PDA

View Full Version : Bitje



Mister T.
08-09-2010, 21:31
Goedendag Mensen,

Aangezien ik over tijdje met mma ga beginnen ga ik een bitje nodig hebben.
Heb ff rond gekeken maar wat is t verschil tussen enkel en dubbele en welke heb je nodig voor mma ?

mvg T.

HARDnickCORE
08-09-2010, 22:41
kijk effe bij mijn thread; beste bitje voor mma. Daar is het antwoord al gegeven;)

schurem
09-09-2010, 00:42
Ik doe het al jaren met een heel simpel hockeybitje van de perry sport. Maar ja, je kan natuurlijk ook voor honderden euro's een bit op maat laten maken door je tandarts. Of iets met een duur merk ofzo. Wat jij wil.

Mister T.
09-09-2010, 16:17
kijk effe bij mijn thread; beste bitje voor mma. Daar is het antwoord al gegeven;)
Heb van andere al weer gehoord dat dit niet echt goedkoop is.

Heeft de mixfight shop of fightshop 4u geen goede bitjes voor mma?
En wat is het verschil tussen een enkel en dubbele en welke is beter voor mma.

Gr Tom

Bartju
09-09-2010, 16:34
Heb van andere al weer gehoord dat dit niet echt goedkoop is.

Heeft de mixfight shop of fightshop 4u geen goede bitjes voor mma?
En wat is het verschil tussen een enkel en dubbele en welke is beter voor mma.

Gr Tom

nu wordt t nog voor een gedeelte vergoed en dan ben je op langere termijn toch goedkoper uit.. zeker als met zo'n boil and bite je tande uit je smoel worden geslagen. dan ben je nog veel verder van huis want dat is duur..
maaaaar zelf weten natuurlijk

FightingDutchman
09-09-2010, 18:43
nu wordt t nog voor een gedeelte vergoed en dan ben je op langere termijn toch goedkoper uit.. zeker als met zo'n boil and bite je tande uit je smoel worden geslagen. dan ben je nog veel verder van huis want dat is duur..
maaaaar zelf weten natuurlijk

Heb toevallig deze week een bitje laten aanmeten bij de tandarts. Werd volledig door de verzekering vergoed dus dat was een meevaller! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Heb hiervoor 2 shockdoctor bitjes gehad, eigenlijk ook nooit problemen mee gehad.

Hendy