PDA

View Full Version : Agent geeft stoepfietser een knietje



fireblade900
06-07-2010, 10:00
M1fziqeffowc - Agent Geeft Stoepfietser Knietje - Opmerkelijk - Component_676_content_total - Dodenherdenking Paniek Op De Dam 4 Mei 2010 - Opmerkelijk - Component_847_content_total - Bier Flesjes Truc - Opmerkelijk - Video - Zie.nl (http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/bier-flesjes-truc/component_847_content_total/opmerkelijk/Dodenherdenking-paniek-op-de-Dam-4-mei-2010/component_676_content_total/opmerkelijk/Agent-geeft-stoepfietser-knietje/m1fziqeffowc)


Beetje overdreven allemaal.
Nou had die kerel ook gewoon wat beter kunnen meewerken maar om nu met zoveel politie eropaf te komen.....

Justinian
06-07-2010, 10:20
Ik vind het een beetje de omgekeerde wereld. De beste man had gewoon mee moeten werken. Maar nee, in plaats daarvan begint hij te schreeuwen en zich te verzetten. Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat het relatief lang duurde voordat hij (eindelijk) een knietje kreeg.

Men komt er met zoveel man politie op af om hem zonder al teveel schade toe te brengen onder controle te krijgen. Kan er niet zo mee zitten om eerlijk te zijn.

lopez86
06-07-2010, 10:35
Die eerste 2 zijn geen politie maar stadswachten...
Meneer besluit vervolgens nog langer om eigenwijs te zijn, "wie niet horen wil moet maar voelen".
En terecht, moet je maar luisteren met je kadaver.
@fireblade: overdreven? het is ook nooit goed hier in NL, treden ze een keer hard op is het nog niet goed. wat wil je nou eigenlijk.

Guillermo
06-07-2010, 10:48
Wat overdreven? Altijd hetzelfde met die alternatievelingen, gaan ze de politie of stadswacht een beetje uitleggen wat ze wel en niet mogen doen. Je bent in overtreding en je krijgt een bevel, gewoon luisteren.:twak:

Iwan
06-07-2010, 10:53
Netjes gedaan, werkschuw langharig tuig!


:ehhh:

BiCkOnE
06-07-2010, 10:57
Terecht, 3 minuten lopen zeiken....dan moet hij maar luisteren!

TOON
06-07-2010, 11:07
kan er ook niet zo mee zitten...dat gemiep ook altijd, moet je maar gewoon luisteren gvd....

Facade
06-07-2010, 11:56
Slaat nergens op wat die twee op de fiets hier doen. Die man was in het begin wat irritant maar in principe hebben die twee die er al waren de situatie redelijk onder controle en hoeven ze em ook niet meer vast te houden. vervolgens wil die man zijn fiets overeind zetten tegen de muur en plotseling denkt die vrouw die net 3 seconden aanwezig is dat ze hem met alle geweld 'onder controle' moet houden. Vervolgens is het opstootje alweer over en je ziet dat hij z'n handen gewoon voor z'n buik houdt en dan geeft die andere lapzwans em een knietje. Wat heeft dat met optreden te maken, optreden waartegen ?!

Briant
06-07-2010, 12:00
Hij komt er wel overheen hoor, lekker knietje in de plexus.

GerritTonijn
06-07-2010, 12:09
HAD EM al gezien, prachtig

Marchant
06-07-2010, 12:20
Taseren die gast en daarna peperspray

A-team
06-07-2010, 12:42
Slaat nergens op wat die twee op de fiets hier doen. Die man was in het begin wat irritant maar in principe hebben die twee die er al waren de situatie redelijk onder controle en hoeven ze em ook niet meer vast te houden. vervolgens wil die man zijn fiets overeind zetten tegen de muur en plotseling denkt die vrouw die net 3 seconden aanwezig is dat ze hem met alle geweld 'onder controle' moet houden. Vervolgens is het opstootje alweer over en je ziet dat hij z'n handen gewoon voor z'n buik houdt en dan geeft die andere lapzwans em een knietje. Wat heeft dat met optreden te maken, optreden waartegen ?!

In het begin irritant. Laat me niet lachen!

Justinian
06-07-2010, 12:50
In het begin irritant. Laat me niet lachen!
Precies, die man bleef maar schreeuwen! Als hij zich normaal had gedragen was er niks aan de hand.

