PDA

View Full Version : Prince of Persia



Irishrover
21-06-2010, 16:06
Ben gisteren met mijn zoon naar de film Prince of Persia geweest.

Ik vond het echt een goede film ! En ook geschikt voor kids.

Flitsende acties, mooi verhaal, goed einde haha.

Wat vonden jullie van de film

Ronald
21-06-2010, 16:13
Ik heb 'm nog niet gezien maar zit er idd ook op te wachten. Lijkt me een leuke film. Sowieso wel grappig dat, net als Tomb Raider, het een film is die n.a.v. een computerspel gemaakt is :)

dirk5
21-06-2010, 16:15
Ben gisteren met mijn zoon naar de film Prince of Persia geweest.

Ik vond het echt een goede film ! En ook geschikt voor kids.

Flitsende acties, mooi verhaal, goed einde haha.

Wat vonden jullie van de film

ben alleen nog cams tegen gekomen en die kijk ik niet dus wacht nog een op een goede versie.

maar dat deuntje van wanneer ie in de spikes sprong in deel 1 (oude zwart witte pc versie) zit er toch wel in???

thrillseekah
21-06-2010, 16:16
De film is op zich wel grappig, maar het verhaal is niks meer van over. Het is eigelijk een soort pirates of the caribbean in de woestijn geworden.Als je hier van houdt en je stoort je er niet aan dat het verhaal niet klopt, is ie wel leuk.

Irishrover
21-06-2010, 16:52
ben alleen nog cams tegen gekomen en die kijk ik niet dus wacht nog een op een goede versie.

maar dat deuntje van wanneer ie in de spikes sprong in deel 1 (oude zwart witte pc versie) zit er toch wel in???

Ja die zit erin haha.

XanaduNL
21-06-2010, 17:06
Voor een videogame film is hij zeker wel goed. Het verhaal is voldoende, en netjes uitgewerkt.
Maar een bioscoopbezoek waard? Vind zelf van niet.

Duijm
21-06-2010, 18:47
ik vond het ook een vette film ik heb hem in IMAX gezien dat is gewoon HD in de bios echt vet