelijke reactie is gegeven en er alleen maar word gelachen

je hebt hier een goede punt hoor.
als het sommige niet aanstaat willen ze gelijk een slotje of we hebben genoeg over badr blabla
maar wanneer weer iets negatiefs in het nieuws gaat komen, dan zijn jullie als de kippen bij om badr(in dit geval) te schanderen.
het geval van de uitsmijters is hier een goede punt, bij ali was iedereen erover eens dat het waarschijnlijk de fout van de beveiligers was en ze eens een lesje te leren, terwijl bij badr niet eens bewezen is/was of hij wat heeft gedaan.

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:47
mn lionhart nee sorry ik heb me altijd op de achtergrond gehouden altijd alleen het nieuws gelezen wat hier word bekendgemaakt . mischien moet u boven mijn eerste post nogmaals begrijpend lezen.

Mn Gerrit Tonijn tuurlijk heeft u gelijk ik ben het dan ook volledig met u eens alleen is het natuurlijk ook zo dat wij mensen heel gauw in bepaalde hokjes stoppen en zoals meneer max westerman onlangs zei het woord allochtoon is natuurlijk ook een woord dat altijd voor onderscheiding zal zorgen in amerika kennen ze dit woord trouwens niet volgens mn westerman

Mickey
08-06-2010, 21:48
-- Mickey --

Verplaatst naar OT.

-- /Mickey --


En ik hoop oprecht dat je een troll bent, want als je bovenstaande argumentatie serieus bedoeld hebt.. Wow.. Just Wow.
Je verwonderd je over de polarisatie van de samenleving en probeert hier argumenten voor te vinden in schijnbaar willekeurige posts betreffende de Overeem broertjes die compleet uit hun context zijn gehaald. Ik zou je post serieus hebben genomen als je de stelling van diezelfde posters in de kwestie Badr even in een matrix zou hebben gezet om de inhoudelijke verschillen aan te tonen.

Daarnaast kun je twisten over het feit of beide situaties met elkaar te vergelijken zijn. In de kwestie Badr was het zo klaar als een klontje en daar is duidelijk op gereageerd. In het incident met de gebroeders Overeem waren de feiten niet zo helder. En daarmee bedoel ik: We waren er niet bij en we hebben er geen beeldmateriaal van gezien. Dat laat ruimte over voor interpretatie.

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:54
oke mickey en in het geva van badr bombari zijn we er wel bij geweest en is het verhaal helder en we hebben beeldmateriaal gezien dus daarom is het zo klaar als een klontje tevens vind ik uw reactie jegens mij niet echt netjes sorry als ik met mijn post iemand beledig want dat is absoluut niet mijn bedoeling ook niet tegenover u mn mickey

Lionheart
08-06-2010, 21:56
mn lionhart nee sorry ik heb me altijd op de achtergrond gehouden altijd alleen het nieuws gelezen wat hier word bekendgemaakt . mischien moet u boven mijn eerste post nogmaals begrijpend lezen.

Mn Gerrit Tonijn tuurlijk heeft u gelijk ik ben het dan ook volledig met u eens alleen is het natuurlijk ook zo dat wij mensen heel gauw in bepaalde hokjes stoppen en zoals meneer max westerman onlangs zei het woord allochtoon is natuurlijk ook een woord dat altijd voor onderscheiding zal zorgen in amerika kennen ze dit woord trouwens niet volgens mn westerman

Welkom op Mixfight.nl!

Heb je al een beetje zin in UFC 115 as zaterdag?!?!!?!? Of....... volg je alleen K1??

