PDA

View Full Version : 1e aanslag op Cor van hout te zien op internet.



maartenjackie
10-09-2010, 18:37
http://www.youtube.com/watch?v=DfHRlfJFFSw&feature=youtube_gdata_player

Best schokkend

Marchant
10-09-2010, 21:11
Damn een huurmordenaar die vanaf 1,5 meter 5 kogels afvuurt op een stil staande auto en dan nog niet zijn target kunnen raken???????
Of
1. het was een waarschuwing (bangmaker)
2. Het was opzet van hem zelf (om welke reden dan ook ) en nooit bedoeld om geraakt te worden
3. De schutter was Andrea Bocelli :cool2:
maar je moet goed kunnen schieten om van die afstand met 3 personen in de auto , om niemand te raken.


bedankt voor het filmpje

blackadder
10-09-2010, 22:15
Hij was ja 3 keer geraakt. Alleen niet dodelijk.

Leventdepevent
10-09-2010, 22:20
wat nou schokkend, gemiddelde aflevering van sesamstraat is schokkender ;)

Marchant
11-09-2010, 00:12
Hij was ja 3 keer geraakt. Alleen niet dodelijk.


zag het nu ook :blush:
maar toch , van 1.5 meter!!!
het is moeilijker om hem van die afstand niet te raken

blackadder
11-09-2010, 02:38
zag het nu ook :blush:
maar toch , van 1.5 meter!!!
het is moeilijker om hem van die afstand niet te raken
Tja. Misschien was het een klein caliber en zat de deur in de weg en heeft het ergste verhindert? Misschien is de Joego gewoon een slechte schutter? Misschien was hij nerveus of high of allebei? Wie weet.

Kemal
11-09-2010, 09:47
tja en misschien had ie net zitten trekken en waren zn handen te plakkerig ...:o

CannieY
11-09-2010, 10:45
Thanx voor het filmpje! Die verhalen van de NLse kopstukken vind ik altijd wel interessant

blackadder
11-09-2010, 15:06
tja en misschien had ie net zitten trekken en waren zn handen te plakkerig ...:o
Ook goed mogelijk. Of misschien was ie nog bezig toen hij begon te schieten en kon hij door de rukken niet goed richten.

076
11-09-2010, 16:59
een kogel die eerst door een barriere moet(glas etc.) veranderd van vorm en ook soms van baan, dwz een kogel wordt stomp en de draaiing van de kogel vertraagd aanzienlijk.... Als ik de beelden bekijk vanaf het moment dat ie de trekker overhaalt dan zie ik gelijk dat ie niet de tijd heeft genomen om secuur aan te leggen na ieder schot. Als je met een vol-half automatisch vuistvuurwapen schiet heb je een behoorlijke terugslag en van 1,5 meter is een loop die 3cm uit richting is al genoeg om te missen...

Hendy
11-09-2010, 18:30
Damn een huurmordenaar die vanaf 1,5 meter 5 kogels afvuurt op een stil staande auto en dan nog niet zijn target kunnen raken???????
Of
1. het was een waarschuwing (bangmaker)
2. Het was opzet van hem zelf (om welke reden dan ook ) en nooit bedoeld om geraakt te worden
3. De schutter was Andrea Bocelli :cool2:
maar je moet goed kunnen schieten om van die afstand met 3 personen in de auto , om niemand te raken.


bedankt voor het filmpje

Fout! ik hoorde dat het stevie wonder was..