PDA

View Full Version : Niet alleen Dante ging naar de hel.



Biiyen
05-08-2010, 17:07
Job Cohen en zijn bende linkse rovers volgen!

Job Cohen die zijn 'baantje' als pluche zitter in rook ziet op gaan en nu als een klein kind met een lang gezicht aan tafel zit. "Jullie spelen vals!" roept hij als een klein kind dat net heeft verloren met een spelletje.

De heks van Groen Links die samen met Alexander jankt en kronkelt. Wat moet het oprecht pijn doen om te constateren dat partijen liever in zee gaan met de partij die door hun wordt verguist, oprecht wordt gehaat, en bijna op een lijn wordt gezet met Hitler.

Op de televisie is het ook smullen, allemaal die akelige linkse propaganda journalisten die Wilders koortsachtig blijven aanvallen, maar ze zien niet in hoe wanhopig ze overkomen.

Ik wil alle overtuigde linksmensen veel plezier toewensen in de door hun gecreëerde politieke hel.




PS: Voor de googems die weten te vermelden dat Dante uiteindelijk in de hemel terecht kwam... Dante was toen wel DOOD, net als links.

Slome
05-08-2010, 17:55
tja....

zelfbedacht?

TOON
05-08-2010, 20:48
dit kabinet heeft niet mijn voorkeur, maar VVD en de PVV zijn de grote winnaars, in mijn ogen terecht dat ze het nu voor het zeggen krijgen....die jankerd van PvdA heeft gegokt en verloren.....take it like a man en ga oppositie voeren!

Facade
05-08-2010, 22:00
Klopt inderdaad, gegokt en verloren, maar....waar ik zo moe van wordt zijn al die kneuzen die alles wat zich links van de PVV bevindt kwalificeren als linkse propaganda en dat soort gezwets. Een mening hebben of voor Wilders zijn vind ik geen enkel probleem, moet je in principe zelf weten maar dat domme gelul in het bijpassende kudde taaltje (linkse propagande, grachtengordel tuig, linkse elite, blabla) vind ik altijd zo irritant. Het is altijd van dat botte zwart wit gezwets waarbij men als een meute neanderthalers met knuppels door de maatschappelijke problemen heen walst....

CannieY
05-08-2010, 22:27
zucht, kijken hoe jullie over 4 jaar praten...

cholitzu
05-08-2010, 22:51
.







PS: Voor de googems die weten te vermelden dat Dante uiteindelijk in de hemel terecht kwam... Dante was toen wel DOOD, net als links.


Dus je stemt op wilders en geloofd in Dante en de hemel????

cholitzu
05-08-2010, 23:07
t

redjuh
06-08-2010, 02:51
REPS en AMEN

Iwan
06-08-2010, 07:36
Ik kan je geen respect geven maar prachtige post man!

MB667
06-08-2010, 08:22
als de nederlandse bevolking wilt dat we meer regels en verboden krijgen, dan hebben we nu een regering die dat voor het volk echt wel over heeft.

Kemal
06-08-2010, 08:55
http://2.bp.blogspot.com/_b9mzfGkQ5tQ/St4l5K5p49I/AAAAAAAABew/0FlkLPgghLc/s400/exorcist-head-spin.jpg

Leventdepevent
06-08-2010, 10:28
ja wat moet je daar nou aan toevoegen

redjuh
06-08-2010, 15:39
heb trouwens niet op pvv gestemd

remco pardoel
06-08-2010, 16:21
Moet je een in stad als Oss wonen met SP aan het roer
Dan ga je vanzelf naar het midden of rechts stemmen als je enig verstand hebt

Idding (opperhoofd Sp in Oss) en Marijnissen wonen in hele mooie en vooral erg boven modale koopwoningen
Dat klopt niet wat men daar predikt

Biiyen
07-08-2010, 00:33
Dus je stemt op wilders en geloofd in Dante en de hemel????

Ik geloof niet in de hemel en ik geloof niet in de hel, maar ik geloof wel in Dante!

Dante is namelijk een Italiaanse historisch dichter, schrijver die gewoon heeft geleefd in Italië omstreeks 1200 - 1300 . Hij schreef het verhaal over de tocht van Dante door de hel in de middeleeuwen, en is tot op de dag van vandaag een van de meest bekende verhalen.

cholitzu
07-08-2010, 14:03
Ik geloof niet in de hemel en ik geloof niet in de hel, maar ik geloof wel in Dante!

Dante is namelijk een Italiaanse historisch dichter, schrijver die gewoon heeft geleefd in Italië omstreeks 1200 - 1300 . Hij schreef het verhaal over de tocht van Dante door de hel in de middeleeuwen, en is tot op de dag van vandaag een van de meest bekende verhalen.

Geloven in het één sluit het geloof in iets wat daarmee in tegenspraak is, van nature uit.