PDA

View Full Version : Mn ex lief



kobeke88
23-08-2010, 13:18
Dus, heb ik na een jaar (bewust) single te zijn eindelijk es terug een vriendin waarmee ik het goed meen, dumpt ze me voor der ex lief.

Dat is nog zo erg niet.
Maar dat ze na 2 weken die kerel dumpt en dan probeert om mijn beste vriend (en trainingspartner) binnen te draaien. Toen werdhet effe bloedrood voor mn ogen :p

nog een geluk dat ik die kerel voor de volle 100% kan vertrouwen en dat ie me alles zegt :p

Nu is de vraag: Leg ik dat gore wijf in brute choke-hold of niet?

Sadix
23-08-2010, 13:46
pffff wat een ****** wijf zeg (sorry voor mijn taal gebruik)

MIjn advies is, dit soort wijven zijn de stress echt niet waard, fuck ze man.

Der zwemmen genoeg vissen in de zee, je pakt zo andere meiden.

En beter doet je vriend niets met die wijf, want ze kunnen vriendschappen verpesten.

Maaar ff terug op je vraag, mocht je der tegen komen in een donkere steeg, geen camera's etc dan is een gruwelijk lekkere lowkick op der boven been gevolgd door een 10 inch bitch slap zeker geoorloofd. :D

Marchant
23-08-2010, 14:20
Lieve Libelle,


Dus, heb ik na een jaar (bewust) single te zijn eindelijk es terug een vriendin waarmee ik het goed meen, dumpt ze me voor der ex lief.

Dat is nog zo erg niet.
Maar dat ze na 2 weken die kerel dumpt en dan probeert om mijn beste vriend (en trainingspartner) binnen te draaien. Toen werdhet effe bloedrood voor mn ogen :p

nog een geluk dat ik die kerel voor de volle 100% kan vertrouwen en dat ie me alles zegt :p

Nu is de vraag: Leg ik dat gore wijf in brute choke-hold of niet?

remco pardoel
23-08-2010, 14:32
Marchant
POST VAN DE DAG!!!

Glen
23-08-2010, 14:36
Gewoon laten naaien door uw vriend.
En als ze dan geconcentreerd bezig is, schuif jij hem in haar poep!
Kijken wie er het laatst gilt!

The Bulldog
23-08-2010, 14:37
omfg..........

flesje handcreme.......zakdoekies........ en trekken aan die banaan als een aap in een bananenboom......


enne marchant reps......


o ja..... always have a back up plan!!!!!

Kemal
23-08-2010, 14:58
Lieve Libelle,

wuahahah

Kemal
23-08-2010, 15:20
Quote Glen:

"Gewoon laten naaien door uw vriend.
En als ze dan geconcentreerd bezig is, schuif jij hem in haar poep!
Kijken wie er het laatst gilt! "
hahah dit is ook een giller!

Briant
23-08-2010, 15:50
Afspreken met je maat dat hij bij de laatste stoot roept "deze is voor <jouwnaam>".

Maar gewoon niet te veel aandacht gunnen is denk ik de beste oplossing :P

076
23-08-2010, 15:55
Potje pindakaas en een rotweiler die al 3 weken niet gegeten heeft........ de oplossing voor loslopende teven

steftheboxer
23-08-2010, 15:59
ach die van mij ging er naar vijf jaar vandoor met haar 25 jaar oudere baas.....

Life's a bitch and then you marry one

biggz
23-08-2010, 18:26
Het eerste wat in me op kwam


http://www.youtube.com/watch?v=6AMlKYl4KVk

Slome
23-08-2010, 18:41
Rear Naked Poke , que?!

barbara
23-08-2010, 20:03
tja, oude wijsheid: geen hand vol maar een land vol :)

Denk trouwens dat het haar veel meer pijn doet als je bepaalde foto's/filmpjes (ervan uitgaande dat je die hebt en kom op, wie heeft die tegenwoordig niet?) met dit verhaal even online zet. Doe je velen hier denk ik ook wel een plezier mee.

of die door haar hele school/werkplek verspreid. Pak je haar veel harder mee dan met een choke-hold :cool2:

Slome
23-08-2010, 20:13
tja, oude wijsheid: geen hand vol maar een land vol :)

Denk trouwens dat het haar veel meer pijn doet als je bepaalde foto's/filmpjes (ervan uitgaande dat je die hebt en kom op, wie heeft die tegenwoordig niet?) met dit verhaal even online zet. Doe je velen hier denk ik ook wel een plezier mee.

of die door haar hele school/werkplek verspreid. Pak je haar veel harder mee dan met een choke-hold :cool2:

Reps voor het goede idee... !!!

