PDA

View Full Version : mmawinkel.nl



De
03-08-2010, 21:04
Ik wil graag hier iets bestellen maar ik weet niet of de site wel betrouwbaar is of niet. Heeft iemand ervaring met deze site?

Alvast bedankt!

Mule-Kick
04-08-2010, 11:11
Geen idee, ik ken de site niet om eerlijk te zijn. Ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

www.groundfighter.eu (http://www.groundfighter.eu) heb ik wel al eens gebruikt en was ik zeer tevreden over.

Wheelie
04-08-2010, 16:08
Home - Mixfight Shop (http://www.mixfightshop.nl/)

Tony
04-08-2010, 16:28
Ik wil graag hier iets bestellen maar ik weet niet of de site wel betrouwbaar is of niet. Heeft iemand ervaring met deze site?

Alvast bedankt!

Denk je nu echt dat het geloofwaardig is dat dit een serieuze vraag is? Jij bent zelf werkzaam (of bent eigenaar van) voor mmawinkel.nl en middels deze eerste post op mixfight wil je gratis linkbuilding verzorgen voor je site.

Je mag het wel ontkennen.... maar ik zit al te lang in het online marketing wereldje om hierin te trappen ;)

Maar toch welkom op mixfight :)

De
04-08-2010, 16:55
lmao tony. Zo lang in het marketingwereldje en nog steeds de plank volledig mis slaan. Laat dit je niet tegenhouden door vooral stug vol te houden dat je gelijk hebt met je overvloed aan bewijs. Ik voel me helemaal welkom overigens, bedankt.

De rest bedankt voor de replies ik ga wss ff verder zoeken dan, ik kon op internet ook al niks vinden van reviews over de winkel dus ik vertrouw het niks.

Hendy
04-08-2010, 18:39
Check gewoon de mixfight.nl shop.. groot aanbod, betrouwbaar en snelle levering;)

The Bulldog
04-08-2010, 18:51
Denk je nu echt dat het geloofwaardig is dat dit een serieuze vraag is? Jij bent zelf werkzaam (of bent eigenaar van) voor mmawinkel.nl en middels deze eerste post op mixfight wil je gratis linkbuilding verzorgen voor je site.

Je mag het wel ontkennen.... maar ik zit al te lang in het online marketing wereldje om hierin te trappen ;)

Maar toch welkom op mixfight :)

hehehehe dan ken je ook de weg van...

vragen,luisteren,doorvragen.........hehehehe

was ook mijn eerste idee, maar heb de topic hierheen gezet omdat ik het een kans wilde geven....
zoveel online shops bij gekomen tegenwoordig....

natuurlijk is de mixfight shop super.....

maar zona-mma is ook een leuke shop.......

Tony
04-08-2010, 18:52
lmao tony. Zo lang in het marketingwereldje en nog steeds de plank volledig mis slaan. Laat dit je niet tegenhouden door vooral stug vol te houden dat je gelijk hebt met je overvloed aan bewijs. Ik voel me helemaal welkom overigens, bedankt.

De rest bedankt voor de replies ik ga wss ff verder zoeken dan, ik kon op internet ook al niks vinden van reviews over de winkel dus ik vertrouw het niks.

Ik kan me natuurlijk altijd vergist hebben... is nu eenmaal menselijk. Maar in dit soort gevallen sla ik de plank in 9 van de 10 keer raak.

Mocht jij het tiende geval zijn...

no offence !