PDA

View Full Version : neus bijholten operatie !



The Omen
27-06-2010, 12:22
hallo allemaal!
weet niet of dit helemaal de juiste plek is om deze vraag hier te stellen , maar hoop wel wat antwoorden te kunnen krijgen .
vrijdag 2 juli moet ik geopereerd worden aan mijn neus, mijn neus bijholten . 365 dagen per jaar verkouden, holte ontstekeningen,altijd benauwd, veel lucht te kort tijdens vechten etc etc .heeft iemand hier ervaring mee ? hoor een hoop positieve reacties (gelukkig). maar wat ik echt heel graag wil weten is! hoe lang duurt het herstel ? wanneer kan ik weer (volluit)trainen? en kan ik in november gewoon vechten?

hoop graag wat reacties te kunnen krijgen ! b.v.d

sportieve groeten, Maurice.

Iwan
27-06-2010, 16:08
Ik heb 3 jaar geleden deze operatie ondergaan. Groot succes. Had 3 tot 4 keer per jaar voorhoofdshole- en bijholte ontstekingen. Nu slechts 1 keer in 3 jaar tijd.
Veel meer lucht. Bijna nooit meer verkouden. Bij mij hebben ze ook m'n zeefbeenderen uitgeboord.
Heb nog wel zo'n 4 tot 6 maanden een behoorlijk gevoelige neus gehad.

Succes ermee!!!

The Omen
27-06-2010, 18:34
Oke ! positief resultaat dus . maar wat bedoel je met een gevoelige neus ?
pijnlijk of snel bloedneuzen enz enz . heb in november een mma partij , dus hoopte eigenlijk dat alles weer in top vorm was .
en 4 a 6 maanden is best lang . kijk een pijnlijke neus geen probleem, maar bloedneuzen en kans op dat het weer kapot gaat ofzo is minder prettig.