ICON
23-08-2010, 20:22
tja, oude wijsheid: geen hand vol maar een land vol :)

Denk trouwens dat het haar veel meer pijn doet als je bepaalde foto's/filmpjes (ervan uitgaande dat je die hebt en kom op, wie heeft die tegenwoordig niet?) met dit verhaal even online zet. Doe je velen hier denk ik ook wel een plezier mee.

of die door haar hele school/werkplek verspreid. Pak je haar veel harder mee dan met een choke-hold :cool2:

jij hebt toch met Freddy?gaat dat nog n beetje of kunnen we binnenkort ook een topic van freddy verwachten?

iconian
23-08-2010, 20:24
lol. ik mag barbara wel.

Sadix
23-08-2010, 20:27
hahahahah Barbara wat ben je voor helse chick ?

Ik dacht datik lullig was met een lowkick maar die van jou is echt HELLS

kmr
23-08-2010, 23:08
Ze heeft het recht te doen wat ze wil, jij hebt niet het recht om op wat voor manier dan ook te proberen haar het leven zuur te maken. Ze is niet vreem gegaan, ze heeft jouw naaktfoto's niet verspreid, ze heeft je dus niet direct kwaad gedaan.

The_Rock
24-08-2010, 01:52
Je was een jaar single? Dat vertelt mij dat jij een serieuze jongen bent in relaties en niet zomaar met elk meisje een relatie wilt. Ook zie ik dat jij een emotionele jongen bent, anders open je niet zo'n topic. Je walgt als je een makkelijke meisje ziet bij het uitgaan. Je wou dus een eerlijke, leuke meisje ontmoeten. Je hebt je zelf genaaid, amigo. Dus mijn tip is: Neuk wat te neuken is, dan kom je eentje tegen die je een klap geeft want zij is een goed meisje die op zoek is naar een leuke, serieuze jongen. Jij bent trouw materiaal, vriend.

Ik vind eerlijk gezegd dat jij te zacht was en te goede bedoelingen had, en daarom naait ze jou zo.
Vrouwen willen een leider ..iemand die dominant is. Iemand die hun nek kan breken als ze iets verkeerds doen en dat moet ze ook weten.
Jij was waarschijnlijk een lieverd! dat is niet verkeerd maar wel als je je andere kant niet laat zien. Dus vaker Nee zeggen en minder respect tonen. Want vrouwen poepen meer dan mannen en dat is bewezen. Stel je voor ..zij poept je wc pot vol en dan gaat ze haar make-up opzetten. Is dat nou je irritatie waard?

Wat je meot doen is niks doen. Ga zaterdag feesten en het komt goed met jou. Luister naar mij. Ik heb slaap en ben moe, dus wijsheid op zijn best!

lopez86
24-08-2010, 09:37
hahahahah Barbara wat ben je voor helse chick ?

Ik dacht datik lullig was met een lowkick maar die van jou is echt HELLS

Helaas doet ze hier niet meer dan gewoon vrouw zijn :(
Heb je nog meer goeie tips Bar?


Ze heeft het recht te doen wat ze wil, jij hebt niet het recht om op wat voor manier dan ook te proberen haar het leven zuur te maken. Ze is niet vreem gegaan, ze heeft jouw naaktfoto's niet verspreid, ze heeft je dus niet direct kwaad gedaan.


Ze heeft die arme jongen emotioneel misbruikt.
Dat soort vrouwen verdienen alleen de ergste behandelingen.


Je was een jaar single? Dat vertelt mij dat jij een serieuze jongen bent in relaties en niet zomaar met elk meisje een relatie wilt. Ook zie ik dat jij een emotionele jongen bent, anders open je niet zo'n topic. Je walgt als je een makkelijke meisje ziet bij het uitgaan. Je wou dus een eerlijke, leuke meisje ontmoeten. Je hebt je zelf genaaid, amigo. Dus mijn tip is: Neuk wat te neuken is, dan kom je eentje tegen die je een klap geeft want zij is een goed meisje die op zoek is naar een leuke, serieuze jongen. Jij bent trouw materiaal, vriend.

Ik vind eerlijk gezegd dat jij te zacht was en te goede bedoelingen had, en daarom naait ze jou zo.
Vrouwen willen een leider ..iemand die dominant is. Iemand die hun nek kan breken als ze iets verkeerds doen en dat moet ze ook weten.
Jij was waarschijnlijk een lieverd! dat is niet verkeerd maar wel als je je andere kant niet laat zien. Dus vaker Nee zeggen en minder respect tonen. Want vrouwen poepen meer dan mannen en dat is bewezen. Stel je voor ..zij poept je wc pot vol en dan gaat ze haar make-up opzetten. Is dat nou je irritatie waard?

Wat je meot doen is niks doen. Ga zaterdag feesten en het komt goed met jou. Luister naar mij. Ik heb slaap en ben moe, dus wijsheid op zijn best!