Facade
06-07-2010, 14:01
Klopt inderdaad hij schreeuwde de hele boel bijmekaar, maar zoals ik het zie besteden de agenten die er eerst waren een hoop tijd aan het kalmeren van die vent. Dan lukt dat eindelijk en dan komen plotseling weer twee anderen eraan die onnodig olie op het vuur gooien. Maar zelfs daarna lijkt het wel weer rustig, de agent heeft em goed vast en de man doet niet echt meer een poging wat te doen en dan geeft ie em in een keer een knie.
Zoals je zelf al zegt, duurde het vrij lang en in dit geval te lang voordat de knie kwam en op dat moment was het eigenlijk al nergens meer voor nodig.

Bovendien heeft het niks met hard optreden te maken... een beetje mosterd na de maaltijd.

Slome
06-07-2010, 14:05
die dude is een geweldadige stadsgek hier in haarlem... goed optreden van de politieman.... die vrouw zet onze blauwe rakkers een beetje voor schut.....

fireblade900
06-07-2010, 14:27
Helemaal eens dat ze hard op moeten treden als dat nodig is. Ik kan er ook echt niet mee zitten dat die kerel een knietje krijgt. Hij stelde zich sowiezo een beetje aan met dat gemiep dat zijn pols pijn deed. Echter was het op dat moment echt niet meer nodig om hem ook nog die knie te geven. Proportioneel handelen.....Zoals Slome zei het is waarschijnlijk een bekende van de politie en ze zagen hun kans schoon om hem eens aan te pakken. Ik begrijp alleen niet dat daar zo veel politie (6 agenten en 2 stadswachten) voor nodig was. Dat is dus wat ik er overdreven aan vind.


Die eerste 2 zijn geen politie maar stadswachten...
Meneer besluit vervolgens nog langer om eigenwijs te zijn, "wie niet horen wil moet maar voelen".
En terecht, moet je maar luisteren met je kadaver.
@fireblade: overdreven? het is ook nooit goed hier in NL, treden ze een keer hard op is het nog niet goed. wat wil je nou eigenlijk.

CannieY
06-07-2010, 14:34
zucht, die reacties hier.... fok.nl ?:/

lopez86
06-07-2010, 14:45
Helemaal eens dat ze hard op moeten treden als dat nodig is. Ik kan er ook echt niet mee zitten dat die kerel een knietje krijgt. Hij stelde zich sowiezo een beetje aan met dat gemiep dat zijn pols pijn deed. Echter was het op dat moment echt niet meer nodig om hem ook nog die knie te geven. Proportioneel handelen.....Zoals Slome zei het is waarschijnlijk een bekende van de politie en ze zagen hun kans schoon om hem eens aan te pakken. Ik begrijp alleen niet dat daar zo veel politie (6 agenten en 2 stadswachten) voor nodig was. Dat is dus wat ik er overdreven aan vind.

Hij moest meekomen en luisterde niet, verzette zich.
Wat moet een agent dan, "oke u wilt niet, dan laten we het hierbij maar doet u alstublieft rustig meneer, fijne dag nog!".
Zo proberen we het en werkt het godverdomme al 10 jaar niet, AANPAKKEN DAT TUIG.

Kemal
06-07-2010, 18:09
mooi werk, je zag de agent er echt lekker voor gaan staan voor dat knieetje te geven he!

Leventdepevent
07-07-2010, 16:12
dat had die ene vent al 10 minuten eerder moeten doen, 2 x vragen, niet luisteren? hoppa schop voor zn kloten

Ronald
07-07-2010, 16:49
Wat typisch dat het gedrag van die agenten ter discussie gesteld wordt. Volgens mij is het namelijk die man/fietser die zich hier misdraagt.

Richelieu
07-07-2010, 17:01
Knie zat er goed op :D

ijsbier
07-07-2010, 17:05
Hij moest meekomen en luisterde niet, verzette zich.
Wat moet een agent dan, "oke u wilt niet, dan laten we het hierbij maar doet u alstublieft rustig meneer, fijne dag nog!".
Zo proberen we het en werkt het godverdomme al 10 jaar niet, AANPAKKEN DAT TUIG.

