PDA

View Full Version : Bitje



Mister T.
08-09-2010, 21:31
Goedendag Mensen,

Aangezien ik over tijdje met mma ga beginnen ga ik een bitje nodig hebben.
Heb ff rond gekeken maar wat is t verschil tussen enkel en dubbele en welke heb je nodig voor mma ?

mvg T.

HARDnickCORE
08-09-2010, 22:41
kijk effe bij mijn thread; beste bitje voor mma. Daar is het antwoord al gegeven;)

schurem
09-09-2010, 00:42
Ik doe het al jaren met een heel simpel hockeybitje van de perry sport. Maar ja, je kan natuurlijk ook voor honderden euro's een bit op maat laten maken door je tandarts. Of iets met een duur merk ofzo. Wat jij wil.

Mister T.
09-09-2010, 16:17
kijk effe bij mijn thread; beste bitje voor mma. Daar is het antwoord al gegeven;)
Heb van andere al weer gehoord dat dit niet echt goedkoop is.

Heeft de mixfight shop of fightshop 4u geen goede bitjes voor mma?
En wat is het verschil tussen een enkel en dubbele en welke is beter voor mma.

Gr Tom

Bartju
09-09-2010, 16:34
Heb van andere al weer gehoord dat dit niet echt goedkoop is.

Heeft de mixfight shop of fightshop 4u geen goede bitjes voor mma?
En wat is het verschil tussen een enkel en dubbele en welke is beter voor mma.

Gr Tom

nu wordt t nog voor een gedeelte vergoed en dan ben je op langere termijn toch goedkoper uit.. zeker als met zo'n boil and bite je tande uit je smoel worden geslagen. dan ben je nog veel verder van huis want dat is duur..
maaaaar zelf weten natuurlijk

FightingDutchman
09-09-2010, 18:43
nu wordt t nog voor een gedeelte vergoed en dan ben je op langere termijn toch goedkoper uit.. zeker als met zo'n boil and bite je tande uit je smoel worden geslagen. dan ben je nog veel verder van huis want dat is duur..
maaaaar zelf weten natuurlijk

Heb toevallig deze week een bitje laten aanmeten bij de tandarts. Werd volledig door de verzekering vergoed dus dat was een meevaller! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Heb hiervoor 2 shockdoctor bitjes gehad, eigenlijk ook nooit problemen mee gehad.

Hendy
09-09-2010, 18:49
Hier een overzicht van de Mixfight shop:
Producten - Beschermers - Mondbescherming - Mixfight Shop (http://www.mixfightshop.nl/producten/beschermers/mondbescherming)

Mister T.
09-09-2010, 21:52
Bedankt!

thrillseekah
09-09-2010, 22:18
die shock doctor is wel goed, gebruik hem nu 4 jaar ofzo

Mister T.
09-09-2010, 22:47
okee zal ik die over een tijdje aanschaffen,
Vriendelijk bedankt allen!
Als er nog opmerkingen zijn hoor ik die graag,

mvg T.

ashi76
09-09-2010, 23:10
Dubbel bitje (shockdoctor) schijnt wel beter voor je gebit te zijn (ik heb er een tijdje eentje gebruikt), maar ik ben toch weer overgestapt naar het ouderwetse (boven) bitje.
Dat shockdoctor bitje werkt namelijk alleen goed als je er op bijt en je kaken dus op elkaar houdt.
Ik kreeg hierdoor niet voldoende lucht naar mijn zin, aangezien je al je lucht door de (kleine) opening in dat bitje binnen moet halen...

Bartju
12-09-2010, 13:45
maar het blijft boil and bite nooit egt betrouwbaar als we eerlijk zijn.. als het niet door proffesionals op maat gemaakt wordt maar door jezelf ben je nooit helemaal zeker of je het goed gedaan hebt foutje is snel gemaakt.

Mister T.
12-09-2010, 16:29
Moet in oktober toch naar de tandarts dus dan eerst daar even vragen :D

Bedankt tot nu toe.
M. T.