Ff serieus, ben jij een man of en vrouw??
Hoe dan ook, spot on posting right there.

kobeke88
04-01-2011, 13:21
godver...

ging ik eventjes kijken op mn profiel en klik ik op "view all started threads"

godverdomme wat een berg replies...

ik moet mn bek meer leren houden op dit forum, ik zet mezelf voor lul :p

Iwan
04-01-2011, 13:41
Ik zeg houd het netjes en los het op met een NEKSCHOT.

Leventdepevent
04-01-2011, 13:52
Ik zeg houd het netjes en los het op met een NEKSCHOT.

voor of na dat je haar in de drollendoos genomen hebt? :)

Facade
04-01-2011, 14:06
godver...

ging ik eventjes kijken op mn profiel en klik ik op "view all started threads"

godverdomme wat een berg replies...

ik moet mn bek meer leren houden op dit forum, ik zet mezelf voor lul :p

jaja, is ze nou nog met je maat gegaan of niet :P?

Pansier
04-01-2011, 18:48
Ze heeft het recht te doen wat ze wil, jij hebt niet het recht om op wat voor manier dan ook te proberen haar het leven zuur te maken. Ze is niet vreem gegaan, ze heeft jouw naaktfoto's niet verspreid, ze heeft je dus niet direct kwaad gedaan.

Helemaal eens, je hebt haar zelf gekozen.

Ulis-E
04-01-2011, 23:08
Helemaal eens, je hebt haar zelf gekozen.

jij was 15 toch? :P


ennuh tjah, is ze nou nog met je beste maatje gegaan of wat :P

Pansier
04-01-2011, 23:11
jij was 15 toch? :P


ennuh tjah, is ze nou nog met je beste maatje gegaan of wat :P

Is dat een probleem?

Ulis-E
04-01-2011, 23:43
Is dat een probleem?

nee hoor, maar misschien is het beter om pas te oordelen als je wat meer heb meegemaakt op dit gebied ;)

lopez86
04-01-2011, 23:53
Juist. Helpt allen met de opvoeding van Pansier.

Slome
05-01-2011, 00:03
Juist. Helpt allen met de opvoeding van Pansier.

K zou zeggen open een topic: "Help Pansier opvoeden" haha dat zou epic worden...

Asura
05-01-2011, 02:03
Biggz x2

smike
05-01-2011, 10:14
Wat Glen zegt, gewoon met je maat haar tagteamen en gezicht onderkwakken!

Marchant
05-01-2011, 10:20
nee hoor, maar misschien is het beter om pas te oordelen als je wat meer heb meegemaakt op dit gebied ;)

Waarom moet je iets mee hebben gemaakt om er een mening over te hebben?
Dan zou dit een saai forum worden,

Kijk eens naar het Badr/uitsmijter topic, niemand was er bij maar iedereen heeft een mening.

En zo hoort het ook volgens mij.

kobeke88
05-01-2011, 13:28
Nou, na een hele hoop heen en weer gezeik heb ik uiteindelijk besloten dat ze het allemaal niet waard is.

dus heb ik gezegd tegen mijn beste vriend "je mag der hebben als je me een bak westmalle koopt"

en dus heb ik der eigenlijk verkocht aan mn maat. :p

win win situatie voor iedereen!

Garcia
05-01-2011, 14:02
Hahaha NEXT!!

Leventdepevent
05-01-2011, 14:07
Nou, na een hele hoop heen en weer gezeik heb ik uiteindelijk besloten dat ze het allemaal niet waard is.

dus heb ik gezegd tegen mijn beste vriend &quot;je mag der hebben als je me een bak westmalle koopt&quot;

en dus heb ik der eigenlijk verkocht aan mn maat. :p

win win situatie voor iedereen!

whahaha ouwe P.I.M.P.....als je nog eens wat in de aanbieding hebt laat t maar weten ;)

Marco
05-01-2011, 14:23
ik zou dit toch ff voorleggen aan dr Phil

kobeke88
05-01-2011, 15:49
ik zou dit toch ff voorleggen aan dr Phil

heb ik gedaan, die zou een triangle choke gedaan hebbe (zodat zn mn lul nog es in haar gezicht zou gehad hebben)


whahaha ouwe P.I.M.P.....als je nog eens wat in de aanbieding hebt laat t maar weten ;)

pussy sale is gestopt :p

Mister T.
05-01-2011, 16:29
K zou zeggen open een topic: "Help Pansier opvoeden" haha dat zou epic worden...

Hahaha X2 reps voor het idee alleen al

Pansier
05-01-2011, 19:06
Ik moet opgevoed worden? Haha ik kom teminste met volwassen antwoorden ;)