Tuig? sorry hoor ik zie alleenmaar een dorpsgek en een stel incompetente agenten. De situatie was eerst nog redelijk onder controle maar, toen moest die politievrouw laten zien dat ze het helemaal alleen kon en liep het uit de hand.

Je hoeft niet alles op te lossen met iemand een ros te geven, stelletje neanderthalers...

ijsbier
07-07-2010, 17:07
zucht, die reacties hier.... fok.nl ?:/

2x

blackadder
07-07-2010, 22:49
@fireblade: overdreven? het is ook nooit goed hier in NL, treden ze een keer hard op is het nog niet goed. wat wil je nou eigenlijk.
Het zou mooi zijn wanneer ze eens hard optreden wanneer hard optreden ook daadwerkelijk nodig is. Niet bij zo een scharminkel. Maar ja. Dan durven ze weer niet en is passiviteit ineens weer de leuze.

kmr
10-07-2010, 17:32
De man was al onder controle, hij werd door twee personen vastgehouden. Ze hadden hem met een simpele worp zo op de grond gekregen ene knietje was niet nodig.

En dit is exact de reden dat ik er niet mee zit als agenten in elkaar geslagen worden (zoals onlangs in Twente) en er ook niet mee zal zitten als iemand met een vuurwapen zijn ongenoegen toont.

Facade
10-07-2010, 17:45
En dit is exact de reden dat ik er niet mee zit als agenten in elkaar geslagen worden (zoals onlangs in Twente) en er ook niet mee zal zitten als iemand met een vuurwapen zijn ongenoegen toont.

Ja want dat is natuurlijk compleet vergelijkbaar

kmr
10-07-2010, 18:33
Ja want dat is natuurlijk compleet vergelijkbaar

Ja, dat is vergelijkbaar. Mensen staan machteloos tegenover de politie. De politie heeft een geweldsmonopolie en als daar misbruik van gemaakt wordt, dan kan dat alleen achteraf in een rechtszaak aangetoond worden. Als men tot maatregelen overgaat die ik zojuist beschreef, dan is er ook een soort van machteloosheid bij de politie, aangezien agenten dan fel tegenstand krijgen.

Op een abstract niveau is de vergelijking te maken dus.

Facade
10-07-2010, 18:55
En op een concreet niveau slaat het absoluut nergens op.

Wiseguy
10-07-2010, 19:17
Zoals Badr al zei .. fietsen op de stoep mag ook niet

phranq
10-07-2010, 22:21
De man was al onder controle, hij werd door twee personen vastgehouden. Ze hadden hem met een simpele worp zo op de grond gekregen ene knietje was niet nodig.

En dit is exact de reden dat ik er niet mee zit als agenten in elkaar geslagen worden (zoals onlangs in Twente) en er ook niet mee zal zitten als iemand met een vuurwapen zijn ongenoegen toont.

Jij hebt echt het IQ van een visstick, Captain Iglo...

ashi76
11-07-2010, 01:38
Jij hebt echt het IQ van een visstick, Captain Iglo...

2x !

Vincents
11-07-2010, 11:36
had ie mij moeten flikken...........


ik had hem ter plaatse gesloopt.!!!

phranq
12-07-2010, 09:01
had ie mij moeten flikken...........


ik had hem ter plaatse gesloopt.!!!

:loser:

Bartju
12-07-2010, 11:58
niet luisteren is voelen klaar niet anders..
reps voor de agent knie zat er goed op!!

Bartju
12-07-2010, 12:04
Zoals Badr al zei .. fietsen op de stoep mag ook niet

hij had ook beter moeten weten!
skip maar naar 2.25:p


http://www.youtube.com/watch?v=1CcRucQZEwk

Marchant
12-07-2010, 12:35
En dit is exact de reden dat ik er niet mee zit als agenten in elkaar geslagen worden (zoals onlangs in Twente) en er ook niet mee zal zitten als iemand met een vuurwapen zijn ongenoegen toont.

http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/1114200984341AM_StupidRemark.jpg

kmr
12-07-2010, 16:45
En op een concreet niveau slaat het absoluut nergens op.

Hulde voor jou dat je weet wat het tegenovergestelde van abstract is.

Hendy
12-07-2010, 19:20
had ie mij moeten flikken...........


ik had hem ter plaatse gesloopt.!!!

Idd Louis, maar jij bent ook 2.20..