VOC mentaliteit
08-06-2010, 21:59
dank u wel zeker wel eindelijk weer chuck en natuurlijk cro cop en yvel kijk er al naar uit

ICON
08-06-2010, 22:04
=VOC mentaliteit;929227 u mn mickey

priceless :D

Mickey
08-06-2010, 22:15
oke mickey en in het geva van badr bombari zijn we er wel bij geweest en is het verhaal helder en we hebben beeldmateriaal gezien dus daarom is het zo klaar als een klontje tevens vind ik uw reactie jegens mij niet echt netjes sorry als ik met mijn post iemand beledig want dat is absoluut niet mijn bedoeling ook niet tegenover u mn mickey

Het is al okay. Ik ben niet boos op je. Maar de volgende keer wel beter opletten, okay?
Anders ga je even in de slachtoffer rol zitten. ;)

Ik vind je argumentatie gewoon zwak en geef aan waarom.
Waarom voel ik trouwens de behoefte een sarcasme disclaimer op te nemen in deze post?

phranq
08-06-2010, 22:28
Als je na lang peinzen met zo'n post komt had je beter in je grot kunnen blijven... ga snel weer terug in je winterslaap, voor je eigen bestwil..

Illest
08-06-2010, 22:44
Ik merk trouwens ook een duidelijke kloof tussen de 'originele' Nederlanders en 'Marokkaanse' Nederlanders, de ene groep kan je herkennen aan een petje en bontkraag, meestal in het bijzijn van een scooter, de andere groep dus niet.

Maar alle gekkigheid op een stokje, het lijkt wel alsof nooit iemand door heeft, dat de segregatie in ELKE samenleving vaak te wijten is aan de 'minority' ZELF. Dit is ook de VS ook al decades te zijn met de 'blacks' daar, die gedragen zich, en geloven ook dat ze totaal anders zijn dan de blanke medemens, ze gaan hier door eigen tv kanalen oprichten ( BET), eigen kranten uitbrengen, eigen radiostations, eigen 'wijken' creëren etc etc. Nu is dit in NL nog niet zo overduidelijk als daar, maar, als je er naar streeft, om 1 land te hebben, met 1 gelijke bevolking, moet dit soort 'gevoels' scheiding tegen gaan. Het probleem is dan weer, dat de minorities deze segregatie vaak ZELF WILLEN, en tja...als ze dat eenmaal willen, ben je de jaap. Daarom denk dat ik dat je beste alle subsidies, voor deze 'culturele' activiteiten, kan stopzetten.

Over de V.S. sla je de plank volledig mis...

Als jij denkt dat ze ervoor kiezen om in de ghetto's te wonen, heb je het zwaar mis. Het verschil tussen blank en zwart is
erg groot en als je denkt dat de blacks daar zelf voor gekozen hebben....tja....dan zou ik me er toch maar iets meer in verdiepen....

Op elke hoek een slijterij, wapenhandel etc...dat zie je echt niet in Beverly Hills hoor

Is een heel ander verhaal vriend.....

Als je dat vergelijkt met hier, dan kun je concluderen dat ze hier met hun kont in de boter zijn gevallen..

GerritTonijn
08-06-2010, 22:55
ik zeg niet dat ze er voor kiezen in een arme ghetto te leven, ik zeg alleen dat ze de integratie niet echt helpen door hun 'eigen' cultuur te ontwikkelen.

Illest
08-06-2010, 23:00
ze moeten wel, tenzij ze doen alsof ze blank zijn, hun afkomst verloochenen en hopen dat ze geaccepteerd worden...

je moet het gezien hebben om het te begrijpen.....

GerritTonijn
08-06-2010, 23:05
Ik heb het gezien, en daarom viel het mij constant op, dat ze zo (onnodig) vaak zichzelf onderscheiden, door constant 'us people' of andere termen die hun afkomst aangeven gebruiken. Het hele 'Minority Integration' plan daar is sowieso doorgeslagen, wat hier ook een beetje begint te gebeuren, hoge functies die alleen bezet morgen worden door mensen met een bepaalde afkomst, is die persoon niet te vinden...dan maar geen nieuwe employee terwijl de andere goed opgeleide man werkloos blijft.
In veel gebieden daar ben je als blanke al 'een minority', maar helaas kan je niet zielig doen en de racial card trekken als iemand wat zegt.

GerritTonijn
08-06-2010, 23:10
http://i874.photobucket.com/albums/ab301/LoweRider89/GIFs/1273110768509.gif

Justinian
08-06-2010, 23:11
Waarom voel ik trouwens de behoefte een sarcasme disclaimer op te nemen in deze post?
Misschien om dit nieuwe lid onder een proxy post?